Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Пантограф":33vgfihb je napisao(la):
solecar":33vgfihb je napisao(la):
I ja sam koristio ranije redovno liniju 94 , jedno vreme , jer sam radio u Omladinskih brigada , dok je linija išla preko Gazele , i gle čuda , brže sam stizao , sa sve gužvama u špicevima na autoputu , nego sada kada moram da kružim.

Значи, јасно ми је: пошто сада мораш "да кружиш" живиш у солитерима код Прокопа и стара 94 је била линија која те вози до кућног прага. Тога више нема. И сад као због тога цео форум треба да жали. Е, свашта. Мислим, баш је хуманитарна катастрофа: имаш БГ:воз за Нови Београд пред кућом, аутобусе код хитне помоћи... Трагедија.

Nije tebi ništa jasno , jer da ti je jasno , ukapirao bi neke stvari. Isto ovo se odnosi i na mene. Ni ti ni ja se nikada nećemo složiti i ukapirati šta onaj drugi priča , jer jednostavno svako hvali onu opciju koja je po njemu bolja , i iznosi za nju prednosti , a za drugu opciju loše strane. Nema voz , radovi su u toku , problem mi je da pešačim do 17 i 18 ...
 
Ти значи ладно не конташ да није баш легитимно да месецима, а сада већ и годинама, вртиш исту причу по најмање два форума, а да је разлог за то - што теби аутобус више не стаје испред куће.

Чини ми се, можда грешим, да је суштина Беобилда и сличних предузећа залагање за општи интерес?
 
74 nije glupa linija. Odlično je zamišljena , a druga stvar je što je tebi svaka linija koja ide preko Gazele glupa. 612 i 613 idu do Pohorske , 708 do bloka 70A , 76 do bloka 70A , 82 blok 44 ...
 
Пантограф":1yyt3zlr je napisao(la):
Ти значи ладно не конташ да није баш легитимно да месецима, а сада већ и годинама, вртиш исту причу по најмање два форума, а да је разлог за то - што теби аутобус више не стаје испред куће.
Чини ми се, можда грешим, да је суштина Беобилда и сличних предузећа залагање за општи интерес?

Po meni i još nekima nije opšti interes da linija 94 ide preko Mosta na ADI , a po tebi i još drugima jeste. Vidiš , u tome je poenta , i nema nikakve veze sa time što pored moje kuće ne prolazi više 94. Ima veze sa time što mislim da se sa starom trasom sa Banjice brže stizalo do Zemuna i gornjeg dela NBG , umesto što sada mora i po dva puta da se preseda , ili da se ide okolo naokolo sa 78
 
Браво мајсторе. 74, једна од најдужих линија у граду - без метра жуте траке - одлично замишљена линија!
 
74 je bila odlična linija , dok je nisu produžili. I ne možeš na svim linijama u gradu da napraviš da idu žutom trakom. Kao drugo , koji će mi linija 74 da ide preko Brankovog mosta Bulevarom Zorana Đinđića do tašmajdana , a linija 75 da ide Pariske komune i Bulevarom Mihajla Pupina preko Brankovog mosta do Zelenog venca , kada imaju identičnu trasu kroz Bežanijsku kosu? Gde je tu logika? Mnogo isplatljivije je da se linija 75 produži , nego duplirati kapacitete , kada se jasno vidi da je preusmerenjem 72 preko Bežanijske kose pala iskorišćenost linije 75.
 
74 треба да се укине, и да се уместо ње уведу фидер-линије БГ:воза:

70: Ледине - Бежанијска коса - Студентски град - Похорска
(Сурчински пут - Недељка Гвозденовића - Др Хуга Клајна - Марка Челебоновића - Николе Добровића - Тошин бунар - Гоце Делчева - Похорска)

и

90: Миријево - Панчевачки мост

Такође, нема разлога ни да 65 у овом облику вози на Б. косу.

Уз појачавање линије 82, треба увести и линију која би директно повезала насеља на гребену: Сурчин - Ледине - Б. косу - Калварију и Земун Горњи град.
 
