Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Zašto više niko ne pominje vraćanje linije 11 koja je bila drevni simbol Beograda. Javni gradski prevoz nije kapitalistička firma i ne služi za bogaćenje vlasnika. Ta linija se mora vratiti. Čak je i ljudima iz GSP-a bilo žao da je izbrišu sa spiska linija, pa piše "privremeno ne saobraća". http://www.gsp.rs/dnevne_linije1.htm Verovatno se i oni nadaju da će je DJP jednog dana vratiti, ali ja se više ne nadam, jer ta linija ne donosi kapital "znate već kome".
 
Potpuno je smesno da su 11 ukinuli, a 13 skrenuli na Novi Beograd kad je sredjivana Pariska/Tadeusa Koscuska i da ih nisu vratili na staru, rekonstruisanu trasu. Sad tim delom ide samo dvojka , koja je, iako simbol Beograda, postala strasno retka. Mozda se ceka sredjivanje pruge u Karadjordjevoj da se obe linije vrate na svoju staru trasu.
 
Ne planiraju nazalost ih terati uopste.A to jos vise gubi na znacaju time sto ce trole spustiti da okrecu na bekou ili na 25maju.
 
Postoji zvanična priča da se linija 11 vrati , ali tako da bi išla Blok 45 - Depo Sava - Most na ADI - Sajam - GŽS - Pristanište - Kalemegdan. U tom slučaju bi 13 išla Blok 45 - Depo Sava - Most na ADI - petlja Radnička - Banovo brdo.
Takođe su neki građani predlagali i da se vrati linija 11 koja bi išla starom trasom , ali umesto da okreće na Kalemegdanu , produži Cara Dušana preko dorćola do Vuka , pa na okretnicu Omladinski stadion.
 
Posto se previdja da trolejbusi od Studentskog trga produzavaju Uzun Mirkovom do Tadeusa Koscuska i dalje ka Dorcolu, vracanjem linije 11 i eventualno neke linije s Novog Beograda, moglo bi na Kalemegdanu da se preseda s tramvaja na trolejbus da bi se stiglo na primer do Trga Republike ili Terazija.
 
lento":2o2x0zn5 je napisao(la):
Posto se previdja da trolejbusi od Studentskog trga produzavaju Uzun Mirkovom do Tadeusa Koscuska i dalje ka Dorcolu, vracanjem linije 11 i eventualno neke linije s Novog Beograda, moglo bi na Kalemegdanu da se preseda s tramvaja na trolejbus da bi se stiglo na primer do Trga Republike ili Terazija.

Ti bi recimo do Terazija ili Trga republike pored svih linija sa Novog Beograda koje od Hajata do Zelenog venca stizu za 3 minuta isao preko Kalemegdana?
I to sa presedanjem!?
 
Трамвај 11 би итекако био попуњен када би се линија 95 истовремено скратила: Борча-Панчевачки мост.

То би и требало да буде начин планирања надземног превоза. Развој електричних возила и укидање аутобуских где год се трасе преплићу.
 
Koliko razumem i pominjano je da ce biti skracivana 95ica,samo ne znam da li ce je deliti na dve linije ili ce samo ici do pancevackog mosta.U svakom slucaju tendencija je da se izmeste dve okretnice iz centra-Trg Republike i Zeleni Venac.
 
Ne bih ja dirao 95. Ona je oduvek ovakva, kakva je i ipak jako dobro funkcioniše. Imam stan u Borči, pa znam. Liniju 11 bih vratio, bez ikakvih izmena u odnosu na to kako je pre izgledala, a što se tiče puštanja tramvaja preko mosta na Adi, to je krajnje iracionalno. Shvatam da je potrebno opravdati postojanje tog mosta, ali pustite neka se saobraćaj razvija, doćiće vreme i kada će biti potreban tramvaj preko tog mosta, za sad ne treba. Most rasterećuje ostale mostove time što omogućava da oni koji dolaze iz pravca Obrenovca ili Lazarevca, zaobiđu Gazelu i Sajam, ali puštati tramvaj tuda je glupo, išao bi prazan, kao što ide prazan i autobus 94.
 
EUKALIPTUS":221izp6y je napisao(la):
Ne bih ja dirao 95. Ona je oduvek ovakva, kakva je i ipak jako dobro funkcioniše.
Ne bas, linija 95 je ovakva negde od pocetka devedesetih (mozda kraja 80ih). Pre nje je na novobeogradskom delu linije isla linija 66, koja je okretala na Zelenom vencu. Inace, licno mislim da su super duge linije tipa 95, 17, 50 i sl. opasna glupost, jer sto je duza linija to se manje postuje takt polazaka (iz objektivnih razloga), dolazi do gomilanja vozila itd.. E sad, buduci da se suska da se spremaju vremenske karte od marta 2013. god., ako to zazivi eto prilike da se takve linije iseckaju na vise redovnijih linija..
 
