Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Peticija za liniju 85 ima toliko potpisa koliko ima zbog toga što ljudi znaju za tu peticiju jer je objavio jedan internet portal, gde je objašnjeno kakva izmena se planira.
Ostale peticije niko nije promovisao a građani pojma nemaju da se ikakve izmene planiraju, osim nas, zaluđenika sa beobuilda. Peticija (peticije) bi imala i mnogo više potpisa da je objavio neki popularni dnevni list tipa Blic, Novosti, Kurir, ali kada je Lobi uspeo da donese 800 potpisa, Kurir bi doneo najmanje 10000. http://www.lobi-info.rs/sugradanka-pokr ... liniju-85/
 
Ja sam objavio linkove na mojoj FB stranici , a možda bi mogli da to dostavimo i novinama , da oni objave. Ako bude ispraćeno upola kao ona vest za vozačem na 581E , biće super. A čak sam i lepio obaveštenja na pojedinim stajalištima sa sve linkovima.
 
Vesić: Cvetni trg završavamo za devet dana, ulicu Vuka Karadžića do sredine decembra, a radimo projekat pretvaranja Njegoševe ulice u pešačku zonu na Vračaru

Prema njegovim rečima, sledeće godine će početi rekonstrukcija Kalenić pijace, ali i da grad priprema rekonstrukciju Njegoševe ulice.

- Već ove godine ćemo raditi rekonstrukciju lokala oko pijace, a naš gradski urbanista Milutin Folić je dao nalog da se uradi konkurs za uređenje Njegoševe ulice. U prvoj fazi planirano da deo Njegoševe ulice od Kursuline ulice do Direkcije za građevinsko zemljište postane mali trg. Zatim je ideja da se od Kursuline ulice na dole polako zatvara Njegoševa i da se pretvara u pešačku ulicu. Biće rešen i problem parkiranja jer se traži mogućnost da se napravi parkiranje ispod ulice, kao u Madridu i Barseloni. Tako će Vračar dobiti pešačku ulicu kakvu zaslužuje, jer svaka opština u našem gradu treba da ima jednu takvu ulicu. Tako ćemo imati više atrakcija u gradu, Beograd je prelep grad u kome treba da razvijamo različite delove grada – precizirao je gradski mendžer i izrazio nadu da će Grad naredne godine „uraditi nešto i sa Skadarlijom”.

izvor: beograd.rs

Još jedna genijalna ideja. :roll:
 
Koju li će ulicu za novi beograd da opredele da bude pešačka.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Na kraju ce ceo grad da bude pesacka zona pa taman da se jos preimenuje nazad u Singidunum i eto nas...
 
Pa taman da budemo u kondiciji , a i eto ima i uštede u broju vozila koja koja će poslati na ulice.
 
Opet se uvodi linija koje nema u fazi 1. Linija 404 u skroz drugom obliku. Jeste, postojala je pre 20ak god, ali u fazi 1 pise da se 503 menja u pomenuti broj. Kao nisu znali da ce asfaltirati put za novu liniju, a znaju da se uvodi 311, a od okretnice Ravan ni R...
 
Ravan vec ima okretnicu, kako tako improvizovanu, tako da sumnjam da ce sta menjati. Jedino su potrebna stajalista...
 
Као неко ко живи на Новом Београду, хтео бих прокоментарисати неколико ствари
1, Линија 85 оваква каква јесте уопште не треба да се мења траса, нигде гужве, далеко брже стигне до Борче него комбинација 23 +95/96!
Нема где да се заглави, траса линије је малтене отворени пут, где само у случају квара возила долази до застоја. Њеним увођењем кроз Угриновачку улицу, линија 45 је свиђало се неком или не, постала само линија која купи вишкове људи, који нису ушли у 81, 81Л и 83. Линија 85 пружа могућност да људи из дела Земуна, који није опслужен трасом 88, дођу до Аде за не више од 20 минута. 85 у Угриновачкој пружа могућност, да онај ко би да иде до Блокова на Сави, не мора да буде стриктно везан за 45, да би кружио около наоколо и седео 15 минута дуже! И да, веза Општина Нови београд :arrow: Бувљак :arrow: преко Омладинских Бригада мора постојати
2. Линија 45, оваква каква је данас, она је више ученичко - пензионерског типа, после 5, пола 6, зглобни аутобуси су бацање горива у недоглед,тако да увођење приватника подржавам!
3. Линије као што су 73 и 610, блоковима на Сави омогућавају бржу и добру комуникацију са администратиционим јединицама које се налазе на траси, и такве две линије се смеју редуковати у смислу реда вожње и промене трасе, јер већи део Новог Београда управо гравитира на ту страну
4. Нешто сам мислио у вези 612, пошто се на Новом Београду не користи, да се рецимо траса стави од Ледина преко Б.Косе до Галенике. Та насеља су колима удаљена 10ак минута, а аутобусима преко сат времена. Таква једна линија би добро дошла ту
 
