Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

@direktor

Pa mora neka linija da ide kroz Matice Srpske. Gore zgrade samo nicu, a imaju jedino 20-cu koja ide na pola sata.
E sad kako sta, nemam pojma, ali glupo je da se 46 i 79 poklapaju. Mozda 79 novim putem, a eventualno 20-cu vratiti da ide dole, nebitno.
Inace da se nije rekonstruisala Karadjordjeve Zvezde, mislim da im to nikad ne bi palo na pamet. A trebalo je odavno.
Meni je extra odgovaralo dok su sve tri isle gore za vreme rekonstrukcije, koja prva naidje kod Kluza pa do pumpe :D
 
A i sigurno jedan broj ljudi ide na 46 i 79 , zato što 20 ide ovako retko. Uvođenjem još jedne linije da ide trasom linije 20 - ice , sigurno bi se rasteretila i ona koja ostaje u Vitezova Karađorđeve zvede.
 
U ulici J.Gagarina su odredjene stanice u vreme izgradnje bloka 45 i 70 koji su nastali 1974. god, od tada do danas se zanemaruje nastanak novih blokova, naselja koja imaju po 10. 000 stanovnika, kao sto su blok 44 i 70a, a da nemaju stanice u delu Gagarinovog bulevara pored ovih blokova. Tako da stanovnici istih moraju da i dalje posle 30 godina prelaze od pola kilometra do kilometar zavisno od dela gde stanuju i jos prelaze po jednu od bocnih ulica sa 6 traka, naravno korisnici automobila o tome ne razmisljaju, a ostali su izgleda manjina, pa je to verovatno razlog sto se to pitanje do sada nikad nije ni resilo.

Za one koji ne znaju, BLOKOVI 45 I 70 IMAJU PO 3 STANICE na kojima staju sve najvaznije linije, dok 44 i 70a nemaju ni jednu stanicu !

A jednostavno svaki stanovnik ovih blokova bi pesackim prostorom svog bloka u sredini mogao lepse, brze i bezbednije da stigne do stanice kada bi se ona nasla negde na sredini Gagarinovog bulevara u delu blokova 44 i 70.
Zato treba izmestiti stanicu preko puta Delta sitija u blok 70a, a na postojecoj stanici kod pijace u bloku 44 bi trebalo da staju linije koje staju i na stanicama u 45 bloku.

U 44 bloku takva stanica postoji, ali glavne linije kao sto su 73,94,610 - ne staju. Tek , u neposrednoj blizini je pijaca koju koriste stanovnici bloka 45 i 70, ali ne mogu da koriste i tu stanicu nego ljudi medju kojima je i mnogo starijih idu na nekoliko stotina metara udaljene stanice u 45 i 70 bloku, tako vec tridesetak godina, verovali ili ne !
 
Tacno,stanica kod pijace u Bloku 44 je samo za liniju 82.Podrzavam da treba aktivirati stanicu i za ostale pomenute linije.Nego,DJP izgleda ne prihvata nikakve predloge.Mozda da je u pitanju Mirijevo,pa da pomere oko sa pasijansa na kompjuteru.Nesto mi se cini da se celnici vade za blokove,tu ce ici metro,pa cekajte.Isto i sa novim naseljem u Ul. Mileve Maric,ljudi pesace poprilicno do Bloka 61,kako ce kada krene zima...
 
Stajalište "Šest Kaplara", u Bulevaru Mihajla Pupina, u smeru ka Brankovom mostu (ispred raskrsnice sa Ulicom Milentija Popovića), za autobuske linije JGP-a: 65, 67 i 77 ponovo je uspostavljeno.

Stajalište "Sime Trojanovića", u oba smera, na Partizasnkom putu sada koriste i vozila sa autobuske linije 27E.
 
Pozdrav svima! Vidim da se spominje promena trase 79! Sanjam o tome od kada su je i produžili za Mirijevo. Živim u gornjem delu, koje se mnogo izgradilo prethodnih godina, i iskreno više mi se smučilo da se spuštam skroz dole! Mislim da sada ima više nego dovoljno ljudi u gornjem delu da se konačno 79 prebaci na Matice srpske, ili čak da se uvede nova linija. 20-ca je lokalna linija i stvarno ne znam kako mogu toliko ljudi da ostave bez normalne linije do centra. Da li je neko od mirijevaca zainteresovan da pišemo peticiju za promenu trase 79 ili uvodjenja nove linije?
 
