Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

94 treba da promeni pre svega trasu... A tek onda da dobije normalnija vozila, ove kanturine su kriminal...
 
Od kako je 94 promenio trasu , ima samo trećinu putnika koji su ga koristili dok je išao preko Sava centra , jer je tada bio najbrža veza ka gornjem delu NBG i Zemunu.
 
Interesantno zapazanje...
Ali kako to da ih u Drajzerovoj vidjam pune?
 
A kako to da ih ja viđam poluprazne ili polupune , zavsno kako ko gleda , bez obzira na doba dana i dan u nedelji? Izuzimam slučajeve kada duže nema autobusa , pa se svi spakuju ko sardine. Često koristim 94 , a i ranije sam , kada je išao preko Sava centra , i vrlo dobro znam o čemu pričam.
 
Šta mislite o spajanju linija 706E i 705 u jednu linju sa oznakom 706E , pa da ta nova linija svraća u određenim polascima u naselje "13. maj" , a da na liniji ostane isti broj vozila kao na sadašnjoj trasi linije 706E , a da se taj jedan autobus što bi ostao viška prebaci na neku liniju gde je potrebniji?
 
laki72":1ave5dv6 je napisao(la):
Interesantno zapazanje...
Ali kako to da ih u Drajzerovoj vidjam pune?
Laki, 94 je od kada je uvodjen 2000 i neke, bem li ga koje, bila najbrza veza Sava Centra sa Banjicom, cak i brza u odnosu na presedanje 17 ili 18 do fransa, pa na 42, 59 i 78... Ovakva kakva joj je trasa, em je uzasna, em mi nije jasno ko se uvece vozi istom, jer je prazna ko promaja, da je ostala na deonici Sava Centar Blokovi, bila bi bolja 1000 puta, a ne bi se stvarale horde ljudi koji izlaze na Fransu, i penju se na 42, 59 i 78...
 
Аутобус 94 је пун, чак и викендом. Не стварајте виртуелну стварност само зато што је вама лично стара траса више одговарала.

Једна од најбољих траса од свих аутобуских линија у граду, треба да иде чешће.
 
Пантограф":1sz0uk9n je napisao(la):
Аутобус 94 је пун, чак и викендом. Не стварајте виртуелну стварност само зато што је вама лично стара траса више одговарала.

Једна од најбољих траса од свих аутобуских линија у граду, треба да иде чешће.
Pantografe, da li ti to tvrdis, da je 94 "bolji" na trenutnoj trasi? Pa kako ga ja u Omladinskih Brigada vidjam u vidu promaje...? Pa u vecernjim satima je na staroj trasi znao da bude prepun od Sava Cnetra... A sada je promaja teskog tipa...
 
Наравно да је бољи: повезује ободна насеља најефикаснијом могућом путањом. Није ваљда боље да у шпицу прелази Газелу? Аутобуси су константно попуњени, то тврдим, јер нам се веома често укрштају путање.

Од Сава центра ка Блоку 45 се иде трамвајем и аутобусом 95 (најфреквентнија линија ГСП), ту свакако 94 није неопходан.
 
Ja tvrdim da je bolji na trenutnoj trasi ,nego na predhodnoj, onako su se vise zapostavljali tramvaji na Novom Beogradu, sad je super.Meni trasa trenutno odgovara,juce sam se vozio njom i nisam je uopste video praznu.
 
Пантограф":380p1hxa je napisao(la):
Аутобус 94 је пун, чак и викендом. Не стварајте виртуелну стварност само зато што је вама лично стара траса више одговарала.

Пантограф":380p1hxa je napisao(la):
Наравно да је бољи: повезује ободна насеља најефикаснијом могућом путањом. Није ваљда боље да у шпицу прелази Газелу? Аутобуси су константно попуњени, то тврдим, јер нам се веома често укрштају путање.

