Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Zaista dosta ljudi, garantujem ti svi stariji od 50 godina, zene i devojke pogotovo. Ja proveravam uvek telefonom pa ako je na udaljenosti do 4 stanice cekam je, ako je nema idem peske. Uvek kad sam ja nailazio sa 89 na Julino brdu je u njega ulazilo od 5 do 15 ljudi. Na prvoj stanici kod doma zdravlja izadje od 3 do 15 (u spicu i preko dana kada je pun dom zdravlja) ljudi, na drogoj izadje od 3 do 6-7 ljudi i na trecoj od 2 do 6 ljudi, sve zavisno od doba dana i da li je skoro prosao autobus. U smeru od Vidikovca je malo drugacija situacija jer se mnogi ljudi spustaju peske jer ne vredi cekati autobus nekad i po pola sata pa na svakoj stanici udje od 2 do 5 putnika. Eto to je iskreno. Sad pomnozi taj broj ljudi koji koriste 89 puta 6 autobusa na sat i docices do cifre od preko hiljjadu ljudi dnevno koji koriste ovaj autobus i ove tri stanice
 
nikola011":27lu0ej1 je napisao(la):
prigradski":27lu0ej1 je napisao(la):
koliko čujem korisnici linije 42 i dan danas kukaju zbog dužine linije kao i ispadanja iz reda vožnje, tako bi i ova linija vrvt prošla ako zaživi u glavama DJP...

Maricka ulica je prakticno divlje naselje gde zgrade ne bi trebalo ni da postoje, bar ne one spratnosti. Takodje su se mnogo naselili iznad Kanarevog brda prema Dedinju gde ni koze ne mogu da se uspenju. Oni koji su malo dalje od Borske ulice zakukase kako im treba autobus. Ortopedska klinika trazila autobus.

Direkcija za prevoz ubi sve muve jednim udarcem i dade im liniju 42.


e Nikola sad ga pretera!
Koliko ja vidim tebi nije problem zašto 89 putuje cirka 2 minuta duže kroz Žarkovo, već to što ti nisi u mogućnosti da je čekaš ispred svog stana.

A što se linije 42 tiče izneo si toliko proizvoljnih pretpostavki koje veze sa mozgom nemaju da je to strašno.
Ta nesrećna 42-jka koju sam godinama koristio je večito bila pastorče gospode iz direkcije.
prvo je išla od Kalemegdana, pa iz Francuske, pa sa Trga republike, pa sad sa Slavije.
Povezuje nekoliko bitnih zdravstvenih centara:
-Dečija bolnica u Tiršovoj
-Onkološka klinika
-Institut za infektivne bolesti
-Institut za kardiovaskularne bolesti Dedinje
-Zavod za rehabilitaciju
-Bolnica Dr Dragiša Mišović
-Železnička bolnica sa porodilištem
-Dečija plućna bolnica
-Ortopetsko hiruška bolnica Banjica
-Vojnomedicinska akademija VMA

Linija je pre par godina spojena sa linijom 542
542 koja je saobraćala sa stare okretnice na Miljakovcu, kroz Pere Velimirovića rakovičkim putem pored IMR-a i dalje preko nadvožnjaka skretala levo u Maričku i dalje ka Labudovom i Petlovom brdu.

Problem ove linije nije njena trasa.
Problem ove linije je njena maksimalna neredovnost i nepouzdanost koja je postala tradicionalna!!!
Slično je nekada bilo sa linijom 59 dok je 80-tih godina išla na 30 minuta.
neki normalan takt i redovnost polazaka je preduslov za svaku liniju.

U maričkoj ulici postoje mnoge nove zgrade koje jesu legalne iako ti tvrdiš da je to divlje naselje.
Ali takođe u maričkoj ulici imaš gomilu zgrada napravljenih pre više od 30 godina !!!
A sve da su i juče napravljene, valjda je logično da gradski saobraćaj ide tamo gde ima korisnika???

Cenim svako mišljenje, tako i tvoje, ali mislim da si malo previše ušao u teranje inata sa ostalim forumašima pa od drveta ne vidiš šumu.
 
marička je više nego divlja ulica.

prolazio sam skoro peške i bio sam zgrožen kako je devastirana ta ulica.
 
