Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Nije tacno da taj princip nije zastupljen nigde u gradu. Pogledajte ceo Novi Beograd, razdaljine izmedju Bulevara Mihajla Pupina, Bulevara Zorana Djindjica, Auto puta, Milutina Milankovica, Jurija Gagarina, kao i rastojanja izmedju svih poprecnih ulica koje nije vece od 300 do 500 m, pa kroz sve te ulice ide 1 do 2 autobusa, mislim na 67, 71, 68, 65, 74... Pa niko ne kaze da sve linije treba da idu samo kroz tri ulice, vec svaka sluzi da doveze ljude blize mestu stanovanja. Zasto odredjene linije idu kroz Savsku, a odredjene kroz Sarajevsku, kada su te ulice na 50 m. Zato sto je to normalno i opste prihvatljivo u Beogradu, a Nikola se uhvatio samo primera Pozeske ulice
 
Glupo je porediti Zarkovo i Pester i glupo je reci da neko kasni negde zato sto autobus ne ide ulicom kojom bi on hteo i pri tome ide minut do 2 duze u odnosu na tu drugu ulicu
 
solecar":1i9ala39 je napisao(la):
Najbolji primer toga da je loše da sve linije idu jednom ulicom je Sajam , gde se redovno stvaraju gužve , a da je izvodljivo da pojedine linije idu drugim ulicama , mnogo brže bi stizale do perifernih terminusa.

Naravno da ne bi isli brze, kada bi to sto si rekao bilo tacno, oni bi neki prevoz i preusmerili, ali nisi u pravu. Ja ne smatram da tamo u organizaciji saobracaja sede neki potpuni laici, smatram da prilicno dobro organizuju ceo sistem shodno mogucnostima.
Nemoj onaj srpski sistem gde bi prakticno svaki srbin bio bolji najbolji trener reprezentacije.
Ja branim ovaj sistem jer smatram da je dobar. I smatram da je 89 bilo neko iznudjeno resenje, nije racionalno.
Ostavi se penzionera. Vidis li da drzava nece imati uskoro novca ni da im isplati stecene penzije, a ti bi jos da im drzava obezbedjuje licne autobuse. Ti pricas kao da ja sve ovo govorim kao da sam protiv penzionera. Nije nego prosto nema novca za tako nesto, za razbacivanje, za udovoljavanje nekih sitnih stvari. Jeste sitna stvar nekoliko penzionera koji dnevno udju u taj autobus ako se time linija znatno oslabila zbog mnogo vise putnika koji cekaju u Ace Joksimovica. Nije tu samo u pitanju nekoliko minuta po svakom krugu i benzin, vec i stavljanje jedne kratke deonice u prvo prioritet gde onda moras da regulises i parkiranje i infrasrukturu i zimsko ciscenje i redovnije odrzavanje ulice. Ti znas da busevi najvise ostecuju asfalt, i em sto redovno mora da se odrzava Ace Joksimovica, sad bi trebalo jos i redovno da se ljusti i krpi jedan deo Ratka Mitrovica. Sveukupni troskovi se enormno povecavaju i to dodje kao klanje vola zbog kilo mesa. Nema para.

Ti znas koji je problem Sajma, tobogan je trebalo kao privremeno resenje a 2 trake da ostane 5 godina, a stoji 35 godina iako su saobracajnice sa obe strane sa po 3 trake. Kada se sada ovo zavrsi bice bolje. Nije na Sajmu guzva jer neko nesto ne ume, vec zato sto se nema para. Da li ti shvatas koliko mi nemamo para? Kad vidim tamo neke koji kazu kako bi bilo najbolje da se kompletno obnovi vozni park Beograda, ja se pokidam od smeha jer uopste ne razumem na koji nacin on razmislja.
 
