Пантограф":16gb6lyp je napisao(la):
Ај сад лепо ви што нагађате да ли ја живим у Миријеву, ако вас не мрзи по овој врућини, свратите до Моста на Ади па ми јавите има ли путника у 94. Ја немам намере. Понављам вам по стоти пут - пролазио сам једно време (послом) свакога дана више пута трасом линије 94 - увек је био пун аутобус путника. Неколико пута сам у суботу извео децу у Топчидер и - замислите чуда! - 94 пролази поред парка, стално пун!
Можете да тролујете до миле воље зато што је вама лично стара траса одговарала, али то баш никога овде не би требало да занима, а ја вам баш и нећу дати да то радите без трења и отпора, чисто форе ради.
Ово што вам пишем у вези са Сава центром као преседачком станицом не знам како не можете да схватите. Треба ли да вам цртам? Годинама сам путовао на факултет преко СЦ и Газеле и знам добро који је то јебени ужас. Замисли да ли је боље да се поподне враћаш тако што користиш две линије које пролазе кроз највеће уско грло у Београду и Србији - прилаз мосту Газела - или је, можда, боље да то уско грло избегнеш, ако је могуће?
Ајде молим вас, генијалци, реците ми да је кул бити у пет поподне на аутопуту, чекати да вам се 94 прво пробије до станице СЦ, а затим тамо са 300 људи ишчекивати да до станице дође 17, који је у међувремену испао из реда вожње па је у тренутку приспећа већ 200 путника у њему. Ајде, напишите да је то боље, и да то (опет) треба да трпе путници линије 94.
То све, наравно, ако сте одрасли људи који иду на посао кад и већина света. Или можда нисте? (Пошто већ знамо да нисте из Миријева, што нам је, је л` да, од изузетног значаја)
I ja sam koristio ranije redovno liniju 94 , jedno vreme , jer sam radio u Omladinskih brigada , dok je linija išla preko Gazele , i gle čuda , brže sam stizao , sa sve gužvama u špicevima na autoputu , nego sada kada moram da kružim. I sada , iako moram da kružim , prinuđen sam da koristim 94 , i vrlo često vidim 94 toliko pun , da čak ima i mesta za sedenje. Nekada nisi mogao da sedneš u Omladinskih brigada kod IDEE i Rodića , a danas otprilike možeš da biraš gde hoćeš da sedneš. Vrlo često se desi da se protok putnika u Teodora Drajzera ni ne obavi , kod Topčiderskog parka još i ima putnika.
Meni je kul da budem i na autoputu u 17h , ako to znači da ću brže stići do Zemuna , ako idem tamo , nego da kružim i menjam i po tri prevoza da stignem do tamo. Najveći protok putnika je bio kod Sava centra , zbog upravo navedenog. Ja ne znam kako ti to ne možeš da shvatiš , ustvari znam , smetale su ti gužve na autoputu , ali to nije razlog (argument) kojim možeš da druge ubediš da je loša strana Sava centra toliko lošija u odnosu na dobru , te da je potpuno opravdano premeštanje na Most na ADI.
Brža veza Miljakovca i Savskih blokova nije bolje rešenje , jer je izgubljeno veoma korišćeno presedačko mesto. A da li sam dobio nešto time što se brže stiže od blokova do Miljakovca? Nisam. A zašto? Odgovori na sledeća pitanja se sami nameću kao argumenti da nisam ništa dobio sa premeštanjem trase.
Da li je povećan broj polazaka , obzirom da se brže stiže do blokova , uz napomenu da je moguće to izvesti sa istim brojem vozila , čime se automatski povećava i efikasnost linije?
Da li brže stižem do gornjeg dela NBG i Zemuna?
Da li imam još neki polazak sa NBG posle 23:05?
Da li na sadašnjoj trasi saobraćaju bolji autobusi nego na prethodnoj?