Од Сава центра ка Блоку 45 се иде трамвајем и аутобусом 95 (најфреквентнија линија ГСП), ту свакако 94 није неопходан.

Ne znam ko ovde stvara virtuelnu stvarnost , i ko koliko često koristi liniju , ali sudeći po komentarima , ispade da svi koji komentarišemo trasu , ne izbijamo iz 94 , i da zagovaramo opciju koja nam više odgovara. Evo recimo ti tvrdiš da su autobusi popunjeni , a ja da su poluprazni , a kao razlog takve tvrdenje naveli smo istu stvar. I kome sad verovati? Ako kažeš da treba verovati tebi , onda znači da si pristrasan , a ako kažeš da treba verovati meni , onda znači da nisi objektivan , a ako kažeš da je najbolje ne verovati ni meni ni tebi , e jedino tad ćeš biti u pravu.

Kad smo već kod tramvaja , najbolje bi bilo da se sve linije koje idu kroz Jurija Gagarina poskraćuju , kako bi se tramvaji što bolje iskoristili , jer svakako autobusi tu nisu neophodni , što i jeste cilj nove reorganizacije (povećanje iskorišćenosti tramvaja).

Ono što ti uporno izbegavaš , jer ti ne ide u korist , je da nije poenta priče u delu trase na NBG koji treba da bude povezan sa Sava centrom , već u delu trase u starom Beogradu , koji treba da bude povezan sa Sava centrom , jer se tako dobija najbrža veza gornjeg dela NBG i Zemuna sa Miljakovcem , Banjicom i Kumodražom , a kao što ti reče , zar nije poenta poenta povezivanja obodnih naselja najefikasnijom mogućom trasom. Mnogo brža je bila veza sa 94 pa presedanje na druge linije kod sava centra , nego da se sada ide sa 42 , 59 i 78 do Franša pa dalje na 17 i 18 , pa dalje presedanja na nekedruge opcije , ukoliko 17 i 18 ne odgovaraju. Ovo je više ljudi potvrdilo , tako da ovo ne pričam napamet.

Ovako možemo da se raspravljamo do svačijeg sudnjeg dana , i da uvek dođemo do toga da se nikada nećemo svi složiti.
 
Линија чија је основна сврха да повезује блокове са Бањицом треба да буде трасирана тако да на најефикаснији начин повезује блокове са Бањицом. Тачка.

Уз то, путници за Земун које помињеш, у Омладинских бригада могу да пређу са 94 на 73 (замена за 17, у шпицу свакако поузданија), код бувљака могу на БГ:воз, а у Првомајску и тај део Земуна им 78 вози директно - са Бањице, па им преседање на 18 код Сава центра ни не треба.

И друге аутобуске линије у Београду треба трасирати тако да возе директније, а не да круже ко око Крагујевца.
 
Ako ćemo tako , 94 ne treba da ide Omladinskih Brigada i bulevarom Milutina Milankovića , zatim 94 nema potrebe da kruži preko Miljakovca i Banjice , već da ide bulevarom Patrijarha Pavla , jer to je jedina najbrža veza , a za povezivanje sa Banjicom postoji više linija koje idu od okretnice sa Miljakovca. Em što se dobija brža i kraća trasa , bez bespotrebnog kruženja , em što se smanjuje broj potrebnih autobusa za liniju. Tačka.

73 pouzdana linija? :lool:

Пантограф":2r1zrv5c je napisao(la):
И друге аутобуске линије у Београду треба трасирати тако да возе директније, а не да круже ко око Крагујевца.