prostorni planer":w91potyn je napisao(la):
Nije tacno da taj princip nije zastupljen nigde u gradu. Pogledajte ceo Novi Beograd, razdaljine izmedju Bulevara Mihajla Pupina, Bulevara Zorana Djindjica, Auto puta, Milutina Milankovica, Jurija Gagarina, kao i rastojanja izmedju svih poprecnih ulica koje nije vece od 300 do 500 m, pa kroz sve te ulice ide 1 do 2 autobusa, mislim na 67, 71, 68, 65, 74... Pa niko ne kaze da sve linije treba da idu samo kroz tri ulice, vec svaka sluzi da doveze ljude blize mestu stanovanja. Zasto odredjene linije idu kroz Savsku, a odredjene kroz Sarajevsku, kada su te ulice na 50 m. Zato sto je to normalno i opste prihvatljivo u Beogradu, a Nikola se uhvatio samo primera Pozeske ulice

Primer Savske i Sarajevske ti je apsolutno los, tu se prakticno i ne racuna na ulaske, vec na praznjenje autobusa koji dolaze na kraj. To je cisto organizacione prirode zbog dolaska na njihovo pocetno odrediste. Naravno da ce onaj bus koji ide na zeleni venac u Sarajevsku zbog toga sto nastavlja pravo preko Nemanjine, a takodje i znas zasto ostali idu Savskom. Dao si glup primer koji nema veze sa putnicima.

Ti poredis Novi Beograd gde su bulevari razdvojeni po pola kilometara, a da recimo u jednom soliteru kod buvljaka zivi stanovnika kao u citavom tvom naselju?!
U tvom naselju ulazi po 2 putnika na stanici, kako to poredis sa Novim Beogradom?
 
prostorni planer":3ch5nyxq je napisao(la):
Glupo je porediti Zarkovo i Pester i glupo je reci da neko kasni negde zato sto autobus ne ide ulicom kojom bi on hteo i pri tome ide minut do 2 duze u odnosu na tu drugu ulicu

Vec sam rekao da nije vreme jedini faktor, ima mnogo drugih koji pre svega kostaju. Nema para.
 
Zbog nekoliko penzionera? Mislis nekoliko stotina. Evo sedi kod doma zdravlja preko dana u parkic na klupu i broj samo sat vremena koliko penzionera tu izadje iz 89. Sigurno 50. Pa ne mozes ti tako laicki tvrditi nesto a pritom i ne koristis svakodnevno tu liniju niti u razlicitim delovima dana. Pa direkcija ima brojanje putnika, znaju oni vrlo dobro koliko ljudi tu izlazi. Pod broj 2 gledao sam pre par godina na studiu B nekog coveka iz direkcije koji je izjavio da se u Zarkovu gradjanima izaslo u susret i da im je trasa 89 ke bila pun pogodak. Od 2002 i uvodjenja linije 57 kroz Ratka Mitrovica i Spasovdansku ove ulice su prvog prioriteta. A ti ako si tako brizan i stedis gradu napisi peticiju da ne ide prevoz u tvom komsiluku pa odpesacite do nekog prevoza 300 do 500 m a nas pusti da zivimo
 
Koliko ljudi ulazi u 67 u ulici pored arene, koliko ljudi ulazi u 74 u ulici kod arene, koliko u Bulevaru Zorana Djindjica, koliko ljudi ulazi u Bulevaru Milutina Milankovica na bilo kojoj stanici? Koliko ljudi ulazi u 71 u bulevaru Umetnosti sve po dva tri. Koliko ljudi ulazi u Gandijevoj na bilo kojoj stanici? Da li mislis da je neko lud i da ne ide nigde prevozom? Koliko ljudi izlazi iz 52 od Ace Joksimovica do okretnice? U mojoj zgradi iznad Doma zdravlja ima 145 stanova, a u jednom soliteru kod buvljaka 110, znam provereno, tako da ni tu informaciju nisi dao tacnu. Ne vidim u tvom predlogu nijedan ozbiljan argument
 
prostorni planer":13usgzu6 je napisao(la):
a nas pusti da zivimo

Pa u tome i jeste poenta cele diskusije. Ti bi da vas pustimo da zivite i da ostvarujete licne benefite a zaboravljas da se to placa iz budzeta u kome ucestvujemo svi i koji se raspodeljuje na sve.

