Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

dare":1vhbp548 je napisao(la):
Kad bi mogao Presto da preuzme liniju 73 sunce bi nas ogrejalo

Možda vas i ogreje sunce , jer čini mi se da je novi konkurs za dodelu linija od Nove godine , a negde sam pročitao da bi tada trebalo da krene i nova mreža linija. Možda hoće da sve odrade o jednom trošku.
 
Пантограф":2egxhn3e je napisao(la):
а сада сам научио да има и оних који жале за преседањем код Сава центра у неки аутобус који треба да пређе Газелу у 17.20.
Невероватно.

:bash:

A da je kojim slučajem napisano da je problem presedanje , opet bi ispali oni kojima je to problem , grbavi.
 
solecar":1f37yuss je napisao(la):
tragac":1f37yuss je napisao(la):
LOL 505 pogledaj na prethodnim stranama šta mislim o toj partijskoj sprdačini.

Kakve to ima veze , i ja isto mislim za liniju 94. Zvanično imaš dve linije , i ne bi gubio ništa ako bi presedao na Miljakovcu 1 , da se kojim slučajem izmesti linija 48 , jer ako ja mogu da presedam na 94 , ne vidim zašto i ti ne bi mogao da presedaš.
To govance ide na 40 minuta, uz posledni polazak u 21h. kad bi uveli da ide češće i kad bi mi omogućil ida sa njega presedam na tramvaj, što mi je 504 omogućavao i što sma često koristio, ne bih imao ništa protiv da izmeste 48. Ma i da je ukinu jer ima užasnu trasu.
 
Eto vidiš , ti nisi sa time zadovoljan , a ovamo sa druge strane ubeđuješ mene i druge kako je super politička odluka da se linija 94 prebaci tamo gde ima manje putnika.
Ja do sada nisam ni jednu političku odluku da se promeni trasa neke linije , primetio da je dobila više hvale nego kritika. Čak naprotiv , mnogo više je onih koji ih kude , nego onih koji ih hvale.
 
A ja sam za to da liniju 73,94,95 nikako ne diraju od Bloka 45 da na 73 ode Kosava a da 94 ide preko Gazele pa boze zdravlje da vidimo i nekog Solarisa na 94 :D
 
94 kada je uvodjena, bila je predvidjena za brzu trasu u odnosu na tadasnju liniju 78... Uvodjenjem kroz Omladinskih Brigada, pa na autoput u Omladinskih Brigada, linija je imala odredjeni znacaj, jer je spajala Autoput i blokove u zoni Arene i Sava Centra sa Banjicom, izmestanjem ove linije na niskofrekventnu trasu na Mostu na Adi, naneta je trajna steta ljudima koji zive kod Sava Centra, koji da bi dosli do Banjice, moraju dodatno opterecivati ionako prepunjene kapacitete na linijama 17 i 18, a kasnije 42, 59 i 78... Zakljucak, treba vratiti liniju 94 preko Gazele, jer je vise imala putnika, i znacaj joj je bio veci nego na ovoj trasi, ponavljam zivim u Bloku 38, i znam kakav je 94 u periodima posle 20:00 bio u odnosu na sad... Pa kome je "isplativo" da na liniji posle 20:00 ka Blokovima vozi promaju, pa kod ugla III Bulevara i Omladinskih Brigada ne bude vise od 5 do 10 ljudi na ovoj glupavoj trasi, a zamislite da se 88 preumseri preko Mosta na Adi, ima da bude kataklizma nevidjenih razmera, a cenim da ce selo Mirejevo dobiti jos bar 4 ili 5 linija, po "novoj studiji" gradskog prevoza, iako nema potrebe za dodavanjem tamo, cak sam pre za skracivanje trasa 25P i 74...
 
tragac":3eu6cv8y je napisao(la):
Ja sam samo za to da 94 na Novom Beogradu koristi prometnije ulice od Milutina Milankovića. Prometnije po broju pešaka, ne vozila.
Nije problem u Milutina Milankovića već u mostu , jer je gro ljudi presedalo kod Sava centra i linija je kupila solidan broj putnika u bulevaru Milutina Milankovića , a sa ovom novom trasom , koliko ljudima odgovara , toliko je i koriste. Još jednom ću ponoviti da ovo ne pričam napamet , jer dosta koristim liniju.
 
