Пантограф":6h3pb1q0 je napisao(la):
Даре,
.......... да се кључна одредишта 65 и 74 поприлично поклапају међусобно али и са БГ:возом - до којег међутим не вози ниједна директна линија из 2. и 3. месне заједнице, осим 82, на којој никада није повећан број полазака, иако би била пуна да јесте.
Пантографе, заборавио си на 72 која ипак иде директно, а наравно то и сам знаш, и кроз 2. и 3. мз.
Линије 65 и 74 се поклапају само у оном делу Марка Челебоновића, од Др. Хуго Клајна до Партизанске авијације. Вероватно си мислио на поклапање дела линије 75 и 74.
solecar":6h3pb1q0 je napisao(la):
74 je bila odlična linija , dok je nisu produžili. I ne možeš na svim linijama u gradu da napraviš da idu žutom trakom. Kao drugo , koji će mi linija 74 da ide preko Brankovog mosta Bulevarom Zorana Đinđića do tašmajdana , a linija 75 da ide Pariske komune i Bulevarom Mihajla Pupina preko Brankovog mosta do Zelenog venca , kada imaju identičnu trasu kroz Bežanijsku kosu? Gde je tu logika?
............kada se jasno vidi da je preusmerenjem 72 preko Bežanijske kose pala iskorišćenost linije 75.
Па и неке линије на Бановом брду се поклапају па ником ништа и нико се не буни, а сад одједном је проблем што се на делу трасе кроз Бежанијску косу поклапају 74 и 75. Па ја никад нећу да уђем у 75-цу и да бих изашао код, рецимо „Роде“, и да преседам на 74-ку ако идем негде у Кнеза Милоша или Рузвелтове, него наравно одмах ћу уђи код пијаце у 74. Искоришћеност 75-це није у опште опала.
Gaspar18":6h3pb1q0 je napisao(la):
... A sto se tice 65, ili je vratiti na staru okretnicu, jer gore postoji 75, 74, ili je ukinuti, pa nema prevoza ni za B.Kosu( a nema ni potrebe za toliko linija gore), a ni za blokove koji su odseceni produzetkom iste... Samo cu da napomenem forumasima zasto je 65 produzen na B.Kosu. Pred izbore 2008.godine, DS bi izgubio vecinu na Novom Beogradu, pa da ne bi gubili vlast, uslisili su "molitve" i "zelje" Bumbarevog Brda( citaj B.Kose), da se ista produzi, a oni da ostanu na vlasti, a nisu videli da je efekat bio negativan, pa sta su dobili produzetkom 65...? Neefikasnu liniju, koja na staru okretnicu dolazi prepunjena, da se bar 3 ili 4 propustaju u spicu, a van spica bar 3...
,....
Ако си мислио на ону „окретницу“(!!!) кад је 65-ца ишла право из Народних хероја, пресецала Булевар Милутина Миланковића и онда десно пролазила оном уском блоковском уличицом у блоку 40, па код штампарије улазила у Булевар М.М. и онда лево у Народних хероја, на то заборави.
И таман посла да се то врати, јер ту на улазу у блок 40 је тешком муком десно скретао Икарбус („хармонике“/“дупли“ или већ како их ко зове). Онда су прешли на „окретницу“ тако што су ишли Булеваром М.М. до семафора са Тошиним бунаром, полукружно окретали у другу траку Милутина Миланковића па онда лево у Народних хероја.
А можда си мислио и на ону стару окретницу, док још није било Булевара Милутина Миланковића, где је 65-ца окретала ту из Народних хероја у улици Вилијам Џонса, а једним делом окретнице је био зидић висине 50 центиметара
Иначе продужење 65-це до Бежанијске косе је планирано и требало да буде урађено и пре 2008. године, али су ти жути које спомињеш то блокирали, баш из разлога избора и разлога које си споменуо.