Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

solecar":2et8x32u je napisao(la):
Na sajtu www.busevi.com je postavljeno glasanje za predloge za izmenu trase linije 34L. Pogledajte , pa glasajte , ako za jedan od predloga , ako želite. Predlog sa više glasova će biti upućen DJP.

Kakvo god bilo mišljenje vezano za glasanje , i postupci pojedinaca koji su izazvali odgovore drugih , ono što su mnogi mislili da će proći neprimećeno nije prošlo , tako da je na kraju pobedila pravda. Zahvaljujući upravo , otvorenoj negativnoj kampanji jednog dela Kneževčana , i govoru mržnje protiv stanovnika drugih delova grada , kao i iznošenja neistina vezano za pojedine delove trasa , kulminirajući mešanjem baba i žaba , u nedostatku činjeca koje bi opovrgli izvodljivost i prednosti određene trase , doneta je odluka da se oba predloga pošalju DJP pa da ona odluči koji predlog je tehnički izvodljiviji.

Čisto da se zna , glasanje je krenulo na moju inicijativu , kao i sam predlog , da bi se onda u jednom trenutku našao neko pametan i zakukao kako nije u redu da pobedi predlog za Vidikovac , koji je u tom trenutku vodio nekih 5 - 6 razlike , zato što je mnogo potrebnije rasterećenje linije 50 , a ne ovaj drugi predlog , zato što je u planu da jednog dana Banovo Brdo dobije metro vezu sa centrom. Na to sam odgovorio da u tom slučaju nije potrebno ni rasterećenje poteza od Ustaničke do Banjice , jer je takođe u planu da Konjarnik i Braće Jerković jednog dana dobiju metro vezu sa centrom. Takođe sam dodao i da je stanovnicima na liniji 50 zaista potrebno to rasterećenje koje im se nudi , da bi oni glasali za taj predlog. nakon toga se dotični gospodin nije oglašavao po ovom pitanju. U međuvremenu su Kneževčani počeli da kukaju kako linija 34 kruži i kako je turistička , na potezu od Vidikovca do OŠ "Josif Pančić" , a u suštini moj predlog se sa predlogom za preusmeravanje linije 37 kroz Maričku poklapa 90% , na pomenutom delu trase. Nakon toga su stanovnici Kneževca uspeli da dobiju opciju 3 u glasanju , a to je da im neodgovara nijedan od predloga , da na kraju ne bi uopšte glasali za tu treću opciju , već za predlog dva , koji je išao do Cvetkove pijace. I ovo u tom trenutku nije bilo svedeno pod lažiranje glasova. Onda iznenada , za veoma kratko vreme , nakon što su građani Kneževca saznali da se pokreće kampanja stanovnika Žarkova za glasanje za predlog do Vidikovca , dali u akciju i predlog do Cvetka je dobio 15 - ak glasova više , što i dalje nije bilo smatrano lažiranjem glasova. Kao odgovor očiglednom lažiranju glasova , dolazi do obrta , i glasanja većine ljudi za kratko vreme , za predlog do Vidikovca , da bi se ti isti "pošteni" stanovnici Kneževca na kraju pobunili kako glasanje nije regularno , samo iz razloga što su za veoma kratko vreme izgubili vođstvo sa predlogom do Cvetka.
Sve u svemu , glasanje je poništeno i krenulo se u novo glasanje , ali tako da mogu da glasaju samo registrovani korisnici. Rezultat je bio takav da je glasalo svega 15 korisnika. I čak i ovom prilikom su stanovnici Kneževca pokušali da na nepošten način pobedi predlog do Cvetka , pozivanjem da se glasa za taj predlog ukoliko se želi da dobije preusmerenje linije 37 kroz Maričku , što je u startu sprečeno , brisanjem takvih postova i jasnim odgovorom administratora sajta , da se takve stvari neće tolerisati , uvođenjem opcije prijavljivanja takvih komentara. Od sada će se samo konstruktivni predlozi i isti takvi odgovori , kritike i žalbe dozvoljavati , a sve drugo će biti brisano , tako da ne preostaje ništa drugo pojedincima , nego da se zapitaju vredi li da gube vreme pišući nekonstruktive predloge i odgovore na iste.
I na kraju , kao najveći dokaz sebičluka jednog dela Kneževca , pojavljuje se komentar u kome piše da linija 37 pripada isključivo stanovnicima Kneževca , i da jedino oni imaju pravo da odlučuju kuda će ta linija ići.
 
