Joca28
Intermediate
Svaka cast za mapu linija iz '86god.Da li da otvorimo novu temu gde bi jos neko mogao da okaci stare mape grada?(pitanje za admin)
solecar":h0828ofj je napisao(la):A ti treba da konkurišeš za dom penzionera , kada ti je problem da prepešačiš od Novog Merkatora do Opštine
clandestino":1t9mb1u3 je napisao(la):Stanica 71 je sada udaljena 450 metara od ulaza u Opstinu i stariji ljudi svi od reda presedaju na 65 ili 72 da bi sisli ispred ulaza.
1111":lji0mipb je napisao(la):Ако је линија за аеродром битна, нека иде аутопутем, вама је могао да остане стари 71 (који је био редовнији него сад), а 67 је могао да остане на делимично старој траси кроз Булевар уметности. Нову трасу 67ице је могла да покрије нека нова кратка линија за коју не би требало више од два аутобуса.
Али у ДЈП седе кретени.
marrecar":hdzkovdi je napisao(la):Ovo ce mozda zvucati glupo, ali na 50 moze da se postavi zglobni autobus, samo kada bi se delimicno izmenila trasa. Ja za jednu "prepreku" znam, i to je kod Brace Jerkovic, gde je ono ostro skretanje. Zglobni autobusi bi mogli da produze trasom 18ice, i da skrenu u drugom smeru Kumodraske od 18ice. Sad nisam bas siguran da li bi mogli da se ukljuce u Kruzni put, mada samo prosirenje tog skretanja je dovoljno. Za ostalu trasu 50ice ne znam, ali pretpostavljam da ima jos nekih tezih skretanja. Naravno, potrebna je i promena terminusa, jer Ustanicka ne moze da prima jos autobusa, a kamoli zglobnih.
solecar":2quyetfz je napisao(la):1111":2quyetfz je napisao(la):Ако је линија за аеродром битна, нека иде аутопутем, вама је могао да остане стари 71 (који је био редовнији него сад), а 67 је могао да остане на делимично старој траси кроз Булевар уметности. Нову трасу 67ице је могла да покрије нека нова кратка линија за коју не би требало више од два аутобуса.
Али у ДЈП седе кретени.
Linija koja ide autoputem već postoji , i nosi oznaku A1.
Преседање би функционисало свугде, само не ту. А и путници не воле да мењају аутобусе, први ја. :notok:marrecar":1v6ket9z je napisao(la):Pa bilo bi lepp kada bi se uvela neka nova linija do Trosarine ili Banjice, ali mora ici istom trasom kao 50 jer ce jedino tako rasteretiti tu liniju. Najjednostavnije je prepoloviti 50icu, tako da se obe linije okrecu na istoj okretnici.
Time bi se mozda smanjila mogucnost upadanja u cepove i smanjenja kasnjenja. Ali opet, linija je predugacka i preiskoriscena za solo autobuse, s toga je ozbiljno potrebno uvodjenje zglobnih. Samo srediti trasu.
c.s.i.":1nsnhj5k je napisao(la):Bilo bi super da se linija 54 produži od Makiša to stajališta "Taložnik" (zadnje stajalište u visini Ade Ciganlije). To je produženje od samo 2 stanice, tj. 1146m, Tako bi se direktno povezalo Miljakovac i Železnik, kao i ostala manja usputna naselja sa Adom. Linja 54 uglavnom ide polu prazna, ovako bi dobila dodatnu funkciju i nove putnike. Niko ništa ne bi izgubio jer bi linija i dalje prilazila pored MZ Makiš. To je izvodljivo i po pitanju turaže jer autobusi sa linije 54 često čekaju na okretnici i po 15 minuta.
Zelena linija: stara trasa
Crvena linija: nova predložena trasa
1111":jxhac8vo je napisao(la):Све ја то разумем, али грешка је направљена још 2002., када је уведена линија 72. Тада је на кратко укинут 71, па су се са Ледина бунили. Линија 71 је враћена, али је било прилично бесмислено да дели трасу са 72. Онда је 2008. урађено оно са 67 и 71, па сад и ово са 72. Идиоти.
А све је могло боље да се организује. Ако је линија за аеродром битна, нека иде аутопутем, вама је могао да остане стари 71 (који је био редовнији него сад), а 67 је могао да остане на делимично старој траси кроз Булевар уметности. Нову трасу 67ице је могла да покрије нека нова кратка линија за коју не би требало више од два аутобуса.
Али у ДЈП седе кретени.