Cenim tvoju borbu za naselje. Ja samo mislim da je ta varijanta mnogo skupa i da nema novca za to. Ne stedim novac budzetu, vec sebi. Nece oni nista da stede, trosice, ali ce mi to kroz nesto naplatiti, bilo da je cena prevoza ili nekih komunalija.
Mogu oni da uvedu i 10 linija kroz svaku ulicu, ali ce onda i meni i tebi da kazu da prevoz poskupljuje 5.000% sto ne bi bas imalo smisla zar ne?
U pitanju i jeste ta granica do koje treba ici sa "razvodnjavanjem" linija i koliko to kosta. Tebi je to mozda samo pitanje da li je bolje dve linije gore, dve dole, njima je to pre svega pitanje ekonomicnosti u vidu novca. Ako uvedu, cena prevoza mora navise a ni to nije bas popularno. Priznajem da jeste tesko naci taj balans, ali kako se Beograd trenutno bas i ne razvija, nema nekih potreba za sirenjem sistema u smislu usitnjavanja.
 
prostorni planer":2trolu6m je napisao(la):
Ne vidim u tvom predlogu nijedan ozbiljan argument

Kako ne vidiš? Nikola011 će uvek naći neki izgovor koji ide njemu u korist , zato što njemu tako odgovara. Pa njegov ozbiljan i jedini argument je taj da je njegovo naselje najbitnije , a da su sva ostala selendre , kroz koje ne bi trebalo da prolazi prevoz , već da se na svakih mesec dana stavlja novi asfalt duž trase njegovog prevoza , da se samo kod njega treba čistiti sneg zimi i sl. , pošto se već kuburi sa parama.
I Nikola011 je počeo kao Kneževčani da meša babe i žabe , u nedostaku konkretnih argumenata koji bi opovrgli tvoje tvrdnje.
 
Pa gde ces veci argument od novca u ovoj drzavi? Pa sve je ovako kako je zbog novca. I ljudi su nelegalno gradili da bi ustekali novac. I Stankom nije zavrsio grazu u naselju ne zato sto mu je dunulo, nego da ustedi, prodao stanove i otisao. I @planer bi da neko drugi zavrsi garazu iako je ona verovatno njihova. Svi bi neke pare, a para nema.

Mnogo stvari je dobro i lepo, ali bi unistilo sistem.
 
I ti si našao da stediš pare tako što ćeš ukinuti većinu linija? E pa ne ide to tako.
 
@ Nikola 011 - zasto ne das predlog da 52 ide pravo Trgovackom pa da skrene sa ibarske ka pijaci na Vidikovcu i udje u svoju okretnicu. Imala bi od Zarkova do okretnice 3 stanice umesto sadasnjih 11 stanica i skratio bi trasu za bar tri kilometra. Pola Ceraka neka ide peske ka Ace Joksimovica i Ratka Mitrovica a druga polovina neka ide peske ka Trgovackoj i ibarskoj magistrali. Ali ne ide tako druze, autobusi idu tamo gde su ljudi a ne kuda je najblize. Nasao si preko nase grbace da stedis i to zato sto jedna linija ide 100 m duze, a toliko je linija u gradu koje kruze i obilaze. Zasto 708 i 76 od studenjaka kruze i obilaze oko onog bloka kroz Pariske KOmune. Zasto 94 ne ide pravo kroz Jurija Gagarina vec obilazi kroz Omladinskih brigada i Milutina Milankovica, zasto 88 i 58 prave krugove po Zelezniku a ne idu trasom 55 koja je 2 km kraca do pijace u Zelezniku. Postoji toliko linija koje kruze i idu dalje a ne najkracim putem, a ti si se uhvatio nas (navrzao kao smrt na babu :) )
 
Zato sto je vama Ace Joksimovica sa solidnim prevozom neverovatno blizu u odnosu na bilo koji drugi deo grada. Oni u Jablanickoj bi poprilicno pesacili bilo gde da krenu, vi se zaista u odnosu na Ratka Mitrovica spustite za 3 minuta. Vama je postojeci prevoz zaista blizu.
 
