Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

kako mogu da hvataju ljudi iz Bloka45 89 kad 89 ne ide do bloka 45 vec do bloka61 to su dva razlicita pojma sto rece Dragan ma bitno je da Bezanija i Mirjevo imaju odlican prevoz :evil: :twisted: :roll: a ljudi iz Blokova ma ko ih sisa :kafa:
 
Posto se neko dovatio blokova, zaboravljate da ako se ukine 73, gubi se veza kroz ulicu Omladinskih Brigada, i blokova 70, 70a, 33, 38... 73 je vazna karika na toj deonici, ali ocigledno zbog nemara direkcije za Javni Prevoz po pitanju prevoznika, hoce da je osude na propast...
 
dare":3m6djnxq je napisao(la):
Tragac aj malo razmisli pre nego sto napises.Kao i solecar ni ja se sa ovim ne slazem ne vidim svrhu okretanja 94 kod Pohorske ali vidim veliku stetu ljudima koji zive u Bloku 45 To bi bilo isto kad bi ja rekao sta ce tebi 48 da ide kroz Miljakovac kad 48 ne bi trebalo da prolazi tu tada bi linija bila bolja.Moras priznati da sa ovakvim stavom bi bio malo nerealan te tako i za 94.Ukinuti 94 da ide kroz blokove pa ukinuti 73 pa ukinuti 95 i na kraju ostaviti samo tramvaje to bi bio cist bezobrazluk
Ti razmisli malo pre nego što nešto odvališ.
Prvo, koristiš neumesno poredjenje. Nama je 48 JEDINA linija koju imamo i njeno ukidanje bi nas efektivno izbacilo iz sistema javnog gradskog prevoza. I nas i Miljakovac 2, što je blizu 20 hiljada ljudi. Blok 45 ima mnogo više linija i opcija. (Izvinjavam se ako su vam skoro ukidali neke linije jer nisam imao info o tome kao ni ti o Rakovici).
Drugo, sa postojećom trasom 94 povezuje stambeno naselje sa drugim stambenim naseljima. Dok u starom delu grada ona prolazi kroz Dedinje gde postoji veći broj bolnica i škola i zato je ova linija tu puna.
Na BGD strani je uvek prazna jer ne prolazi ni blizu većih poslovnih kompleksa sa izuzetkom Airport cityja, kao ni blizu bilo koje škole ili bolnice (Rakovičani i Voždovčani ne idu u novobeogradsku mašinsku školu jer imaju svoju). Posebno je zanimljivo rešenje kojim ova linija u elegantnom luku zaobilazi Belvil i Delta city i umesto tuda ide bulevarom Milutina Milankovića ka kome gravitira mali broj pešaka.
Optimizacija ove linije bilo bi njeno provlačenje pored Merkatora ili Belvila, a najbolje pored oba, kako bi se povećale mogućnosti. A što se tiče vas iz bloka, trebalo bi razmotriti trasu 45, i uvesti liniju busa koja bi vas povezala sa Čukaricom, kao prethodnicu tramvaja.
 
94 pre svega treba da se vrati na trasu preko Sava Centra i Muzeja 25.maj. Pa onda o necemu da pricamo
 
Е, бојим се да неће да се врати на ту трасу :D

Лепо Милисав написа - плаше се људи преседања, ко да су то најстрашније муке на које могу да их баце...
 
ja imam ideju za sve ove pametnjakovice koji se prave pametni kako bi bilo da linije sve koje idu do bloka 45 preraspodeliti da idu po Mirjevu i Bezaniji i lepo bi resili problem :twisted: ali zato bi i liniju 48 izmestio da staje ili da ide do Mirjeva ili Bezanije :twisted:
 
ahahahahahahahahahaha pa ja skoro ceo život presedam. Baš zbog tog straha od presedanja kod naših ljudi nisam siguran da li nam uopšte treba metro, jer kakva bi mu bila iskorišćenost kada bi se njime vozili samo oni koji žive i rade u neposrednoj blizini stanica?
 
dare":1p8vcc5r je napisao(la):
ja imam ideju za sve ove pametnjakovice koji se prave pametni kako bi bilo da linije sve koje idu do bloka 45 preraspodeliti da idu po Mirjevu i Bezaniji i lepo bi resili problem :twisted: ali zato bi i liniju 48 izmestio da staje ili da ide do Mirjeva ili Bezanije :twisted:
Pa pošto toliko voliš blok, blok ćeš upravo i dobiti ;)
 
