Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Uopste nemas pravo da nekoga lazno optuzujes. Ja iskreno i ne znam sta je IP adresa, a mojih 30 tak komsija sto su glasali su pravi. Izgleda da ste vi mnogo bolje upuceni u te internet prevare. Vi hocete bolji prevoz na tudju stetu, da gradite srecu na tudjoj nesreci, a mi smo ispali fer i u tom dopisu smo napisali da nemamo nista protiv da 89 ide u Knezevac ali da ne menja trasu kroz Zarkovo. Sram vas bilo, toliko o nama i vama. Mi se zalazemo da vam uvedu prevoz, a vi da nama ukinu, sramota
 
Da su ovi iz Kneževca pošteni , kao što tvrde , ne bi ni znali za taj sistem lažinjara , kojim su pokušali da dobiju nešto što hoće da prikažu na bilo koji način osim sebičluka. Otkako je ukinuto i davanje ocena za komentare na www.busevi.com , nema više stancovanja komentara od strane Kneževčana. Prostorni , samo da dodam da su oni još predlagali da kroz Maričku idu i 23 i 94 , pored već pomenutih 37 i 89. Da su Kneževčani od samog starta zauzeli jedan potpuno drukčiji stav , tj. stav da svima treba da bude bolji prevoz u gradu , a ne samo da kukaju kako je sramotno to što 90% drugih delova grada ima bolji prevoz nego oni , i da to nije u redu , kao i da su davali drukčije predloge i u krajnju ruku bili kolegijalni u vezi predloga koje drugi ljudi daju kako bi im pomogli , a ne da ih javno pljuju i pritom iznoseći stavove kako ne treba njima ničija pomoć , jer će oni sami , pošto njima pripada linija 37, da je sprovedu kroz Maričku , i još plus izmišljajući razloge koji nemaju veze sa mozgom , zašto nijedan drugi predlog nije ostvariv , osim prebacivanja 37 , i stanovnici drugih naselja bi se drukčije ponašali prema njima , tj. bio bi jedan drugarski odnos. Predlog da 89 što bržim putem od Mosta na Adi dođe do njihovog naselja , isti je kao i onaj od Nikola011 , sebičan , jer gleda lični interes.
Kneževčani mogu da pričaju šta hoće , ali hihova igra sa IP adresama im je došla glave i za duže vreme ih zakopala tu gde se sada nalaze , ako ne još i dublje. Kad su videli da dobijaju negativne ocene na njihove komentare , pobunili su se administratorima , nadajući se da će uspeti da izdejstvuju da mogu samo da se daju pozitivne ocene na njihove komentare. Kako im to nije pošlo za rukom , i kako je ocenjivanje komentara ukinuto , oni su izgubili volju da daju komentare.
Da sam ja neko i nešto u DJP , ja bi njima dao da 37 ide kroz Maričku , kad to toliko žarko žele , ali ne bih napravio liniju takvu da ide od Vidikovca do Pilota Mihajla Petrovića , zbog prethodno iznesenih činjenica koje ne idu njima u korist.
 
Drugari ova diskusija je pocela da lici na temu o Belvilu :)

Batalite komsijsko prepucavanje, za DJP svi smo mi isti providni gradjani ciji je smisao postojanja da DJP ima koga da ne zadovolji.

Ako treba linija do Knezevca, zahtevajmo novu liniju kroz Maricku.
Ako treba nova linija bilo gde drugde, zahtevajmo je!

Jedno ne iskljucuje drugo.

Nije poenta da neko dobije vise ili manje vec da svi dobijemo najvise.

A da li cemo ista dobiti zavisi od nase volje i sloge.


ajd' ziveli :vops:
 
zidar":1sey5oz3 je napisao(la):
Drugari ova diskusija je pocela da lici na temu o Belvilu :)

Batalite komsijsko prepucavanje, za DJP svi smo mi isti providni gradjani ciji je smisao postojanja da DJP ima koga da ne zadovolji.

