Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

@Nikola03

Da, 85 treba podeliti na 85 do Galenike (jednosmerno kružno zbog zgloba) ili makar Bačke i 86 od Žel. St. Zemun do Žel. St. Ovča.

57 ništa samo se skraćuje na originalnu trasu. Smer ostaje isti, od Šumarskog ka Golfu zbog brega (penju se autobusom, silaze peške). 85 bi odvijala dvosmerni saobraćaj u Beogradskog bataljona.

U svakom slučaju o kojoj god liniji da bude reč metro će ih primorati na sličnu optimizaciju mreže.
 
Linija 49 je korisna i na ovoj trasi, a i na trasi kroz Teodora Drajzera. Ono što fali je, rekao bih, direktna veza Miljakovca, Kanarevog brda, Starog Košutnjaka i Banjice sa Sava centrom, kao i direktna veza Banjice sa Sajmom. Primetio sam da dosta ljudi koristi 49 i 94 kod Sajma, u smeru ka Prokopu, Dedinju i Banjici.​
Imam isto misljenje,ne znam kako je sad tamo kad imaju samo 3a.Mozda ostaviti 49 kroz drajzerovu a 94 kroz prokop posto mislim da nema nista od 93
 
94 je namenjen kao brza veza NBGDa sa bolnicom Dragisom Misovicem i VMA. A i plus sad 94 namestili da ide Vareskom.Sad kad bi isao preko Sajma i Prokopa tesko bi to bilo izvodljivo.
Isto i za 49.
Mislim da 34 treba u solo bus da se pretvori i da se produzi do Miljakovca kao veza sa Prokopom
 
Treba da prekrati Valjevskom u oba smera (i ne samo ona nego i 55 uz rotaciju s 58 na Padini i u Železniku), 50 da vrate u Zrmanjsku a prigradske bar delom preusmere na BAS (ekspres trasom 607) tako da, ako ne svi, većina preseda u Trebevićkoj (osim 49 i 55) i kod Šumarskog (radi 49 i 55 koje skreću posle Trebevićke), a u cilju izostavljanja najopterećenijih stajališta nakon ulivanja 23/53. Na njih mogu presesti još na Vidikovcu, kao i na 56 za Padinu. 87 (ne 87A) može ostati samo kao jednosmerna veza s Lidlom, pošto 49 i 55 ne bi išle dalje od Padine ka gradu do SLL.

Valjevsku da čiste, i da već jednom reše problem bujica funkcionalnim kolektorom.

Osim 87 i 87A, mogu ukinuti postojeću 57 skratiti na staru trasu (iz Žarkovačke desno u Đorđa Ognjanovića), a 85 preusmeriti dvosmerno Beogradskog bataljona, Žarkovačkom, Ratka Mitrovića i jednosmerno Kneza Višeslava i Luke Vojvodića do novog terminusa Skojevsko naselje. Na a taj način bi dobar deo sadašnje 57 bio dvosmeran, nelokalni zglob koji bi ujedno pokrio i kritičan metro fider koridor u Beogradskog bataljonat koji neopravdano nikad nije bio pokriven linijom JGP.
Први бих волео да аутобус прође кроз Београдског батаљона, али стварно не могу да замислим како се зглобни аутобуси овде мимоилазе.

20250103_140437.jpg
20250103_140643.jpg
Требало би склонити све ове аутомобиле. Куда са њима? Родили смо хаос, ваља га љуљати.

Слично и са 50 у Зрмањској. Тај крај је жестоко нападнут новоградњом. Можда би аутобус и прошао, али где би правио паузу?
 
Шта би са линијом 93, јел има наде још да се уведе то? Сад нико ништа, а чак је била промовисана као редовна линија јавног превоза која пролази у близини новог БАС-а.
 
@Nikola NS

Užasno je stanje, preslikana Medakovićeva. Praktično je reč o naknadno efektivno suženoj širokoj, dvosmernoj ulici kolektor/distributor tipa sa dve trake, projektovanoj za potrebe JGP.