Ko je kriv za divlju gradnju? Ljudi koji sada žive tu (koji su kupili stanove) ili investitori i komunalna inspekcija koja ne radi svoj posao?
Stanje je takvo kako je. Kad gradski oci nisu uspeli da spreče divlju gradnju, sada se treba prilagoditi situaciji. Da vas podsetim, u toj Maričkoj žive ljudi, a što je još važnije za ovu temu, korisnici gradskog prevoza koji redovono plaćaju karte i kao takvi imaju pravo na dostojanstvenu vožnju (a ne često u prepreptrpanim raspalim 42).
 


Evo za Nikolu011 primer koji sam mu opisivao za Zeleznik pa zelim da cujem njegov odgovor zasto 58 i 88 toliko kruze u odnosu na 55 i 512, trasa im je duza oko 2 km a ne prolaze pored mnogo vise korisnika. I da li i pored ovog primera i dalje smatra da najvecu potrosnju gradu predstavlja to sto 89 ide 200 m duzom trasom od najkrace?
 
Sekula":1j97j1ql je napisao(la):
Ko je kriv za divlju gradnju? Ljudi koji sada žive tu (koji su kupili stanove) ili investitori i komunalna inspekcija koja ne radi svoj posao?

Krivi su i jedni i drugi. Kupac je kriv iz sledeceg razloga, a znam da tako razmisljaju mnogi:

Nemam vise para za neki stan od ovog u Rakovici, ipak je mnogo jeftinije. Jeste rasulo od naselja, jeste divlje da gore ne moze biti, ali da se ja uselim pa cu videti sta dalje.
Onda kad se unervozi posle dva meseca zivota kaze: Pa valjda i ovaj grad mora nesto da radi, tako je stanje, moraju nam pomoci, ne mozemo tako katastrofa ziveti,... Vec posle 2 meseca zaboravi cega se sve odrekao nego da je kupio stan recimo na Vidikovcu za 200-300evra/m2 vise. Posle j*** nema kajanja. Ja bih uvek pre kupio polovnu zgradu, ako treba 10m2 manje a da su ti uslovi tipa prevoza, glavnih ulica mnogo blizi. To je stvar izbora kupca i on je najvise kriv sto je to uzimao.
Kupio si selo da vece ne moze biti, dobio si selo. Ne ocekuj od nekog sad da od toga napravi grad.
 
prostorni planer":34mdrxb0 je napisao(la):
U smeru od Vidikovca je malo drugacija situacija jer se mnogi ljudi spustaju peske jer ne vredi cekati autobus nekad i po pola sata pa na svakoj stanici udje od 2 do 5 putnika. Eto to je iskreno. Sad pomnozi taj broj ljudi koji koriste 89 puta 6 autobusa na sat i docices do cifre od preko hiljjadu ljudi dnevno koji koriste ovaj autobus i ove tri stanice

Pa o neiskoriscenosti ti pricam, naravno da neko udje, ali ujutru skoro niko kada se ide na posao. A zamisli koliko bi ljudi iz vaseg naselja uslo u 89 ujutru da ona ide ulicom Ace Joksimovica, i koliko bi jos ljudi sa Ceraka iskoristili taj isti autobus. Koliko on u glavnom spicu kada ide ka NBGD gde ide dosta ljudi izgubi putnika samo na te 4 stanice sto je otisao tamo gde ga niko ne ceka.
To sad klikces po telefonu dok je ovo dzabe, a sam znas da ce poceti da se placa, pa cemo videti ko ce onda da klikce. Ja sigurno necu.

Sto se tice Zeleznika, nikad nisam bio tamo, sa slike mi lici da je nesto poput 52 oko Vinograda ili 84 oko Galenike. Okruzi naselje pred sam kraj trase. Pokupi sve putnike, ali nema koga da izgubi.

