Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Celave gume na pogonu, zanelo ga udesno i sateralo u kanal. Nista novo, mogu zamisliti zvuke koje reprodukuje prilikom pokusaja kretanja po snegu...
 
GSP, Lasta i ostali se 'koprcaju' i na najmanjem usponu, zahvaljujuci letnjim pneumaticima.
Busevi bukvalno imaju problem sa pokretanjem na usponu na kakvom jedna osoba moze da gura vozilo.
 
За коришћење летњих гума у овим условима - одмах сменити сва одговорна лица у предметним предузећима и разтмотрити покретање кривичног поступка због изазивања опште опасности.
 
Hoce li neko konacno pozvati generalnog na odgovornost za gomilu propusta?
 
becks89":364aesil je napisao(la):
Trenutno je obustavljen saobracaj na linijama koje saobracaju Smederevskim putem, sa terminusa Ustanicka saobraca samo linija 50 i to sa ogromnkm intervalima.
I ja videh izvor informacije. :laugh: Sad citam na Blicu da je posle 7 i dalje kolaps u tom delu, ali i dalje odatle, naravno. Samo sto mi to uopste nije cudno jer se tu svakodnevno pravi cep i za deonicu za koju uobicajeno treba oko 10-15 minuta, u spicu treba duplo vise. Sad cvrc, pao mali sneg i kolaps do kraja. A u vlasti cute i odgovaraju da za poboljsanjem nema potrebe.
 
Inače, do završetka projekta koncepta nove mreže linija javnog prevoza za koji je raspisan tender, neće se vršiti izmene na postojećoj mreži – kaže se u odgovoru Direkcije za javni prevoz.

Izvor: STB
 
Direkcija za javni prevoz planirala je ponovno uspostavljanje linije na relaciji Blok 45–Kalemegdan /Donji grad/ po izgradnji tramvajske pruge preko Mosta na Adi. Linija bi prolazila sa zadnje strane naselja „Belvil“ preko pozicije nove železničke i autobuske stanice u Bloku 42 i preko „Beograda na vodi“ saobraćala do okretnice Kalemegdan /Donji grad/.

Izvor: STB
 
Trejsi":39w2rglq je napisao(la):
Šta mislite o eventualnoj trasi linije 77 kroz Bul. Zorana Đinđića do Milentija Popovića, pa na Brankov most?

Koji je najbolji način da bi se ovo realizovalo? Možda da se napravi predlog na papiru, da se izlepi na stajalištima duž Bulevara Zorana Đinđića i da se na taj način se stanovništvo upozna sa predlogom, a da se na internetu napravi peticija na kojoj bi mogli da glasaju. Ili neki drugi način? :)
 
Miki BGD":2olk10ph je napisao(la):
Trejsi":2olk10ph je napisao(la):
Šta mislite o eventualnoj trasi linije 77 kroz Bul. Zorana Đinđića do Milentija Popovića, pa na Brankov most?

Koji je najbolji način da bi se ovo realizovalo? Možda da se napravi predlog na papiru, da se izlepi na stajalištima duž Bulevara Zorana Đinđića i da se na taj način se stanovništvo upozna sa predlogom, a da se na internetu napravi peticija na kojoj bi mogli da glasaju. Ili neki drugi način? :)

Jedino tako, samo ako se izvrš pritisak nekom peticijom moda ozbiljnije razmotre to. Preopterećenost raskrsnice mi ne pije vodu.
 
Inače, ovaj predlog sam pre oko mesec dana postavio na sajtu busevi.com, ali zbog malog broja glasova, predlog nije poslat nadležnima (Direkciji za javni prevoz). Onda sam poslao predlog DJP-u i dobio krajnje glup odgovor: :bash:

Поштовани,

Дирекција за јавни превоз не разматра промену трасе линије бр.77 из следећих разлога: - Булеваром Зорана Ђинђића саобраћају поред линије 68 и делом траса линије 17 и 74. Делови блокова између Милентија Поповића и Антифашистичке Борбе, који гравитирају стајалишту на линији 68 истовремено су оријентисани ка линијама које саобраћају кроз Улицу М. Поповића. Сматрамо такође да је саобраћајно оптрећење раскрнице Милентија Поповића И Михајла Пупина такво да није прихватљиво са аспекта проточности целокупног саобраћаја уводити додатну линију у десном и левом скретању ( у зависности од смера кретања), на овој раскрсници.