Možda sam subjektivan, ali meni kao putniku mnogo više prija da sednem u bus i da se vozim od tačke A do tačke Š u jednom busu, sednem, stavim slušalice i ne razmišljam o putu, a i odmorniji sam kad stignem, nego da se klackam, malo jednim busom, pa izađem, pa čekam drugi, pa se uguram onda u neku gužvu, pa stojim, kad onako izmrcvaren stignem tamo gde sam pošao, nije mi ni do čega.
 
Uostalom, može takt da se održi i na dugim linijama, i te kako, samo kada bi svi radili svoj posao kako treba i bili organizovani da ubace zamenu kad je potrebno, a autobusa imaju.

Kako, npr. prigradska linija 860 funkcioniše besprekorno, a ima jako česte polaske, tipa na 10, 15 minuta, pritom je duga 30 km, a svi znamo kuda prolazi, i kakvo je usko grlo ceo onaj potez pored sajma. Sve se može.
 
solecar":37mq9pms je napisao(la):
Postoji zvanična priča da se linija 11 vrati , ali tako da bi išla Blok 45 - Depo Sava - Most na ADI - Sajam - GŽS - Pristanište - Kalemegdan. U tom slučaju bi 13 išla Blok 45 - Depo Sava - Most na ADI - petlja Radnička - Banovo brdo.
Takođe su neki građani predlagali i da se vrati linija 11 koja bi išla starom trasom , ali umesto da okreće na Kalemegdanu , produži Cara Dušana preko dorćola do Vuka , pa na okretnicu Omladinski stadion.


Taj predlog o produzetku 11 sam izneo jos prosle godine i kako vidim izgleda da je doplovio negde.

Spoj ta dva predloga je najbolje resenje za 11, znaci preko mosta na Adi i Sajma do Kalemegdana pa preko Dorcola do Omladinskog stadiona !

/11 ne moze da menja 95 jer je tramvaj inace sporiji, a stanica na Kalimegdanu je udaljena prilicno od delova centra koji su u okolini Terazija/

Tramvaj bi mogao da zameni autobuse samo ukoliko bi se produzile sine od Gagarinove ulicom V, Popovica, pored hotela Kontinental do Starog sajmista i ako bi doveli tramvaj do Zelenog venca, od Karadjordjeve do Zelenog ima samo 4 1 2 metara.

A 95 TREBA OBAVEZNO PODELITI NA DVE LINIJE I POVECATI BROJ POLAZAKA tako da ide kao 16 sada, a 16 kao 95 sada. 95 je mnogo bitnija danas od 16 i nema nikakvog razloga da se zivi u proslosti, ma koliko nekome ona izgleda lepse, Novi Beograd odavno nije isti kao pre 30 godina !
 
Ukoliko trole zaista budu išle do Dorćola, 7 i 11 mogu potpuno da zamene 95. Jednostavno, biće nužno prepešačiti jednu stanicu ili ići trolom, ili pak kod Ušća sačekati 16/75 itd. Kome to smeta neka se požali stanovnicima Kanarevog brda, Miljakovca, Voždovca... oni imaju vezu do Slavije pa funkcionišu. Takođe liniju 73 trebalo bi skratiti do Gornjeg grada u Zemunu i uvesti neki lokal Batajnica - Zemun.
 
Кад се ураде шине на мосту, ево шта ја мислим да би било добро урадити:

- укинути линију
- увести линију 4 која би ишла од Блока 45, кроз Белвил, преко новог моста, сајма, железничке, до Таша
- линију 13 преусмерити кроз Белвил, преко новог моста до Бановог Брда
- линију 11 вратити или на стару трасу, или делимично измењену кроз Белвил и поред Вера, па даље редовно до Калиша
- линије 7 и 9 остају као и сада
- линију 89 пребацити на нови мост
- линију 88 оставити као и до сада
- од линије 85 направити потпуну линију, с једне стране негде до Земуна, а са друге негде на Чукарицу.

Овако би било и лако за преседање на разне друге линије, што у НБг-у, што на чукаричкој страни.
 
Ne može okretnica Gornji grad da primi još jednu liniju nikako, posebno ne tako frekventnu, kao što je 73. Tamo, jednostavno, nema mesta. Bolje onda da skrene u Banatsku pa da ide do Bačke, jer u Bačkoj ima mesta za još najmanje 3-4 frekventne linije, pošto ja ne verujem u tu priču o ukidanju okretnice u Bačkoj, to se priča već 10 godina i ništa.
 
beli grad":1j48yztc je napisao(la):
A 95 TREBA OBAVEZNO PODELITI NA DVE LINIJE I POVECATI BROJ POLAZAKA tako da ide kao 16 sada, a 16 kao 95 sada. 95 je mnogo bitnija danas od 16 i nema nikakvog razloga da se zivi u proslosti, ma koliko nekome ona izgleda lepse, Novi Beograd odavno nije isti kao pre 30 godina !