Ja nesto ne verujem ni u jedan predlog da ce uspeti. Kao 34 i slicne linije. Provozao sam se jednom cuvenom 57-icom. To je toliko uzaludan autobus, sluzi ljudima da se sa Banovog brda popnu do Golf naselja i nizasta drugo, posle toga moze da se vrati dole, uopste ne znam zasto vijuga. Slicno, 89 gde je sama na svojoj trasi kroz Ratka Mitrovica ne udje vise od 2 putnika po stanici. A ako udjes u nju na Sajmu da dodjes do Vidikovca provesces 50% vise vremena pa ga onda svi izbegavaju. Ne mogu se linije toliko razbijati, to onda gubi smisao, a povecava troskove. Da bi bili efikasni moraju ici brzim ulicama, sirokim, sa saobracajnim prioritetom, a ne negde da se vrzmaju i provode po 3/4 vremena samo na semaforima. Uz to se povecavaju i troskovi odrzavanja jer onda ta ulica mora da udje u saobracajnicu prvog prioriteta, sto zbog krpljenja rupa, sto zbog zimskog ciscenja. Ko je lud svako sokace da proglasi za saobracajnicu prvog reda?
Treba poboljsati postojece linije i eventualno ih razbiti zbog nekih cepova i guzvi. Nove linije uvoditi samo na postojecim trasama koristivsi nove velike saobracajnice, poput novog mosta. Eventualno neki veliki bulevari i slicno. Kako mozes da posaljes neku dobru liniju kroz Maricku, pa to bi bilo katastrofalno produzenje vremena, a nema velikog broja putnika.
 
Uloga produžene linije 57 je povezivanje naselja Golf i Filmski grad sa sa Banovim brdom. Linija 89 ide prazna kroz Ratka Mitrovića zato što ljudima iz tog dela grada više odgovara veza sa Banovim brdom nego sa Čukaričkom padinom.
 
Ja znam sta joj je svrha, ali ona u praksi nije opravdana. Niti je liniji 89 dobro sto ide kroz Ratka Mitrovica, vise bi putnika imala duz Ace Joksimovica, a gubi vreme.
Linija 57 je toliko uzaludna da nemam reci. U Filmskom gradu je takodje skoro niko ne ceka. Samo je puna od Pozeske do Golfa i onda prazna vijuga po Beogradu.
Ne moze se priustiti luksuz praznih autobusa. I ne moze svaki zaseok da ima autobus.
 
све може, јер село Кумодраж има чак 3 линије које се окрећу у разним деловима истог (25П, 33 и 39), а сви су на правцу довољном да га покрије један аутобус (33)
 
Stanovnici Ceraka i Žarkova , duž ulice Ratka Mitrovića , tražili su pre par godina da linija 37 ide od Banovog brda Đorđa Ognjanovića i duž cele ulice Ratka Mitrovića , a na kraju su dobili 57 i 89. Gledajući stanje na terenu dao sam taj predlog za produženje 34 , jer sam primetio da bi to pomoglo u poboljšanju prevoza na tom delu , ni neznajući za raniju inicijativu za 37. Moj predlog su mnogi podržali , izuzev nekolicine Kneževčana koji su ga namerno sabotirali. Na osnovu komentara Kneževčana moglo se doći do zaključka da žele da imaju vezu i sa centrom grada i sa Novim Beogradom , što im moj predlog omogućuje , i umesto da budu zahvalni na pomoći , oni reaguju kako su reagovali.
Na ovaj potez sam se odlučio iz razloga što linija ima potencijal da izraste u ozbiljnu i korisnu liniju , za razliku od sadašnje , koja za nekih 7 minuta ode do bolnice i vrati se nazad , a pritom najčešće ne preveze nijednog putnika , što dovoljno govori o njenoj neiskorišćenosti. Glavna prednost mog predloga je izbegavanje čepova kod Sajma i Autokomande , i mogućnost bržeg dolaska do centra grada i Novog Beograda.

Sve u svemu , koji god predlog da pobedi , biće super , zato što oba imaju ulogu u rasterećivanju i poboljšanju prevoza određenih delova grada.
 