Ako treba linija do Knezevca, zahtevajmo novu liniju kroz Maricku.
Ako treba nova linija bilo gde drugde, zahtevajmo je!

Jedno ne iskljucuje drugo.

Nije poenta da neko dobije vise ili manje vec da svi dobijemo najvise.

A da li cemo ista dobiti zavisi od nase volje i sloge.

ajd' ziveli :vops:

Tačno da je poenta da svi dobijemo najviše , ali na jedan ljudski i civilizovan način , pomažući jedni drugima , a ne da pojedinci zabadaju nož u leđa drugima , želeći da izvuku jedino ličnu korist , na štetu drugih.
Slikovito rečeno , Kneževčani tonu u blato , i to primeti neko sa strane , i pruži im ruku spasa , a oni ga oteraju govoreći kako mogu oni sami da se izvuku , a u stvari svakim sledećim pokretom još više tonu u blato i na kraju će da se udave u njemu zbog svog glupog ponosa.
 
Koliko sam shvatio jedini problem sa linijom 42 je nepoštovanje reda vožnje. Ne verujem da će se ove želje ispuniti. Rešenje je reorganizacija linija, s tim što bi onda kroz Maričku išao lokal, kao nekad 542, koji bi je spajao sa drugim, jakim linijama i BGV.
 
Pa jeste nepoštovanje reda vožnje jedan od problema , ali tu su i pojedini veliki razmaci u polascima , bilo vikendom bilo u određeno vreme radnim danom , takođe problem , kao i pojedini loši autobusi , uglavnom LUI Travel-a.
Taj predlog za vraćanje 542 je odličan , ali opet bi se Kneževčani pobunili zašto da imaju lokal , kada trenutno imaju liniju koja ide do Slavije. Kneževčani bi voleli da imaju dve linije do centra grada i dve do novog Beograda , što nemaju ni njihove komšije sa Vidikovca.
 
Ok, ali mislim da je malo bezobrazno prebacivati nekome da hoće da ima 2 linije do centra i 2 za Novi Beograd, a pritom imati desetak i još se svim silama zalagati za još jednu što su radili pojedini stanovnici Žarkova.
Mislim da bi stanovnici Kneževca i Kijeva bili potpuno zadovoljni i da su im samo produžili 94, jer bi time dobili najbržu vezu sa Novim Beogradom preko novog mosta, direktnu povezanost sa Miljakovcem i Kanarevim Brdom, kao i rasterećenje poteza kroz Maričku, što je čini se i njihov najveći problem.

Iz potpuno neutralnog ugla, jasno mi je zašto su oni tako gledali na vaš predlog za liniju 34, jer imaju voz koji bi morao što pre da se pretvori u 2. liniju BG voza i kojim se za 10-15 minuta stiže do Prokopa, a svako ko koristi ovaj vid prevoza zna sve njegove prednosti.

Njihova greška je po meni što previše očekuju od drugih da im reše problem, umesto da više uzmu stvar u svoje ruke i ako treba da radikalizuju proteste.
 
VoodooDerina":181ysj47 je napisao(la):
Ok, ali mislim da je malo bezobrazno prebacivati nekome da hoće da ima 2 linije do centra i 2 za Novi Beograd, a pritom imati desetak i još se svim silama zalagati za još jednu što su radili pojedini stanovnici Žarkova.

Sami Kneževčani su davali komentare koje linije bi bilo dobro da se preusmere kroz Maričku. Pročitaj komentare vezano za navedene linije na www.busevi.com i naći ćeš ovo što sam ja izneo. Ja nikome nisam prebacivao ništa što nije istina , a to što tebi smeta što su Kneževčani to tražili , to je već tvoj problem.

VoodooDerina":181ysj47 je napisao(la):
Mislim da bi stanovnici Kneževca i Kijeva bili potpuno zadovoljni i da su im samo produžili 94, jer bi time dobili najbržu vezu sa Novim Beogradom preko novog mosta, direktnu povezanost sa Miljakovcem i Kanarevim Brdom, kao i rasterećenje poteza kroz Maričku, što je čini se i njihov najveći problem.