Срдачан поздрав
Дирекција за јавни превоз

Секретаријат за саобраћај

Одељење за информисање и информационе технологије

Tako da bi najbolje bilo da se napravi internet peticija i da, preko obaveštenja na stajalištima, ljudi saznaju za predlog i peticiju (koju bi, nadam se, potpisali). Možda je bolje lično uzimanje potpisa, ali ja nemam mnogo vremena da spopadam ljude na ulici i da svakom objašnjavam. I obavezno da se predlog, peticija ili bilo šta, šalje Opštini "Novi Beograd", koja bi imala veći uticaj na DJP nego mi smrtnici. :)

Takođe, mora nešto da se uradi i sa semaforima u Bulevaru Zorana Đinđića jer 68-icu hvata svaki semafor u ulici i ne zna se koji duže drži. Isto bi bilo i sa 77. A i parkirani automobili kod Bloka 21... :roll:
 
Можда да 77 иде булеваром Зорана Ђинђића до Арене, и онда скрене лево у Антифашистичке борбе и иде право до булевара М. Пупина као и 67 па остатак трасе као што иде и сада? Тако се заобилазе уска грла код блока 21, раскрснице З. Ђинђића и М. Поповића и М. Поповића и М. Пупина.
 
promenatrase77v2_zps109d8299.jpg


Šta mislite o ovoj varijanti? Neki su mi predlagali da linija ide Španskih boraca umesto Antifašističke borbe , jer kada je linija 74 išla Španskih boraca i Bulevar Mihajla Pupina , bilo je dosta ljudi koji su koristili tu privremenu stanicu. Na ovaj način bi se dobila bolja veza gornjeg dela Novog Beograda i Zemuna sa bulevarom Kralja Aleksandra. Meni nije problem da postavim online peticiju i da napravim i postavim obaveštenja na stajališta , kao i da postavim predlog na glasanje na sajtu busevi.com , dok bi neko drugi trebalo da organizuje potpisivanje peticije na terenu.
 
Nažalost, ja sam već propustio priliku da ovaj predlog predstavim predsedniku opštine Aleksandru Šapiću, jer je bio moguć razgovor sa njim 27. februara unutar Mesne zajednice "Akademija" u Bloku 29, ai zbog obaveza nisam stigao...

Tačno je da je bolje da, ako ne može kroz Milentija Popovića, ide kroz Španskih boraca. Razlog: Liniju bi svakako uhvatio semafor na raskrsnici Bulevar Zorana Đinđića - Španskih boraca. Istovremeno se uključuju zeleno svetlo za levo i pravo. Ukoliko linija nastavi pravo, liniju bi svakako uhvatio semafor na raskrsnici Bulevar Zorana Đinđića - Antifašističke borbe. E tu je problem što se prvo uključuje zeleno svetlo za pravo, pa tek posle petnaestak sekundi zeleno svetlo za levo. To znači da je bi na tom semaforu autobus čekao oko 90 sekundi što je mnogo, a za to vreme bi, da ide kroz Španskih boraca, već bila kod Palate "Srbija".

Mada, loše parkirani automobili, preopterećenost raskrsnice i ostale gluposti ne trebaju da budu razlog, tako da treba i dalje gurati varijantu kroz Milentija Popovića. I ako je tvoj predlog dobar, kolike su šanse da liniju promene čak na dva mesta. Po meni treba, za sada, se boriti samo za preusmeravanje kroz Bulevar Zorana Đinđića - Milentija Popovića, pa ako to uspe, možda vršiti pritisak i za drugi deo promene.
 