JohnnyLee":t6aofc4e je napisao(la):
све може, јер село Кумодраж има чак 3 линије које се окрећу у разним деловима истог (25П, 33 и 39), а сви су на правцу довољном да га покрије један аутобус (33)

Nije tacno, ti imas fabrike u Kumodraskoj ulici odakle nije nista blizu da se dodje peske. Zato su neke linije usmerene ka dole, a ne da sve idu u Vojvode Stepe. Mi ovde govorimo o kvartovima koji imaju odlican prevoz koji je blizu, ali bi svako bus ispred svoje zgrade. Kad si kupovao stan u Filmskom gradu, znao si gde su autobusi, relativno su blizu i mozes da se spustis do Ace Joksimovica. Oni iz Maricke mogu da idu na 23, 53, 89. Jeste malo uzbrdo, ali ne moze svako sokace da dobije autobus. Ona obilazenja kroz neke ulice da bi se neki BUS zaustavio ispred svake zgrade su besmislena. Em te retke autobuse niko nece cekati, a zbog njih bi se morao oslabiti prevoz postojecih autobusa jer su mogucnosti ogranicene.

Kome je sad u interesu da uvede par nekih malih kruznih linija kroz sokake, a da recimo oslabi interval linije 23 za 50%. Pa to bi bilo samoubistvo i za one koji su dobili te nove buseve, i za one koji su do sada putovali linijom 23. Npr. linija 89 kada bi isla trasom 23, 53, kroz Kosutnjak, preko Banovog brda, na Novi most, mislim da bi joj se kapacitet poboljsao preko 100%. To je poenta, dobiti neku jaku liniju sa velikim brojem putnika.

To se moze porediti sa sitemom grejanja. Imas mrezu glavnih toplovoda i manje bocne grane. Ne mozes razvijati bocne grane ako ujedno ne pojacavas glavne vodove jer sistem nece izdrzati. Sadasnje mogucnosti javnog prevoza su takve kakve jesu, i ovakav sistem radi na ivici izdrzivosti po finasijama i broju vozila. Moze samo neka jaka dobra linija da se uvede koja ce da se uklopi sa postojecim, seoske autobuse ce Beograd neko duze vreme da zaboravi.
 
Ovo bi po meni bila odlicna jako brza, funkcionalna linija koja bi imala ogroman kapacitet putnika:

nikola011":3p56pm0g je napisao(la):
Predlog: Dulko, novi autobus Javnog gradskog saobracaja.

Niko nije dao nijedan konkretan predlog za neku liniju koja bi povezala novo naselje sa nekim delom grada, a da bude brza, funkcionalna, poveze velika naselja, veliki broj putnika. Uslov za novu liniju bio bi koriscenje ulica prvog prioriteta, redovno poklapanje sa sto vise drugih linija radi presedanja.

Moj predlog: Dullvile I - Dulville II (Stepa Stepanovic - Dr Ivan Ribar)

Kako ce biti izgradjena ulica magistralnog tipa prema Medakovicu, nova linija treba da krene iz Naselja Stepa Stepanovic, ili negde u blizini, ide prema Medakovicu prolazeci pored velikog Naselja Brace Jerkovic gde se srece sa linijom 26. Nstavlja prema naselju Medakovic gde se spaja sa trolama ka gradu. Izlazi sto kracom trasom na autoput gde brzo stize do Autokomande gde se preklapa sa linijom 17 za one koji gravitiraju prema starom delu Novog Beograda i Zemunu. Nastavlja pravo do Gazele gde se spusta nanize prema Sajmu i gde se spaja sa jakim linijama 23, 37, 53, 56, zatim ide prema Sajmu gde je stanica i za Lastine autobuse ka Juznim prigradskim opstinama. Nastavlja prema novom mostu, prelazi ga i pored Belvilla ide pravo do naselja Dr Ivan Ribar. Sa druge strane, Dr Ivan Ribar dobija najbrzu vezu sa Ulicom Kneza Milosa, Gazelom, naseljima Medakovic, Jerkovic, Konjarnik (presedanje na 17)

Mislim da linija nije dobra samo za ova dva naselja, nego i za ogroman broj putnika kojima bi koristila na svojoj trasi. Razmisljajte i o tome, mnogo puta su gradjani sami doveli do nekih resenja.
Dodatne linije prema gradu kroz Kumodrasku, Vojvode Stepe i sl. bile bi suvisne i nepotrebne, dovoljno je pojacati postojece. To isto vazi i za naselje Dr Ivan Ribar, imaju dosta linija i sve gravitiraju ka centru.
 