Da li sad shvatas zasto kritikujem 89, sto u spicu brdo putnika bilo sa starog Ceraka, bilo iz tvog naselja propusti jednu dobru liniju koja produzi od Milke pravo i u 4 stanice u glavnom spicu prakticno niko ne udje? Lepo vas sve zaobidje i tebe i tvoje komsije i ceo stari Cerak?!
I ti bi hteo jos neku liniju tako da upropastis. Moze recimo uzbrdo da ostane kao uspinjaca, da bude jednosmerna kroz tvoju ulicu u onom tezem pravcu, a da nanize ide Ace Joksimovica.
 
prostorni planer":1xh6wng1 je napisao(la):


Evo za Nikolu011 primer koji sam mu opisivao za Zeleznik pa zelim da cujem njegov odgovor zasto 58 i 88 toliko kruze u odnosu na 55 i 512, trasa im je duza oko 2 km a ne prolaze pored mnogo vise korisnika. I da li i pored ovog primera i dalje smatra da najvecu potrosnju gradu predstavlja to sto 89 ide 200 m duzom trasom od najkrace?

Linije 58 i 88 kruže iz sledećih razloga:
- Zbog ljudi u ulici ILR, savske itd,
- Zbog mnogo radnika u fabrikama ILR (fabrika televizora WEG, FMP itd) i učenika srednje škole "LOLA",
- Zbog najprometnije stanice u Železniku (raskrsnica ILR i radnih akcija),
- Ukrštanje sa 511 i 54,
- Zbog pijace,
- Zbog manjeg nagiba terena,
- i zbog ljudi koji žive oko pijace i starog dela železnika (oko bioskopa)

Zbog ovoga kruženje je potpuno opravdano. Površna logika "zašto dvojka kruži ako može da ide po pravcu?", ne pije vodu.
 
danas sam sa sestrom bio kod delta sitija i ona odatle hvata 89 ka labudovom. i ja joj kažem super imaš direktan prevoz, a ona kaže kako preseda kod sajma jer ne može da se smara sa 89 koji je vozi kroz razna sela.....
 
MilisaV":17yrof1j je napisao(la):
danas sam sa sestrom bio kod delta sitija i ona odatle hvata 89 ka labudovom. i ja joj kažem super imaš direktan prevoz, a ona kaže kako preseda kod sajma jer ne može da se smara sa 89 koji je vozi kroz razna sela.....

Nemoj jos i ti stajati planeru na muku :)
I ja prema Vidikovcu nikad ne udjem u 89, ide preko Cukarice, ima puno skretanja na levo sa dugim cekanjima semafora, a tek kad pocne da se penje prema Ceraku...

15 minuta se duze putuje nego sa 23, 53. Sa Sajma, 23, 53 oko 30 minuta, 89-ka 15 minuta duze :bash:
 
Haha pa sta je onda Labudovo ako je Zarkovo selo? Pa oni od Zarkova idu jos 15 min u pravcu Cacka. Blize joj je sad da kupuje u plazi u Kragujevcu, a mogao bi vozac 56 da odmara u Zarkovu 15 min kao vozaci medjugradskih autobusa ;) .
Nikola nista me nisi ubedio i nisi u pravu, jos jedna linija bi dovela do veceg koriscenja prevoza u RM i Spasovdanskoj, a ljudima iz A. Joksimovica su dovoljne 3 mnogo jace linije od 89. Sta gospoda hoce 4tu a mi da pesacimo? Kome treba 89 neka izadje pa udje u nju u Trgovackoj
 
Ja sam rekao da zbog gluposti SVI iz tog dela grada propustaju 89.
Ti si ga odveo gore i propustas ga zbog toga. Super, znaci ljudima si tek onako napravio presedanje da cekaju dva prevoza umesto jednog.
Nece biti 5 linija u tom delu grada nikada, to bi bilo tako nepotrebno.

Da ne bude zabune, moje poimanje grada i sela nema veze sa udaljenoscu od Knez Mihajlove.
Primer: deo od McDonald's-a na Cerak vinogradima prema Vidikovcu. Leto, 22:00, sve urbano osvetljenje kao u centru, decu vodis na ringispil, zimi na klizanje, narod se seta kao Knez MIhajlovom, sve je potpuno urbanizovano, ne nedostaje ni infrastrukture, nema ni nekog krsa, ima zabave, prevoz sa Vidikovca ide redovan do 00:25 posle ponoci! To je za mene grad. Ja kad budem morao da odem u Stepu, za pocetak ce mi sigurno biti veliko selo. Kad vidim deo iznad Ratka Mitrovica gde posle toliko godina verovatno jos gledate u onu betonsku skalameriju koja treba da bude garaza, gde mogu da zamislim sta se desava, mogu da zamislim kako je u kraju cim zadje sunce, kad prevoza nema vec negde posle 23:00, e to je onda za mene selo.
 