U tom slučaju bi imali situiaciju kao sam76 i 708 , jer bi razlika bila u tri stanice u Borči.
 
EUKALIPTUS":vpz7da38 je napisao(la):
Uostalom, može takt da se održi i na dugim linijama, i te kako, samo kada bi svi radili svoj posao kako treba i bili organizovani da ubace zamenu kad je potrebno, a autobusa imaju.

Kako, npr. prigradska linija 860 funkcioniše besprekorno, a ima jako česte polaske, tipa na 10, 15 minuta, pritom je duga 30 km, a svi znamo kuda prolazi, i kakvo je usko grlo ceo onaj potez pored sajma. Sve se može.
Линија 860 Београд - Обреновац је потпуно друга категорија превоза у односу на линије типа 95. Линија 860 је линија на којој 95% путника улази на првих неколико стајалишта не много далеко од терминуса, и у једном и у другом правцу. Тако ни један путник који крене из Обреновца не осети да је његов аутобус сустигао неки други, који је кренуо 10 минута касније. Док нису уведени ГСП 551 и 552 биле су огромне и оправдане жалбе грађана Умке, да касне на посао, јер не могу ући у аутобусе у правцу Београда. Мељачани радије користе краћу и поузданију линију Баново брдо - Вранић 591+592 него дужу и непоузданију линију Београд - Лазаревац 581, иако 581 има двоструко гушћи ред вожње.

Група "Имамо план" сугерисала је да се код "Ушћа" (преко пута Хајата), направи терминал експресних аутобуских линија за Батајницу, Земун Поље, Сурчин, Сремчицу, Калуђерицу и Борчу, и да се терминуси 96, 511, 601, 704, 706, 707 избаце из центра града. Линија 95 је, на жалост, предугачка, и цећина путника улази на средини линије, где су се већ направили велики поремећаји. Ако обезбедимо системе за ефикасан рад дугачких линија, попут издвојене трасе макар у облику трака забрањених за аутомобиле, сигналног система и диспечерског управљања, много су ефикаснији и економичнији са таквим системом трамваји него аутобуси и тролејбуси. Боже здравља да се продужи ова фреквентна линија Беовоза макар до Крњаче, па да овакву предугачку 95 пошаљемо у историју.
 
Karlo del Ponte":2yq6gga8 je napisao(la):
Група "Имамо план" сугерисала је да се код "Ушћа" (преко пута Хајата), направи терминал експресних аутобуских линија за Батајницу, Земун Поље, Сурчин, Сремчицу, Калуђерицу и Борчу, и да се терминуси 96, 511, 601, 704, 706, 707 избаце из центра града. Линија 95 је, на жалост, предугачка, и цећина путника улази на средини линије, где су се већ направили велики поремећаји. Ако обезбедимо системе за ефикасан рад дугачких линија, попут издвојене трасе макар у облику трака забрањених за аутомобиле, сигналног система и диспечерског управљања, много су ефикаснији и економичнији са таквим системом трамваји него аутобуси и тролејбуси. Боже здравља да се продужи ова фреквентна линија Беовоза макар до Крњаче, па да овакву предугачку 95 пошаљемо у историју.

Čisto sumnjam da bi ovo prošlo za 601 , 704 , 706 i 707. Za 601 jedino ukoliko bi išao kao sada do GŽS , a odatle produžavao na stari savski most do Ušća.
Koja bi to linija za Kaluđericu bila izmeštenay kod UŠĆA?
 
predlogu imamo plan , moja bezgranična podrška :)

vredi i osmisliti bolju iskorišćenost okretnice 17 u Zemunu
iz dva ,,jaka,, razloga
- rasterecenje okretnice Zemunski kej
- otvaranje Kineskog mosta kao novog saob. pravca Zemun-Borča
 
Odluka o ukidanju terminusa po centru grada je nepopularna za stanovnike koji imaju naviku da ih autobus doveze do samog centra. Bice nezadovoljni prvih par meseci a onda ce se navici na nov sistem.

Uostalom, isti broj stanovnika nema autobuse do samog centra pa normalno funkcionisu i to smatraju kao normalno. Kao jedan od njih, smatram ovu prvu grupu razmazenima.

Okretnice u centru ne trebaju da postoje. Trgovi po centru grada treba da su prepuni yelenila i pesaka a ne da budu depoi za zutobuse.
 
Trgovi po centru grada treba da su prepuni zelenila i pesaka a ne da budu depoi za zutobuse.
+ 1
:) :) :) :) :)

vreme je da se ,,utiru,, novi trgovi
svaka stara okretnica postaje trg ,
a to davno nismo uradili zato stvarajmo nove okretnice - buduce trgove :)
 
Vrh