Nažalost linija bi upada u gužvu kod Sajma , čime ne bi bila tako brza. Kao drugo , ovo rešenje još uvek nije izvodljivo , zbog toga što nisu urađene sve rampe (ulazne i silazne) kod novog mosta.
 
Ja sam pokrenuo tu akciju u Zarkovu i licno znam vise od 20 glasaca koji su glasali za predlog 1. Ucestvovao sam i u toj akciji od pre 4 godine i zaista je postojala jos od 80 tih prica da ce posle spajanja dva dela ulice Ratka Mitrovica od sada Spasovdanske (nekada ulice Nike Strugara) do ulice Dimitrija Avramovica koji su do pre 7 godina bili razdvojeni nekim bespravnim objektima linija 37 ici ulicama Djordja Ognjanovica i Ratka Mitrovica.

@Nikola 011 - tvoj zakljucak uopste nije na mestu, jer u delu Zarkova iznad ulice Ace Joksimovica zivi par hiljada stanovnika, a i ja tu zivim pa najbolje znam taj deo. Podseticu te ovaj deo je izgradjen na jednoj strmoj kosi i zaista je tesko pogotovu starijim ljudima, da se penju uz Spasovdansku do npr ulice Veljka Petrovica ili Vladimira Rolovica koje su udaljene i vise od 500 m od Trgovacke uz ugao nagiba od preko 20 stepeni. E sad dosli smo u poziciju da 89 godinama zbog rekonstrukcije gazele, a i pre izgradnje novog mosta i vremena velikih saobracajnih guzvi kod arene nije nailazila i po vise od 40 minuta u spicu, pa su mladji ljudi nastavili da idu peske pouceni iskustvom. I sam sam je cekao nebrojeno puta po 30 min, 40 min. Od izgradnje mosta na adi, dosta se poboljsala 89 ka i nailazi cesce. Podji od 7 sati ujutru do 16 casova od Trgovacke do Doma zdravlja Zarkovo sa 89 i videces da iz svakog autobusa ce izaci kod doma zdravlja minimum 10 starih, bolesnih ljudi, majki sa decom. Liniju 57 preko dana, npr od 11 do 13 casova koriste masovno deca iz skola Milos Crnjanski i Ljuba Nenadovic kao i u popodnevnim casovima od 18 do 20 casova, jer deca iz naselja filmski grad su udaljena od skole Ljuba Nenadovic po 2 - 3 km i ovaj autobus im je pravo olaksanje. Prema tome ove linije bi bile vise koriscene kada bi imale bolji takt, jer svako od nas mladjih kada vidi na svom telefonu da je autobus udaljen 10 i vise stanica nece ga cekati vec ce tu neku razdaljinu od 300 do 600 m preci peske. Tek uvodjenjem linije 34 bi ljudi iz ovog kraja krenuli masovnije da koriste prevoz koji ide kroz ulicu Ratka Mitrovica jer bi mogli da se nadaju skorijem nailasku autobusa.

Jos nesto ulica Spasovdanska je siroka koliko i ulica Ace Joksimovica, a ulica Ratka Mitrovica u celosti je iste sirine (i u delu gde prolaze 37, 50, 52, 89, 57, tako i u delu gde idu samo 57 i 89), prema tome te ulice ne mozes nazivati sokacima i praviti razliku izmedju njih
 
solecar":u9wbqmn9 je napisao(la):
Nažalost linija bi upada u gužvu kod Sajma , čime ne bi bila tako brza. Kao drugo , ovo rešenje još uvek nije izvodljivo , zbog toga što nisu urađene sve rampe (ulazne i silazne) kod novog mosta.