Spustite, a sta kad se vracamo? Ne koriste prevoz samo ljudi iz Ratka Mitrovica, 89 je pre svega uveden da se olaksa i ljudima koji zive iznad. Evo nekad kad setas i imas vremena kreni od centra Zarkova uz Spasovdansku do Veljka Petrovica i Vladimira Rolovica ili od Ace Joksimovica uz Dimitrija Avramovica do Arcibalda Rajsa ili Miloja Zakica (posto kazes da je i 57 glupost) i reci mi ako se stavis u poziciju nekoga ko ima 50 + godina (a znas i sam koliko smo stara nacija) i ako mi kazes da se nisi oznojio i umorio ja cu podrzati tvoj predlog, ali budi iskren. Veruj mi da su oba ta uspona mnogo gora nego preci Cerak uzduz i popreko, a ziveo sam u Cerskom Vencu 12 godina i znam sta pricam. Ljudi ovu liniju koriste kao uspinjacu.

Nisi mi odgovorio zasto sve linije koje sam naveo kruze? Hoces da mi kazes da u Zelezniku ne mogu da se spuste od Raskrsnice Avalske i Radnih akcija do ulice Lole Ribara za 5 min? A 88 i 58 kruze 2 km i na ta 2 km ne udje i ne izadje iz autobusa vise od 4 - 5 putnika. Hoces da mi kazes da 76 i 708 nisu mogli da idu pravo od Studenjaka do Omladinskih brigada vec su morale da kruze Studentskom i ulicom Pariske Komune do Omladinskih brigada? Zar 94 nije mogla da ide pravo kroz Jurija Gagarina a ne da ide okolo? Zar 612 od ulice Tosin Bunar nije mogla da ide ka Pariske Komune i Pohorskoj gde okrece a ne da kruzi jos 3 km do opstine NBG i starog Merkatora?

Ti si meni samo pokazao jednu neutemeljenu licnu zelju da nama pokvaris kvalitet zivota, radi kao ustede gsp-u i gradu koji ima kao sto sam ti naveo gomilu linija koje kruze i idu trasama daljim po par km od najkracih, a ti bi da skratis trasu 89 max 200 m i to predstavljas kao najveci problem u gradu i pritom smo svi mi na ovoj strmoj padini razmazeni, a svi ostali koji zive oko linija koje sam naveo imaju veliku potrebu za prevozom i njima je teze. Pokazao si mi i slabo poznavanje linija u ostalim delovima grada jer bi shvatio da je tvoje tzv. razvodnjavanje savim uobicajno u gradu.

Ti kazes da je nama Ace Joksimovica blizu, ja ti kazem da izracunas rastojanje izmedju Pariske Komune i bul. Zorana Djindjica i videces da je vece rastojanje Ratka Mitrovica - Spasovdanska- Ace Joksimovica nego rastojanje izmedju navedenih ulica na NBG.
 
Kao sto ni ti meni nisi odgovorio sta rade ljudi na sredini Banovog brda izmedju Pozeske i Golfa. Ili ces mi reci da penzioneri koji su blizi Golfu na pijacu i dom zdravlja idu linijom 57 koja je jednosmerna suprotno od njihovog pravca, provozaju se pola sata pa cekaju mozda tramvaj?
Autobusi nisu uspinjace. Postoje i stari ljudi koji zive u zgradama na 3., 4., 5. spratu bez lifta pa im je pretesko. Zato se menjaju stanovi. U svetu kad ostaris ides na jeftiniju periferiju na prizemlje i zivis.

U Zelezniku nikad nisam bio ali pretpostavljam da je ista stvar kao i sa linijom 84 koja obidje celo naselje Galenika. Ali ono je prostorno veliko i oni nemaju drugi prevoz blizu. Linije na Novom Beogradu se usmeravaju na takav nacin da se na vise mesta preklapaju sa drugim linijama zbog presedanja, nece da idu same za sebe nekom putanjom da bi sluzile kao uspinjaca.

Linija 89 od Milke do Zarkova je specificna jer uopste ne ide na neku drugu stranu, razdvoji se od linija sa kojima je isla, ide nekom paralelnom ulicom koja je blizu i opet se sretne posle 4 stanice sa istim tim linijama. To je besmisleno. Da ona ode negde drugo, da ima put kroz sumu ili slicno pa da kazes da ima smisla, ovako si i sam rekao ukupan smisao linije 89 na tom delu. Da, to jeste samo jedna uspinjaca za stanicu od Zarkova do doma zdravlja i apsolutno nista drugo.

