mekbejn
Advanced
izvinjavam se, mislio sam na tekst o žutim trakama
solecar":1m3mbwfn je napisao(la):Već je bio takav predlog prosleđen DJP , i odbijen je iz razloga da je problematično skretanje levo iz Belevara Mihajla Pupina u Milentija Popovića , zbog opterećenosti raskrsnice. Jedino što bi moglo da dođe u obzir je da linija ide kao 67 do raskrsnice Antifašističke borbe i bulevara Zorana Đinđića , pa da tu skrene desno u bulevar.
Trejsi":1m3mbwfn je napisao(la):Šta mislite o eventualnoj trasi linije 77 kroz Bul. Zorana Đinđića do Milentija Popovića, pa na Brankov most?
Nedostatak tramvaja kad 9, 10, 14 ne rade? Smisao je da se obidje autokomanda koja liniju 48 u periodu izmedju 14 i 19 sati svakog radnog dana čini neupotrebljivom. U nedostatku 47 i 48 kombinacija 504 i 3 se sve više koristi jer tram zbog malog broja semafora i odvojenosti od ostalih vidova saobraćaja prodje deonicu od železničke stanice Rakovica do ž. st. Glavne za nekih 17 minuta, do Slavije 20 minuta, i za razliku od 47 i 48 ove dve linije idu strogo po redu vožnje, ali postoji problem sa napajanjem kontaktne mreže negde u Topčideru što izaziva česte prekide tramvajskog saobraćajasolecar":18c7gzey je napisao(la):Da li misliš na staru okretnicu , gde se ponekad krate trolebusi , ili na onu kod Paunovog brega?
Čime pojačati trojku , kada i ovako nemamo dovoljan broj tramvaja?
Koja je svrha udvostučavanja polazaka na 504?
tragac":t7g5smys je napisao(la):Nedostatak tramvaja kad 9, 10, 14 ne rade? Smisao je da se obidje autokomanda koja liniju 48 u periodu izmedju 14 i 19 sati svakog radnog dana čini neupotrebljivom. U nedostatku 47 i 48 kombinacija 504 i 3 se sve više koristi jer tram zbog malog broja semafora i odvojenosti od ostalih vidova saobraćaja prodje deonicu od železničke stanice Rakovica do ž. st. Glavne za nekih 17 minuta, do Slavije 20 minuta, i za razliku od 47 i 48 ove dve linije idu strogo po redu vožnje, ali postoji problem sa napajanjem kontaktne mreže negde u Topčideru što izaziva česte prekide tramvajskog saobraćajasolecar":t7g5smys je napisao(la):Da li misliš na staru okretnicu , gde se ponekad krate trolebusi , ili na onu kod Paunovog brega?
Čime pojačati trojku , kada i ovako nemamo dovoljan broj tramvaja?
Koja je svrha udvostučavanja polazaka na 504?
Prema rečima Tatjane Popović, iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, nastavlja se izrada 66 planova, a očekuje se da u narednoj godini počne izrada još 23 plana. Nastavljaju se radovi na Unutrašnjem magistralnom poluprstenu i počeće radovi na saobraćajnici Tošin bunar, a od kapitalnih projekata važno je pomenuti nastavak izgradnje Severne tangente, rešavanje imovinsko-pravnih odnosa za intermodalni terminal i pribavljanje tehničke dokumentacije za kompleks autobuske i železničke stanice, kao i rekonstrukcija Starog savskog mosta.
Све о Тошином бунару имаш на темама:solecar":ar0xhrjv je napisao(la):Prema rečima Tatjane Popović, iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, nastavlja se izrada 66 planova, a očekuje se da u narednoj godini počne izrada još 23 plana. Nastavljaju se radovi na Unutrašnjem magistralnom poluprstenu i počeće radovi na saobraćajnici Tošin bunar, a od kapitalnih projekata važno je pomenuti nastavak izgradnje Severne tangente, rešavanje imovinsko-pravnih odnosa za intermodalni terminal i pribavljanje tehničke dokumentacije za kompleks autobuske i železničke stanice, kao i rekonstrukcija Starog savskog mosta.
izvor: beograd.rs
Da li zna neko nešto više o Tošinom bunaru?