Nije jos ni zavrsena Stepa, ali recimo da bi moglo da zazivi pocetkom 2013. Kod Sajma znas i sam zasto je guzva, zbog tobogana i podvoznjaka koji imaju po 2 trake. To se zavrsava krajem 2012 kada ce umesto tobogana i podvoznjaka biti 2 nova nadvoznjaka sa po 3 trake i Sajam vise nece biti toliko problem.
 
prostorni planer":3go4agzh je napisao(la):
Jos nesto ulica Spasovdanska je siroka koliko i ulica Ace Joksimovica, a ulica Ratka Mitrovica u celosti je iste sirine (i u delu gde prolaze 37, 50, 52, 89, 57, tako i u delu gde idu samo 57 i 89), prema tome te ulice ne mozes nazivati sokacima i praviti razliku izmedju njih

Prvo i na karti se vidi da ulice i nisu bas podjednako siroke, znas samo kakva je krivina iz Spasovdanske u Ratka Mitrovica. To usporava saobracaj. Kad kazem sokace, mislim na to sto svaki kvart hoce da ima BUS. Pogledaj samo kako su malo udaljene ove dve ulice, Ratka Mitrovica i Ace Joksimovica, prakticno paralelne.
Ratka Mitrovica ima problem i sa parkiranjem jer Stankom verovatno nije zavrsio posao do kraja. Linija 89 je totalni promasaj zato sto se isprazni na Julinom brdu i dalje ide skoro prazna, bilo da je spic ili ne. Znam da je starijima lakse do tog doma zdravlja, ali nisu oni jedini u Beogradu. Hajde reci onima na Banovom brdu, recimo iz ulice Kraljice Marije kako da dodju do svog doma zdravlja i nazad. To je samo neki ocigledan primer. Jel treba i oni da imaju svoj autobus, mnogo im je uzbrdo iz Pozeske?
Ne mogu se tako razvodnjavati linije, znam da je 89 ranije imala drugu trasu, pa je provukose kroz Ratka Mitrovica, ali da je to potpuno nerentabino i lose.
Ako 57 sluzi samo u skolskim smenama, onda samo tada treba i da ide. Turistima taj deo grada nije zanimljiv da bi popunjavali prazan hod.
Naselje Filmski grad nije dovoljno veliko da tu stavljas nekoliko linija, to je promasaj. To je drugo sto se to tebi licno svidja da ti bus dodje do zgrade.

karta.jpg
 
Ti sirine ulica gledas na karti? To je najveca glupost koju sam skoro cuo. Mogu da se kladim da su iste sirine Spasovdanska i Ace Joksimovica, a o Ratka Mitrovica da ne pricamo. Tacno je da jednom malom delu Ratka Mitrovica postoji problem parkiranja jer je Stankom napravio 3 zgrade bez ijednog parking mesta, odnosno nije zavrsio garaze. Ta razdaljina izmedju dve ulice jeste mala ali je uspon veliki, a iznad Ratka Mitrovica ima jos dosta ulica, pa je i tim ljudima bolje da koriste 89. Sve sto si napisao za 89 nije tacno ja je svakodnevno koristim i na stanici Julino brdo pored toga sto izadje dosta putnika udje uvek od 5 do 10 novih i ako ljudi ne stoje, skoro sva mesta za sedenje ostanu popunjena posle te stanice. A sto na narednim stanicama izlazi od 3 do 5 putnika, to je sasvim normalno jer to nije centar grada i normalno da nece imati po 20 ljudi da izadje iz autobusa.
 
Ace Joksimovica je sirine da komotno mogu da stanu 3 saobracajne trake, dok je Ratka Mitrovica knap 2 trake. Sam priznajes da ta vozila nemaju gde jer je Stankom kriv. I nisi rekao zasto je neka baba osudjena na Banovom brdu da pesaci, a naselje Filmski grad treba da bude povlasceno?
Malo je naselje i ulica RM je previse blizu Ace Joksimovica da bi kroz nju isao saobracaj. Ja cu skoro kad srede petlju Radnicka organizovati inicijativu za promenu linije 89 jer previse gubi vremena kroz Spasovdansku i Ratka Mitrovica da se spusti sa ostalim linijama u Ace Joksimovica kako bi svim gradjanima taj autobus bio dostupniji.
 