Ja necu ziveti kad kupim stan u Stepi ili na NBGD ovde gde jesam, ja nemam nikakav interes da skracujem liniju 89, mi ovde razgovaramo opste i ja se tako i ponasam. Neka ostane ta 57-ica i neka kruzi 2 sata tuda, i kad je zima neka se ukine, ali jake linije tako besmisleno da se razdvajaju da bi bili uspinjaca je besmisleno. Ja sam dao predlog za vezu nova dva naselja, mozda malo i saljivo, ali da se srece sa mnostvo drugih autobusa, da skracuje vreme putovanja mnogim gradjanima i da ide kroz velika naselja.
 
Moja želja verovatno neostvariva, okvirno ovako
Linija 80:
Borča III - Železnik
Borča-Krnjača-Bogoslovija-Vuk-Slavija-Autokomanda-Banjica-Kanarevo brdo-Rakovica-Vidikovac-Ibarska (Petlovo brdo)-Železnik
 
Linija je po meni jako dobra, spaja fenomenalno mnogo naselja sa mnogo preklapanja, samo ima jednu veliku manu. Predugacka je i red voznje se prakticno ne bi mogao kontrolisati. Na mnogo mesta ulazi u neocekivane zastoje. Ja sam za vise kracih linija. Po meni je 23 previse dugacka, znam da je to najduza linija u Beogradu. Zato se desava da sa velikim brojem vozila nekad dugo cekas, a onda naidju "vozici" To se primeti i na 95 i drugim slicnim jako dugim linijama. Mozda da je prepolovis na dve linije negde na Trosarini ili Stepi ako bude imala neku okretnicu.
 
Autobus nije uspinjaca, hoce li onda da nam uvedu uspinjacu ako se ti potrudis da nam ukinu prevoz? Ako ne zivis ovde, ja ne znam sto se mesas jer sta tebe ugrozava kuda ide linija koju ne koristis?
Odgovoricu ti za 57. Na Banovom brdu od Pozeske ka Kosutnjaku ne postoji ni jedna ulica koja je sira od 4m tako da je nemoguce tim ljudima uvesti neku liniju, a ja se slazem da treba. Jedino bi moglo ulicom kroz Golf naselje, kuda ide i 57, ona je malo sira i ja sam to predlagao na prvoj strani ove teme, jer ne gledam da nekome otezam zivot kao ti vec da pomognem ljudima, medjutim ulica Kneza Viseslava iznad sumarskog fakulteta je uska i ne bi mogla dva autobusa da se mimoidju, tj mogu ako se jedan malo popne na trotoar (gledao uzivo tu scenu nekoliko puta). Licno sam gledao penzionere iz golf naselja kako idu sa 57 skroz do okretnice, sacekaju 5 min koliko ceka 57 i idu do doma zdravlja. Naravno ko moze on sidje peske i ne kruzi.

Sto se tice Zeleznika ja cu ti odgovoriti a ti ako hoces pogledaj na mapi. Kroz Vodovodsku dolaze 55,58,88 i 512 i dolaze do raskrsnice gde se odvajaju ulice Lole Ribara i Radnih akcija. Kroz radnih Akcija idu 55 i 512, a kroz Lole Ribara 58 i 88. Sve 4 linije dolaze do raskrsnice ulica Lole Ribara, Radnih Akcija i Stevana Filipovica odnosno posle tri stanice se sretnu, kao i u Zarkovackom primeru koji tebi bode oci. Tu dolazi i linija 521 koja ide od kruznog puta Avalskom ulicom. Na istu raskrsnicu dolazi i 511 od Makisa. Sad ti meni objasni svrhu zasto 88 i 58 kruze putanjom duzom oko 2 km pored svega 30 tak kuca kad vec u taj deo Zeleznika sa druge strane silaze 55, 512 i 521. To ti ne smeta? Novobeogradska kruzenja sam ti isto naveo i ima ih jos toliko u gradu, a ti stvarno i dalje mislis da je najvece trosenje para u tome sto 89 ide 200m duzom putanjom.

Sto se tice novobeogradskih linija npr kod interexa ljudi sa 76 i 708 ako idu ka fontani imaju na stanici studentski grad linije 72,75,77,82 pa mogu da izadju i idu ka fontani, prema tome presedanje ti nije izgovor, vec si se ti nameracio da menjas 89 da bi rekao eto ja sam to smislio, ja sam za to zasluzan, ne mareci da tako mnogima utices na zivot, jer si uradio ljudima koji je koriste iz Ratka Mitrovica, Spasovdanske i okolnih 20 tak ulica losu stvar, pomogao si jedino nekima koji idu 2 min duze.

