Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kako?Odakle ti to.Jer tamo je sve iz poteza 700 koje uzima privatnik i plus uzimaju 73 i 82 koju su naveli.A verovatno i 15.
Mislim daj boze da ga ne gase
A odakle tebi da se sigurno gasi? Dal je toliko teško sačekati malo i videti šta će biti. Pa ne može u firmi veličine GSP-a tek tako da se ugasi pogon preko noći. Vrlo moguće da će jednog dana biti zatvoren, al sad baš odmah teško. Preteruje se sa širenjem svih mogućih i nemogućih informacija. Jedno je izneti mišljenje, a nešto sasvim drugo tvrditi da će se nešto dogoditi sa apsolutnom sigurnošću.
 
A odakle tebi da se sigurno gasi? Dal je toliko teško sačekati malo i videti šta će biti. Pa ne može u firmi veličine GSP-a tek tako da se ugasi pogon preko noći. Vrlo moguće da će jednog dana biti zatvoren, al sad baš odmah teško. Preteruje se sa širenjem svih mogućih i nemogućih informacija. Jedno je izneti mišljenje, a nešto sasvim drugo tvrditi da će se nešto dogoditi sa apsolutnom sigurnošću.
Vidi ja ne baksuziram.Ja sam cuo da hoce.Naravno daj boze da nisam upravu :mad:
 
Znam da si čuo, al prosto toliko informacija kruži zadnjih meseci da postaje već iritantno. Nije što ja radim u GSP-u, nego mi se čini da se ipak malo i preteruje sa kataklizmičnim najavama. I mene sve ovo pomalo brine, jer mnogo toga mi trenutno nema smisla, al nije baš da će se GSP ugasiti sad ekspresno. Računam da ćemo na kraju ipak dobiti i dosta više vozila ukupno gledano, mislim na GSP i privatnike. Nažalost, privatnici prelaze sigurno 50% ovaj put, i to nikako nije dobro, al eto imamo bar i neku korist iz svega ovoga. Nabavke vozila me jako brinu, pogotovu najavljena pobeda Bozankaya-e, al opet gledam da u svemu nađem i ponešto pozitivno, da ne bude baš sve crno. Opet moram ponoviti da smo imali legitimnu priliku da skinemo ove, i zasigurno smo je propustili za narednih nekoliko godina. Nisu samo oni krivi. Narod je očigledno u teškoj apatiji uz sindrom težeg oblika uvobolitisa. Pa kad je već tako, ostaje nam da čekamo i nadamo se da će iz svega na kraju biti bar i nečeg dobrog. Od famoznih sindikata GSP-a, koji kao dižu buku, kako sam već i pisao, teško da ima išta. Kakvi sindikati, takva i buka. Marginalni su i nebitni, i to je istina, a lično i znam tu poneke individue za koje jednu lepu reč apsolutno ne bi imao da kažem. Kad se već ne mogu ujediniti, i zauzeti jak stav, istupiti odlučno uz pravi legitimitet, bolje da ne rade ništa, jer ispadaju smešni na kraju. Okupe 100 ljudi ukupno od oko 5600. Niko živ to ne može da shvati za ozbiljno. Pa veći deo zaposlenih u GSP-u, skoro pa da sam 100% siguran, i ne zna da su postojali neki organizovani protesti. E tako radi i dobar deo opozicije, pa smo tu gde jesmo. Ne volim da uvlačim politiku u diskusiju, al hteli ne hteli, politika nam ne izbija iz tema o javnom prevozu.
 
Ja ne razumem zašto bi se predale dugačke linije poput 52, 53, 88, 89. To bi moralo nekako da se sačuva. Nije mi jasno ni za 45, 73, 96, ali to je već gotovo. Znači pare grad izbija iz svog preduzeća i upumpava u privatna. To je ono što me brine.
 
E to su te nelogičnosti, mislim i nisu toliko nelogičnosti, koliko iritantne činjenice u korist nameštaljki i korupcije. Pričah i pre, uvale nam 26, a uzmu 56. Dajem primer samo. Da se siroti privatnici ne muče, mislim vozila i svoje zaposlene. Opet da ponovim da je bar na dosta linija predviđen veći broj vozila. Posle dužeg niza godina, linije se konačno i malo pojačavaju, mada po koju cenu, al ajde da vidimo šta će biti na kraju još.
 
Ja ne razumem zašto bi se predale dugačke linije poput 52, 53, 88, 89. To bi moralo nekako da se sačuva. Nije mi jasno ni za 45, 73, 96, ali to je već gotovo. Znači pare grad izbija iz svog preduzeća i upumpava u privatna. To je ono što me brine.
Tužno je predati neke linije 100% privatniku poput 88,52,56,73 ipak je to gsp držao godinama i ima neku tradiciju, i ajde par godina je na 52 i 56 bio banbus a na 88 m&m uzimaju samo najisplativije linije...dok ce strela biti samo na 600,700,100 a 300 i 400 verovatno uzimaju privatnici koji sada rade linije koje će gsp preuzeti...ne znam za potez 500 čuo sam da je tu podnet raskid ugovora.
 