Super , taman onda da stavimo da 23 , 37 , 51 , 52 , 53 , 55 , 56 , 56L , 58 , 85 , 88 , 89 da idu Savskom magistralom , jer trenutno nevićeno kruže i zavlače se po kojekakvim naseljima , umesto da najbržom opcijom stignu na NBG ili u centar grada. Liniju 44 staviti da ide Bulevarom Vojvode Mišića do okretnice na Senjaku , sa druge strane je staviti da ide Takovskom i Bulevarom Despota Stefana , umesto da toliko kruži. Liniju 34 vratiti da ide isključivo Bulevaro Kneza Aleksandra Karađorđevića , a ne da kruži oko VMA i Ortopedske bolnice. Staviti 42 , 59 i 78 da idu Bulevarom oslobođenja , da ne kruže po Banjici. Liniju 17 staviti da ide Autoputem za Novi sad i Autoputem za Zagreb , brža je veza. Liniju 551 staviti da po skretanju u Umku ide ulicama Milije stanojlovića i 7. jula , jer se brže stiže , umesto da kruži po Umci i Pećanima. Liniju 403 ukinuti , a liniju 402 produžiti do Zuca , manje je kruženja.
 
Буквализам - одлика тврдоглавости.

Садржајни континуум појма "директно": директно - претежно директно - местимично директно - местимично до умерено директно... мање директно - још мање директно - ... мало директно - местимично индиректно - ...претежно индиретно - веома мало директно - ... индиректно.

Бивша 94: претежно индиректно; садашња 94: претежно директно. И томе слично.


17 поуздана линија у шпицу :lool:


Линије за Чукарицу које си побројао готово уопште не круже. Осим 88 - и она треба да вози преко Моста на Ади. Јер би била бржа и поузданија.
 
Пантограф":2mrw60ap je napisao(la):
17 поуздана линија у шпицу :lool:

Буквализам - одлика тврдоглавости.

I nije poenta spajanja linija najkraćim putem , nego tamo kuda ima putnika.
 
Свуда има путника, Београд је прилично густо насељен град.

Систем што бржих (директнијих и ефикаснијих) линија које се међусобно секу даје далеко боље резултате од постојећег, "сакупљачког". Идеалан пример је линија 74 - док је реконструисана Газела, ишла је преко Бранковог моста, па кроз тунел и десно у Дечанску и Булевар. Са Бежанијске косе се тада њоме до Таша стизало за 25 минута, а сада за 45. Путници које скупља по Кнеза Милоша би у року од пет минута били на одредишту - преседањем на тролу код Главне поште.
 
Kako bi putnici koji idu trolom kroz Kneza Miloša bili za 5 minuta do Taša , a ako idu kroz Kneza Miloša sa 74 ne bi , kada je isto vbreme potreno da se dođe do Taša , tj. gužva je i za trole i autobus?
Druga stvar , koje se sad setih , ako nije normalno da 88 , 94 i 74 idu preko Gazele , zašto je normalno da 17 , 18 i 601 idu , kada su gužve iste za sve linije?
I još jedna stvar koja mi nije jasna , a u koju sumnjam da ćeš me uspeti ubediti u suprotno je , zašto bi ukinuo potpuno i vezu Sajam - Sava centar , zarad bržeg stizanja do terminusa , kada je upravo na ovom potezu najveći protok (razmena) putnika? Isto je bilo i sa linijom 94 dok je išla ranije preko Sava centra. Sava centar je bitna presedačka stanica , i sa presedanjem tuda se mnogo brže stiže do drugih delova NBG i Zemuna , nego da se ide okolo naokolo dužim putem i da se preseda.
Nije sve u bržim , kraćim i direktnijim linijama. Naravno , nije rešenje ni praviti glomazne linije koje povezuju pola grada. Ponekad je bolje i da neka linija ide malo dužim putem (dal vremenski ili kilometražno) , ako bi se time linija povezala sa bitnom presedačkom stanicom , i tako se generalno gledalo skratilo putovanje.
 