Danas u Vecernjim novostima, rubrika Pitanja za gradonacelnika. Neko pitao da li ce od 1. januara doci do skracenja/ukidanja linije 85 kako je najavljeno, Mali odgovara da nece biti nikakvih izmena i da ce linija nastaviti da ide istom trasom.
 
Промену линија треба извршити тек након што буду готови трамвајска пруга преко Моста на Ади, СМТ, Прокоп и нова аутобуска станица у блоку 42.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363391#p363391:2ra5ywdj je napisao(la):
direktor » December 19th, 2015, 1:26 pm[/url]":2ra5ywdj]Kanda su se prepali pa od izmjena nece biti nista
Ja sam više puta spominjao na raznim mestima da željeni efekat sa novom mrežom linija nije postignut , te da sada gledaju da isprave stvari što je više moguće , kako bi se narod što manje bunio , jer nezadovoljan narod znači i manji broj glasova na izborima.
 
На станици код Ерпорт Ситија где је Фудленд био, се уселило бар 30ак улаза, са преко 1000 људи, и најближи прилаз им је на Омладинских Бригада, а кад се усели Блок А у Белвилу, мислим да би требало размишљати о повећању капацитета на 73, 610 и 85! Боље укинути 76 и пребацити та два возила на 68, таман се добија конкурентна линија 95, са 5 или 6 возила би могла да парира радним данима 95, а викендом са 4! Или повећати та два возила са 76 на 85, да би се добила јака и поуздана веза! 601 би требало да иде на Зелени Венац преко Железничке Станице!
 
19 nikako da se dira, osim ako mislis da 31 kao trola ide trasom 19. U suprotnom, da se prosiri mreza Ustanickom, 19 nikako ne sme da se dira jer je to najbolje veza Konjarnika/Sumica sa Slavijom i centrom ako ima problema sa 31.
 
Zaista, šta se dešava sa novom mrežom linija? Još 11 dana je ostalo, a ne talasaju o tome po svim medijima. Nove table na stajalištima su tek postavljene, sa postojećim oznakama linija. Nema od toga ništa znači, inači bi trubili od jutra do večeri.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363428#p363428:3obcz4jq je napisao(la):
djakovac » 19 Dec 2015 10:12 pm[/url]":3obcz4jq]Zaista, šta se dešava sa novom mrežom linija? Još 11 dana je ostalo, a ne talasaju o tome po svim medijima. Nove table na stajalištima su tek postavljene, sa postojećim oznakama linija. Nema od toga ništa znači, inači bi trubili od jutra do večeri.
To se i ja pitam pritom koja varijanta linija ce biti aktuelna od tri ponudjene verovatno prva?
 
Kaко сам ја разумео, те варијанте су уствари фазе (јер нема логике да се нпр. изабере трећа варијанта која подразумева радикално ширење трамваја по граду). Надам се да су схватили да им је већи део тих предлога лош и да ће у блиској будућности концентрација токова људи у Београду бити промењена.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363481#p363481:29qj7rd1 je napisao(la):
direktor » 20 Dec 2015 02:32 am[/url]":29qj7rd1]Vratice se 11 pa ce neko morati da mjenja potpis

Ne bi bilo srećnijeg čoveka od mene da tako na kraju i bude, ali sve više sumnjam da će se prvog januara bilo šta desiti što se tiče organizacije linija. :p

Mislim da su oni pogrešno formulisali ove planove kao "varijante". To su faze, i to se jasno zaključuje čim se pogledaju mape. Ništa osim prve trenutno nije realno izvodljvo, a najmanje treća. Ta pogrešna formulacija dovoljno govori o ozbiljnosti cele ove priče po meni. Kažem, samo čekam da vidim Malog na televiziji, kako saopštava da zbog organizacionih problema, kao i razmatranja primedbi građana, nova mreža linija ipak startuje ili od prvog jula, septembra 2016-te, ili januara 2017. Kažem, pitanje je samo dana kada će ovo biti ozvaničeno, pošto samo planiranje reda vožnja za sve linije zahteva više od 10 dana koliko je ostalo do prvog januara.