Trajno rešenje bi bilo kao u Vojvode Micka Katića, Marijane Gregoran, Salvadora Aljendea na Karaburmi (16, 23, 25) da nosi pauk kola ostavljena na ulici. Ako se snalaze tamo, mogu i ovamo gde je gustina naseljenosti zapravo manja, a profil kolovoza za metar širi. Pošto je trotoar za pola metra uži, nek dozvole jednostrano parkiranje na ivičnjaku tako da autobus sa jedne strane može da se pomeri pri mimoilaženju.

Najavljena je izgradnja podzemne garaže u sklopu pijace Banovo brdo što bi teoretski trebalo da smanji broj privremeno parkiranih automobila oko Požeške, a čak je i u Gogoljevoj planirano novo parkiralište. Tako mogu i gore.

U najgorem slučaju ostaje mogućnost obezbeđenja jednosmernog autobuskog saobraćaja uzbrdo/ka periferiji u cilju izbegavanja penjanja peške ili čekanja slabe solo 57. I to bi bilo revolucionarno, da u smeru ka gradu saobraća trasom Ratka Mitrovića, Đorđa Ognjanovića, Požeškom, a u suprotnom smeru, Požeškom, Beogradskog bataljona, Žarkovačkom, Ratka Mitrovića.

Izostavio sam Miloja Zakića koju bi mogao pokriti midibus (L=10,5m) 57A na pola sata kao sad 87, samo s manjim vozilima, a većim nego na 87A. Na taj način bi lokalni prevoz ostao u postojećim ulicama, a bio komplementiran frekventnijom, direktnom transverzalnom vezom koja bi istovremeno proširila mogućnosti presedanja u drugim delovima grada (umesto da hvata 57, preseda u Požeškoj pa u Omladinskih brigada, jednostavno pešači 100m više do 85, pa jednom presedne na NBG). Osim toga što bi bolje pokrila šire područje Banovog brda, pružila bi i alternativu delu Rakovice ispod Luke Vojvodića.
 
-Sledi delimično moj model koje gradske i potezne linije bi ko vozio. Moguće da je malo nerealan scenario.
Najbitnije iz tog modela jeste da ne postoji starosna granica ni kod gsp-a ni kod privatnika. Obavezne žestoke sankcije za svaku vrstu incidenta ili problema u obavljanju linija (primat privatnici da češće sankcije imaju)
I ne smeju turske "jeftine" šklopocije da se kupuju ubuduće!
Tramvaji i trolejbusi bi opstali i ne bih ništa menjao uz dodatak da 21 i 19 moraju kod Studentskog trga imati okretnicu, a ne kod Slavije. Ukinuti ove 4 zone koje navodno prave raspodelu između jednih i drugih.

Autobuske linije koje ne spomenem ništa se ne bi menjalo.

20 spojiti trasu sa 63 i neka ostane Ćurdić

23 privatnik vise solo autobusa ili gsp pa da ostane tako uz zamenu okretnica sa 48.

24 privatnik/gsp ovde mi svejedno, osim što mečke ili bilo koji minibus kod gsp moraju imati automatski menjač!

26 privatnici (dumeko, beobus, presto)

33 gsp (pogon Kosmaj uz nove Otokare)

36 privatnik bamiron ili gsp

39 od Studentskog trga GSP Kosmaj

42 gsp Kosmaj ili Karaburma

44 privatnik lekon ili ldm(nekako bi se vratili u mom scenariju), nije loš gsp

45 GSP zglobni Zemun

48 gsp zglobna linija Karaburma i zamena okretnica sa 23!

50 gsp zglobni busevi ili trole, obavezno rešavanje nezgodne krivine posle Banjice ka Braće Jerković.

51 gsp ili privatnik banbus/knežević uz stroge kontrole

52 gsp zglobni NBG

53 gsp NBG pola solo pola zglob

56 gsp nbg ili Niš ekspres. U prvom slučaju Niš ekspres da izađe iz BG i preda zglobove gsp-u 😏.

