Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Gaspar18":buxsvkji je napisao(la):
isao bih ja peske, imam 67, 68, 71 i 601 kao vezu sa gradom, voznja za 0 dinara, a ne da placas tolike godine kartu...


...iskreno, meni je 65 isto gubljenje vremena, ne valja mi relacija, previse je cekam, pa 68 koji ide na 30 do 35 minuta je tacniji, a za 0 dinara, pruza bolju komociju u odnosu na propali i raspali 65.

Cekaj bre... 65 ti je gubljenje vremena, imas alternativu za 0 dinara, a poenta svakog tvog posta na ovom forumu je sto su produzili 65 i zeznuli te. Au brate...
 
stf":o949277u je napisao(la):
dare":o949277u je napisao(la):
a ko si ti da vredjas sve novobeogradjane???Novobeogradjani su za tebe BOGOVI!!!!
A одакле су дошли ти Богови? Заборавили сте своје родне њиве а?

Нисам испрозивао све новобеограђане, само оне са усраним гузицама, а видим да си се препознао, чим си се увредио. То није мој проблем.
Istina je da mene nisi direktno isprozivao vec Dragana ali kad kazes

stf":o949277u je napisao(la):
Razmažene novobeogradske usrane guzice.
to sam okarakterisao kao vredjanje novobeogradjana a samim tim i mene

MilisaV":o949277u je napisao(la):
zašto se toleriše ovaj gašpar na forumu?
Gaspar i stf svakako ne bi trebali da se tolerisu na forumu.Gaspar sve sto je rekao stvarno jeste tako ali problem je sto on stalno to pominje a kad stalno pominjes to postaje dosadno Ovo je stf odlicno rekao

stf":o949277u je napisao(la):
E ovakve poput Gašpara bih prinudno raselio u Zuce, ili Ritopek da vide malo šta je pravi problem sa javnim prevozom.
mi u novom beogradu imamo odlican prevoz u odnsu na ljude sa poteza 300 i 400.Ja sam taj ceo potez 300 i 400 obisao bar jednom a na nekim mestima sam bio i vise puta
 
Ja samo napominjem, da u svojih 26.godina, koliko sam gde isao, na 65 ne pamtim gori kvalitet prevoza, nego zadnjih 7 godina od kada je produzena, em se raspada dok dodje u blok, pa evo recimo jutros u 5:25 sam isao na robiju(posao), na staroj okretnici sam u solo Arivinom Mega Busu cupkao na jednoj nozi, naravno Gaga ce se nadje tu i napravi pametan, "pa tu udje 3, a izadje 10 ljudi"... Uostalom produzetak 65 je u stvari koliko vidim rasteretio 75, jer 75 zuji poluprazan, a 65 je prepun, sto je Gangula i hteo da uradi od tog naselja...
 
I 82 ima udela u rasterećenju 75 , obzirom da 90% dele trasu od Zelenog venca do okretnice na BK.
 
Ovo su neke stranice i grupe na fejsbuku na kojima se diskutuje i raspravlja na temu javnog prevoza, pa nije loše da postavim ovde, tako da sve bude na jedan klik kako bi se razna mišljenja i stavovi objedinili. Neke vodim ja, neke sole, neke vode ljudi koji nisu sa foruma uopšte, neke su ozbiljnijeg karakteara, neke više zabavnog karaktera, ali na svakoj ima nešto korisno da se pročita.
Nova mreža linija