Mozes da pokrenes tu inicijativu, ali onda nam daj 52 :p. Ja ti kazem da mozemo da se nadjemo i da koracima izmerimo sirinu sve tri ulice. Sirina Ratka Mitrovica, Ace Joksimovica i Spasovdanske do Ratka Mirovica, kao i Jablanicke je ista i iznosi 7 m. Npr sirine ulica od trznog centra Vidikovac do Petlovog brda kojom idu 23, 53, 59 i 89 je 5 m, sirina ulice kojom ide 52 od Jablanicke do okretnice je 5m pa ne kazes da su uske. Gradjanima je 89 podjednako dostupna jer oni mogu da presednu na nju u centru Zarkova, a kao sto vidis od os Ljuba Nenadovic do raskrsnice Ratka Mitrovica i Ace Joksimovica nemas nijednu ulicu koja spaja Ratka Mitrovica i Ace Joksimovica i onda ljudi kruze. Najpravednije bi bilo da dva autobusa idu kroz Ace Joksimovica a dva kroz Ratka Mitrovica, jer u Ratka Mitrovica ima dosta zgrada dok su u Ace Joksimovica kuce (57 ne racunam). Sto se tice problema parkiranja isti imas i u Ace Joksimovica, u delu od ove sive neizradjene ulice do ulice koja ide ka onoj cigan mali jer su izgradjene zgrade (velike kuce) i automobili su skroz po trotoarima i ne postoji mogucnost gradnje bilo kakvog parkinga u Ace Joksimovica. Problem u Ratka Mitrovica je lakse resiv jer se vrlo lako moze osposobiti garaza sa 50 parking mesta koja je zapoceta izmedju one cetiri bele zgrade, kao i parking koji samo treba da se asfaltira ispod pete bele zgrade sa druge strane ulice Ratka Mitrovica. Sto se tice gubljenja vremena 89 ima samo jednu stanicu vise i po slobodnoj proceni ide samo 1 do 2 min duze od 52, 37, 50.

Sto se tice Banovog Brda ono je tako koncipirano da nema nijedna ulica dovoljnu sirinu osim Pozeske i ulica kojima ide 57, tako da je nemoguce uvesti jos neku liniju na Banovom brdu
 
prostorni planer":rofhwv9v je napisao(la):
Najpravednije bi bilo da dva autobusa idu kroz Ace Joksimovica a dva kroz Ratka Mitrovica, jer u Ratka Mitrovica ima dosta zgrada dok su u Ace Joksimovica kuce (57 ne racunam).

Sve vreme ti o tome i pricam da je to besmisleno. Ulice su previse blizu da bi se prevoz razbijao i automatski svi cekaju duze, i vi gore, i oni dole. Potrebne su jake frekvencije u jednoj ulici, to se pokazalo kao najbolje resenje. Vrlo brzo ce ti BUS naici, pa ces presedati gde ti treba i sl. Nikad razbijanjem neces dobiti dobru frekvenciju.

Pogledaj Pozesku, koliko samo paralelnih ulica sa njom imas i gore i dole, mnogo veca rastojanja do prevoza nego tvom naselju do Ace Joksimovica. Stanovnici Banovog brda su ponosni na najbolji prevoz verovatno u gradu. Da li bi tako bilo da su neke linije preusmeravali kroz neke paralelne ulice, a negde su i mogli. Ne bi sigurno. Ace Joksimovica je iste sirine, ali nemas parkinge (ne racunam bahate, tih ima svuda). Veliko je naselje stari Cerak koje je ispod ulice, nigde nemas vise zbijenih onih seoskih zgradica, a sve su od 6 spratova, samo su u rupi, pa se tako ne cini. Ne mozes da poreknes koliko je Ace Joksimovica brza ulica nego kad udjes u 89 da se provlacis kroz Ratka Mitrovica, jos dok savlada onu Spasovdansku, ti vec ovamo stigao do onog drugog dela RM.

To razbijanje linija na bliske ulice nikako ne valja ni za koga.
 
