Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Najbolje je u situacijama kada pišeš odgovor na neki post , a to nije poslednji napisani post , da citiraš post , kako bi se znalo na šta se odnosi.
 
Šta mislite o eventualnoj trasi linije 77 kroz Bul. Zorana Đinđića do Milentija Popovića, pa na Brankov most?
 
Već je bio takav predlog prosleđen DJP , i odbijen je iz razloga da je problematično skretanje levo iz Belevara Mihajla Pupina u Milentija Popovića , zbog opterećenosti raskrsnice. Jedino što bi moglo da dođe u obzir je da linija ide kao 67 do raskrsnice Antifašističke borbe i bulevara Zorana Đinđića , pa da tu skrene desno u bulevar.
 
solecar":1m3mbwfn je napisao(la):
Već je bio takav predlog prosleđen DJP , i odbijen je iz razloga da je problematično skretanje levo iz Belevara Mihajla Pupina u Milentija Popovića , zbog opterećenosti raskrsnice. Jedino što bi moglo da dođe u obzir je da linija ide kao 67 do raskrsnice Antifašističke borbe i bulevara Zorana Đinđića , pa da tu skrene desno u bulevar.

Trejsi":1m3mbwfn je napisao(la):
Šta mislite o eventualnoj trasi linije 77 kroz Bul. Zorana Đinđića do Milentija Popovića, pa na Brankov most?

Zasto ga komplikuju? Zar ne bi ta linija mogla da iz Milentija Popovica produzi pravo umesto da skrene kod "dejtona" i da na sledecoj raskrsnici skrene desno u Bulevar Nikole Tesle?
 
Do završetka rekonstrukcije VS i Slavije ukinuti liniju 48. Uvesti liniju 48L Miljakovac 3-Banjica. Udvostručiti broj polazaka na 504 i pojačati tramvaj 3.
 
Da li misliš na staru okretnicu , gde se ponekad krate trolebusi , ili na onu kod Paunovog brega?
Čime pojačati trojku , kada i ovako nemamo dovoljan broj tramvaja?
Koja je svrha udvostučavanja polazaka na 504?
 
cemu sluzi linija 56L? Poklapa se u stanicu sa 56ticom, samo zavrsava ranije na padini...Nepotrebno dupliranje trase.
 
Navodno da rastereti 56-icu ali koliko je rasterecuje pitanje je.
 
Treba da ukinu ili drasticno izmene liniju 68 i tako makar minimalno rasterete tu raskrsnicu Milentija Popovica i Mihajla Pupina i uvedu lepo 77 kroz Zorana Djindjica
 
Zašto ukidati 68? Mnogo bolje rešenje je da na liniju stave solo autobuse. Inače , to je jedina veza bloka 70 (deo oko TC Piramida) sa centrom.
 
bolje ukinuti 76 68 ne treba dirati eventualno staviti solace 68 ima vise putnika od 76-ice
 
Zato sto je 68 skoro uvek dobrano prazan, i zato sto na trasi kroz Zorana Djindjica ne udje ni 5 ljudi (niko nije lud da gleda u pasulj da li ce cekati bus 40 minuta). Ovo sve pricam ne zbog 68 koji je neisplativ vec je bolje da kroz Zorana Djindjica prolazi 77 koji bi kupio mnogo vise ljudi jer npr blok 29, 25, deo 22 nemaju direktnu vezu sa centrom ako cemo vec tom logikom za 70 blok.

Opet, to je sve jer ovi kreteni pricaju o preopterecenoj raskrsnici koja bi se kao prebukirala ako bi imala jedan dodatni solo autobus svakih 10-15 minuta.
 
solecar":18c7gzey je napisao(la):
Da li misliš na staru okretnicu , gde se ponekad krate trolebusi , ili na onu kod Paunovog brega?
Čime pojačati trojku , kada i ovako nemamo dovoljan broj tramvaja?
Koja je svrha udvostučavanja polazaka na 504?
Nedostatak tramvaja kad 9, 10, 14 ne rade? Smisao je da se obidje autokomanda koja liniju 48 u periodu izmedju 14 i 19 sati svakog radnog dana čini neupotrebljivom. U nedostatku 47 i 48 kombinacija 504 i 3 se sve više koristi jer tram zbog malog broja semafora i odvojenosti od ostalih vidova saobraćaja prodje deonicu od železničke stanice Rakovica do ž. st. Glavne za nekih 17 minuta, do Slavije 20 minuta, i za razliku od 47 i 48 ove dve linije idu strogo po redu vožnje, ali postoji problem sa napajanjem kontaktne mreže negde u Topčideru što izaziva česte prekide tramvajskog saobraćaja
 