Приградски превоз Београд

493

Дневна доза просечног 581

Обреновац

Парцани - званична страница
 
solecar":3nrz198z je napisao(la):
I 82 ima udela u rasterećenju 75 , obzirom da 90% dele trasu od Zelenog venca do okretnice na BK.
82 je lokalni bus, to cudo samo treba da ide cesce, neiskoriscen je kapacitet duz trase od Bloka 44 do Groblja, maltene je poluprazan, da ide na interval tipa 10 do 12 minuta, a ne trenutnim, bilo bi super, recimo onaj koji zivi u blokovima 63 i 64, ce do Studenjaka pre ici na 45, 71 ili 601 do Tosinog Bunara, pa odatle na 72 ili 82, jer 82 kruzi previse, 74 bi mogao recimo da preuzme trasu 82 od Rode na B.Kosi do pijace, a 82 da ne gubi vreme, da ide od Gandijeve desno, pa tom ulicom do Nikole Dobrovica, B.Groblje bi dobilo liniju koja bi imala veci kapacitet iskoriscenosti, naravno od raskrsnice gde su pijaca i kladionica Balkan Bet da ide do kraja redovnom trasom
 
EUKALIPTUS":2vh0m1yz je napisao(la):
Ovo su neke stranice i grupe na fejsbuku na kojima se diskutuje i raspravlja na temu javnog prevoza, pa nije loše da postavim ovde, tako da sve bude na jedan klik kako bi se razna mišljenja i stavovi objedinili. Neke vodim ja, neke sole, neke vode ljudi koji nisu sa foruma uopšte, neke su ozbiljnijeg karakteara, neke više zabavnog karaktera, ali na svakoj ima nešto korisno da se pročita.
Nova mreža linija

Приградски превоз Београд

493

Дневна доза просечног 581

Обреновац

Парцани - званична страница

Peticija za izmenu linije 611
 
A sta je problem da se kod Studentskog Grada izadje i saceka 601?
 
Нова мрежа предвиђа измену траса 85 и 89. То значи да Савски Нови Београд потпуно остаје без превоза до Аде, а мост је најближи управо том делу Новог Б.

Како су замислили превоз до Аде, преседањима или ће увести поново трамвај до Чукарице ?
 
Зашто тема није приказана у Прегледу нових порука ? Да ли то значи да је преглед у ствари преглед изабраних, а не свих тема на којима се пише ?
 
У ком делу Ушћа би била окретница ?

„Београд на води” и пешачке зоне померају окретнице
На Зеленом венцу, Тргу републике и испред Главне железничке станице већ од септембра требало би да се окреће мањи број аутобуса. – Један од главних терминуса убудуће биће Ушће, због чега ће многим постојећим линијама бити продужена траса

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ce.sr.html
 
Како сам ја разумео, кружило би се око Ушћа, право са моста, па онда десно у улицу Ушће, па онда у булевар Николе Тесле, ту би ваљда била сама окретница, тј. ту би аутобуси стајали па онда опет из булевара Николе Тесле лево на Бранков и натраг у град.
 
Гага":1shttxuq je napisao(la):
У ком делу Ушћа би била окретница ?

„Београд на води” и пешачке зоне померају окретнице
На Зеленом венцу, Тргу републике и испред Главне железничке станице већ од септембра требало би да се окреће мањи број аутобуса. – Један од главних терминуса убудуће биће Ушће, због чега ће многим постојећим линијама бити продужена траса

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ce.sr.html

У трећој фази, која би требало да се спроведе за три до четири године

Kakvoj sada fazi? Na sajtu DJP su planovi obelezeni kao varijante. Pod varijantom se podrazumeva plan koji moze ali ne mora biti realizovan. Medjutim pod fazom se podrazumeva deo plana koji bi trebalo da bude realizovan, osim ukoliko se od njega ne odustane posebno u slucaju da je ta faza planirana za kasniju realizaciju (recimo treca).

I sad nesto razmisljam. Cela prica ide hronoloski ovako.

Prvo su pricali kako ce prevoz biti izmenjen iz korena uz cinjenicu da su gradonacelniku bila puna usta metroa nakon cega je nastala sablasna tisina. Potom se uslo u pricu sirenja BG:Voza (Faza II). Na samom kraju je proguran i plan o kome nije bilo ni govora (Faza III) a koji inace nedvosmisleno predstavlja ponovni pokusaj naturanja "tramvaja za 21. vek". Autori su isti.

