stf":3eog5ghn je napisao(la):
To je izvodjimo samo ako se Francuska zatvori za ostali saobracaj. Sa tolikom brojem vozila, u vec preopterecenoj Francuskoj bojim se da bi se stvorilo ogromno zagusenje cime bi se potpuno obesmislila veza Dorcola i NBG/a.
Sta vredi veza ako se taj put prelayi sa sat vremena.
Slazem se da 95 preko Francuske ul. nije najsrecnije resenje, ali kada bi Trg Republike bio zatvoren za motorni saobracaj onda bi Francuska bila sasvim prohodna za vozila GSP bar do dolaska metroa.
95 bi zato mogla da ide Prizrenskom, preko Terazija, pored Skupstine i Takovskom do Dunav stanice.
Time bi bio rasterecen tunel, a dobila bi se i veza sa linijama u Knez Milosevoj, trolejbusima za Banjicu itd.
Da li je neko primetio da 67 i 68 koji idu u isti deo Beograda, imaju cesto vrlo mali broj putnika, a mogli bi da preuzmu skoro pola putnika 95.
Glavni razlog tome je zabacenost stanica 67 i 68, sasvim dole u Jug Bogdanovoj, naravno svima je lakse da cekaju 95 kod bivse Beobanke nego da silaze u podzemni prolaz i idu na najudaljeniju stanicu od svih u nizu, a zatim da zekaju 20 i vise minuta, ako je bus skoro otisao.Drugi razlog je mali broj polazaka, 68 na pola sata, 67 od 15 do 20 minuta.
Resenje, stvoriti jednu liniju sa taktom od desetak minuta koja bi isla trasom koja je mesavina obe , sa stanicom kod bivse Beobanke gde staje i 95, 16...
Trasa bi izgledala ovako, Sadasnja pocetna stanica 67 kod bloka 70a, ulicom Omladinskih brigada do Starog aerodroma, gde bi skrenula ka Belvilu, dalje ulicom Spanskih boraca do bivseg 2. bulevara, pored ARENE, Jugopetrola i Brankovom, Decanskom do Despota Stefana, zatim Dusanovom do Bazena na Dorcolu, do one nove i velike okretnice.
Time bi se broj putnika sigurno povecao, jer ljudi sa Dorcola i Palilule bi bili bolje povezani sa Novim Beogradom i tamosnjim trznim centrima,u blizini kojih bi takva trasa linije prolazila.
Na ovaj nacin bi dve linije odlicno povezale veci deo Novog Beograda sa svim delovima starog grada i delom Palilule i dotakli i Vracar.