Ja mislim da nam metro i tekako potreban ali da pocetna stanica bude na Bezaniji a zadnja do Mirjeva ovako nisam bas siguran ako ne povezuje ova dva mesta da je i metro potreban.Lupam gluposti jel?pa moram malo :twisted:
 
tragac":1jjprpzo je napisao(la):
dare":1jjprpzo je napisao(la):
ja imam ideju za sve ove pametnjakovice koji se prave pametni kako bi bilo da linije sve koje idu do bloka 45 preraspodeliti da idu po Mirjevu i Bezaniji i lepo bi resili problem :twisted: ali zato bi i liniju 48 izmestio da staje ili da ide do Mirjeva ili Bezanije :twisted:
Pa pošto toliko voliš blok, blok ćeš upravo i dobiti ;)
sto :dil:
 
Пантограф":3pu517k1 je napisao(la):
Е, бојим се да неће да се врати на ту трасу :D

Лепо Милисав написа - плаше се људи преседања, ко да су то најстрашније муке на које могу да их баце...
Da, znaci ti bi zbog mase ljudi ukinuo 88 da ide preko Gazele...? A da, na Gazeli su pored 88, 17, 18, 74, 601... Ajde lepo da ih preusmerimo na "alternativu", presedanje i pesacenje su zdravi za ljude... Ali ljudi nazalost, postoji nesto sto se zove TOK PUTNIKA, KAPACITET pojedinih PRESEDACKIH STANICA... Na trasi 94 kada je isla pored Gazele Sava Centar je bila KLJUCNA STANICA, jer si iz Rakovice ako si isao do Nbg ili Zemuna, stizao za 30 do 35 minuta... Pa koliko puta sam radio simulaciju kolima trasu "stare" i "nove" 94, pa za 10 do 15 minuta sam brze stizao preko Gazele, nego preko Mosta na Adi, uopste ne vidim "bitne" stanice na 94 na novoj trasi vec 3 godine... Ili da uvedu liniju od Opstine Novi Beograd, preko Gazele do Bolnice Dragisa Misovic, na 10 minuta radnim danima, a 15 vikendom... Garant da bi sve putnike preuzela od 94... Sto se tice 74, pre svega da se vrati na trasu do Omladinskog Stadiona, jer je prevelika, od Novog Beograda do Mirijeva se moze doci na 2 nacina, da se ustedi bar 15 do 20.minuta...
 
- 88 да се пребаци на Мост на Ади; људи би ујутру са Бановог брда и из Железника стизали на посао на НБ 15 минута раније, поподне би били кући у пола 6 уместо у 15 до 6.

- 74 да иде преко Бранковог моста: време путовања са Бежанијске косе до Таша би се преполовило.

- 17 и 18 да остану на Газели - а где би друго?

- За 601 не знам, треба питати Сурчинце.
 
Mislim da više nema smisla raspravljati o ovome, dok ne vidimo novu mrežu linija u četvrtak. Nju su napravili dtručnjaci, a tek kada mreža zaživi videćemo šta nije dobro urađeno. Ja se nadam da je broj linija manji, a presedanja više, jer jedino tako može da se racionalno organizuje prevoz.
 
MilisaV":35771t6w je napisao(la):
ljudi iz bloka 45 mogu da uvate liniju 95 i 89, kao i na tramvajske linije, 7, 9 i 12, koja će ih odvesti do OTC brže nego što to čini 94 i tu presednu na liniju 94.

ne znam što se ljudi boje presedanja.

ljudi iz bloka 45 ništa ne gube, ali se zato dosta dobija

Ko se boji presedanja? Pa cela ova rasprava se i vodi zbog toga što je ukinuto presedanje kod Sava centra , i samim tim izgubljena mnogo brža veza ka gorenjem delu NBG i Zemunu.
 
tragac":c3g305x7 je napisao(la):
dare":c3g305x7 je napisao(la):
Tragac aj malo razmisli pre nego sto napises.Kao i solecar ni ja se sa ovim ne slazem ne vidim svrhu okretanja 94 kod Pohorske ali vidim veliku stetu ljudima koji zive u Bloku 45 To bi bilo isto kad bi ja rekao sta ce tebi 48 da ide kroz Miljakovac kad 48 ne bi trebalo da prolazi tu tada bi linija bila bolja.Moras priznati da sa ovakvim stavom bi bio malo nerealan te tako i za 94.Ukinuti 94 da ide kroz blokove pa ukinuti 73 pa ukinuti 95 i na kraju ostaviti samo tramvaje to bi bio cist bezobrazluk
Ti razmisli malo pre nego što nešto odvališ.
Prvo, koristiš neumesno poredjenje. Nama je 48 JEDINA linija koju imamo i njeno ukidanje bi nas efektivno izbacilo iz sistema javnog gradskog prevoza. I nas i Miljakovac 2, što je blizu 20 hiljada ljudi. Blok 45 ima mnogo više linija i opcija. (Izvinjavam se ako su vam skoro ukidali neke linije jer nisam imao info o tome kao ni ti o Rakovici).