Ok ti to gledas iz tvog ugla, mogao bih i ja bez 89, jer zivim u Ratka Mitrovica i mladji sam, ali zamisli kako je starijima da se penju uz to brdo, kao i zenama sa malom decom, pogotovu leti, a vecina zivi iznad Ratka Mitrovica. Ti to ne mozes da shvatis, ali su se oni od 1988 borili za neki prevoz, sve su im govorili kad se spoji ulica Ratka Mitrovica, ici ce 37, pre 7 godina je ulica spojena, pre 4 godine su imali opet jaku kampanju. Skupljeno je bilo 600 potpisa u komsiluku i ti sad mislis tako lako da im ukines prevoz? Veruj mi da ce biti protesta, blokirace ljudi Ace Joksimovica u najmanju ruku. Okolina Ace Joksimovica je mnogo manje gustine naseljenosti nego deo oko Ratka Mitrovica, a prirodno je da prevoz ide tamo gde su ljudi. 89 ide sporije zbog mnogih bahato parkiranih vozaca, oko restorana u Spasovdanskoj, doma zdravlja, poste i maxi-ja u Ratka Mitrovica, ali upravo u tome i jeste veca potreba da prevoz ide tuda, jer ja sam barem ucio na fakultetu, tamo gde su funkcije (odnosno usluge, odnosno mesta koja posecuje stanovnistvo) potreban je i jak saobracaj da se ti ljudi dovezu i odvezu. U Ace Joksimovica imas mnogo manje mesta u koja ljudi dolaze u odnosu na Spasovdansku i Ratka Mitrovica. Spasovdanska ti je produzetak centra Zarkova (restorani, apoteke, prodavnice, dom zdravlja, pekare, frizeri...). Bahate vozace koji parkiraju na sred ulice vrlo brzo moze da sredi parking servis, medjutim oni ne zalaze gore vec 2 godine.

Prevoz je usluga a uslugu treba pribliziti korinicima!

Ti mozes da pokrenes tu kampanju i da pobedis na nekom sajtu jer je mnogo vise ljudi sa Ceraka i Vidikovca koje mrzi da se voze minut vise, ali nije posteno zbog par hiljada ljudi koji su se 30 godina borili da ne idu peske uz tolike uzbrdice, misli na druge.
 
Rekao sam ti da starih i bolesnih ima svuda i mnogo im je teze. Zimus su helihopterima nekima na Pesteru dostavljali hranu. Ti govoris o Beogradjanima koji imaju vredne nekretnine koje ce neko da nasledi, imaju brdo komsija da im pripomognu. Zasto je penzionerima pored toga tako tezak zivot u Beogradu je socijalno pitanje ovog drustva i javni gradski prevoz ne moze da ga resava na stetu onih kojima je najnuzniji, a to su zaposleni.

Sad ja tebe da pitam, zivis tamo, boris se za prevoz. Da li si komsijama objasnio sta znaci da autobus ide ulicom i sta su uslovi da saobracajnica postane ulica prvog reda?
Zasto su svi parkirani u Ratka Mitrovica, a one betonske katakombe iznad, kao i parking ispod stoje prazni. Zar ne treba da stvoris uslove za taj prevoz koji svi trazite, najpre ti dogovorom sa svojim komsijama? A ne da kazes da nije strasno gubiti par minuta jer vi niste sredili ni nedovrseni parking garazu, sto imate restoran ispred koga ljudi moraju na ulici da se parkiraju i sl. Ko to treba da organizuje?

rm.jpg
 
Ti prikazujes ono sto tebi odgovara. Isto parkiranje imas 50 m nize u Ace Joksimovica pored onih zgrada od 6 spratova u potoku. Sada su pored tih zgrada u Ratka Mitrovica obelezena parking mesta za uzduzno parkiranje medjutim pojedini jos parkiraju kao na tvom isecku iz binga pretpostavljam. Hajde da pokrenemo akciju da se tim ljudima asfaltira parking i dovrse garaze posle toliko godina, a ne da im jos pogorsamo zivot oduzimanjem prevoza. Kazes svuda ima starih i bolesnih, ali kod doma zdravlja ima mnogo vise. Ne mozes nam oduzeti prevoz posle toliko godina borbe. Da li znas neku ulicu gde je ljudima oduzet prevoz?
 
Ne koristim ni jedan od navedenih prevoza, niti sam stanovnik pomenutog dela, ali mislim da to što autobus putuje bikvalno 1-2 minuta duže nije ništa strašno, u odnosu na broj ljudi koji pokriva.
Linija 89 bi bila daleko opterećenija u koliko bi imala readovne i česte polaske.

