Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ne znam jeste li primetili da je od danas uveden zimski red voznje? Ja nisam, guzve, autobusi na pola sata i na cisto gradskim linijama, krsevi na ulicama, iskljucenja, i cudesa. 73 cekao kod Rk 32minuta, da bi onda dosla 3 privatnika jedan za drugim, 706 20 minuta, onda opet 2 privatnika jedan za drugim, ne znam sta koji k. rade otpravnici, i jedna i druga linija imaju terminus sa otpravnikom, ovo je za zatvor. 17ca, deveti polazak stigao jedanaesti, deseti se iskljucio jer vozaca boli zub, sihte neke danas nisu izasle jer nema ko da radi, ma sjajno, prosto me sramota koliko nam dobro ide. Nego, nema frke, kad se to zamaze u crvene i ostale boje, sve ce nam krenuti na bolje...
 
Ja sam jedino video razliku da sam umesto 25 minuta putovao do posla 50...
 
612dca6ea7b5ae4e65a9d32d102c01da.jpg
4bfa445712f70f59a35bfdfcacf66f13.jpg
7f7bbe0386be22a09e3fe4bcfffcc2f8.jpg

1 септембар није 1 септембар ако 302 не цркне..
 
becks89":onsl65pp je napisao(la):
Ne znam jeste li primetili da je od danas uveden zimski red voznje? Ja nisam, guzve, autobusi na pola sata i na cisto gradskim linijama, krsevi na ulicama, iskljucenja, i cudesa. 73 cekao kod Rk 32minuta, da bi onda dosla 3 privatnika jedan za drugim, 706 20 minuta, onda opet 2 privatnika jedan za drugim, ne znam sta koji k. rade otpravnici, i jedna i druga linija imaju terminus sa otpravnikom, ovo je za zatvor. 17ca, deveti polazak stigao jedanaesti, deseti se iskljucio jer vozaca boli zub, sihte neke danas nisu izasle jer nema ko da radi, ma sjajno, prosto me sramota koliko nam dobro ide. Nego, nema frke, kad se to zamaze u crvene i ostale boje, sve ce nam krenuti na bolje...

Проблем је што превише нагло уводе зимски ред. Требало би постепено мало да се особље привикне а током времена повећавати ефикасност и смањивати тај период све док не буду спремни да крену како треба

Данас иначе извукоше сваки зглобни тролејбус у возном стању али мање више били празни
 
vucko":xsh4ikuu je napisao(la):
Bulbulderac17":xsh4ikuu je napisao(la):
zvezdarac sam al nidje veze sa ovom linijom ne vidim, zar nije mogla da se produzi barem...?

Očigledno je grad imao ugovor sa NTC-om to jest ministarstvom nauke da do 1.9.2015. dovede centralno grejanje što je juče uradio i da dovede bilo kakav gradski prevoz. Koliko sam čuo razmatrano je da se 65 sprovede tu da krivuda oko Veljka Dugoševića, ali je odlučeno da je neracionalno. Pa tako dobismo ovu liniju koja ide često kao antibiotik :)

Ali 65 vec vozi do Pupina i do sc Inge...odatle ljudi imaju 5-10 pesaka do centra...priznajem da Severni bulevar vapi za nekim prevozom od Bogoslovije...sve druge opcije su bile bolje od ove...ali avaj...sto bih prosecan srbin rekao..."bolje ista nego nista"
 
SRBO":1bz4rf3i je napisao(la):
becks89":1bz4rf3i je napisao(la):
Ne znam jeste li primetili da je od danas uveden zimski red voznje? Ja nisam, guzve, autobusi na pola sata i na cisto gradskim linijama, krsevi na ulicama, iskljucenja, i cudesa. 73 cekao kod Rk 32minuta, da bi onda dosla 3 privatnika jedan za drugim, 706 20 minuta, onda opet 2 privatnika jedan za drugim, ne znam sta koji k. rade otpravnici, i jedna i druga linija imaju terminus sa otpravnikom, ovo je za zatvor. 17ca, deveti polazak stigao jedanaesti, deseti se iskljucio jer vozaca boli zub, sihte neke danas nisu izasle jer nema ko da radi, ma sjajno, prosto me sramota koliko nam dobro ide. Nego, nema frke, kad se to zamaze u crvene i ostale boje, sve ce nam krenuti na bolje...

Проблем је што превише нагло уводе зимски ред. Требало би постепено мало да се особље привикне а током времена повећавати ефикасност и смањивати тај период све док не буду спремни да крену како треба

Данас иначе извукоше сваки зглобни тролејбус у возном стању али мање више били празни
Nije problem u spremnosti, problem je u nedostatku resursa, jednostavno nema sa čim da se radi, vozila se isključuju na hlađenje, gube se polasci, šihte se ne odrađuju jer nema vozača, a to su sve problemi loše organizacije. Ako je ovako u ovom delu gde je "bolji" prevoz, na potez 300 i 400 tek ne smem ni da mislim...
 
kopmania":1cpm68il je napisao(la):
solecar":1cpm68il je napisao(la):
Konačno su se udostojili da obeleže novo (staro) stajalište 18 i 39 na Autokomandi , u Triše Kaclerovića , doduše samo vertikalnom oznakom.