Argument ti i nije neki. Ma koliko god osporavao i kudio tu liniju , vi imate i 505 i ne vidim šta bi ste vi toliko značajno izgubili ako bi se 48 preusmerila da ide do Miljakovca 1. Nadam se da nećeš pogrešno razumeti ovo što sam rekao.
 
Ја сам тек на форумима схватио да постоје људи који верују фабричким подацима о потрошњи аутомобила, а сада сам научио да има и оних који жале за преседањем код Сава центра у неки аутобус који треба да пређе Газелу у 17.20.
Невероватно.
 
601 ni ne treba pomerati,mozda neko proudzenje ako neko ima predlog gde liniju ne vata guzva,znaci nikako knezom milosa . Ovako nek ostane tu gde jeste.
 
tragac":30qqraph je napisao(la):
LOL 505 pogledaj na prethodnim stranama šta mislim o toj partijskoj sprdačini.

Kakve to ima veze , i ja isto mislim za liniju 94. Zvanično imaš dve linije , i ne bi gubio ništa ako bi presedao na Miljakovcu 1 , da se kojim slučajem izmesti linija 48 , jer ako ja mogu da presedam na 94 , ne vidim zašto i ti ne bi mogao da presedaš.
 
Матеја Бељан":2j75yo4q je napisao(la):
Mislim da više nema smisla raspravljati o ovome, dok ne vidimo novu mrežu linija u četvrtak. Nju su napravili dtručnjaci, a tek kada mreža zaživi videćemo šta nije dobro urađeno. Ja se nadam da je broj linija manji, a presedanja više, jer jedino tako može da se racionalno organizuje prevoz.

Mrežu nisu pravili stručnjaci , nego su mrežu odradili stručnjaci po direktivi političara. Tek ako budem video da su ojađeni Mirijevo i Bežanijska kosa sa linijama , verovaću da političari nisu imali nikakvog udela.

Da li bi mogao da mi objasniš kako se sa manje linija može dobiti više presedanja? To mi nije baš najjasnije.
 
Пантограф":19f5tziy je napisao(la):
- 88 да се пребаци на Мост на Ади; људи би ујутру са Бановог брда и из Железника стизали на посао на НБ 15 минута раније, поподне би били кући у пола 6 уместо у 15 до 6.

- 74 да иде преко Бранковог моста: време путовања са Бежанијске косе до Таша би се преполовило.

- 17 и 18 да остану на Газели - а где би друго?

- За 601 не знам, треба питати Сурчинце.

Ili da sve linije izmestiš , ili ništa da ne diraš. Ako može neka druga linija da ide van Gazele , mogu da idu i 17 i 18 i 601. Uvek postoji alternativni put. Ako već sklanjaš linije , pod argumentom da se na Gazeli stvaraju gužve i da to usporava linije , onda treba da budeš dosledan do kraja.
 
Пантограф":1uy4g3f8 je napisao(la):
- 88 да се пребаци на Мост на Ади; људи би ујутру са Бановог брда и из Железника стизали на посао на НБ 15 минута раније, поподне би били кући у пола 6 уместо у 15 до 6.

- 74 да иде преко Бранковог моста: време путовања са Бежанијске косе до Таша би се преполовило.

- 17 и 18 да остану на Газели - а где би друго?

- За 601 не знам, треба питати Сурчинце.
Sta fali da ide neka linija preko Gazele...? Aman Sava Centar je 10000 puta prometnije stajaliste nego Blok 42 i ostala druzina, sto se tice 74, duplirao bi ionako poluprazne kapacitete na 75, ali bi smanjio pritisak na 65(ako se moze nazvati), shvati da veza SAJAM - NOVI BEOGRAD PREKO SAVA CENTRA MORA DA POSTOJI !!! Pa kome je u interesu, da ide od Sajma, preko Mostara do Novog Beograda, kada postoji 88...?
 
Kad bi mogao Presto da preuzme liniju 73 sunce bi nas ogrejalo
 
Vrh