Пантограф":24wsgsgt je napisao(la):
74 треба да се укине, и да се уместо ње уведу фидер-линије БГ:воза:

:lool: Ne putuju svi na relaciji Tošin bunar - Vukov spomenik.
Slažem se da bi trebalo da se uvedu nek fider linije.
 
Хахаха, хихихи! Ал ту је и Карађорђев парк, и Панчевачки мост, па ће бити и Крњача... А све остало што покрива 74, практично покрива и преседање са 75 и 72 на 7 (или 83, 78) код Хајата. И то за мање времена (30-ак наспрам 40-ак мин.).
:vops:
 
74 pokriva Kneza Miloša sa Sava centrom i obrnuto , i top je po meni odlična i brza veza veza za dalja presedanja , uprkos tome što autobus zna ponekad i da se čeka duže.
 
74 je jedina veza od Vuka/Bulevara do Kneza Milosa (Klinicki Centar), Arene, novog Merkatora, Studentskog grada.
 
Samo se nadam da ce je iseliti iz Mirijeva... Nema potrebe za putovanjem preko 20km, mnogo se goriva baca u propast, a kapacitet linije ostaje neiskoriscen... A sto se tice 65, ili je vratiti na staru okretnicu, jer gore postoji 75, 74, ili je ukinuti, pa nema prevoza ni za B.Kosu( a nema ni potrebe za toliko linija gore), a ni za blokove koji su odseceni produzetkom iste... Samo cu da napomenem forumasima zasto je 65 produzen na B.Kosu. Pred izbore 2008.godine, DS bi izgubio vecinu na Novom Beogradu, pa da ne bi gubili vlast, uslisili su "molitve" i "zelje" Bumbarevog Brda( citaj B.Kose), da se ista produzi, a oni da ostanu na vlasti, a nisu videli da je efekat bio negativan, pa sta su dobili produzetkom 65...? Neefikasnu liniju, koja na staru okretnicu dolazi prepunjena, da se bar 3 ili 4 propustaju u spicu, a van spica bar 3... Za produzetak 65 znam celu pricu, i ne moze me niko ubediti da nije istina, jer sam bio na sastancima u MZ "Stari Aeorodrom", MZ "Blok 37" i MZ "Blok 38"... A sto se tice 94, opet ponavljam KOME JE U INTERESU DA IDE I KRUZI KAO KISA OKO KRAGUJEVCA OD SAVA CENTRA DO BANJICE...? Kada je postojao 94, i smanjivao dodatni pritisak na 17 i 18 na Sava Centru... Svidjalo se to Pantografu ili ne, 94 je prosto neefikasan eksperiment politicke promocije Mosta na Adi, da bi se investicija dokazala i pokazala kao "opravdana"...
 
Potpuno se slazem sa svim sto he rekao Gaspar18 , a i lento. Setih se da sam propustio da spomenem jos jednu stvar. Ne znam koliko i da li ste pratili izvestaje o stanju na mostovima na studio B , Ali svaki put kada sam slusao , a I gledao , most na ADI je bio ili maltene prazan ili prazan , a guzve su bile na Gazeli I Brankovom mostu , sto sasvim dovoljno govori o tome kojim pravcima se krecu tokovi ljudi.
 
Upravo tako Nikad nema guzve preko mosta na Adi.Da se razumemo nista ih ne kostalo bukvalno da vrate 94 preko Gazele .89,85 su svakako korisne linije da idu preko mosta na Adi ali 94 nikako nije korisna kada ide preko mosta na Adi 49 svakako ide Drajzerovom tako da ne vidim tu nikakav problem
 
Чекај, чекај :) На једном мосту никад нема гужве, а на другом је има, и ви бисте радије да се возите... преко овог другог?
Озбиљни генијалци. Па, да вас нема требало би вас измислити.
Ај лаку ноћ, ионако чекамо предлог нове мреже линија 8)
 