Ne pitaju se jedini oni što se tiče produžavanja linije 94.

VoodooDerina":181ysj47 je napisao(la):
Iz potpuno neutralnog ugla, jasno mi je zašto su oni tako gledali na vaš predlog za liniju 34, jer imaju voz koji bi morao što pre da se pretvori u 2. liniju BG voza i kojim se za 10-15 minuta stiže do Prokopa, a svako ko koristi ovaj vid prevoza zna sve njegove prednosti.

Ta linija teško da će postati linija BG: voza , iz razloga što ide ili do Valjeva ili Mladenovca.

VoodooDerina":181ysj47 je napisao(la):
Njihova greška je po meni što previše očekuju od drugih da im reše problem, umesto da više uzmu stvar u svoje ruke i ako treba da radikalizuju proteste.

Oni ne čekaju da im drugi reše problem , već misle da mogu sami da ga reše , a to jednostavno nije tačno , a to neće nikako da priznaju.

P.S.

Tvoji komentari govore da si stanovnik Kneževca , jer jedino njima i nikoli011 (iz potpuno drugog razloga) smetaju Žarkovčani , i jedino njima smeta što oni imaju više linija od njih , i nikome drugome u grardu , pa bi i te dve linije koje imaju , da im ukinu. Ako bi Kneževčani dobili liniju 34 , a svi se hvale kako imaju personalizovane BUS PLUS kartice , ne vidim u čemu bi bio problem da sa 34 dođu do Banovog brda i tamo presednu mna neku od postojećih linija.
 
:D Au odakle da počnem, zavera zlih Kneževčana :lol:

To što vi svakog ko se ne slaže sa vama proglašavate stanovnikom Kneževca napraviće od njega stvarno metropolu ;) Inače, sad proverih, živim 11 km od Kneževca i sa njim imam veze kao i sa Pinosavom, Kotežom, Zemun Poljem ili Žarkovom, praktično nikakve. Samo mi bode oči što stvarno izgleda da imaju baš veliki problem sa tom linijom 42 (konstantno na prvom mestu po broju pritužba na busevi.com).

Ovo za drugu liniju BG voza je tek glupost neviđena, pa onda se ni prva nikad ne bi uvodila jer je išla do Pančeva, Inđije, Pazove...
BG voz se pokazao odlično i sviđalo se to vama ili ne ići će se na njegovo proširivanje, kako se delovi gradske železničke infrastrukture budu remontovali. I opet ja sam na moju žalost 4-5km udaljen od najbliže stanice BG (ili BEO) voza, tako da ponovo ovo nema nikakve veze samnom pošto je to vama izgleda najbitnije.

Ne pitaju se jedini oni što se tiče produžavanja linije 94.

Takav stav koji provejava kroz sve vaše postove me je i naterao da se oglasim. Taj meni je dobro i radiću da mi bude bolje, makar i na štetu drugih stav, iako su u mnogo goroj situaciji, "ko ih šiša", ja to ne mogu da razumem, prosto nisam tako vaspitan. :notok:
 
