Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

MMA":2ym7j6hm je napisao(la):
Сада ту постоји проблем,јер неки људи из ГСП-а који живе у новом насељу кажу да би соло аутобус једва окренуо у улици а зглобни тек не би могао...

Verovatno cete morati da sacekate zavrsetak novog naselja da bi se iza njega uradila pristojna okretnica. Tesko je u ovom momentu nesto uraditi po tom pitanju.
 
89

доста је нереално али вреди маштати :)
 
Заборавите на такве могућности, насеље Др Ивана Рибара није пројектовано да у њега улазе бусеви. Када се буде продужила Јурија Гагарина и реконструисала Виноградска, туда ће саобраћати аутобуси.
 
ма све то може да се измени....и када се продужи Јурија Гагарина опет ништа неће значити том насељу...чак ће и даље бити...благо нама па имамо све саме стручњаке у Граду Београду(функционере)
 
Društvo hajde malo da razmišljamo i o budućim linijama sa metro sistemom.

Primeri:

180 Blok 70-Gandijeva-Novo Bežanijsko Groblje 1 (okr. postojeće 82)-NBG 2 (okr. postojeće 65)-"Kvantaš"-Zemun "Novi Grad"-Nova Galenika-Zemun "Gornji Grad" (okr. postojeće 17).

^^^Sve u svemu "Novobeogradska pedesetica". Ima ulogu spuštanja ljudi sa B.Kose na Metro Gandijeva a ujedno i ulogu povezivanja Savskih Blokova i B.Kose (115.000 stanovnika) sa Zemunom i to oko grada sa malim brojem stajališta da bi se omogućilo presedanje na 199 preko novog mosta za Borču, opet sve izbegavajući prometne pravce kroz grad.

158 Skojevsko Naselje-Cerak-Metro Žarkovo-Metro B.Brdo.

^^^Ova linija bi predstavljala lokalni feeder u naselju koje nikada nije imalo isključivo svoju liniju već samo dve prolazne 23 i 53. 23 bi bila svakako ukinuta uvođenjem metroa a 153 bi išla istom trasom samo skraćena do Zrmanjske umesto do Zelenog Venca. Zbog ovakve 153 ovo naselje ostaje bez direkne linije pa se mora dosta pešačiti do M37 i M50, posebno od gornjeg dela Rakovice čime se gubi vreme. Terminus se nalazi u Luke Vojvodića u Skojevskom Naselju kuda linija ide jednim smerom.

143 Dedinje/Paje Adamova-1 Bolnica Dragiša Mišović-2 Žel.St. Beograd-Centar (Prokop)-1 Topčiderska Zvezda-1 Senjak -1 Sajam -1 Mostar -1 Žel. St. Beograd-Centar -2 Bolnica Dragića Mišović -1 Dedinje/Paje Adamova.

^^^-1 znači jedan smer, -2 znači oba smera. Ova linija vrši dve uloge pa stoga ima dve sekcije. Prva namena je da jednosmerno poveže stanovnike Senjaka gde ne ide 144 sa M Sajam i M Prokop s tim što bi ljudi putovali od M Sajam a vraćali bi se na M Prokop. Zato je taj deo linije jednosmeran. Drugi kraj linije ima ulogu da poveže Dedinje, i to onaj centralni deo gde sada 42 ide retko a trole su po 600-700m daleko što je veća udaljenost od prosečne stanice, dakle dve cele Londonske stanice. To je za pešačenje previše, posebno uzbrdo. Pošto linija služi kao feeder dovoljna je jednosmrna trasa jer krug nije preveliki. Senjački je veći što zbog rasporeda ulica, što zbog toga što opslužuje dve metro stanice dok ovde samo kupi lokalno nakon čega ide dvosmerno. Terminus Paje Adamova je pored Generalštaba i Dizajnerske Škole.
 
Друже, ако ти није проблем, цртај мапе. Великом броју ређање улица на даљинар фазон не значи много.
 
stf":2szymntc je napisao(la):
Друже, ако ти није проблем, цртај мапе. Великом броју ређање улица на даљинар фазон не значи много.

Crtam ne mapu sa jednom linijom već kompletan sistem sa metroom i GŽ, i to u illustratoru. Topografski. Dakle 60+ linija plus šinski sistemi koje je najlakše nacrtati. Autobusi zamaraju jer ima milion krivina i stalno zumiram. Pa jednosmerne deonice strelice, pa podloga za broj, pa kvadratić za terminus, pa broj, pa svaka linija ima dva ili čak 3 terminusa pa sad ti vidi koliko mi treba vremena.