Kako je to loše rešenje , pokazuju i sledeće slike:




Dugo je trajalo.... kontam da su se ljudi iz kuća žalili. Stanica je pomerena za 200 m unapred,, tako da presedanje sa tramvaja na 39, 18 gubi smisao

Јуче (уторак) ујутро (око 8:20) сам ишао у Соко Штарк и возач 18-це скроз заборавио да стане баш на том стајалишту у Трише Кацлеровића !!!! Људи почели да вичи, а мастор стао тек код Табановачке-Кумодрашке ! Заборавих касније да погледам који је ГБ био, а Соларис аутобус.
 
Pa pomerena je stanica tamo. nije više tu odma po skretanju, nego tamo gde se kumodraška račva na 2 dela...
 
Grešiš. Stanica je na uglu Triše Kaclerovića i Leskovačke.
 
Od juče predpostavljam :) verovatno su se bunili stanari kuća tamo..
 
kopmania":3este2iv je napisao(la):
Stanica je ovde https://www.google.rs/maps/@44.7864474, ... 312!8i6656
što je itekako mnogo bliže račvanju nego leskovačkoj ulici :)
Ту је и стао аутобус, али нигде није било станичне табле (на бандери бар), као на првој слици коју је Солекар сликао пре пар дана !
 
Koliko će ovo poremetiti 47 i 48?

Biciklističke trake od Autokomande do Banjice

U Bulevaru oslobođenja, od Autokomande do Save Maškovića, obeležene su biciklističke trake širine jednog metra, tako da se preraspodelom kolovoznih površina menja odnos vozača motornih vozila prema biciklistima, saopšteno je iz Sekretarijata za saobraćaj.
Biciklističke trake sa zaštitnim pojasom od pola metra su obeležene uz desnu ivicu kolovoza, a njih prati i postavljanje vertikalne saobraćajne signalizacije.
Na ovaj način povećava se bezbednost biciklista jer oznake na kolovozu ukazuju vozačima na njihovo prisustvo. Krajnji cilj predstavlja povećanje broja građana koji će za obavljanje svog putovanja koristiti bicikl, a ne putnički automobil. Korišćenjem bicikla kao prevoznog sredstva štedi se novac, poboljšava zdravlje i čuva životna sredina.



izvor: studio B
 
Šta je ovde nebezbedno ? Ovakve trake postoje svugde u svetu.
 
Ali tamo gde postoje ovakve trake , ne postoje vozači koji se ponašaju kao da voze bolid F1. Naprimer , ovde ima dosta pravih pravaca , i kada se neko zaleti , a nakon krivine , kada ne bude mogao ljudski da zakoči , a biciklista ispred , eto ti belaja.
 
Uvek stoji policija tu negde, većinom svi voze maximum 55-60km/h. Svakako ova staza je povećala bezbednost za 80 % , pre su automobili bili mnogo bliže biciklisti, plus nekultura koja ne zna na kolikoj udaljenosti da pretekne biciklistu..
 
Ako se neko zaleti, nije staza kriva vec taj koji se zaleteo. Kroz Bulevar oslobodnjenja ogranicenje je 40 km/h.
 
24. Septembar. 2015 | 10:37, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Gledateljka iz Ralje pita da li je tačno da će od 1. oktobra biti ukinuta autobuska linija 408 koja saobraća do Ralje.

Za potrebe Sekretarijata za saobraćaj eksperti Saobraćajnog fakulteta u Beogradu izradili su studiju nove mreže linija javnog gradskog prevoza koristeći rezultate prethodno sprovedenih detaljnih istraživanja na terenu. Ova istraživanja obuhvatala su snimanje i brojanje putnika u vozilima javnog prevoza, kao i anketu postojećih i potencijalnih korisnika javnog prevoza, a obradom dobijenih podataka stvorena je realna osnova za projektovanje nove mreže linija uvažavajući potrebe i zahteve korisnika javnog prevoza.

Na sajtu Sekretarijata za saobraćaj [ www.bgsaobracaj.rs ] postavljeni su rezultati ove studije i data je mogućnost građanima da učestvuju svojim komentarima i predlozima, i na taj način iskažu svoje potrebe kada je javni prevoz u pitanju.

Konkretna primena novog koncepta koji će biti definisan nakon razmatranja primedbi građana, planirana je za početak naredne godine, uz napomenu da nijedan deo naselja na području grada neće ostati potpuno bez prevoza, - odgovorili su nam iz Direkcije za Javni prevoz Sekretarijata za saobraćaj.
 
Joca28":2ppbj9f5 je napisao(la):
Na sajtu Sekretarijata za saobraćaj [ http://www.bgsaobracaj.rs ] postavljeni su rezultati ove studije i data je mogućnost građanima da učestvuju svojim komentarima i predlozima, i na taj način iskažu svoje potrebe kada je javni prevoz u pitanju.
A gde to na sajtu?
 
Danas sam prolazio preko Autokomande i zaprepastio se genijalnošću. Biciklistička traka u smeru ka Banjici je napravljena na kolovozu , dok je u smeru ka Autokomandi napravljena na razdelnom ostrvu.
 
To je samo u zadnjem delu. Od marakane do autokomande. Na ostalom delu od banjice do marakane je takodje na kolovozu
 
Vrh