Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Svaka cast za mapu linija iz '86god.Da li da otvorimo novu temu gde bi jos neko mogao da okaci stare mape grada?(pitanje za admin)
 
solecar":h0828ofj je napisao(la):
A ti treba da konkurišeš za dom penzionera , kada ti je problem da prepešačiš od Novog Merkatora do Opštine

A ti za Mensu, Sole, care.

Stanica 71 je sada udaljena 450 metara od ulaza u Opstinu i stariji ljudi svi od reda presedaju na 65 ili 72 da bi sisli ispred ulaza. Znam da ces da kazes da im je za zdravlje bolje da otpesace, ali eto, nece da slusaju i svi od reda presedaju. A ne traze da nesto dobiju, nego da im se vrati.

Gimnazijalci iz devete i graficke vecinom se penju ulicom Dusana Vukasovica i tamo cekaju 75 ili 72 da bi bili sigurni da ce stici na vreme na casove. 45-icu docekati pa onda u nju i uci jeste prava avantura.

Ne ocekujem da nas razumeju kontraši iz drugih delova grada, vec da neko dodje i snimi ujutru situaciju, koliko ljudi preseda a koliko se penje na bezanijsku kosu, i onda da najzad zakljuci da li nam je trebalo oduzimati 72 i 71.
 
Све ја то разумем, али грешка је направљена још 2002., када је уведена линија 72. Тада је на кратко укинут 71, па су се са Ледина бунили. Линија 71 је враћена, али је било прилично бесмислено да дели трасу са 72. Онда је 2008. урађено оно са 67 и 71, па сад и ово са 72. Идиоти.

А све је могло боље да се организује. Ако је линија за аеродром битна, нека иде аутопутем, вама је могао да остане стари 71 (који је био редовнији него сад), а 67 је могао да остане на делимично старој траси кроз Булевар уметности. Нову трасу 67ице је могла да покрије нека нова кратка линија за коју не би требало више од два аутобуса.

Али у ДЈП седе кретени.
 
clandestino":1t9mb1u3 je napisao(la):
Stanica 71 je sada udaljena 450 metara od ulaza u Opstinu i stariji ljudi svi od reda presedaju na 65 ili 72 da bi sisli ispred ulaza.

380 metara ima , računao sam u planu plus , ako ćemo već da pričamo o razdaljini.
 
1111":lji0mipb je napisao(la):
Ако је линија за аеродром битна, нека иде аутопутем, вама је могао да остане стари 71 (који је био редовнији него сад), а 67 је могао да остане на делимично старој траси кроз Булевар уметности. Нову трасу 67ице је могла да покрије нека нова кратка линија за коју не би требало више од два аутобуса.

Али у ДЈП седе кретени.

Linija koja ide autoputem već postoji , i nosi oznaku A1.
 
Ovo ce mozda zvucati glupo, ali na 50 moze da se postavi zglobni autobus, samo kada bi se delimicno izmenila trasa. Ja za jednu "prepreku" znam, i to je kod Brace Jerkovic, gde je ono ostro skretanje. Zglobni autobusi bi mogli da produze trasom 18ice, i da skrenu u drugom smeru Kumodraske od 18ice. Sad nisam bas siguran da li bi mogli da se ukljuce u Kruzni put, mada samo prosirenje tog skretanja je dovoljno. Za ostalu trasu 50ice ne znam, ali pretpostavljam da ima jos nekih tezih skretanja. Naravno, potrebna je i promena terminusa, jer Ustanicka ne moze da prima jos autobusa, a kamoli zglobnih.
 
Устаничка под хитно треба да се среди и растерети. Ускоро ће морати да се појача 302, а у оваквом стању направиће се потпуни хаос. Могла би једна линија да се продужи до Цветка, на пример 304 или 303 јер немају пуно полазака и неће правити хаос и ометати 309. Тиме би се оставило места за остале линије и њихово неометано кретање.
 
303 vec ima dugu trasu, tako da je ja ne bih dirao, a 304 i 305 bih pomerio kod Cvetkove pijace. 306 i 307 su frekventnije linije i pravile bi guzvu, ali bih i njih negde premestio, ali nema gde. Jedino resenje je prosirenje okretnice, sto je nemoguce.
 
marrecar":hdzkovdi je napisao(la):
Ovo ce mozda zvucati glupo, ali na 50 moze da se postavi zglobni autobus, samo kada bi se delimicno izmenila trasa. Ja za jednu "prepreku" znam, i to je kod Brace Jerkovic, gde je ono ostro skretanje. Zglobni autobusi bi mogli da produze trasom 18ice, i da skrenu u drugom smeru Kumodraske od 18ice. Sad nisam bas siguran da li bi mogli da se ukljuce u Kruzni put, mada samo prosirenje tog skretanja je dovoljno. Za ostalu trasu 50ice ne znam, ali pretpostavljam da ima jos nekih tezih skretanja. Naravno, potrebna je i promena terminusa, jer Ustanicka ne moze da prima jos autobusa, a kamoli zglobnih.