dare":1chz9kh7 je napisao(la):
Upravo tako Nikad nema guzve preko mosta na Adi.Da se razumemo nista ih ne kostalo bukvalno da vrate 94 preko Gazele .89,85 su svakako korisne linije da idu preko mosta na Adi ali 94 nikako nije korisna kada ide preko mosta na Adi 49 svakako ide Drajzerovom tako da ne vidim tu nikakav problem
Preko mosta na Adi je sasvim dovoljno 85 i 89, 49 Dare koristi samo deo saobracajnice pored Hipodroma, a ta je linija u stvari brza veza Banjice i Banovog Brda nego 50, a produzena u Stepa Stepanovic radi politicke promocije naselja koje je izgradjeno na prostoru vojne kasarne... Evo posto je Pantograf spomenuo 94, u periodu 22:30 do 23:30 proslo je 4 autobusa 94 kroz III Bulevar i Omladinskih Brigada, a broj putnika je u sva 4 autobusa bio jedva 10 ukupno... Znaci stvarno ako treba slikacu i dokumentovacu moju tvrdnju, obzirom da 94 prolazi kroz blok 38 ;)
 
Pa šta ako sam genijalac i ako hoću da se vozim tamo gde ima gužve. Što se ti uzbuđuješ zbog toga. Ti si za jednu opciju , a drugi su za drugu , i to je potpuno OK. Ne mora nikome da bude jasno zašto onaj ko se ne slaže sa istom opcijom , zašto se ne slaže. Sve je to po meni OK.
 
dare":1t01ay21 je napisao(la):
Upravo tako Nikad nema guzve preko mosta na Adi.Da se razumemo nista ih ne kostalo bukvalno da vrate 94 preko Gazele .89,85 su svakako korisne linije da idu preko mosta na Adi ali 94 nikako nije korisna kada ide preko mosta na Adi 49 svakako ide Drajzerovom tako da ne vidim tu nikakav problem

Slažem se. Kada su krenule priče o tome koje bi linije trebalo da idu preko mosta na ADI , pored 85 i 94 , ja sam među prvima podžao da 89 prebace preko mosta na ADI , kao dobro rešenje , i iza toga stojim i danas. Tada sam spominjao i da bi vraćanje 94 na staru trasu bilo dobro rešenje , kao i da se linija 88 ostavi na sadašnjoj trasi , zbog toga što bi se i njenim preusmerenjem preko mosta na ADI izgubila značajna presedačka veza Sajam - Sava centar.
 
И ја ћу опет да споменем 94, можда али можда је у том периоду празнија не могу 100% да верујем док не видим својим очима али ме не би чудило да је то што говориш истина,а знаш ли ти колико су ''пуније '' неке линије са приграда.Ја могу да гаратујем да је до 21 и 40 94 скоро увек попуњен.
И опет стојим да је боља варијанта за 94 мост на Ади него Газела, а што се тиче преседања од Миљаковца или Бањице до СЦ ,то је већ друга прича,поготово нећу да коментаришем са Бањице, било шта па 17,18... А и може 94 до ЖС Нови Београд па опет било шта. У суштини јако добра преседачка тачка.А до Земуна,са Бањице опет има Директан 78,ко мисли да је дуже опет може и са 94 до Шпанских Бораца па до Арене на 18...
А знате ли ви на Колико иде минута иде 49 а на колико 94 ?
И колике су гужве баш ту поготово за време шпица ?
И нпр кад би ја од 61 блока ишао до Теодора драјзера ја би морао да идем прво трамвајем , па 85 који се ко зна где изгубио на путу до блока 42, па онда на 49. Знаш ли ти колико би мени времена отишло на само чекање та два аутобуса ?
Пази 95 иде брже и кад би ми наишао трамвај и 95 наравно да би пре ишао на 95,а исто тако би и ти отишао на 94 да иде старом трасом јер ти стаје тачно на станици где ћеш да преседаш на 17,18,88...
 
Пантограф":6h3pb1q0 je napisao(la):
Даре,
.......... да се кључна одредишта 65 и 74 поприлично поклапају међусобно али и са БГ:возом - до којег међутим не вози ниједна директна линија из 2. и 3. месне заједнице, осим 82, на којој никада није повећан број полазака, иако би била пуна да јесте.