P.S.

Sa druge strane, ako ipak reše da skarabudže na brzinu sve ovo, opet će biti ludo i veselo. Zamislite ljude koji prvog čekaju u bloku 45 autobus 73, a njega nema, ljudi u 610 protestvuju zato što upravo saznaju od vozača da dalje od Pramide neće stići,ljudi na na Slaviji pune tramvaj 4 misleći da je 14 i da će stići do Vuka, oni kod hotela Jugoslavija se krste levom i desnom misleći da su previše popili sinoć dok gledaju 35 kako juri ka Zemunu, one koji kod Sava Centra čekaju 95 i proveravaju da li na autobusu zaista piše 85... Itd, mislim da ste shvatili šta hoću da kažem. Promene koje su najavljene ipak ozbiljno menjaju kompletnu sliku linija u gradu, i to zahteva navikavanje, a pre svega informisanost ljudi. Ovde se dira u neke linije koje nisu menjale trasu više decenija i to preko noći.
 
Ovde se dosta stvari menja tako da na kraju može da se kaže se pojedine linije zbog nerentabilnosti ukidaju ili se dodatno skraćuju ...
Prvo pričaju da j***š most ako preko njega ne ide linija gradskog prevoza , a onda ti ostave 94 preko mosta na ADI koji ide maltene prazan i hoće da 85 koji se odlično pokazao i uhodao na sadašnjoj trasi , zamene sa 82 koji bi išao prazan. Takvu promociju mostova ne razumem.
Onda pojačavaju prevoz u Milentija Popovića i vezu Banovog brda sa Ušćem putem linije 85 , a već imaju 13 na toj relaciji , čime 13 gubi potpuno smisao , jer će moći kod Ade da se preseda na 89 i brže stigne u Savske blokove.
Ukidaju ili izmeštaju linije iz Omladinskih brigada , gde su se nedavno uselili novi stanovnici u West 65 , a tek treba da se usele u Blok A , gde ima dosta poslovnih i prehrambenih objekata ... , a pojačavaju trasu linije 45 sa linijom 80 kroz Vojvođansku u Tošin bunar , gde se poslednjih godina maltene ništa novo nije izgradilo ...
Spajaju 35 i 707 , 27E i 81 ... Prave nove linije tipa 95 , koje će imati iste probleme kao i pomenuta linija ...
Skraćuju 408 zarad promocije okretnice u Trešnji , prepuštatajući stanovnike na delu od Trešnje do Ralje na samovolju Laste ...
Ukidaju linije tipa 60 , 405L ...
Pričaju o tome kako mora da se poveća iskorišćenost tramvaja , a onda bespotrebno pojačavaju pojedine pravce sa autobuskim linijama , a druge linije koje imaju svega par stanica na trasi tramvaja , skraćuju i/ili izmeštaju pod izgovorom da mora da se poveća isklorišćenost tramvaja ...
Linije sa Trga republike izmeštaju na Ušće preko Terazijskog tunela , koji nema kapacitet za tolike linije. Skraćuju pojedine linije do Ušća kako bi rasteretili okretnicu Zeleni venac , pri tom opterećujući linije koje su izmeštene sa Trga , zato što će građani da prelaze na njih kako bi došli do Zelenog venca , bespotrebno se seljakati pritom , i bespotrebno uništavati autobuse preopterećivanjem ...
 
Ја ценим да 99,99% људи који су правили ту мрежу линија, нису видели како неки делови града функционишу! Блокови :arrow: Општина Нови Београд :arrow: Стари Меркатор је главна рута људи одатле! Увођењем 610 кроз Омладинских Бригада је тај потез добио на значају, јер су гужве у 73 смањене, и никакво скраћење једне линије у корист друге није никоме у интересу, 85 да има интервал испод 10 минута ту би се добило на значају, јер 85 далеко брже стигне из Борче до Бувљака него 95, чак и 15 минута ако у исто време крену, а из Борче на Баново Брдо некад зна да се путује 50 минута, јер нема где у застоје да упадне! Колико год да је 85 у оваквој траси дугачка, линија нема где да се заглави, али треба мењати менталитет људи из Борче... Што да идеш до Бувљака или ДС са 95, да оседиш од нервозе због гужви на траси, када можеш ко човек за 35 до 40 минута ( 95 путује то 55 до 60 у неким деловим дана), да стигнеш са 85? Ако идеш до Бановог Брда из Земуна, а не треба ти да се гураш преко Газеле пре ћеш у 85 ићи него у 88... :) :)
 
Vrh