Мислим да има још пар незгодних скретања, али ни приближно као то код Браће Јерковића. То што ти рече да би могли да продуже као 18, па кроз Кумодрашку до Кружног пута, мислим да би било изводљиво, али продужило би већ дугачку трасу за добра 2км, плус четири нова стајалишта. А ближег пута од тога нема. Ја сам мишљења да би тренутно најбоље решење било увођење неке алтернативне линије, назовимо је 50L, од Цветка (као најбоље замене за Устаничку) до Трошарине, или Бањице 2 у случају да је и Трошарина претрпана, мада бих ја рекао да није. Нека линија краће трасе којој не би могло да се деси да је чекаш 40 минута а онда у размаку од пет минута наиђу 3-4 аутобуса.
 
Pa bilo bi lepp kada bi se uvela neka nova linija do Trosarine ili Banjice, ali mora ici istom trasom kao 50 jer ce jedino tako rasteretiti tu liniju. Najjednostavnije je prepoloviti 50icu, tako da se obe linije okrecu na istoj okretnici.
Time bi se mozda smanjila mogucnost upadanja u cepove i smanjenja kasnjenja. Ali opet, linija je predugacka i preiskoriscena za solo autobuse, s toga je ozbiljno potrebno uvodjenje zglobnih. Samo srediti trasu.
 
solecar":2quyetfz je napisao(la):
1111":2quyetfz je napisao(la):
Ако је линија за аеродром битна, нека иде аутопутем, вама је могао да остане стари 71 (који је био редовнији него сад), а 67 је могао да остане на делимично старој траси кроз Булевар уметности. Нову трасу 67ице је могла да покрије нека нова кратка линија за коју не би требало више од два аутобуса.

Али у ДЈП седе кретени.

Linija koja ide autoputem već postoji , i nosi oznaku A1.

Да, али се плаћа 250 динара. А и поред тога има путника.

Већ сам писао ДЈП предлог:

- Линија 72 која би ишла аутопутем (нови број - 600), трасом Зелени венац, Бранков мост, СО НБг, Омладинских бригада, аутопут, аеродром. Или ГЖС, стари мост, СО НБг... аеродром.

- Линију 71 на стару трасу.

- Линију 67 Зелени венац, Булевар Михајла Пупина, Булевар уметности, Милутина Миланковића, Омладинских бригада, Блок 70а.

- Нову линију која би покрила Пролетерске солидарности и даље ишла негде у НБг, то би се смислило. Само да не буде предугачка.

- Са линије 72 би могао да се скине један аутобус (и да притом остане исти интервал) и да се дода на 71.

Али нису хтели ни да чују. :roll:
 
Izgleda da za njih vreme stoji i da razmisljaju kao da je na Novom Beogradu od sedamdeset i neke sve isto. Neverovatno veliki broj linija opsluzuje samo tri bloka uz Pupinov bul. do Opstine uz to stanovnici tih blokova imaju i najkraci put do Zelenog v.

16 npr i dalje ide mnogo cesce nego 95, cime to moze da se objasni, s obzirom na mnogo vece potrebe zbog brojnih sadrzaja u delu Nbg. kojim prolazi 95.

67 i 68 se slabo koriste jer idu mnogo redje od 95, a stanica na Zelenom v. je sasvim zavucena i vecina se opredeljuje opet za 95 ili neku drugu liniju. Tako da autobusi na tim linijama idu poluprazni iako bi se mnogo vise ljudi vozilo kada bi stajali na istoj stanici sa 16 i 95 i bili produzeni do nekih drugih okretnica u Beogradu.

67 bi mogla da iz Bul. umetnosti nastavi Teslinim bulevarom, jer se do tog dela Nbg. ne moze stici ni jednom linijom, verovali ili ne, sem iz Zemuna.A Pupinovim bul. ionako prolazi previse linija.

71 bi mogla da ide skroz Milankovicevim bul. do bloka 19 i zatim pored Sava centra time bi zamenila delove sadasnjih trasa 67 i 95.

Za 95 bi najbolje bilo da ide pravo od Gagarinovog bul do Starog sajmista, ali tu postoji prepreka u jednom saobracajnom resenju izmedju Starog sajmista i Pupinovog bul. koje nije nemoguce resiti.
95 koristi veliki broj ljudi, a sadasnja trasa je preterano krivudava i prepuna semafora, to je pomalo neverovatno s obzirom na duge i prave ulice Novog Beograda koje daju mnogo bolje mogucnosti za trasiranje linija i brzi i udobniji prevoz.
 
marrecar":1v6ket9z je napisao(la):
Pa bilo bi lepp kada bi se uvela neka nova linija do Trosarine ili Banjice, ali mora ici istom trasom kao 50 jer ce jedino tako rasteretiti tu liniju. Najjednostavnije je prepoloviti 50icu, tako da se obe linije okrecu na istoj okretnici.
Time bi se mozda smanjila mogucnost upadanja u cepove i smanjenja kasnjenja. Ali opet, linija je predugacka i preiskoriscena za solo autobuse, s toga je ozbiljno potrebno uvodjenje zglobnih. Samo srediti trasu.
Преседање би функционисало свугде, само не ту. А и путници не воле да мењају аутобусе, први ја. :notok:
 
Линија 521 радним данима у шпицу саобраћа до предузећа „Бора Кечић”

Од понедељка, 1. октобра, радним данима у јутарњем и поподневном шпицу линија 521 (Видиковац – Железник „Тараиш”) ће се у два јутарња и два поподневна поласка кретати делимично измењеном трасом до предузећа „Бора Кечић”.