Pa lokalna linija i služi da neka naselja poveže sa glavnom linijom. A to za 79 je bilo predloga i podržavam... Najbolje je da se obratiš Opštini.
 
Мени је ту невероватно како су глупо распоређене линије преко новог моста. Јер могућа да не постоји ни једна линија од истог до Општине Нови Београд и према самом Бановом брду? Знам да је житељима Железника и Водоводске важно да имају што бољу везу до Сајма, па зато сматрам да би требало увести нову линију 88Е Баново брдо - Кеј Ослобођења. Дакле, Баново брдо, Пожешка све до оне раскрпетље код Топчидерске позорнице, затим преко моста до Железничке станице Нови Београд, Милутина Миланковића, Омладинских бригада, а затим истом трасом као 88. Интервал нека буде на 15 минута, нека ради само радним даном од 6-21, и нека се броје и анкетирају путници првих месец дана. Мислим на анкетирање и у 88 и у 88Е. :kafa:

То је лакша и боља метода него претходно истраживање линија жеља.
 
то може да иде линија 69: Баново брдо-Раскрпетља-Депо Сава-Омладинских бригада-Општина НБГ-Кеј Ослобођења. таман да та линија добије неку људску функцију. друга варијанта је да се 85 окрене, да се са Чукаричке падине пење на Баново брдо, па одатле на раскрпетљу, иза Белвила ка Омладинских бригада и даље ка Кеју
 
Karlo del Ponte":g42cn8be je napisao(la):
зато сматрам да би требало увести нову линију 88Е Баново брдо - Кеј Ослобођења. .
Neverovatno, baš sam juče razmišljao o ovome. I još da pokupi putnike iz okoline Ž. St Novi Beograd i prebaci ih do okoline Arene - pun pogodak!
 
To sa 88E teško da će se desiti , jer bi to ometalo rad E5 , koja je produžena do Pohorske.
 
Шта би ту био проблем? Сукоб интереса? Такав систем би чак повећао атрактивност тог минибуса, јер његова главна срвха је да пружи бржи и удобнији превоз тамо где су већ развијени токови путника. Нова брза аутобуска веза највећег чворишта јавног превоза Чукарице (Пожешка) и Новог Београда (Општина) би привукла масу и нову транспортну тражњу. Минибуси су у свему томе мањи "елитни" део градског превоза.
 
Karlo del Ponte":1q9hnwoa je napisao(la):
Шта би ту био проблем? Сукоб интереса?
Da upravo to. Ne znam da li si primetio , ali te E linije se tako prave da povezuju trase dve linije.

Karlo del Ponte":1q9hnwoa je napisao(la):
Такав систем би чак повећао атрактивност тог минибуса, јер његова главна срвха је да пружи бржи и удобнији превоз тамо где су већ развијени токови путника. Нова брза аутобуска веза највећег чворишта јавног превоза Чукарице (Пожешка) и Новог Београда (Општина) би привукла масу и нову транспортну тражњу. Минибуси су у свему томе мањи "елитни" део градског превоза.

Narod je mesecima pisao i tražio da se 85 i 69 spoje u jednu liniju , i šta se na kraju uradilo? Umesto da se spoje u jednu liniju , koja bi bila u okviru ITS sistema , oni produže E5 željenom trasom građana. Kako se uvek daje prednost E linijama , i tako omogućuje njihovim vlasnicima da zarađuju na njima , uspostavljanje 88E je nedopustivo. Možda bi takav predlog i prošao da linija ide samo Kej Oslobođenja - Železnička stanica Novi Beograd , jer u tom slučaju sigurno ne bi građani mogli da se prevezu preko mosta za džabe. Pa pogledaj samo situaciju sa stanicom Brankov most , koja se nalazi kod onih stepenica , i koja je ukinuta kako nijedan građanin ne bi mogao da se preveze za džabe preko Brankovog mosta , zato što ih na Zelenom vencu čeka kontrola.
 