Ma nemoj Sole tako, Pantograf i druzina koja je iz Mirejeva ce uskoro zasuti DJP prijavama, da "nemaju vezu" sa Rakovicom i Zeleznikom, ima da traze 55, 77 da im produze do istog, jer jelte "nemaju dovoljno iskoriscen kapacitet", a za 94 se vecito slazem oko toga, da linija je uzasno lose resena, dzaba i polazak u 23:55 sa Mkc 1, kada LINIJA NE VEZUJE BITNA PRESEDACKA I PROMETNA MESTA... Sava Centar mora da ima alternativu linijama 95 i tramvajima koji su uzasno lose reseni, za 94 na novom mestu i onakvoj infrastrukturi nema mesta, pa uostalom pogledajte autobuse sada koji voze, i autobuse koji su pre vozili, pa da 94 ide preko Gazele, cak bi i Solarise vidjali na istoj, a ovako su ljudi osudjeni na raspale IK201 iz 2000te i 2001. godine, aman ljudi... A da, ne bi me cudilo da i 94 produze do Mirejeva preko Mkc 1, "zasto da skuplja prasinu, i ima mali kapacitet, kada moze u Mirejevo"... Stvarno vise ne mogu da verujem koliko se gluposti nacitam ovde, ajde da je to Dorcolski 44(Fipi), nego su to ljudi u rangu Marka Tomovica sa autobusi.net...
 
Gaspar18":xvqkk89v je napisao(la):
94 kada je uvodjena, bila je predvidjena za brzu trasu u odnosu na tadasnju liniju 78... Uvodjenjem kroz Omladinskih Brigada, pa na autoput u Omladinskih Brigada, linija je imala odredjeni znacaj, jer je spajala Autoput i blokove u zoni Arene i Sava Centra sa Banjicom, izmestanjem ove linije na niskofrekventnu trasu na Mostu na Adi, naneta je trajna steta ljudima koji zive kod Sava Centra, koji da bi dosli do Banjice, moraju dodatno opterecivati ionako prepunjene kapacitete na linijama 17 i 18, a kasnije 42, 59 i 78... Zakljucak, treba vratiti liniju 94 preko Gazele, jer je vise imala putnika, i znacaj joj je bio veci nego na ovoj trasi, ponavljam zivim u Bloku 38, i znam kakav je 94 u periodima posle 20:00 bio u odnosu na sad... Pa kome je "isplativo" da na liniji posle 20:00 ka Blokovima vozi promaju, pa kod ugla III Bulevara i Omladinskih Brigada ne bude vise od 5 do 10 ljudi na ovoj glupavoj trasi, a zamislite da se 88 preumseri preko Mosta na Adi, ima da bude kataklizma nevidjenih razmera, a cenim da ce selo Mirejevo dobiti jos bar 4 ili 5 linija, po "novoj studiji" gradskog prevoza, iako nema potrebe za dodavanjem tamo, cak sam pre za skracivanje trasa 25P i 74...

I što je najbitnije , pokrivala je potpuno drukčiju trasu na NBG u odnosu na 78.
Slažem se za ovo za 25P i 74. Imam jedan predlog koji ću sutra detaljnije objasniti , vezano za linije 25P i 74.
 
haha cuveni Marko sto kaci mutne slike
 
Gaspar18":3mfyn10d je napisao(la):
Ma nemoj Sole tako, Pantograf i druzina koja je iz Mirejeva ce uskoro zasuti DJP prijavama, da "nemaju vezu" sa Rakovicom i Zeleznikom, ima da traze 55, 77 da im produze do istog, jer jelte "nemaju dovoljno iskoriscen kapacitet", a za 94 se vecito slazem oko toga, da linija je uzasno lose resena, dzaba i polazak u 23:55 sa Mkc 1, kada LINIJA NE VEZUJE BITNA PRESEDACKA I PROMETNA MESTA... Sava Centar mora da ima alternativu linijama 95 i tramvajima koji su uzasno lose reseni, za 94 na novom mestu i onakvoj infrastrukturi nema mesta, pa uostalom pogledajte autobuse sada koji voze, i autobuse koji su pre vozili, pa da 94 ide preko Gazele, cak bi i Solarise vidjali na istoj, a ovako su ljudi osudjeni na raspale IK201 iz 2000te i 2001. godine, aman ljudi... A da, ne bi me cudilo da i 94 produze do Mirejeva preko Mkc 1, "zasto da skuplja prasinu, i ima mali kapacitet, kada moze u Mirejevo"... Stvarno vise ne mogu da verujem koliko se gluposti nacitam ovde, ajde da je to Dorcolski 44(Fipi), nego su to ljudi u rangu Marka Tomovica sa autobusi.net...