1: Ja stanujem dok stanice Prokop , što sam više puta napisao i ovde i na busevi.com , što se da lako proveriti
2: Možeš da misliš da je glupost neviđena za liniju BG: voza ali činjenica je da se tako dugačka linija nikda neće uvrstiti u železnicu koja je u sastavu BUS PLUS sistema , jer se nije tako uvrstila ni linija koja je išla od Inđije do Pančeva , već je ta linija podeljena na tri , i to : INĐIJA - ZEMUN i PANČEVAČKI MOST - PANČEVO , koje nisu u sastavu ITS sistema i linija PANČEVAČKI MOST - BATAJNICA , koja je u sastavu ITS sistema.
3: Ja sam rekao više puta da nijedna linija ne pripada Kneževčanima , kao ni bilo kome drugome , već da sve linije u gradu pripadaju svim stanovnicima grada , pa sam shodno tome rekao da se ne pitaju samo stanovnici Kneževca što se tiče produženja linije 94
4: Ja radim da svima bude dobro , a to se moglo i videti iz mojih postova kako ovde tako i na www.busevi.com Predlog koji sam izneo za liniju 34 je takav da pomaže i stanovnicima Žarkova i stanovniocima Kneževca , a sad što Kneževčani misle da je jedino ispravno da imaju dve linije do centra grada , što nemaju druga prigradska prigradska naselja , to je već nešto teško ostvarivo. Mnogo realnije je da dobiju liniju 34 , što ne znači da će se to i dogoditi.
5: Nije ovde neosporno to što oni imaju problem sa ostvarivanjima reda vožnje na liniji 42 , već što oni pokušavaju da izigravaju šerife i da ne dozvole da drugi ljudi iznesu neslaganje sa određenim njihovim stavovima. Ja sam se lično u to uverio. To je prosto neverovatno koliko su oni zajedljivi prema drugima.

E sad dal ćeš da se VoodooDerina slažeš sa mojim stavovima ili ne , meni je potpuno svejedno , ja sam rekao stvari (vezano za Kneževčane) onako kako ih ja vidim i iz mog odnosa sa njima i njihovog odnosa prema drugima.
 
Samo da se razumemo, Zarkovo nije jedna ulica i ima oko 70 000 stanovnika. Mi koji smo glasali za prvi predlog za izmenu linije 34 l smo iz gornjeg dela Zarkova prema Kosutnjaku i nemamo 9 linija kao Trgovacka ulica, vec dve 57 koja ide na 20 min, nedeljom na 40 i 89 koja ide na 10 min ali je cesto nema po pola sata, pa smo primorani na duza pesacenja uz strme ulice. Mi smo videli dodatno olaksanje za nas i zato smo i glasali, ali pritom nismo lobirali da se bilo kome ukida prevoz niti da mi izvucemo korist od tudje nesrece, a pri tom smo za sve to optuzeni i lazno napadnuti. Jedini koji pozivaju na ukidanje odredjenih linija u odredjenim delovima grada su stanovnici Knezevca i pri tom ocenjuju svoje predloge kao odlicne i konstruktivne.
 
prostorni planer":1x8y10ww je napisao(la):
Samo da se razumemo, Zarkovo nije jedna ulica i ima oko 70 000 stanovnika. Mi koji smo glasali za prvi predlog za izmenu linije 34 l smo iz gornjeg dela Zarkova prema Kosutnjaku i nemamo 9 linija kao Trgovacka ulica, vec dve 57 koja ide na 20 min, nedeljom na 40 i 89 koja ide na 10 min ali je cesto nema po pola sata, pa smo primorani na duza pesacenja uz strme ulice. Mi smo videli dodatno olaksanje za nas i zato smo i glasali, ali pritom nismo lobirali da se bilo kome ukida prevoz niti da mi izvucemo korist od tudje nesrece, a pri tom smo za sve to optuzeni i lazno napadnuti. Jedini koji pozivaju na ukidanje odredjenih linija u odredjenim delovima grada su stanovnici Knezevca i pri tom ocenjuju svoje predloge kao odlicne i konstruktivne.

:kk:

Samo bih još dodao i da 89 ne ide duž cele ulice Ace Joksimovića , tako da donji deo Ratka Mitrovica ima samo 57.
 
Imam predlog da se linija 49 koja je produzena ka Banovom brdu u suprotnom smeru produzi do Miljakovca 3,nema svrhe okretati dole u ulici Pere Velimirovica.
 
igor89":1b2hruwt je napisao(la):
Imam predlog da se linija 49 koja je produzena ka Banovom brdu u suprotnom smeru produzi do Miljakovca 3,nema svrhe okretati dole u ulici Pere Velimirovica.