Nema ništa od dodatnih linija preko mosta dok se ne završi petlja „Radnička" u okviru koje će biti novih stajališta. Ovo sa 88E mi se dopada, mogli bi da skinu četiri autobusa sa 88 i da uspostave 88E, ali da ide od Pohorske do BB. Osim 88E preko mosta bi išla i linija 89, a 88 da ostane na staroj trasi (sa 4 vozila manje)
 
89 ide Čukarčkom padinom, a posle kruži kao kiša oko Kragujevca po Novom Bgd do MZ Kozara. Totalno ludilo!!!!! Trebalo bi da se razmisli o uvodjenju autobusa od bloka 45 do okretnice na Banovom brdu (ili dalje - do Vidikovca), ali PREKO NOVOG MOSTA!. Ovako samo 94 i 89 idu preko njega i te linije su totalno nezanimljive žiteljima Banovog brda.
 
MIMKA1980":1akc1u7b je napisao(la):
89 ide Čukarčkom padinom, a posle kruži kao kiša oko Kragujevca po Novom Bgd do MZ Kozara. Totalno ludilo!!!!! Trebalo bi da se razmisli o uvodjenju autobusa od bloka 45 do okretnice na Banovom brdu (ili dalje - do Vidikovca), ali PREKO NOVOG MOSTA!. Ovako samo 94 i 89 idu preko njega i te linije su totalno nezanimljive žiteljima Banovog brda.

Da ti znas kuda sve 89 ide po Cukarici dobila bi nervni slom, ja je skoro nikad ne koristim.
Meni sa Vidikovca odgovara da bilo koja linija spoji Banovo Brdo sa Novim Beogradom, ali ovi iz grada uopste ne reaguju na takve dopise, iz kog razloga jos uvek takve linije nema, nemam pojma.
 
Što se tiče 88E, mislim da je pre stanovnicima Železnika potebna brza veza sa gradom, i da bi ta linija najbolje bilo da vozi od Železnika, pa preko novog mosta i da završava negde u blokovima.
 
Sto se tice Mirijeva,poterace neki E minibus onuda,umesto 46 ili 79 sto nece imati nikakvu funkciju jer nema narod novca ni u centru da se vozika minibuseva a kamoli u mirijevu.
 
Pozdrav svima.Mimka,DJP ne da tramvaj 13.To je moj utisak,tako da na vezu blokovi-bb ne gledam kao opciju.Tramvaj je prosto odusevio ljude,jer je spojio bb i trzne centre okolo naokolo.Nesto ne vidim da je tako,a DJP je ukdanje 11-ice opravdalo slicnim recima.Kao,ispunjavaju zahtev velikog broja zitelja da se direktno spoje bb i blokovi.Zasto se onda gradi Most na Adi?
Nego,kod prethodnih predloga,mozda da 85 na cukarickoj strani nastavi kao 87,te pokupi ljude na bb.Ionako,87ica ne ide cesto,pa se spajanjem stedi gorivo itd.
 
Kako da dodjem iz centra BG do Zmajeve pumpe na autoputu,kojom linijom GSP?
 
Bilo šta do Opštine NBG (16, 65, 75 sa Zelenog Venca, 78, 83 od gl. autobuske / železničke)
pa onda 611. Samo treba obratiti pažnju gde tačno 611 staje kod Opštine u kom smeru.
 
Пошто је у улици Милеве Марић Ајнштајн (некада део Др Ивана Рибара - блок 72) изграђено ново насеље а још се граде нове зграде,постоји ли могућност да неки аутобус иде овом улицом,јер је прва станица 89 до блока 61 и 95,45,610,604...у Ивана Рибара далеко.
Шта мислите о предлогу да се 89 продужи до улице Милеве Марић Ајнштајн?( то је неких + 2,3 станице од садашње окретнице)
Сада ту постоји проблем,јер неки људи из ГСП-а који живе у новом насељу кажу да би соло аутобус једва окренуо у улици а зглобни тек не би могао...
 
Vrh