Jednom prilikom sam čitao neki članak u novinama , neka ženska piše o linijama gradskog prevoza , a tema je koja naselja bi trebalo da imaju bolju vezu i tome sl. , i svega još jedno ili dva naselja sem Mirijeva je spomenuto , ali šturo. Navela je kako Mirijevu fale direktne veze ka Slaviji , Sajmu i Banovom brdu , desnoj obali Dunava , Zemunu ...
 
Generalno mnogima se vise isplati da 94 ide preko mosta na Adi ,jer da ne ide svi bi se vi trpali na 94,sta onda sa tramvajima,oni ne bi bili dovoljno iskoriceni u to sam siguran.
Naravno stanovnicima Novog Beograda ne odgovara,prvom meni npr kad presedam sa tramvaja ili 95 ,pa dole da pesacim na 17,18 izgubim vreme,jos ako je kisa,ume da bude uzasno.
 
Da li bi mogao da mi objasniš kako je za bolju iskorišćenost tramvaja bolje da se linija 95 poklapa 90% trase tramvaja na NBG , a nije dobro da se linija 94 vrati na staru trasu i da se nekih 30% poklapa sa tramvajima? Izgleda da mi logika nije jača strana u ovom slučaju.
I još jednom bih ponovio da je ovde poenta rasprave u vezi Banjice , Miljakovca i Kanarevog brda sa Sava centom.
 
dare":1n34qpsk je napisao(la):
nadam se da liniju 95 nikad nece skratiti ali nikad se ne zna Zare igra :D Ranije sam cuo nekakve price da ce 94 produziti do Bezanije :)

To sam čuo i ja , ali to je samo jednom i na kratko spominjano. Ali ako se tako nešto zaista i desi , zvanično ću priznati da mi linija 94 ničemu ne služi i da nikada više neću imati potrebe da je koristim.
Sad jedno konstruktivno pitanje , da malo razmrdaš vijuge. Kako bi rešio probleme koji se javljaju na liniji 95 , a da oni ne uključuju angažovanje dodatnog broja vozila na trasi?
 
Najdzel":1a5g50y6 je napisao(la):
Generalno mnogima se vise isplati da 94 ide preko mosta na Adi ,jer da ne ide svi bi se vi trpali na 94,sta onda sa tramvajima,oni ne bi bili dovoljno iskoriceni u to sam siguran.
Naravno stanovnicima Novog Beograda ne odgovara,prvom meni npr kad presedam sa tramvaja ili 95 ,pa dole da pesacim na 17,18 izgubim vreme,jos ako je kisa,ume da bude uzasno.
Tebi je bolje da autobus izbija na kraju novog mosta u pustari, gde na one 3 stanice nema vise od 5 putnika da udje, nego na Sava Centru, gde ce ga napuniti u roku od odmah bar 50 ljudi... Najdzele, ne znam koje si godiste, ali ja u periodu kada sam isao u srednju, na Sava Centru 94 se prepuni putnicima iz autobusa na linijama 17, 18, 88 i 601... A GDE SE NA OVOJ TRASI "PUNI"...? Nemoj da si smesan molim te :)
 
To je ziva istina sto prica Dragan ljudi su maksimalno ulazili u 94 a koko putnika uopste i udje u Drajzerovu
 
Ај сад лепо ви што нагађате да ли ја живим у Миријеву, ако вас не мрзи по овој врућини, свратите до Моста на Ади па ми јавите има ли путника у 94. Ја немам намере. Понављам вам по стоти пут - пролазио сам једно време (послом) свакога дана више пута трасом линије 94 - увек је био пун аутобус путника. Неколико пута сам у суботу извео децу у Топчидер и - замислите чуда! - 94 пролази поред парка, стално пун!
Можете да тролујете до миле воље зато што је вама лично стара траса одговарала, али то баш никога овде не би требало да занима, а ја вам баш и нећу дати да то радите без трења и отпора, чисто форе ради.