Mana 94 je sto jednostavno nema putnika, ukidanjem Sava Centra kao kljucne tacke odsecena je brza veza Rakovice i Zemuna, sada su ljudi koji primera radi idu iz Rakovice, prinudjeni da koriste 78 koji letnjim redom voznje ide kao aspirin, ili da jure na Slaviju, kako bi dosli do 83, koji je jos grdji... Ne moze niko da me ubedi, da je 94 "bolji" na ovoj trasi, kada nije, Sportska Gimnazija je imala 94 kao liniju, jeste bilo pesacenje prema Topciderskoj Zvezdi, ali je opet bilo brze ici od Sava Centra do iste, nego smarati se sad sa 88, pa na 44 na Senjaku, koji ide na 30 do 45 minuta... Sto se 74 tice, problem je sto je preglomazna linija... Da bi imao normalnu gradsku liniju, treba pre svega da bude kilometraza na istoj... Znaci gradskom prevozu, da bi bio pouzdan ne trebaju gradske linije poput 25P, 74, 95, 65, 85 itd... Linija koja je gradska ne treba duzinu vecu od 10km, a ne na primer glupost zvana 65, od kada je produzena u nedodjiju meni iz bloka, ide ko aspirin, dodje na staru okretnicu prepuna kao da si na demonstracijama... Sto se tice prigradskih linija, neka ostanu takve kakve jesu, uz ukidanje pojedinih stanica koje su nebitne na trasi... To se najbolje moze videti na modelu 704, 706 i 707... Usput, recite Dorcolskm 44, da promeni nik u Fipi ;)
 
Vidim da je stanica Alaska Koliba na putu prema Brestoviku pre par dana obelezena horizontalnom signalizacijom. Mozda Stf zna nesto vise, da li je najava za uvodjenje 301 po predlogu opstine?
 
Nadam se da ne ide 301 u Mirijevo, ili jos gore, B.Kosu? :O
 
Bus 94 overview.
Uveden februara 2004.
Trebale su mu godine da počne masovnije da se koristi.
Još pre završetka novog mosta, negde 2010. počinju eksperimentisanja sa trasom na NBG.
Kada je linija prebačena na novi most, izgubila je mnogo korisnika.
Rešenje je treba je ostaviti na novom mostu, ali umesto ka Bloku 45 treba da ide kroz centar NBG da okreće npr u Pohorskoj ili zemunskom keju.
 
Za 94 se uopšte ne slažem. Linija je prvobitbo išla autoputem do Omloadinskih brigada , pa je po završetku petlji kod Arene 17 prebačena da ide Bulevarom Zorana Đinđića , a 94 bulevarom Milutina Milankovića. To su jedine promene na trasi.
301 je po predlogu trebala da ide kroz Brestovik kao linija 310 kroz MML , i na taj način bi linija pokrivala i onaj deo Grocke koji trenutno ne pokriva linija 302. Zamišljeno je da linija radi u ekspres režimu , e sad nisam 100% siguran , ali čini mi se da bi nakon odvajanja linije 303 stajala na svim stanicama zajedno sa 302 , na delu trase koji bi delile. Takođe , prema predlogu , linija bi se okretala kod Cvetka.
 
Tragac aj malo razmisli pre nego sto napises.Kao i solecar ni ja se sa ovim ne slazem ne vidim svrhu okretanja 94 kod Pohorske ali vidim veliku stetu ljudima koji zive u Bloku 45 To bi bilo isto kad bi ja rekao sta ce tebi 48 da ide kroz Miljakovac kad 48 ne bi trebalo da prolazi tu tada bi linija bila bolja.Moras priznati da sa ovakvim stavom bi bio malo nerealan te tako i za 94.Ukinuti 94 da ide kroz blokove pa ukinuti 73 pa ukinuti 95 i na kraju ostaviti samo tramvaje to bi bio cist bezobrazluk
 
ljudi iz bloka 45 mogu da uvate liniju 95 i 89, kao i na tramvajske linije, 7, 9 i 12, koja će ih odvesti do OTC brže nego što to čini 94 i tu presednu na liniju 94.

ne znam što se ljudi boje presedanja.

ljudi iz bloka 45 ništa ne gube, ali se zato dosta dobija
 
Vrh