Siguran sam da bi ozbiljno razmislili o ovom predlogu , pogotovu što ne mora da se dodaje nijedno novo vozilo. Predlozi gde bi se skinulo po koje vozilo ili ostao isti broj vozila , DJP najviše voli , koliko sam zaključio. Ukoliko bi se krenulo u ozbiljniju priču o ovome , nešto bi se sigurno uradilo.
Miki , mogao bi i da kontaktiraš studio B , a i da vidiš kada će opet Šapić da razgovara sa građanima , i možda da pošalješ mail opštini , jer mnogo je delotvornije kada to uradi stanovnik konkretne opštine na čijoj teritoriji se nalazi linija , nego neko sa neke druge opštine.
 
Vec duze vreme je rezim autobusa od Slavije u smeru ka Banjici sledeci, ali me je interesovao tacan proracun i razmak stanica. Od Slavije do TC Banjica na liniji 9A (do stanice Trosarina i 48,33,47,59,78) postoji trenutno 14(!!!) stanica na prosecnom razmaku od 400 metara (!!!).

Salio sam se da se moze kamen baciti od stanice do stanice i to izgleda nije daleko od istine. Preterase ga.
 
Pa ono je neka dijabola pravila stanice, ne znaš jel si pre stisnuo gas ili je pre sledeća stanica, a izlaz i ulaz imaš, na prvoj stanici u Bulevaru posle autokomande, kod hotela gore, kod faxa i pred Borsku ul, sve ostalo uzaludno stajanje u 95% slučajeva...
 
:kafa: Rezim stanica je odlican u Bulevaru oslobodjenja. Sve pohvale onom koji ih je tako organizovao.

Ne zaboravite da je to privremen raspored stanica, vazi dok se rekonstruise Ulica vojvode Stepe. Nove stanice su uvedene da bi se nadomestio nedostatak tramvaja.

Takodje, 400m je vise nego prosecna udaljenost izmedju stanica autobuskih linija u Beogradu.
 
Rakovica, Miljakovac 3 - gledalac kaže da je u oktobru prošle godine stanovnicima ove MZ obećano da će do kraja godine biti rešen problem produženja linije 48, odnosno da će linija biti produžena za 3-4 stanice.

Od toga za sada ništa, kaže Dragoljub, pa sugrađani sa Miljakovca 3 i dalje idu oko 2,5 km peške do sadašnje okretnice.

Izlaskom na teren konstatovano je da ima uslova za uvođenje minibus linije u ovaj deo naselja. U toku sledeće sedmice izvršiće se lociranje budućih stajališta, a uspostavljanje linije se može očekivati u narednih mesec dana - odgovorili su nam iz Direkcije za javni prevoz.

izvor: studio B
 
Sole, prvo me iznenadili ovi iz DJP, kao neće uvoditi nove linije do završetka studije, a sada najava za 48L. Naravno, ništa novo, ali eto neka naselja imaju mogućnosti, odmah se setim poznate recenice "Nema saobracajno-tehničkih uslova". Grad je nekom majka, a nekome maćeha... GO Grocka pre godinu dana predala zahtev za liniju 301...
 
Da , ali opština Grocka nije kao neke druge opštine. Po tom pitanju su najrevnosniji Zvezdara i Čukarica , koje aktivno učestvuju , a ne čekaju da se DJP sam seti da uzme u razmatranje predlog. Najbolji primeri toga su 26L , 79 , 310 (Zvezdara) , linije duž Obrenovačkog puta i 513 (Čukarica).
 
ovde kod nas na miljakovcu 3 zaista nema uslova za bus. Glavna ulica je široka 7m sa brojnim suženjima na 5m. Inače DUP ovde predviđa aveniju široku čak 18m ali su uzete mere za proširenje od 13 mada to neće skoro. ovo naselke inače ima samo jednu asfaltnu vezu sa ostatkom sveta pa kad su radovi bivamo obogaljeni.
 
Ja gledam na mapi, trazim taj Miljakovac 3 i nadjem ga. Pogledam na planplusu, vidim okretnica 48 i 504 na ulazu u to naselje. Je l' ja to gledam nesto pogresno ili ima nekih izmena ili neko ozbiljno laze?
 
Vrh