Kojim ljudima pa i ja sam covek, tj i mi smo ljudi ili mislis da ste vi neki gradjani viseg reda. Ljudima koji cekaju na jednoj stanici sam napravio problem da gospoda presednu, a nekoliko hiljada ljudi duz tri stanice mogu da idu peske?Ovo je veoma miran kraj i desava se manje gluposti nego na Ceraku i Vidikovcu, ziveo sam na Ceraku znam sta pricam. A sada cu reci tvojim recnikom - da si kupio stan od 200, 300 e skuplje po kvadratu u Zarkovu, tri km blize centru imao bi i 89 a ne samo 37, 52 i 50, kao jos 5 linija u Zarkovu, ali posto nisi vec si hteo da ga kupis u udaljenom delu onda nemoj da se zalis vec trpi sto si na periferiji :p. Zelim ti da se sto pre odselis u Stepu i tamo menjaj njihov prevoz, a ja cu ovde da biram da li cu da cekam 89 ili da idem peske i nisam ja nigde odveo 89 vec narodna volja. I imamo prevoz i u 23.45, jer sa Vidikovca krece 89 u 23.30, a imamo u Ace Joksimovica i nocne 37 i 51.
I prodji kroz Trgovacku da vidis malo grada. Cuo sam da kada dodjete autobusom do centra Zarkova pevate: zanela me svetla velikoga grada :p ;). Nemoj da se ljutite prvi prozivate za selo, a i ljude iz Maricke. I nemoj vise da poredis centar grada i Vidikovac, dobro nisi rekao Vidikovac kao Menhetn. A ja kad vidim nadogradjene solitere na Vidikovcu, pomislim na arhitekturu Teherana ili Tirane. Kako je neuredjeno kod trznog centra Vidikovac ima da izadje anakonda iz onog korova. Ne zivim kod betonske skalamerije vec kod doma zdravlja i ne pamtim kad sam video blato ili krs. Sve najbolje
 
@SVSAVIC - ja se slazem da prevoz treba da kruzi i da pokupi korisnike, medjutim Nikoli samo smeta sto prevoz kruzi kroz moj kraj i sto ide 200m duze i ima jednu stanicu vise, pa sam mu ja naveo primer Zeleznika. U fabrikama ILR i FMP i u tehnickoj skoli ima oko 1000 radnika i ucenika dok u mom kraju zivi oko 5 - 6 hiljda stanovnika. Duz te ulice u Zelezniku ima 40 tak kuca, a u mom kraju 6 - 7 stambenih zgrada + par stotina kuca. To ukrstanje sa drugim linijama u Zelezniku nije neophodno, jer ko ide u donji deo Zeleznika mogao bi da se spusta i sa 55, 512, 521, radnici i ucenici da dolaze dole i sa 54 i 511, pa da nema 58 i 88 ta stanica ne bi ni bila najprometnija u Zelezniku, upravo je prometna zbog velikog broja linija. Pijaca je mala i moze joj se prici i odozgo iz Avalske, a bioskop odavno ne radi. Nagib terena ti nije izgovor jer ako nekim nagibom ide 55, a autobusi su mnogo losiji nego na 58 i 88, onda bi tim nagibom mogle i ove linije.