Ово што вам пишем у вези са Сава центром као преседачком станицом не знам како не можете да схватите. Треба ли да вам цртам? Годинама сам путовао на факултет преко СЦ и Газеле и знам добро који је то јебени ужас. Замисли да ли је боље да се поподне враћаш тако што користиш две линије које пролазе кроз највеће уско грло у Београду и Србији - прилаз мосту Газела - или је, можда, боље да то уско грло избегнеш, ако је могуће?
Ајде молим вас, генијалци, реците ми да је кул бити у пет поподне на аутопуту, чекати да вам се 94 прво пробије до станице СЦ, а затим тамо са 300 људи ишчекивати да до станице дође 17, који је у међувремену испао из реда вожње па је у тренутку приспећа већ 200 путника у њему. Ајде, напишите да је то боље, и да то (опет) треба да трпе путници линије 94.

То све, наравно, ако сте одрасли људи који иду на посао кад и већина света. Или можда нисте? (Пошто већ знамо да нисте из Миријева, што нам је, је л` да, од изузетног значаја)
 
ako ne si iz Mirjeva onda garantovano zivis na Bezaniji nema druge to samo tako moze da zbori neko ko je ili iz Mirjeva ili sa Bezanije

ja znam kad je zimski red voznje da je 94 bio poluprazan kad ide preko Ade dok je isao preko Gazele uvek je bio pun
 
Пантограф":16gb6lyp je napisao(la):
Ај сад лепо ви што нагађате да ли ја живим у Миријеву, ако вас не мрзи по овој врућини, свратите до Моста на Ади па ми јавите има ли путника у 94. Ја немам намере. Понављам вам по стоти пут - пролазио сам једно време (послом) свакога дана више пута трасом линије 94 - увек је био пун аутобус путника. Неколико пута сам у суботу извео децу у Топчидер и - замислите чуда! - 94 пролази поред парка, стално пун!
Можете да тролујете до миле воље зато што је вама лично стара траса одговарала, али то баш никога овде не би требало да занима, а ја вам баш и нећу дати да то радите без трења и отпора, чисто форе ради.

Ово што вам пишем у вези са Сава центром као преседачком станицом не знам како не можете да схватите. Треба ли да вам цртам? Годинама сам путовао на факултет преко СЦ и Газеле и знам добро који је то јебени ужас. Замисли да ли је боље да се поподне враћаш тако што користиш две линије које пролазе кроз највеће уско грло у Београду и Србији - прилаз мосту Газела - или је, можда, боље да то уско грло избегнеш, ако је могуће?
Ајде молим вас, генијалци, реците ми да је кул бити у пет поподне на аутопуту, чекати да вам се 94 прво пробије до станице СЦ, а затим тамо са 300 људи ишчекивати да до станице дође 17, који је у међувремену испао из реда вожње па је у тренутку приспећа већ 200 путника у њему. Ајде, напишите да је то боље, и да то (опет) треба да трпе путници линије 94.

То све, наравно, ако сте одрасли људи који иду на посао кад и већина света. Или можда нисте? (Пошто већ знамо да нисте из Миријева, што нам је, је л` да, од изузетног значаја)

I ja sam koristio ranije redovno liniju 94 , jedno vreme , jer sam radio u Omladinskih brigada , dok je linija išla preko Gazele , i gle čuda , brže sam stizao , sa sve gužvama u špicevima na autoputu , nego sada kada moram da kružim. I sada , iako moram da kružim , prinuđen sam da koristim 94 , i vrlo često vidim 94 toliko pun , da čak ima i mesta za sedenje. Nekada nisi mogao da sedneš u Omladinskih brigada kod IDEE i Rodića , a danas otprilike možeš da biraš gde hoćeš da sedneš. Vrlo često se desi da se protok putnika u Teodora Drajzera ni ne obavi , kod Topčiderskog parka još i ima putnika.
Meni je kul da budem i na autoputu u 17h , ako to znači da ću brže stići do Zemuna , ako idem tamo , nego da kružim i menjam i po tri prevoza da stignem do tamo. Najveći protok putnika je bio kod Sava centra , zbog upravo navedenog. Ja ne znam kako ti to ne možeš da shvatiš , ustvari znam , smetale su ti gužve na autoputu , ali to nije razlog (argument) kojim možeš da druge ubediš da je loša strana Sava centra toliko lošija u odnosu na dobru , te da je potpuno opravdano premeštanje na Most na ADI.
Brža veza Miljakovca i Savskih blokova nije bolje rešenje , jer je izgubljeno veoma korišćeno presedačko mesto. A da li sam dobio nešto time što se brže stiže od blokova do Miljakovca? Nisam. A zašto? Odgovori na sledeća pitanja se sami nameću kao argumenti da nisam ništa dobio sa premeštanjem trase.
Da li je povećan broj polazaka , obzirom da se brže stiže do blokova , uz napomenu da je moguće to izvesti sa istim brojem vozila , čime se automatski povećava i efikasnost linije?
Da li brže stižem do gornjeg dela NBG i Zemuna?
Da li imam još neki polazak sa NBG posle 23:05?
Da li na sadašnjoj trasi saobraćaju bolji autobusi nego na prethodnoj?
 