У јутарњим поласцима у 6.40 и 7.35 у смеру ка Железнику, траса линије је: Видиковац – Патријарха Јоаникија – Једанаесте крајишке дивизије – петља на Петловом брду – Ибарска магистрала – Кружни пут – Авалска – Радних акција – Лоле Рибара – Стевана Филиповића – „Бора Кечић” – Стевана Филиповића – Жикице Јовановића Шпанца – Железник „Тараиш”.

У поподневним поласцима у 15.05 и 15.55 у смеру ка Видиковцу траса линије је: Железник „Тараиш” – Жикице Јовановића Шпанца – Стевана Филиповића – „Бора Кечић” – Стевана Филиповића – Лоле Рибара – Радних акција – Авалска – Кружни пут – Ибарска магистрала – Петља на Петловом брду – Једанаесте крајишке дивизије – Патријарха Јоаникија – Видиковац.

У свим осталим поласцима траса линије 521 је непромењена: Видиковац – Патријарха Јоаникија – Једанаесте крајишке дивизије – петља на Петловом брду – Ибарска магистрала – Кружни пут – Авалска – Радних акција – Лоле Рибара – Стевана Филиповића – Жикице Јовановића Шпанца – Железник „Тараиш”.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1524011
 
c.s.i.":1nsnhj5k je napisao(la):
Bilo bi super da se linija 54 produži od Makiša to stajališta "Taložnik" (zadnje stajalište u visini Ade Ciganlije). To je produženje od samo 2 stanice, tj. 1146m, Tako bi se direktno povezalo Miljakovac i Železnik, kao i ostala manja usputna naselja sa Adom. Linja 54 uglavnom ide polu prazna, ovako bi dobila dodatnu funkciju i nove putnike. Niko ništa ne bi izgubio jer bi linija i dalje prilazila pored MZ Makiš. To je izvodljivo i po pitanju turaže jer autobusi sa linije 54 često čekaju na okretnici i po 15 minuta.

Zelena linija: stara trasa
Crvena linija: nova predložena trasa

2zqsln8.jpg

слажем се, и да се на другој страни линија 54 продужи до трошарине. Преко лета да се линија ојача или да се уведе линија АДА ?
 
1111":jxhac8vo je napisao(la):
Све ја то разумем, али грешка је направљена још 2002., када је уведена линија 72. Тада је на кратко укинут 71, па су се са Ледина бунили. Линија 71 је враћена, али је било прилично бесмислено да дели трасу са 72. Онда је 2008. урађено оно са 67 и 71, па сад и ово са 72. Идиоти.

А све је могло боље да се организује. Ако је линија за аеродром битна, нека иде аутопутем, вама је могао да остане стари 71 (који је био редовнији него сад), а 67 је могао да остане на делимично старој траси кроз Булевар уметности. Нову трасу 67ице је могла да покрије нека нова кратка линија за коју не би требало више од два аутобуса.

Али у ДЈП седе кретени.

Sve se slazem sa tobom i hteo sam da ti dodelim plus, ali ne znam kako na ovoj novoj platformi.
 
U DJP razmatraju preusmerenje 46 ili 79 , od Kluza do Pijace u Mirijevu , trasom 20 - ice.
 
To bi bilo zanimljivo jer u Matice Srpske je ocigledno da nedostaje jos jedna linija pored 20ice koja bi i pokrila taj deo grada,pogotovu onu crnu rupu iznad matice Srpske ka ustanickoj gde je ko zna koliko zgrada izgradjeno u zadnjih nekoliko godina a i dalje se grade.
 
Za 79 bi bilo mnogo bolje da se preusmeri , zato što bi se tako , em što bi linija poboljšala prevoz Mirijevčana iz tog dela , em što bi se 79 ubrzao i tako bi bio redovniji.
 
Трачак разума из ДЈП? Шта би ово требало да значи?
 
Mislim da im nece proci posto sam jedno vrijeme cesto koristio 46i 79 uvijek su bile krcate tako da se na stajalistu duska radovica jedva ulazilo to je jedno stajaliste prije kluza .Dok je isla samo 46 nije se uopste moglo uci u istu.Takodje smanjenaj broja vozila na 79 i povecanje intervala sledjenja se itekako osjeti.Mada mozda ispadne na dobro na kraju vrijeme ce pokazati nadma se da se nisu vodili samo brojem ocitavanja bus minusa
 
Која аутобуска линија има најбољи, а која најгори такт? И није ми јасно како то да 31 није на овој листи..
520894-11.jpg
 
95 ima dve carina možda je to razlog za najviše očitavanja

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
Vrh