Пантограф":1di9key5 je napisao(la):Ал` ја још не могу да разумем манир да се затрпава форум постовима "Бежанијска коса и Мирјево тралалалала", по принципу кошаркашких форума
Nije tačno. Meni nije dosadno
Пантограф":1di9key5 je napisao(la):Ал` ја још не могу да разумем манир да се затрпава форум постовима "Бежанијска коса и Мирјево тралалалала", по принципу кошаркашких форума
zidar":14hc3udi je napisao(la):Meni ova nazovi reorganizacije vise deluje kao samar gradjanima, i to letnji da lakse prodje.
Posto Beograd nece u skoro vreme dobiti metro, vreme bi bilo da se postojeci sistem gradskog prevoza temeljno preuredi, sa nekim smislom, kako bi bio sve bolji u narednih 15ak godina a ne da se samo sminka postojece rasulo.
zidar":14hc3udi je napisao(la):Direkcija za Javni Prevoz nekoliko decenija nista ne radi, osim sto sa vremena na vreme izmeni trasu neke linije zbog lokalnih politicara. Nisu primetili da su prosli rat i sankcije. Nisu primetili da je Novi beograd od spavaonice postao ekonomski centar grada. Nisu primetili da je sagradjen most na Adi od pola milijarde evra. Ma jok, sve po starom, ko ce bre da cacka to cudo od gradskog prevoza.
A saobracajni fakultet sa svim svojim znanjem i energijom ne ide dalje od toga da poneku liniju produzi/skrati/poveze.
Od direkcije ne ocekujem nista, isuvise dobro znam sta su i ko su, najsrecniji sam kada se ni u sta ne mesaju, tada bar ne pokvare. Ali od saobracajnog fakulteta se ipak moze ocekivati malo vise, osvrt na funkcionisanje grada, strategija za razvoj, optimalni raspored i duzina linija, sta znam, akademski pristup situaciji i haosu sa kojim niko vec 30 godina nije kadar da se suoci. Pa makar i u teoriji, na papiru. Ali ni toga nema.
zidar":14hc3udi je napisao(la):Ovako dobismo jednu suvoparnu mapu gde se nista ne razume, gde je potez na kojem prolazi autobus na svaka 2 minuta prikazan isto kao i potez gde prolazi na pola sata, uz propratnu listu kozmetickih promena. I sad kao gradjani treba da kazu svoje misljenje.
Pa naravno da cemo dobiti samo prepucavanja "meni skratili, njemu produzili", kraj protiv kraja itd.
solecar":15do0ztk je napisao(la):Mapa kao mapa , još i može da se razume , gde šta ide , ali najveći je problem što nigde nisu naveli koje linije će saobraćati u ekspres režimu , i koja stajališta će koristiti ,
stanislaw":15do0ztk je napisao(la):Iskreno, ako je grad NARUČIO studiju sa pretpostavkom da metroa nema i neće ga skoro biti, onda je i bolje da se "studija" ograniči na sitne odokativne optimizacije, jer bez izmena u saobraćajnoj infrastrukturi nema ni trajnog rešenja.
marrecar":15do0ztk je napisao(la):Sustina ovih izmena je izgleda da se naprave metro linije od autobuskih. Sada ima desetine linija koje su predugacke i idu s jednog na drugi kraj grada, kao sto bi to trebalo da radi metro. A cini se kao da su zaboravili na problem 23, 50, 95 i slicnih linija koje su isto predugacke i tesko mogu da odrze red voznje. Ukidaju se gradsje okretnice i onda se prave ovi monstrumi od linija sto nikako ne moze da bude pozitivna stvar, jer autobusi nisu nezavistan saobracaj kao metro, nije ceo grad pokriven zutim trakama.
Gaspar18":i50d1m34 je napisao(la):Gago mi smo navikli na 65 da nam okrece u bloku, i samo je politicki isforsirano produzenje iste gore, da je za 2 ili 3 stanice, pa i da razumem, ali uopste nije bilo potrebe za 10 stanica da se produzi linija, kada je tu deonicu 74 komotno mogao da pokrije, bez dupliranja kapaciteta 75... Uostalom ja cu stojati iza teze da je 65 namerno politicki produzen gore, isto vazi i za uvodjenje i kasnije produzivanje 74, i kasnije promenu 72, ne mozes me ubediti da nije tako... Jednostavno ne mozes
Један од разлога је и то.Gsh":1bxikf26 je napisao(la):Mozda je B. Kosa tako povezana sa ostatkom grada zbog groblja.
zidar":znicg5ss je napisao(la):Kamo lepe srece da se prave metro/bus linije, ali onda bi prva nova linija bila Vuk-Stari merkator. A toga nema ni u najavi.