tragac":t7g5smys je napisao(la):
solecar":t7g5smys je napisao(la):
Da li misliš na staru okretnicu , gde se ponekad krate trolebusi , ili na onu kod Paunovog brega?
Čime pojačati trojku , kada i ovako nemamo dovoljan broj tramvaja?
Koja je svrha udvostučavanja polazaka na 504?
Nedostatak tramvaja kad 9, 10, 14 ne rade? Smisao je da se obidje autokomanda koja liniju 48 u periodu izmedju 14 i 19 sati svakog radnog dana čini neupotrebljivom. U nedostatku 47 i 48 kombinacija 504 i 3 se sve više koristi jer tram zbog malog broja semafora i odvojenosti od ostalih vidova saobraćaja prodje deonicu od železničke stanice Rakovica do ž. st. Glavne za nekih 17 minuta, do Slavije 20 minuta, i za razliku od 47 i 48 ove dve linije idu strogo po redu vožnje, ali postoji problem sa napajanjem kontaktne mreže negde u Topčideru što izaziva česte prekide tramvajskog saobraćaja

O čemu ti pričaš , tačnije o kom vremenu , sadašnjem ili budućem? U prvom postu si napisao "po završetku rekonstrukcije Vojvode Stepe i Slavije" , a sada spominješ period u toku radova na rekonstrukciji Vojvode Stepe. Da li bi mogao to da mi objasniš , kako bih mogao da razumem šta si hteo da kažeš.
 
Prema rečima Tatjane Popović, iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, nastavlja se izrada 66 planova, a očekuje se da u narednoj godini počne izrada još 23 plana. Nastavljaju se radovi na Unutrašnjem magistralnom poluprstenu i počeće radovi na saobraćajnici Tošin bunar, a od kapitalnih projekata važno je pomenuti nastavak izgradnje Severne tangente, rešavanje imovinsko-pravnih odnosa za intermodalni terminal i pribavljanje tehničke dokumentacije za kompleks autobuske i železničke stanice, kao i rekonstrukcija Starog savskog mosta.

izvor: beograd.rs

Da li zna neko nešto više o Tošinom bunaru?
 
tosinbunar.png

Verovatno se radi o ovom delu ulice,jer taj deo ulice je sa samo 2 trake i spaja dva bulevara i redovno se tu stvara guzva iz pravca Zemunske ulice .
 
Ako je taj deo u pitanju , onda znači da su rešeni problemi sa vlasnicima parcela , na čijim delovima treba da se odradi proširenje.
 
To ti je i dalje zvanični naziv mosta , a da li će ikada promeniti ime u Miladina Zarića , to je neko drugo pitanje. U skorije vreme teško da možemo da očekujemo tako nešto , obzirom da su se nameračili da skinu bistu glumcu Petru Kralju , samo zato što nije dobila zeleno svetlo od gradskih vlasti , već samo od opštinskih.
 
solecar":ar0xhrjv je napisao(la):
Prema rečima Tatjane Popović, iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, nastavlja se izrada 66 planova, a očekuje se da u narednoj godini počne izrada još 23 plana. Nastavljaju se radovi na Unutrašnjem magistralnom poluprstenu i počeće radovi na saobraćajnici Tošin bunar, a od kapitalnih projekata važno je pomenuti nastavak izgradnje Severne tangente, rešavanje imovinsko-pravnih odnosa za intermodalni terminal i pribavljanje tehničke dokumentacije za kompleks autobuske i železničke stanice, kao i rekonstrukcija Starog savskog mosta.

izvor: beograd.rs

Da li zna neko nešto više o Tošinom bunaru?
Све о Тошином бунару имаш на темама:
-УМП - Мост преко Аде,
-Војвођанска-Тошин бунар,
-Тошин бунар-проширење и реконструкција

Део Тошиног бунара који је остао да се прошири и реконструише ће се радити кад почне да се ради наставак радова на УМП-у од практично железничке станице Нови Београд до раскрснице са Тошиним бунаром и Николе Добровића. Наставак радова на УМП-у зависи од кредита који ће се добити од европске банке за обнову и развој. Код Тошиног бунара, део који је заокружио Најџел, односно до саме улице Тошин бунар, је остало да се још код две или три парцеле изврше откупи.
 
Znači ova Tatjana se proserava. Godinama pokušavaju da otkupe , ali ništa. Vlasnici pojedinih parcela jednostavno neće da popuste. Koja strana je sad tu bezobrazna , nebitno je. Vlast kaže vlasnici zacepili , a vlasnici kažu da vlast nudi ispod vrednosti.
 
Vrh