57 gsp Kosmaj ili lekon

59 gsp zglobni Karaburma ili privatnici Transprodukt i Lekon

72 moze gsp ili Strela (ako pukne strela, onda Knežević)

73 gsp zglobni Zemun
75 ZGLOBNI nbg (ada 5 leti da ima samo solo autobuse)
79 gsp Kosmaj

84 privatnici iz Zemuna (ldm,dumeko,bamiron), gsp je solidan, ali možda je ljudima lakše sa kobrama koje imaju više mesta nego sa higerima

87 privatnik lekon ili strela ili mm trans ili čak mt tours

88 gsp (scenario kad je strela otme, ali prc kasnije će biti)

89 gsp zglobni i manje autobusa (čak lakše se manevriše po Žarkovu)

95 smanjiti broj autobusa, 96-ica neka krpi sa vraćanjem na onu okretnicu nekada.
Gledati i da se skrati malo linija 95.

96 Trg Republike- Borča 3 GSP Karaburma zglobni

101 gsp zglobni Karaburma
301 da se vrati i da bude Karaburma zglob
302 privatnik ili Saga ili Trans Jug uz značajno smanjenje broja autobusa i mozda da se ne okreće kod Ustaničke.
511 gsp zglobni NBG (e baš ga preterao) ili strela zglobovi
601 gsp NBG
610 gsp Zemun

704 706 707 gsp Zemun

Ovde ću da se zahvalim mnogim članovima koji su pisali predloge oko nekoliko linija, akcenat 20 i 63, kao i mnoge druge. Uvažio sam. Zato kažem delimično moj model.
Lui travel da preda Lekonu autobuse i da odu. Strela ako bude imala velike probleme neka preda vozače i autobuse gsp-u i nekim privatnicima koji zaslužuju kao što su lekon na primer. Vratio bih i Bamiron.
 
По 25-и пут кривина у Јерковићу НИЈЕ препрека за зглобни аутобус!

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
U moru predloga na ovom forumu koji su bili tema ,nevezano za to da li je u pitanju privatnik ili GSP,ima nekih vezivnih tačaka kroz sve predloge.Da li će to ikad biti rešavano ili ne,da li čemo to dočekati,zaista mi samo ostaje da se nadam...pričam generalno za ceo grad.

Linija 26L....konačno rešavanje saobraćajnog haosa i povezivanje Veljka Vlahovica normalnim saobracajnicama kako sa Medakom tako i sa Kumodrazom...da se vise ubaci autobus u naselje koje je vec kao pola Mirijeva,a ne varijanta Ko to tamo peva.

Linije 49 i linija 50...ove dve linije uvezati da prolaze kroz Stepu Stepanovic,49 da se produzi do Kumodraza,a 50 da se kroz Stepu Stepanovic omoguci samim tim da se linija pretvori u varijantu koja sad dobro izgleda na 37...pola zglob pola solo...ova linija je konstantno puna,celog dana,i jednostavno mora u perspektivi dobiti još bolji tretman.

Linija 57...modifikacija linije tako što bi se podelila na 2 linije...jedan od predloga renumeracija u 57 i 90....jedna da pokriva Golf naselje i okolinu,jedna da pokriva Filmski Grad i Skojevsko Naselje uz eventualno aktiviranje okretnice nekadasnje u Skojevskom Naselju ili koriscenje postojecih kapaciteta u Filmskom Gradu da se napravi okretanje kroz sistem ulica koje to omogucavaju.

Linija 40 i 41....spustanje mreze pored Prokopa sto nije velika investicija i samim tim jos bolje povezivanje sa drugim tackama u gradu.

Linija 501,502,504,505,506,507....prostora ima da se ove linije bolje iskoriste kroz rasterecenje postojecih nefunkcionalnih okretnica na Miljakovcu i Knezevcu...povezivanje Belih Voda,Zeleznika i Sremcice ne samo kroz 2 autobusa na liniji 54 sa Rakovicom i Miljakovcem,vec da se ove linije vise iskoriste prolascima kroz naselja koja tu gravitiraju i da se iskoristi mogucnost dodatnog povezivanja sa Buvljakom i BG vozom...

Linija 85...vec je dovoljno novih linija preslo preko Pupinovog mosta...opcija je da se linija skrati do Nove Galenike ili preusmeri do Altine...u svakom slucaju jako dobra i pouzdanija linija od 95 zbog guzvi i zakrcenja,ali svakako i opcija pomeranja sa Banovog Brda postoji(Bele Vode,Vidikovac,....)

U svakom slucaju ovog sam se setio,a ima sigurno jos mnogo toga sto nisam pomenuo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Vrh