Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Лепо. Лакша је траса од обичне 610 поготово што иде аутопутем што Стрели одговара јер ће лакше набити километражу.
Kad sa jedne linije skineš vozila i prebaciš na drugu, u totalu ti dođe da si na nuli, zar ne?

Na jednom sajtu piše 70a, a na drugom blok 70. Obzirom da na jednoj ima čak 3 linije, verovatno je deljenje sa 68. Ako smanjuju običnu 610, onda će biti velike gužve na 73 zbog veze sa opštinom. Onda bolje da puste neki preko vojvodjanske do keja u zemunu.
Koja god da je okretnica u pitanju, ni na jednoj okretnici, odnosno duž Jurija Gagarina, kuda sam prolazio večeras, ne videh bilo kakvu oznaku ili obaveštenje, koje bi ukazivalo na to da od sutra kreće nova linija. A tek će da bude veselo kada ljudi budu skontali da je zbog skraćene 610 u ekspres režimu, proređena obična 610.
 
Na jednom sajtu piše 70a, a na drugom blok 70. Obzirom da na jednoj ima čak 3 linije, verovatno je deljenje sa 68.
vest-215-PlsQt3p3tGPYpi6cGZH0pjrbeA2uSBHXdCAkaHI6.jpg


610E red voznje.jpg
 
Poslednja izmena:
S obzirom da se danas otvara Lesnina, šta mislite da li će biti nova linija?
 
S obzirom da se danas otvara Lesnina, šta mislite da li će biti nova linija?
70 као веза Икее и Леснине мада сумњам да ће Икеа дозволити продужење, и онако нема смисла да 70 иде до Бежанијске косе.

Зна ли се кад ће у рад пустити стајалиште код Ава шопинг парка?
 
И шта,једина веза аутопута и Бежанијске косе да буде 74,коју можемо некад чекати и по пола сата.
 
Била је прича да ће Икеа градити РК на аутопуту кад су увели 70 и да зато иде тамо.
 
Од суботе летњи ред вожње,а људи који се враћају мртви уморни по паклу са посла чекајући следећи 306 40 минута.
 
Ni ja nisam siguran. Sve bi se prelilo u Brankovu, a 75 od Zelenjaka do KBC bi retko ko koristio. Ovako se 77 rastereti posle opštine, a 75 ima putnike za BK. E sad, što su odlučili da postane solo, to je druga priča. Mada prethodnih dana je ok situacija bila, valjda krenuli odmori.
 
Kupovinom solo BMC su trajno oštetili 72, 75 i potez 600. Njih su kupili namenski za njih kao i za 77 od koje su odustali, te su menjali redove vožnje misleći da dodavanjem jednog ili dva busa (ili čak nijednog što je slučaj sa 72) mogu opravdati da linija bude solo. Zbog toga sada rade solo na 601, a davno je zaboravljeno da su 604 i 605 bile većinski zglobne, kao i da je 611 bila potpuno zglobna.
 
Ni ja nisam siguran. Sve bi se prelilo u Brankovu, a 75 od Zelenjaka do KBC bi retko ko koristio. Ovako se 77 rastereti posle opštine, a 75 ima putnike za BK. E sad, što su odlučili da postane solo, to je druga priča. Mada prethodnih dana je ok situacija bila, valjda krenuli odmori.
možda 75 postane zglobna od 1.7 ako je uzme Zemun. Ali, opet i da je uzme Zemun nije isključeno da neće uletati Higeri.
 
Kupovinom solo BMC su trajno oštetili 72, 75 i potez 600. Njih su kupili namenski za njih kao i za 77 od koje su odustali, te su menjali redove vožnje misleći da dodavanjem jednog ili dva busa (ili čak nijednog što je slučaj sa 72) mogu opravdati da linija bude solo. Zbog toga sada rade solo na 601, a davno je zaboravljeno da su 604 i 605 bile većinski zglobne, kao i da je 611 bila potpuno zglobna.
77 bi bila solo da nije bilo incidenta na Zvezdari, a inače 75 ima 9 vozila u špicu, a 77 12.
 
Što se mene tiče i kombinacija solo/zglob je ok za neke linije. Na 75 bi moglo da bude 5 zglobnih, 4 solo, na 71 3 zglobna i 4 solo. Na 72 bih stavio sva tri zgloba. I odmah bi bila bolja situacija. Naravno zglobne rasporediti na jače polaske. 65 i 77 moraju da budu zglobne jer su transverzalne i pokrivaju jake i opterećene tačke. U solo ne može i nikad nije moglo normalno da se uđe kod Palilulske pijace ili kod Politike, a i na nekim drugim stanicama.
 
možda 75 postane zglobna od 1.7 ako je uzme Zemun. Ali, opet i da je uzme Zemun nije isključeno da neće uletati Higeri.
Neće.Zemunski pogon se gasi i sve te linije idu privatniku zvanom Strela.Jer neće da ulažu više u taj pogon.Nema delova,nema radnika busevi stari.Verovatno će samo Higere dati Kosmaju,ovo ostalo sve seku jer su vozila tamo stara.
 
Vrh