Пантографе, заборавио си на 72 која ипак иде директно, а наравно то и сам знаш, и кроз 2. и 3. мз.
Линије 65 и 74 се поклапају само у оном делу Марка Челебоновића, од Др. Хуго Клајна до Партизанске авијације. Вероватно си мислио на поклапање дела линије 75 и 74.

solecar":6h3pb1q0 je napisao(la):
74 je bila odlična linija , dok je nisu produžili. I ne možeš na svim linijama u gradu da napraviš da idu žutom trakom. Kao drugo , koji će mi linija 74 da ide preko Brankovog mosta Bulevarom Zorana Đinđića do tašmajdana , a linija 75 da ide Pariske komune i Bulevarom Mihajla Pupina preko Brankovog mosta do Zelenog venca , kada imaju identičnu trasu kroz Bežanijsku kosu? Gde je tu logika?
............kada se jasno vidi da je preusmerenjem 72 preko Bežanijske kose pala iskorišćenost linije 75.

Па и неке линије на Бановом брду се поклапају па ником ништа и нико се не буни, а сад одједном је проблем што се на делу трасе кроз Бежанијску косу поклапају 74 и 75. Па ја никад нећу да уђем у 75-цу и да бих изашао код, рецимо „Роде“, и да преседам на 74-ку ако идем негде у Кнеза Милоша или Рузвелтове, него наравно одмах ћу уђи код пијаце у 74. Искоришћеност 75-це није у опште опала.

Gaspar18":6h3pb1q0 je napisao(la):
... A sto se tice 65, ili je vratiti na staru okretnicu, jer gore postoji 75, 74, ili je ukinuti, pa nema prevoza ni za B.Kosu( a nema ni potrebe za toliko linija gore), a ni za blokove koji su odseceni produzetkom iste... Samo cu da napomenem forumasima zasto je 65 produzen na B.Kosu. Pred izbore 2008.godine, DS bi izgubio vecinu na Novom Beogradu, pa da ne bi gubili vlast, uslisili su "molitve" i "zelje" Bumbarevog Brda( citaj B.Kose), da se ista produzi, a oni da ostanu na vlasti, a nisu videli da je efekat bio negativan, pa sta su dobili produzetkom 65...? Neefikasnu liniju, koja na staru okretnicu dolazi prepunjena, da se bar 3 ili 4 propustaju u spicu, a van spica bar 3...
,....

Ако си мислио на ону „окретницу“(!!!) кад је 65-ца ишла право из Народних хероја, пресецала Булевар Милутина Миланковића и онда десно пролазила оном уском блоковском уличицом у блоку 40, па код штампарије улазила у Булевар М.М. и онда лево у Народних хероја, на то заборави.

И таман посла да се то врати, јер ту на улазу у блок 40 је тешком муком десно скретао Икарбус („хармонике“/“дупли“ или већ како их ко зове). Онда су прешли на „окретницу“ тако што су ишли Булеваром М.М. до семафора са Тошиним бунаром, полукружно окретали у другу траку Милутина Миланковића па онда лево у Народних хероја.

А можда си мислио и на ону стару окретницу, док још није било Булевара Милутина Миланковића, где је 65-ца окретала ту из Народних хероја у улици Вилијам Џонса, а једним делом окретнице је био зидић висине 50 центиметара :D

Иначе продужење 65-це до Бежанијске косе је планирано и требало да буде урађено и пре 2008. године, али су ти жути које спомињеш то блокирали, баш из разлога избора и разлога које си споменуо.
 
Иначе 72-ка ће променити трасу на делу кроз Бежанијску косу, а то ће се десити онда кад ураде/заврше Грчку улицу тј. кад је споје са Сурчинском улицом. А то ће бити......једног лепог дана.
 
Гага":39jg4rgc je napisao(la):
solecar":39jg4rgc je napisao(la):
74 je bila odlična linija , dok je nisu produžili. I ne možeš na svim linijama u gradu da napraviš da idu žutom trakom. Kao drugo , koji će mi linija 74 da ide preko Brankovog mosta Bulevarom Zorana Đinđića do tašmajdana , a linija 75 da ide Pariske komune i Bulevarom Mihajla Pupina preko Brankovog mosta do Zelenog venca , kada imaju identičnu trasu kroz Bežanijsku kosu? Gde je tu logika?
............kada se jasno vidi da je preusmerenjem 72 preko Bežanijske kose pala iskorišćenost linije 75.