Na www.busevi.com je dat predlog za njeno produženje do Miljakovca 1 preko Kanarevog brda.

linija49predlog.png
 
Ok i ja naravno mislim da im nisu potrebne dve linije do centra, zato sam i napisao da je po meni najbolje da su produžili 94, ako su to već mogli za linije u Mirijevu i na Bežaniji, ne vidim zašto je to baš toliki problem za ovu liniju.

A što se tiče BG voza naravno da nisam mislio da će cela sadašnja linija od Valjeva ili Mladenovca biti integrisana u sistem, već skraćena varijanta (kao što je bio slučaj i sa prvom) od Resnika (posle eventualno od Ripnja ako može da se održi takt), pa do Batajnice i(li) Pančevca. Još kada bi se ostvario onaj Zidarev odličan predlog o izgradnji istočnog kraka gradske železnice, mislim da bi ogromnom broju građana laknulo što se tiče kvaliteta gradskog prevoza, čak i onima koji nisu direktno na pravcima BG voza, jer bi se značajno rasteretili ostali vidovi prevoza.

Nikad nisam naravno bio za to da se drugima ukidaju linije, samo sam izneo mišljenje da je po meni mnogo bolja varijanta da 34 ide preko Trošarine i duplira 50icu kritičnim delom trase.
Sad gledam, možda bi baš 49ka mogla da se pretvori u "normalnu" liniju sa češćim polascima i da prolazi trasom, koju ste predlagali za 34 do Vidikovca.
Ovo mi je sad prošlo kroz glavu, tako da nisam detaljnije analizirao, pa nemojte da mi uzmete za zlo, ako mislite da je neizvodljivo :)
 
VoodooDerina":34cavosr je napisao(la):
Ok i ja naravno mislim da im nisu potrebne dve linije do centra, zato sam i napisao da je po meni najbolje da su produžili 94, ako su to već mogli za linije u Mirijevu i na Bežaniji, ne vidim zašto je to baš toliki problem za ovu liniju.

Našao si mi primer u P. M. Mirijevo i Bežanijska kosa se ne računaju , zato što su to povlašćena naselja , i šta god da traže , to i dobiju.
 
Ne znam da li je ova tema prava za to ali ajde da pokusamo.Hteo sam da predlozim da se doda jos jedan polazak sa Slavije na liniji 59 posto je poslednji polazak u 23:00 a bas taj poslednji polazak je uvek guzva,barem kada bi dodali jos jedan polazak npr u 23:20 ili cak 23:30h.
 
У пракси имамо великих проблема са предугачким линијама, конципираним као "једна за све". Међу те предугачке и преоптерећене линије спадају 23, 37, 73, 95 (то су прве које су ми пале на памет, списак је већи). Ту спада и 42. Та линија на 4 своја дела представља једину линију ГСП, и такав хибрид се показао као доста неефикасан. Трасом преко Дедиња је изузетно продужена вожња, свима који иду из Кнежевца и Старог Кошутњака према Славији, а ред вожње се поремећује највише у Љутице Богдана. За Маричку би било најбоље да иду две линије, једна са Бановог брда, а друга са Трошарине, а да се 42 врати на старо, Славија - ВМА. Мислим да би било добро да се онда 33 врати до Славије и поново постане поуздан, а да се 42 продужи до Дунав станице као појачање за 48. У предлогу за линије за Маричку би могло продужити 57 према Маричкој, а да кроз насеље Голф пролази у оба правца, а до Трошарине из Маричке истом трасом као сада 42, даље Баштованском поред трамваја, тако да пролази без гужве. Обе линије би ишле неизменично на 20 минута, односно 30 минута у периодима када има мало путника. То значи аутобус сваких 10-15 минута кроз Маричку у сваком правцу, са релативно поузданим краћим линијама, а задовољена потреба за повезивањем и у правцу североистока, и северозапада. За гушћи ред вожње нема оправданости са постојећом тражњом. А да се додатно упропасте већ упропашћене предугачке линије било би бесмислено. Инвестирање у дугачке оптерећене линије има далеко већу оправданост за трамвај и приградске железнице, док код аутобуса су резерве за побољшања врло ограничене.
 