Jos nesto 89 nije uopste jaka linija, u spicu ide na 10 min, a uvece i na pola sata, pogledaj red voznje. 52, 56, 53, 23, 88 I OSTALE SU JAKE LINIJE 89 NIJE NIKAKO
 
Za liniju 80 imam i ja predlog a i mnogi drugi će se složiti :)

Dakle,oznaku 25 skloniti sa 25p jer tada ne bi bila najduza linija, vec bi ova oznaka mogla da se da novopecenoj liniji i to po potrebi, kad ide iz Železnika nosiće oznaku 25B-Borča, a kad se vraća iz Borče 25Ž jer ide ka Železniku... A 25 ima simboliku zato što bi ta linija u jednom pravcu išla 25km :)
Ljudi lakše malo s ovim suludim predlozima čitaju iz Direkcije,najčešće i neke predloge usvoje kao ovu 25p npr :kafa:

Ja im predložim trasu od 6km koja bi omogućila bolju povezanost stanovnika sa poteza 300 sa Omladinskim stadionom, Karaburmom, Lešćem, Pančevačkim mostom koja bi skratila putovanja i po pola sata,na nekim mestima i po 45 minita,čak i ako se preseda,ali ne, oni čekaju "što duže" predloge.
Dakle bolje je i presedati nego imati ovako direktnu liniju koja upada u čepove i gužve,naročito kao linija koju je predložio svsavic, koliko čujem korisnici linije 42 i dan danas kukaju zbog dužine linije kao i ispadanja iz reda vožnje, tako bi i ova linija vrvt prošla ako zaživi u glavama DJP...
 
prostorni planer":5glen3ww je napisao(la):
Sto se tice novobeogradskih linija npr kod interexa ljudi sa 76 i 708 ako idu ka fontani imaju na stanici studentski grad linije 72,75,77,82 pa mogu da izadju i idu ka fontani, prema tome presedanje ti nije izgovor, vec si se ti nameracio da menjas 89 da bi rekao eto ja sam to smislio, ja sam za to zasluzan, ne mareci da tako mnogima utices na zivot, jer si uradio ljudima koji je koriste iz Ratka Mitrovica, Spasovdanske i okolnih 20 tak ulica losu stvar, pomogao si jedino nekima koji idu 2 min duze.

Jeste presedanje izgovor, na stanici Fontana je velika guzva jer tu stizu 65 ka Zvezdari i 18 ka Medaku. Sad neko iz 708 treba da ceka 75 i ostale da se vozi 2 stanice do sledeceg prevoza? A da nekazem koliko je los tajming autobusa kod opstine NBGD gde se ukrste 17, 18, ... pa treba izgubiti 2 linije ka blokovima. Tu je poenta zasto i ove dve linije idu kroz kruzni tog. Stravicna frekvencija presedanja.
Neko ko ceka u Ace Joksimovica da ide do Sava centra dolazi u dilemu: ako nastavim da se penjem u RM ko zna koliko cu cekati 89. Ostane da ceka 52, 50 37 kako bi krenuo u pravcu 88. Uvek ti se zalomi ono najgore, obicno nema tu prevoza a naisle dve 89-ke i prosle, a zasto, da bi napravile glupost za 4-5 stanica 5 minuta iznad tebe. Besmisleno.
 
prigradski":1197kqrg je napisao(la):
koliko čujem korisnici linije 42 i dan danas kukaju zbog dužine linije kao i ispadanja iz reda vožnje, tako bi i ova linija vrvt prošla ako zaživi u glavama DJP...

Maricka ulica je prakticno divlje naselje gde zgrade ne bi trebalo ni da postoje, bar ne one spratnosti. Takodje su se mnogo naselili iznad Kanarevog brda prema Dedinju gde ni koze ne mogu da se uspenju. Oni koji su malo dalje od Borske ulice zakukase kako im treba autobus. Ortopedska klinika trazila autobus.