Па и неке линије на Бановом брду се поклапају па ником ништа и нико се не буни, а сад одједном је проблем што се на делу трасе кроз Бежанијску косу поклапају 74 и 75. Па ја никад нећу да уђем у 75-цу и да бих изашао код, рецимо „Роде“, и да преседам на 74-ку ако идем негде у Кнеза Милоша или Рузвелтове, него наравно одмах ћу уђи код пијаце у 74. Искоришћеност 75-це није у опште опала.

To što dosta linija na Banovom brdu ima istu trasu , je nešto sasvim drugo , zato šte se posle Banovog brda račvaju na više delova grada.
Što se tiče 74 i 75 , pogrešno si me razumeo. Nije uopšte potrebno da linije 74 i 75 imaju 90% istu trasu , kada bi se 74 preusmerila da ide preko Brankovog mosta , zato što na tom pravcu (Tošin bunar - Zeleni venac) ima još linija koje pokrivaju taj potez , i to gotovo sve sa dobrim taktom , i zaista nije potrebno da i tu postoji sistem linija kao što je slučaj sa 551 i 552. A kao što ranije rekoh , ako je potrebno da linija ide do Taša i Vuka , mnogo je bolje da se 75 produži.
 
Najdzel":2yo46qdl je napisao(la):
И ја ћу опет да споменем 94, можда али можда је у том периоду празнија не могу 100% да верујем док не видим својим очима али ме не би чудило да је то што говориш истина,а знаш ли ти колико су ''пуније '' неке линије са приграда.Ја могу да гаратујем да је до 21 и 40 94 скоро увек попуњен.

Znam da se ovo neće svideti Pantografu , a možda i tebi , ali šta da se radi. Ja mogu da garantujem da linija nije toliko popunjena kao što tvrdiš. Sad možda ja i ti vidimo isti broj putnika , samo što to drukčije doživljavamo.
 
Jaoj Gago Gago... Da mi je samo znati od kada si cuo to za 65...? Pa i sam znas da je 65 katastrofalan sto se tice prevoza, od kada je bezveze dignut gore na B.Kosu na politicki nacin... Ali dobro nema veze, 65 je mogao da okrene kod Blicove stamparije, u pivo da se kladimo, pre si u blokovima 37 i 38 znao tacno kad ce 65 da naidje, sada je katastrofalan, pitaj ljude u blokovima 37 i 38, od kada znam za sebe u bloku 38 NE PAMTIM GORI KVALITET PREVOZA na 65 !!! Ali dobro nema veze, postoje 67 i 68, gde cak mogu da se svercujem, jer za "kvalitet" prevoza kakav je na 65, 0 dinara imaju od mene, neka je ukinu, ne moze svaka linija na B.Kosu da ide, dao bih ja vama gore kruzni lokal B.Kosa - Opstina Novi Beograd, na 30 minuta u spicu, van 60, pa ne bi se baskarili sto se prevoza tice, i nemoj mi vuci za jezik sto se tice "kada je trebalo 65 da se produzi", vise sam upucen u celu tu pricu i znam kako i sta je "uradjeno"... Za 94 sam spomenuo problematiku, ako ne moze da se vrati 94 na Sava Centar, onda lepo uvesti liniju Pohorska - Stari Merkator - Opstina Novi Beograd - Omladinskih Brigada - Autoput - pa dalje starom trasom 94 do Trosarine... Da okrece na okretnici poteza 400, garantujem da bi linija pojela sa kapacitetima 17, 18, 78 i 94... Na 10 minuta celodnevno radnim danima, a vikendom na 15, linija bi sahranila ove 4 navedene...
 
Neka onda poboljsaju malo 49 glupo je da sa linijom 94 to rade jer su to dve razlicite linije Ako im je tolika frka mogu ali po meni nema potrebe da uvedu neku liniju koji cenim da je dovoan jedan IK-107 koji bi isao ili na Relaciji Prokop-Buvljak kod Novog Beograda ili bolnica Dragisa Misevica-Buvljak preko Drajzerove ali za unistavanjem 94 nema potrebe
 
Vrh