Kao zakljucak ja uopste ne trazim da se bilo sta menja u Zelezniku, sve je super, svi imaju po neki prevoz, samo mi smeta sto za Nikolu ne vaze isti arsini za ceo grad, vec mu samo smeta sto 89 ide 200 m duze i hoce covek da pokrene akciju, kako bi On isao 2 min krace do Sava centra, ne mareci sto time stotinama korisnika 89 iz ovog dela grada otezava zivot. Ako mu nije zao nas obicnih ljudi, ne znam kako mu nije zao ljudi koji idu u dom zdravlja. Svakog dana vidim nekog dedu ili babu sa stapom, stakama i drugim pomagalima kako uz neciju pomoc izlaze iz 89ke i jedva se po ravnom terenu dovlace do doma zdravlja, tesko je i zamisliti kako bi se oni popeli uz brdo i sa koliko napora. Ali sta to briga Nikolu, on bi da ustedi nekoliko 100 e gradu mesecno (ako i toliko), izigrava tu neki mmf, a zna da mnogo vise para nestane u gsp i ostalim gradskim preduzecima i to ga ne zanima uopste
 
Sva sreca pa se niko od nas ne pita kuda idu linije.Posle se zalite kako je neko iz grada namestio da mu linija prolazi pored kuce,a to isto upravo Vi pokusavate.
Sta ja treba onda da kazem?Meni je bus na 600 m od kuce,a nekima u mom naselju je stanica daleko i oko 2 km,pa sat ce ljudi,cute i trpe.Ako se stvarno zalite zbog 300 m,onda...
 
Pa vidis Nikola ko se zali, zali se tvoj imenjak. Kaze da zbog ustede autobusi ne treba da idu blize korisnicima vec samo najbrzim ulicama (koje su pritom pored njegove kuce). Smeta mu sto nema 4 linije vec ima samo tri, odnosno zalaze se da ako ne zivi on licno tu, ti ljudi dobiju i cetvrti autobus, a mi malo da pesacimo, neshvatljivo potpuno.. I nisam ja nista namestio, tada sam bio klinac, bio sam samo jedan od ucesnika siroke akcije, cisto da ne shvatis pogresno
 
I nikako da mi kazes zasto ujutru u spicu ceo tvoj kraj, ti, ceo stari Cerak mora da propusti tu liniju za koju si se izborio jer vas kompletno zaobidje sve. Jel to racionalno? Ili licni interes da eto neki autobus bas prodje kroz tvoju ulicu?
 
Mogli bi da vam organizujemo neki topik pa da nastavite diskusiju tamo ovako ce vecina Beobildovaca poceti da sanja 89,37 i 57 s obzirom na to koliko puta ste ih spomenuli ;)
 
Pa nisam se ja izborio, kad je bila akcija za liniju ja sam imao 20 godina, da li ti mislis da sam ja imao neki uticaj? Koga zaobidje, pola starog Ceraka udje kod tehnickog pregleda Zeleni talas, pola onih oko milke stoje na raskrsnici, pa odu na onaj koji dolazi, a kod nas udje kod doma zdravlja od 3 do 5 putnika, verujem da je tako i kod onih stankom zgrada u Ratka Mitrovica. Ne odgovara svima 89, ne rade svi na Novom Beogradu, mnogi idu i na Banovo brdo (tamo su nam sve opstinske institucije, policija, skole...). Kada bi ti brojao koliko ljudi u to vreme udje u Ace Joksimovica u 50, 37 i 52 ponaosob dosao bi do istog broja ljudi. Nikad nisam na stanici ispod Ljube video vise od 7 - 8 ljudi, a prolaze cak 3 linije. Ako u Ratka Mitrovica ima troje ljudi, to je isto, jer oni cekaju samo 89, a dole troje udje u 50, cetvoro u 37...

Hahaha slazem se da je off ali Nikola je uporan. Izazove me sa postom od dva reda da ja pisem roman.
 
solecar":1qve86ck je napisao(la):
Na sajtu www.busevi.com je postavljeno glasanje za predloge za izmenu trase linije 34L. Pogledajte , pa glasajte , ako za jedan od predloga , ako želite. Predlog sa više glasova će biti upućen DJP.