да ли неко зна каква је сад линија 95П? данас сам видео на дисплеју на Зеленом венцу пише 95П
 
JohnnyLee":26s9qccm je napisao(la):
да ли неко зна каква је сад линија 95П? данас сам видео на дисплеју на Зеленом венцу пише 95П

Pozdav.Video sam pri ukucavanju koda za info o dolasku linija.Linija 95P nikada nije naisla,samo me plasi neki pandam 25P,ali ne znam dokle da je produze.Vise mi deluje da je neka greska iz perioda radova na pancevcu kada su bile 95L1 i 95L2 (kakve numeracije) :) Mozda bi 95P isla putanjom Jurija Gagarina celom trasom do okretnice Blok45 bez skretanja prema Blokovima 61-64.
Opet,da li neko ima informaciju kako ce da spoje novo naselje iza Ul. Ivan Ribar koje se useljava za mesec dana?Da li ce biti neka nova okretnica izgradjena uz pomoc Beogradputa ili ce cekati da nedaleko dobiju (kroz nekoliko godina) pocetnu metro-a? :D
 
Iskustvo iz Stokholma:
Od aerodroma Arlanda do centra grada ima preko 40km.
Načini da se stigne do centra (i nazad)
1. superbrzi voz izgradjen u javno privatnom partnerstvu, ide na 20 minuta, i vožnja traje 20 minuta. Cena: jezivih 25 evra po osobi.
2. Shuttle busevi. Ima javnih, ima privatnih. Idu vrlo često, a vreme do centra grada je oko 45 min. Cena: oko 15 evra po osobi.
3. Javni prevoz, kombinacija lokalnog busa i gradskog voza. Ide se 15ak minuta do mesta Marsta, usklađeno je sa vozom, voz putuje oko 35 minuta do centra. Dakle ukupno oko sat vremena, za cenu oko 12 (dnevna karta koja važi za ceo dan (za sve zone)).
Polasci na 15 minuta.

E sad zamislimo jednu liniju Surčin - Aerodorm - Autoput - Obilaznica - Batajnica (stanica BG:Voza).
Dužina oko 20 km. Da ide na 15 minuta, ili čak pola sata, i vozi do BG:Voza.

Znam, već postoji 72 koji vozi do stanice T. Bunar, ali ako se ne varam, ne postoji veza Surčina i Bataje, preko aerodroma. A taman koristimo i obilaznicu za JGP. Win win :)
 
Novi Beograd ima dosta loše poprečne linije. Omladinskih brigada nosi hiljade putnika, a ima loše i preduge linije.
Smislio sam predlog za jednu kružnu NBG liniju, kao zamena za postojeću glupavu 69.
Potrebno bi bilo samo dodati 2-3 stajališta.
Uslov je probijanje železničkog nasipa u sklopu gradnje UMP. To će se, verujem, desiti uskoro.

kruznanbg.jpg


Dakle povezuju se gusto naseljena područja i poslovni centri - Belvil / DC, APC / West, opština NBG, Stari Merkator, YBC, Novi Merkator, FDU, poslovne zgrade u M. Milankovića.

Dužina linije je oko 6 km. Uz vozila sa linije 69, dovoljna bi bila još 2-4 vozila da se postigne neki minimalan takt od 15-20 min.
 
6km? Bolje rešenje su javni bicikli za tu relaciju, dosta trpanja buseva :D
 
Nemam ja ništa protiv bicikala, naprotiv, treba ih na svaki način promovisati.
Ali nisu baš uvek praktični (ni zimi a ni na +35 :)), pa bus ipak ostaje nezamenjiv za još neko vreme...
 
Jos manje na minus 20. :)

Dve linije sa mini/midibusevima bi bile spas za Novi Beograd.
 
Vrh