Direkcija za prevoz ubi sve muve jednim udarcem i dade im liniju 42.
 
Pa da tebi su vazniji ljudi koji u Ace Joksimovica na jednoj stanici cekaju nesto ka sava centru nego ljudi duz tri stanice koji izlaze iz bilo kog autobusa i cekaju 89 da bi se umorni po vrucini, kisi, suncu, snegu popeli do sojih kuca i stanova. Gore ima par hiljada ljidi koji koriste 89 da bi se lakse popeli, a da li ima vise od 100 ljudi koji bilo kada idu iz Ace Joksimovica ka sava centru. Sve vreme si pricao da gledas javni interes a sada si pokazao da su najbitniji interesi ljudi sa jedne stanice u Ace Joksimovica i to one kod skole, jer ljudi koji cekaju kod milke ako im odgovara bilo koji prevoz stanu na cosak RM i AJ pa odu na onu stanicu u zavisnosti koji autobus nailazi, to sam gledao 100 puta. Pogledaj na karti google map satelitski snimak i videces da ulica Ratka Mitrovica prolazi kroz samu sredinu ovog gusto naseljenog dela Zarkova i sasvim je prirodno da kroz nju prolazi 89, a i linije iz Ace Joksimovica, jer je to duza ulica i od Trgovacke a kamoli ulice Ace Joksimovica i predstavlja sabirnu ulicu za mnogo vise malih ulica od ulice Ace Joksimovica.
 
Pa da tebi su vazniji ljudi koji u Ace Joksimovica na jednoj stanici cekaju nesto ka sava centru nego ljudi duz tri stanice koji izlaze iz bilo kog autobusa i cekaju 89 da bi se umorni po vrucini, kisi, suncu, snegu popeli do sojih kuca i stanova. Gore ima par hiljada ljidi koji koriste 89 da bi se lakse popeli, a da li ima vise od 100 ljudi koji bilo kada idu iz Ace Joksimovica ka sava centru. Sve vreme si pricao da gledas javni interes a sada si pokazao da su najbitniji interesi ljudi sa jedne stanice u Ace Joksimovica i to one kod skole, jer ljudi koji cekaju kod milke ako im odgovara bilo koji prevoz stanu na cosak RM i AJ pa odu na onu stanicu u zavisnosti koji autobus nailazi, to sam gledao 100 puta. Pogledaj na karti google map satelitski snimak i videces da ulica Ratka Mitrovica prolazi kroz samu sredinu ovog gusto naseljenog dela Zarkova i sasvim je prirodno da kroz nju prolazi 89, a i linije iz Ace Joksimovica, jer je to duza ulica i od Trgovacke a kamoli ulice Ace Joksimovica i predstavlja sabirnu ulicu za mnogo vise malih ulica od ulice Ace Joksimovica.
 
^^^

Nisu vazniji nego kazem za jednu od besmislenosti. A ti mi sad reci sledece. Koliko ljudi iz tvog naselja ukljucujuci i tebe dodje do Julinog brda bilo cime 56 i sl. i onda ceka iskljucivo 89 da ode kuci, a ne ulazi u tri druge linije 37,50, 52. Reci mi koliko zaista ljudi iz tvog naselja ceka tu 89-ku jer je zbog toga prebacena da malo kruzi. Udju u prvi koji naidje od ta 4, uopste ne gledaju da li je 89 ili ova druga tri. Pa bolje mu da odmah krene kuci i malo pesaci, nego da u nedogled ceka samo jednu liniju. O toj besmislenosti govorim. Koliko ljudi u tvom naselju zaista ceka autobus u Ratka Mitrovica?
 
prigradski":1aqa8lbd je napisao(la):
koliko čujem korisnici linije 42 i dan danas kukaju zbog dužine linije kao i ispadanja iz reda vožnje

A kada im ponudiš predlog za dodatnu liniju koja ne bi upadala u gužve , oni te izvređaju i kažu kako im tako nešto netreba , nego još jedna linija koja bu upadala u gužvu na drugom mestu. i da prođe ta njihova zamisao , posle bi ponovo kukali kako je katastrofalan prevoz , kako im ničemu ne služe ove dve linije , i kako im treba i treća linija ...
 
Vrh