dare":2c8lom48 je napisao(la):
ako ne si iz Mirjeva onda garantovano zivis na Bezaniji nema druge to samo tako moze da zbori neko ko je ili iz Mirjeva ili sa Bezanije

А, зашто?? :?


ja znam kad je zimski red voznje da je 94 bio poluprazan kad ide preko Ade dok je isao preko Gazele uvek je bio pun

Па, наравно. Кад га у децембру није било по пола сата због гужве на Газели, како ли је изгледао кад наиђе? Је л` могао да се уклопи у ред вожње пре девет увече? И онда због тога буде гужва. Па не може да се уђе и чека се следећи. И неко то хвали (смајли који се крсти левом и десном).
 
solecar":qr3egyil je napisao(la):
I ja sam koristio ranije redovno liniju 94 , jedno vreme , jer sam radio u Omladinskih brigada , dok je linija išla preko Gazele , i gle čuda , brže sam stizao , sa sve gužvama u špicevima na autoputu , nego sada kada moram da kružim.

Значи, јасно ми је: пошто сада мораш "да кружиш" живиш у солитерима код Прокопа и стара 94 је била линија која те вози до кућног прага. Тога више нема. И сад као због тога цео форум треба да жали. Е, свашта. Мислим, баш је хуманитарна катастрофа: имаш БГ:воз за Нови Београд пред кућом, аутобусе код хитне помоћи... Трагедија.
 
Poznato je da Mirijevo i Bezanija imaju najbolji prevoz pa oni slabo i mare na ove iz Blokova i Miljakovca.65 lepo jedno vreme isao do bloka37 i gle cuda ne valja im okretnica i produzise ga na Bezaniju :twisted: 74 isao do Omladinskog stadiona pa im ni to nije valjalo pa napravise mega liniju produzise ga i bas do Mirjeva :twisted: 94 je ranije bila jaka linija kao linije 17 i 18 sto su sada a sada je nikakva linija vozimo se u GSP-ovim starudijama jedino sto vredi je Bamiron
 
Пантограф":31ooh2e7 je napisao(la):
solecar":31ooh2e7 je napisao(la):
I ja sam koristio ranije redovno liniju 94 , jedno vreme , jer sam radio u Omladinskih brigada , dok je linija išla preko Gazele , i gle čuda , brže sam stizao , sa sve gužvama u špicevima na autoputu , nego sada kada moram da kružim.

Значи, јасно ми је: пошто сада мораш "да кружиш" живиш у солитерима код Прокопа и стара 94 је била линија која те вози до кућног прага. Тога више нема. И сад као због тога цео форум треба да жали. Е, свашта. Мислим, баш је хуманитарна катастрофа: имаш БГ:воз за Нови Београд пред кућом, аутобусе код хитне помоћи... Трагедија.
Hoces reci da mu je greska sto se nije preselio na Bezaniju ili Mirjevo zbog toga :evil:pa i ti iz Solitera kod Prokopa su ljudi a ne samo ovi iz Mirjeva i Bezanije :twisted:
 
Даре,

74 је идиотска линија, а превоз на Бежанијској коси је толико интелигентно конципиран, да све линије осим те идиотске возе на Зелени венац, да се кључна одредишта 65 и 74 поприлично поклапају међусобно али и са БГ:возом - до којег међутим не вози ниједна директна линија из 2. и 3. месне заједнице, осим 82, на којој никада није повећан број полазака, иако би била пуна да јесте.

Линије за Бежанијску косу, осим 75, осмислили су идиоти.
 
Vrh