Pa veći deo zaposlenih u GSP-u, skoro pa da sam 100% siguran, i ne zna da su postojali neki organizovani protesti.
Zato nam i jeste stanje u državi takvo kakvo jeste. Gomila ljudi koja nema pojma šta se dešava oko njih.

Tužno je predati neke linije 100% privatniku poput 88,52,56,73 ipak je to gsp držao godinama i ima neku tradiciju,
Nekada je GSP držao sve linije nekadašnjeg ITS 1 sistema, a lasta ITS 2.
 
Sta mislite o predlogu da EKO1 ne ide levo ka Belvilu u Djordja Stanojevica nego da nastavi pravo kao 67 skroz njenom trasom do bloka 70a gde bi bio terminus?(Naravno postavilo bi se ona bandera gde se eko bus puni).Time bi i mogla 67 da se ukine.
Ili suprotno,da 67 svojom sadasnjom trasom produzi do Vukovog spomenika,a da se eko1 ukine
 
Ako misliš na kapacitet baterija, DA, zato što u smeru od Belvila do Vukovog spomenika ima maltene istu dužinu trase kao što je predložena do okretnice na kraju Omladinskih brigada.​
 
Sta mislite da bus linija 3A ide istom trasom kao i nekadasnji tramvaj - do Omladinskog stadiona.Posto nema vajde od tramvaja,a glupo je da ide do BG na vodi da kruzi onoliko,jer svi silaze kod sajma ili pose nje pa pesaka.Bilo bi korisnije.Jer onim kruzenjem postoje 51,511 koje idu iz pravca Ade,601 koja ide iz pravca Gazele, i EKO 2 iz pravca Nemanjine.Te linije u oba smera pokrivaju pokirvaju celu duz BG na vodi i to je sasvim dovoljno.
Ovo je po mom misljenju super,al eto zanima me cisto onako sta mislite?Voleo bi vise tramvaj,al vidim da nema vajde neke
 
Poslednja izmena:
@Nikola03
Ту већ постоји 12 до Омладинског стадиона и нема неког смисла убацивати још једну линију, нарочито не треба убацивати аутобуску ако постоји трамвајска већ треба убрзати трамвај (посебно на семафорима од Савског трга до Вуковог споменика) и смањити интервале полазака.
Боље да се аутобусом покрије нешто што тренутно није покривено из смера Сајма. На пример, Славија или Прокоп (додуше, постоји 600, али иде на пола сата). Може чак и варијанта Сајам - Мостар - Прокоп - Аутокоманда - Славија, чиме Прокоп добија пролазну линију са пристојним интервалом до јаких преседачких тачака (Сајам, Мостар, Аутокоманда, Славија). Мана је што ће вероватно бити мање поуздана због гужви кроз које би пролазила.
 
@Nikola03 @Nikola NS
Moj predlog od ranije za liniju 3A. Koristila bi okretnicu linije A1.

linija 3.jpg
 
Šta mislite o predlogu kad bi bio kruzni tok na raskrsnici Ustaničke i Bulevara kralja Aleksandra,da tu okreće linija 50?Govorim iz razloga što bi značilo da bi linija mogla biti zglobna i zadnja stanica bi mu mogla biti Bulevar kralja Aleksandra kod Ustaničke ulice.Ja i znam da ce 50 uzeti privatnik i video sam da ce biti solo,nego me samo interesuje misljenje.
 
Šta mislite o predlogu kad bi bio kruzni tok na raskrsnici Ustaničke i Bulevara kralja Aleksandra,da tu okreće linija 50?Govorim iz razloga što bi značilo da bi linija mogla biti zglobna i zadnja stanica bi mu mogla biti Bulevar kralja Aleksandra kod Ustaničke ulice.Ja i znam da ce 50 uzeti privatnik i video sam da ce biti solo,nego me samo interesuje misljenje.
50 bi i ovako mogla da bude delom zglobna da se na to mislilo kad je ponuđena na tenderu. Sve i da se napravi neki kružni tok, ne verujem da bi se isti koristio kao okretnica javnog prevoza. Vozila ne bi imala baš najbolje mesto gde bi mogla da čekaju polazak, a da ne remete funkcionisanje saobraćaja. Možda bi i moglo da se izvede da se napravi neka stajališna "niša", slična onoj koju koristi 105L u Borči, ali mislim da bi sve to bilo preskupo i nepotrebno. Ono što treba uraditi je produžiti 3-4 linije poteza 300 dalje od Ustaničke i na taj način rasteretiti okretnicu. Mada, s obzirom da i potez 300 preuzimaju privatnici, teško da će tu dolaziti do nekih promena.
 
Zato kažem da su male šanse da bude promena.
 
Vrh