Pošto sam tek završio Potez 150, 160, 170 i 180 a 140 stigao do pola ne mogu sad da kačim ništa ovde. Kada završim iseckaću. Plus u zavisnosti od mape metroa treba da korigujem linije. Nije to tako jednostavno. Te tri linije sam ovako spomenuo.

Crtanje tolike mape zamara pa ne mogu da crtam u kontinuitetu. Valjda ću završiti za mesec dana...ako završim.
 
Citam temu o novom naselju i razmisljam kako se nije povela veca rasprava o tome.Ako se misli da ljudi cekaju metro (pocetna stanica se planira nedaleko od njih) onda ce da se nacekaju.Mozda postoji jedno lako resenje problema,da Beograd Put napravi manju okretnicu na kraju Jurija Gagarina,kod kosarkaskog terena na uglu sa Ul. Mileve Maric.Vidim da je taj prostor prazan i nisam citao o nekim planovima za pomenutu lokaciju.Precizinije,preko puta je neizgradjeni parking za buduci sportski centar (jednog dana i tako vec 20 godina).Predlazem da se na novu okretnica prebaci autobus 94 (ne veruje da ce biti na stetu okretnice na Savi koja je ionako pretrpana).Taman moze 89 da se spusti kao zamena,jer iz DJP jedini razlog navode okretnica Blok 45 je prebukirana.
 
Joca28":2imoedp2 je napisao(la):
Citam temu o novom naselju i razmisljam kako se nije povela veca rasprava o tome.Ako se misli da ljudi cekaju metro (pocetna stanica se planira nedaleko od njih) onda ce da se nacekaju.Mozda postoji jedno lako resenje problema,da Beograd Put napravi manju okretnicu na kraju Jurija Gagarina,kod kosarkaskog terena na uglu sa Ul. Mileve Maric.Vidim da je taj prostor prazan i nisam citao o nekim planovima za pomenutu lokaciju.Precizinije,preko puta je neizgradjeni parking za buduci sportski centar (jednog dana i tako vec 20 godina).Predlazem da se na novu okretnica prebaci autobus 94 (ne veruje da ce biti na stetu okretnice na Savi koja je ionako pretrpana).Taman moze 89 da se spusti kao zamena,jer iz DJP jedini razlog navode okretnica Blok 45 je prebukirana.

Kao prvo (de)Urbanistički Zavod Grada Beograda je odgovoran za nepostojanje ulica pod pravim uglom i mini blokova gde okretnica ne bi ni bila potrebna. Kao drugo mogli su da urade produžetak JG, da urade kružni tok i ulicu koja bi bila pod uglom od 90 stepeni u odnosu na taj produžetak. Sa jedne i druge strane napraviti nove Testere sa najvišim ulazima od 20 spratova i tako se projektuju naselja koja treba brzo da se izgrade a da odma krene i prevoz. U tom slučaju bus bi okretao na kružnom toku.
 
Линија 85 коначно ће бити појачана у периодима вршног оптерећења:

28100307.jpg
 
Video sam sve vise ljudi koji sa BB sidju na Adi i predju onde ulicu, ima stanica cim 85 skrene desno sa Cukarice. Mogli bi da stave i normalan BUS, a ne onaj turisticki.
 
Мислим да ова реклама нема много смисла за дискусију о линијском превозу, јер то и није јавни лиинијски превоз путника; а и већ смо је видели
 
Od ponedeljka nova linija 26L

Nova autobuska linija javnog gradskog prevoza s brojem 26L uspostavlja se od ponedeljka, 10. decembra, i putnike će prevoziti od naselja Medaković 3 do Braće Jerković 2. Linija je uvedena zbog stambene gradnje i na inicijativu opštine Zvezdara i zahteva građana.

U smeru ka terminusu „Braće Jerković 2 /Padina/, trasa linije je sledeća: Medaković 3 – Svetozara Radojčića – Braće Jerkovića – Vojvode Vlahovića – Braće Jerković 2 (Padina). U smeru ka terminusu „Medaković 3”: Braće Jerković 2 (Padina) – Vojvode Vlahovića – Braće Jerkovića – Svetozara Radojčića – Medaković 3.