Zahvaljujući stanovnicima Kneževca i Kijeva , koji su počeli da izigravaju šerife , došlo je do ukidanja mogućnosti ocenjivanja komentara putnika , i to samo zato što su bili nezadovoljni što su njihovi poslednji komentari vezano za liniju 89 imali negativne komentare , na šta su oni prvo reagovali davanjem pozitivnih ocena , kako bi njihovi komentari bili u plusu , da bi ponovo njihovi komentari imali negativnu ocenu , na šta su oni još jednom reagovali davaljem pozitivne ocene svojim komentarima , kako bi oni bili ponovo u plusu , i još se pritom žaleći administratoru kako mora da reaguje , jer stvarno nije u redu da "Žarkovački klan" radi šta hoće i ne dozvoljava "poštenim" stanovnicima Kneževca i Kijeva da daju pozitivne ocene na svoje komentare. Još su pritom istakli i kako su ti isti Žarkovčani počeli da lažiraju glasanje za predloge za liniju 34L , a sad i ovo pokušavaju da lažiraju. Nakon toga sam postavio komentar u kome sam napisao da nije u redu da Kneževčani i Kijevčani izigravaju šerife , i ne dozvoljavaju drugima koji ne dele njihovo mišljenje da ga iznesu.
Ako misle da će sa takvim stavom da urade nešto , grdno se varaju. Što se mene tiče , ne treba njima ni jedan drugi prevoz sem 42 , jer se pojedinci ponašaju kao "nikola011". Kažu kako je sramota to što je Žarkovopovlašćeno i ima 4 linije , a oni samo jednu , i izneli su predlog da linija 89 ide od Sajma kao 23 i 53 do TC "Vidikovac" , pa dalje kao što sam ja predložio da ide linija34L , Kroz Pilota Mihajla Petrovića , preko Kneževca i Kijeva do okretnice na Vidikovcu.
Inače , njihov predlog za preusmerenje linije 37 kroz Maričku je direkcija odbila.

P. S. : Kasnije su komentar Kneževčana koji su se žalili na davanje ocena komentarima i moj gde sam napisao da nije u redu da izgravaju šerife i prijavljuju sve koji se ne slažu sa njihovim mišljenjem , obrisani.
 
Ma opusteno Sole, uputili smo iz Zarkova apel Direkciji za javni prevoz da ne podlezu pritiscima Knezevcana i ne menjaju liniju 89. Mislim da je direkcija pokazala sta misli o njima i nonsalantno je odbila njihov predlog za izmenu linije 37. Najbolji su mi njihovi komentari u kojima pozivaju jedni druge da izvrse pritisak na direkciju kako bi kroz Maricku isle 37, 42 i 89 pa da konacno imaju dobar prevoz :laugh: . Kao da je neko lud. Sva sreca nisam bio poslednjih dana u Beogradu i nisam pratio doticni forum inace bi organizovao da imaju nekoliko desetina minusa :D. Nisam ni znao da su imali toliko minusa i drago mi je da je u Zarkovu zapoceo toliki internet rat protiv Knezevcana. Najgore je sto na tom forumu administratori veoma podlezu njihovim pritiscima...
 
Kako vas nije sramota, pišete ovde kao neke dve babe žalopojke kako vas zli Kneževčani maltretiraju i iznosite ovde notorne neistine, potpuno jednostrano i bez ikakve objektivnosti.

Sami znate zašto administratori "podležu pritiscima Kneževčana", ljudi su lepo pregledali IP adrese i utvrdili su da su velikom većinom lažne i da su virtuelne žarkovačke "komšije" (kojih 30 glasa odjednom za 15 minuta) u stvari samo klonovi nekog od vas.

Kada vam takvo lažiranje glasanja nije uspelo počeli ste da lobirate u Direkciji protiv predloga koji bi olakšali katastrofalan prevoz vaših komšija, ne samo iz Kneževca i Kijeva, već i desetina hiljada sa Banjice, Voždovca, Jerkovića, Medaka, Konjarnika, Zvezdare, kao i ogromnog broja ljudi sa 3xx poteza.
Nama ta varijanta linije 34 od Prokopa do Zvezdare apsolutno ništa ne znači, ali smo je svesrdno podržali, jer znamo šta znači pakao u prevozu koji i sami svakodnevno proživljavamo, pa smo se odmah solidarisali sa sugrađanima na potezu 50ice.

Za razliku od vas kojima je isključivo sebični, lični interes bitan, da imate 10 linija koje će voziti do najmanjeg sokačeta u vašem naselju (što se da videti na ovoj temi), a ostali neka se pate najstrašnije svaki dan iako plaćaju prevoz i porez isto kao i vi. Neka vam služi na čast.
 
Vrh