Ovo je obicno krpljenje, prave se nove 95., linije sa konvojima autobusa i velikim rupama u taktu koje niko ne zeli da pokrije.
Ozbiljna reforma gradskog prevoza pocela bi spajanjem postojecih zutih traka u mrezu bez rupa. Zatim postavljanjem nekoliko pouzdanih linija po toj mrezi sa dopunskim linijama za pokrivanje ostalih pravaca.
Kada ti stanovnik Bumbarevog Brda prica o 65, sve ti je jasno... Zvezdara mora da ima vezu sa Novim Beogradom, 74 je mutant linija produzena, a ceka se gore nego 90ih godina... Da je 65 na strani Novog Beograda produzen za 2 ili 3 stanice u redu, ali je produzen 10 stanica, pa se u spicu molim da stojim na jednoj nozi... Da ima Boga i pravde, ostali bi vi na 75 i 82... Isti ste kao i Mirijevci... Isti, vecito kukate za "kvalitet" prevoza... Evo danas sam van spica 3 autobusa 65 propustio na staroj okretnici, kasnio na posao, a 5% minusa na platu, zbog proklete 65 mi niko nece vratiti... Zato sam protiv "novih" 65, 74, 95, 25P...Гага":fs1mo7ce je napisao(la):Gaspar18":fs1mo7ce je napisao(la):Gago mi smo navikli na 65 da nam okrece u bloku, i samo je politicki isforsirano produzenje iste gore, da je za 2 ili 3 stanice, pa i da razumem, ali uopste nije bilo potrebe za 10 stanica da se produzi linija, kada je tu deonicu 74 komotno mogao da pokrije, bez dupliranja kapaciteta 75... Uostalom ja cu stojati iza teze da je 65 namerno politicki produzen gore, isto vazi i za uvodjenje i kasnije produzivanje 74, i kasnije promenu 72, ne mozes me ubediti da nije tako... Jednostavno ne mozes
Значи у праву сам да сте ви из блокова 38 и 37 размажени кад кажеш да сте навикли да вам 65 окреће у блоку 40. Навике су сасвим нешто друго у односу на нешто што је корисно за овај део града.
Поново ти напомињем, да је и пре те политичке жуте одлуке (што је тачно), много времена пре тога била одлука и знало се, не политичка него практична од стране самог ГСП-а, да ће доћи до продужења линије 65, прочитај шта сам написао раније. Значи још 1991. или 1992. године.
А ето не буниш се, зашто је 65-ца продужена у другом правцу, тј. од Зелењака ка Звездари, ако се тога сећаш да је некада ова линија окретала на Зеленом венцу.
Искрен да будем не пада ми у опште на памет да се са тобом надмудрујем тј. како ти кажеш, да не могу да те убедим. То и не покушавам, него само расправљам са тобом и износим чињенице.
А стоји и то да је некима Бежанијска коса трн у оку.
Gaspar18":frzysmsj je napisao(la):Kada ti stanovnik Bumbarevog Brda prica o 65, sve ti je jasno... Zvezdara mora da ima vezu sa Novim Beogradom, 74 je mutant linija produzena, a ceka se gore nego 90ih godina... Da je 65 na strani Novog Beograda produzen za 2 ili 3 stanice u redu, ali je produzen 10 stanica, pa se u spicu molim da stojim na jednoj nozi... Da ima Boga i pravde, ostali bi vi na 75 i 82... Isti ste kao i Mirijevci... Isti, vecito kukate za "kvalitet" prevoza... Evo danas sam van spica 3 autobusa 65 propustio na staroj okretnici, kasnio na posao, a 5% minusa na platu, zbog proklete 65 mi niko nece vratiti... Zato sam protiv "novih" 65, 74, 95, 25P...