Great. :blah:
 
Потпуно погрешно конципиран текст. Изазваће лавину негативних коментара а заправо се ради о цивилизацијским тековинама. Измештање окретница није измештање стајалишта већ само измештање паркиралишта аутобуса.

Садашње окретнице ће остати почетна и крајња стајалишта на којима ће људи чекати своје аутобусе, као и до сада, али ће се "одмарање" аутобуса изместити а сами "тргови" моћи хуманизовати и постати тргови.
 
....Један од главних терминуса убудуће биће Ушће...
.

Da čitaju BB, predlog od pre par godina , bolja lokacija i saobracajna povezanost je da
glavni terminus Zeleni venac bude ispred starog Sajmišta
umesto one gomile baraka na gradskom zemljištu....
 
Или можда још радикалније, направити окретницу негде испод Газеле, да линије прођу дуж Владимира Поповића. Нпр. да аутобуси окрећу код блока 19а, а сам терминус да буде преко пута будуће зграде ЕДБ (или ЕПС, нисам сигуран, градилиште поред Радове зграде), на месту где је сада тзв. Градска кафана. Тако би се уз стајалишта испред Сава центра или Краун плазе направила брза веза центра града са Сава центром, и удахнуо урбанији живот том крају. Наравно ово првенствено захтева спајање раскрснице булевара Николе Тесле, Михаијла Пупина и Бранковог моста са улицом Владимира Поповића преко оног новог кружног тока који је планиран у пројекту БнВ и проширења Зарићевог моста.
 
Konačno su se udostojili da obeleže novo (staro) stajalište 18 i 39 na Autokomandi , u Triše Kaclerovića , doduše samo vertikalnom oznakom.



Kako je to loše rešenje , pokazuju i sledeće slike:



 
Na stajalištu Paje Adamova , u smeru ka gradu , stoji da tu staje linija 69. Da li je u pitanju greška ili se ponovo uspostavlja linija 69 , ali nekom drugom trasom? U pitanju je stajalište tipa "24. sata".

Evo i slike:

 
Od danas saobraća nova linija 66 Vukov spomenik - Naučno tehnološki park Zvezdara. Linija saobraća radnim danom i subotom na 40 min.

Evo mape:



A evo i spiska stajališta:

01. VUKOV SPOMENIK
02. DALMATINSKA
03. NOVO GROBLjE
04. VATROGASNA KOMANDA
05. OMLADINSKI STADION
06. VMC "KARABURMA"
07. SERVISI
08. LjUBICE LUKOVIĆ
09. PANTE SREĆKOVIĆA
10. OŠ "1300. KAPLARA"
11. NAUČNO-TEHNOLOŠKI PARK "ZVEZDARA"
 
Баш сам хтео да питам чему сад та линија?
 
solecar":chrop4k5 je napisao(la):
Konačno su se udostojili da obeleže novo (staro) stajalište 18 i 39 na Autokomandi , u Triše Kaclerovića , doduše samo vertikalnom oznakom.



Kako je to loše rešenje , pokazuju i sledeće slike:




Dugo je trajalo.... kontam da su se ljudi iz kuća žalili. Stanica je pomerena za 200 m unapred,, tako da presedanje sa tramvaja na 39, 18 gubi smisao
 
Bulbulderac17":3v5zh1g4 je napisao(la):
zvezdarac sam al nidje veze sa ovom linijom ne vidim, zar nije mogla da se produzi barem...?

Očigledno je grad imao ugovor sa NTC-om to jest ministarstvom nauke da do 1.9.2015. dovede centralno grejanje što je juče uradio i da dovede bilo kakav gradski prevoz. Koliko sam čuo razmatrano je da se 65 sprovede tu da krivuda oko Veljka Dugoševića, ali je odlučeno da je neracionalno. Pa tako dobismo ovu liniju koja ide često kao antibiotik :)
 
Vrh