Pored postojećih stajališta, koja će vozila na novoj liniji koristiti, uspostavljaju se i nova: (u smeru ka terminusu „Braće Jerković 2 (Padina)”) – Vojvode Vlahovića – u Vojvode Vlahovića naspram kućnog broja 23 (u visni parcele sa objektom sa kućnim brojem 32), metar pre saobraćajnog znaka I-5 (suženje puta), odnosno devet metara pre najbližeg betonskog stuba EDB-a; Vojvode Vlahovića 1 – u Vojvode Vlahovića u visini višespratnice sa kućnim brojem 41, dva metra pre kolskog prilaza garaži odnosno 18 metara nakon raskrsnice.

U smeru ka terminusu „Medaković 3”, nova stajališta su: Vojvode Vlahovića 1 – u Vojvode Vlahovića naspram višespratnice sa kućnim brojem 31ž (ispred prodajnog objekta u izgradnji), dva metra pre betonskog stuba EDB-a; Vojvode Vlahovića – u Ulici vojvode Vlahovića ispred betonske ograde kućnog brojem 23 (naspram objekta sa kućnim brojem 32), osam metara ispred temena radijusa krivine ka bočnoj saobraćajnici.

Dolazno-polazno terminusno stajalište u naselju Braća Jerković 2 (Padina) – u Vojvode Vlahovića, u visini stuba javne rasvete u kružnoj raskrsnici, naspram (dijagonalno) zgrade Visoke škole za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo (Vojvode Vlahovića 35b) odnosno na prilazu puta u usponu ka delu stambenog naselja sa višespratnicama.

izvor: www.beograd.rs
 
Oni nisu normalni gdje je crtez kuda saobraca linija strasno
 
A najjače su mi rečenice, stanica se nalazi, 3 metara od bandere, 35 metara od raskrsnice, i 15,6m od pekare...
 
Четвртак, 10. jануар 2013.
Град Београд – Дирекција за јавни превозЈавни позив за израду саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду обликовано у 2 партије


На основу члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретаријат за саобраћај
Дирекција за јавни превоз
11000 Београд, Краљице Марије 1

објављује

ЈАВНИ ПОЗИВ
за подношење понуда у отвореном поступку за јавну набавку услуга израда саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду обликовано у 2 партије
(јавна набавка број 43/12)

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1537782
 
Neka nam je Bog u pomoći... :roll: Premeržiče grad BRT..om.. :oops:
 
Ово је сјајна прилика да процес учинимо транспарентним, и гракћемо на сав глас по питању наших идеја. Са обзиром да 99% да ће овај посао добити Саобраћајни факултет, мање-више знамо пред којим вратима да правимо сачекушу :mrgreen: Предлажем састанак у Београду крајем месеца, где би сакупили све предлоге, укључујући и 309 Калуђерица-Вук и ко зна шта све не. На састанку морамо скупити и обрадити сву грађу, а на крају, организовати сакупљање подписа и наступ у јавности.

Што се каже, устанимо са глупог екрана, и кренимо у конкретну акцију :gobb: :pob:
 
Ljudi zna li neko postoji li organizocan prevoz do autlet parka u indjiji iz bg i ako postoji gde staje :)
 
Био је организован превоз ЛАсте до самог аутлета, али верујем да су га укинули због вероватно "велике" посећености, јер је карта баш била "јефтина", толико да ти је јефтиније колима да идеш. Тако да вероватно треба да хваташ аутобусе за инђију :)
 
sasa901":24prpxtd je napisao(la):
Ljudi zna li neko postoji li organizocan prevoz do autlet parka u indjiji iz bg i ako postoji gde staje :)

Нема пуно разлога да тамо уопште идеш, био сам 2 пута јер су други ишли па искористио...
Као да купујеш у Београду.
Постоји други проблем наших аутлета, они само продају специфичну робу.
Нпр. Springfield у Immo центру има само величине до броја S по нижим ценама, а Lewis само до броја 32. Мени, а вероватно и већини то ничему не служи. У Pandorf-u су левиске, рецимо 49.90, али није било броја за модел 501 док је величина било за све остале моделе. Ја се практично никад нисам овајдио да стварно нешто што желим купим јефтиније било где. Или је то роба коју нико не купује, или су бројеви који већини не одговарају.
 
Једино што сам успео да купим у Инђији (а купио сам јер је било глупо да не купим ништа) јесте Најкова торбица. Немој да идеш и за џабе да бацаш паре на карту/гориво.
 
Vrh