@nikola011
većinu tvojih stavova podržavam, ali po pitanju ovog tvog predloga se ne slažem. Mišljenja sam da upravo ne treba gomilati linije, kao što je to urađeno u Požeškoj.
Znaš i sam kakav se haos u požeškoj desi kada recimo stanu tramvaji .
I za protočnost i za dostupnost korisnicima bolje je da linije ne idu istim pravcima.


Što se tiče ranije spomenute Maričke ulice i stanovnika Kneževca, zaista je činjenica da im je prevoz katastrofalan.
Kroz taj kraj prolazi linija 42 za koju ne znam kakav je planitani takt, ali u praksi se često čeka i više od pola sata. dal je rešenje još jedna linija ili češći i sigurniji polasci na liniji 42 to je pravo pitanje.
 
Potpuno si upravu Laki, desavalo se par puta kada je bio neki veci udes u Ace Joksimovica da sve linije idu kroz Ratka Mitrovica. Pre dve godine kada su se vrsili radovi u Ace Joksimovica 5 dana su sve linije takodje isle kroz Ratka Mitrovica, kada se pre 4 godine radila Trgovacka kroz Spasovdansku i Ratka Mitrovica su isle 87, 531, 532, 533, kao i sve linije Laste koje idu do Banovog brda. Kada je radjena Pozeska uz 89 kroz Spasovdanski i kroz Ratka Mitrovica uz 57 je isla i linija 13 A, prema tome ove ulice imaju pored redovne i funkciju baj pasa u vreme bilo kojih radova u okolnim ulicama i potpuno je suludo ukidati javni prevoz u njima.
 
laki72":73tjcl5v je napisao(la):
Što se tiče ranije spomenute Maričke ulice i stanovnika Kneževca, zaista je činjenica da im je prevoz katastrofalan.
Kroz taj kraj prolazi linija 42 za koju ne znam kakav je planitani takt, ali u praksi se često čeka i više od pola sata. dal je rešenje još jedna linija ili češći i sigurniji polasci na liniji 42 to je pravo pitanje.

Mnogo bolje je uvesti još jednu liniju tuda , nego sigurniji polasci na 42 , jer vidi se da ni ubacivanje dodatnih autobusa , u cilju češćih i sigurnijih polazaka nije donelo poboljšanje.
 
Mnogi ljudi , iznoseći predloge koji imaju za svrhu isključivo ličnu korist , na štetu drugih , ne vode ničemu. Prostorni planer je u potpunosti u pravu što se tiče toga da linije treba da idu i kroz Ratka Mitrovića (celom dužinom) i kroz Ace Joksimovića. Ovakav princip bi trebalo primeniti na još mesta u gradu.
 
solecar":3g0jfw4n je napisao(la):
Prostorni planer je u potpunosti u pravu što se tiče toga da linije treba da idu i kroz Ratka Mitrovića (celom dužinom) i kroz Ace Joksimovića. Ovakav princip bi trebalo primeniti na još mesta u gradu.

Pa ovo je stav onih ljudi koji imaju za svrhu iskljucivo licnu korist.
Mislim da sam dovoljno rekao koliko je to lose za sve. Zato se to nigde u gradu i ne primenjuje.
 
nikola011":ycyhx7ox je napisao(la):
solecar":ycyhx7ox je napisao(la):
Prostorni planer je u potpunosti u pravu što se tiče toga da linije treba da idu i kroz Ratka Mitrovića (celom dužinom) i kroz Ace Joksimovića. Ovakav princip bi trebalo primeniti na još mesta u gradu.

Pa ovo je stav onih ljudi koji imaju za svrhu iskljucivo licnu korist.
Mislim da sam dovoljno rekao koliko je to lose za sve. Zato se to nigde u gradu i ne primenjuje.

Da tačno je da je loše , ali samo za tebe i još malo njih koji su toliko zaposleni , da im je neophodno da imaju što brži prevoz do posla , jer ukoliko zakane samo minut , ostaće bez posla , a što da se ljudi dižu dva sata ranije da bi krenuli na posao , samo zato što neka baba ne može da se popne uz neku ulicu. Ko je kriv toj babi što je omatorela i razbolela se.

Najbolji primer toga da je loše da sve linije idu jednom ulicom je Sajam , gde se redovno stvaraju gužve , a da je izvodljivo da pojedine linije idu drugim ulicama , mnogo brže bi stizale do perifernih terminusa.
 
Vrh