Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Mislim da treba uvesti neku autobusku liniju koja i povezuje Visnjicku banju i Mirijevo. Radim na bulevaru kod Cvetka kao i mnoge moje komsije koji i nije toliko daleko od mog naselja ali zbog toga sto Visnjicka banja ima jedan jedini izlaz za grad,moram da idem do Cvijiceve,do centra,da pesacim pa da predjem na trolu,plus pentranje uz batutovu.Ili to ili menjanje 4 prevoza preko mirijeva,ode jedan,ja ne mogu da stignem. Mojoj koleginici treba iz Ritopeka isto koliko i meni koji zivim samo 6 km od Centra grada!
 
Поздрав Беобилдери!
Већ дуже време пратим форум, а регистровао сам се да бих изнео свој предлог о продужењу линије 34Л (Жел.стан. Прокоп - Болница Драгиша Мишовић) и чуо ваша мишљења.

Тренутно, ово је једна од оних "фантомских" линија - чуо си негде да постоји, на стајалиштима је уредно обележена, па опет је никад ниси видео у природном окружењу. Није ни чудо кад пролази често као Халејева комета - радним данима полази на 15-30 минута, званично, незванично дупло ређе, а викендом на сваких сат времена. Кад се сабере оних пар пута колико сам имао прилике да видим ову ретку зверку, укупан број путника је 0. Вероватно најбесмисленија линија у систему ГСП.

Е сад, уместо укидања, предлажем радикалну промену. О чувеној линији 50 се све зна. Није џабе носилац ласкаве титуле "Најгора линија у граду". Мислим да би линију 34Л требало продужити преко Бањице и Трошарине, и даље трасом 50-ице, до једне од окретница у близини Устаничке. Окретница у Устаничкој је већ претрпана па у обзир долазе Коњарник (17,19,31), Цветкова пијаца (55,309) или чак Миријево (46). Наравно, избацити Л из назива линије и повећати број полазака на сваких 8-10 минута, радним даном.

32916441.jpg


Нисам имао времена да преправим мапу, као што рекох 34 не би окретала на Устаничкој већ некој од окретница у близини.

Шта добијамо? Пре свега, растерећење 50-ице. Мање гужве, краће чекање. Ако непоуздана 50 касни, 34 може да улети и покупи добар део путника. Алтернативна линија од пијаце на Бањици кроз Саве Машковића и Вождовачки кружни пут до Јерковића је преко потребна и биће још потребнија када се заврши насеље Степа Степановић. Даље, спајају се велике окретнице Устаничка, Шумице и Трошарина са Железничком станицом Београд-Центар, тј. Беовозом. На крају, источни делови града (Звездара/Миријево, Коњарник, Медак, Јерковић) добијају директну везу са ВМА и прометном станицом код болнице Драгиша Мишовић.

Предлог је можда добар, можда није, то хоћу од вас да чујем, али оваква линија 34Л никоме не служи и са њом свакако треба нешто урадити.
 
^^^Sa trole može da se presedne na 50 iako nije direktno presedanje. Kao minibus bi možda prošlo.

Ja već duže vreme razmišljam o liniji B.Brdo-Banjica koja bi prolazila kroz Drajzerovu kada se završi onaj prilaz kod Hipodroma.

Ova dva dela grada su totalno odsečena iako se nalaze jedan pored drugog. Ili idete 50icom okolo, ili preko Mostara opet okolo. Sve najgorim i opterećenim pravcima.

Sada otvoriše ovaj most i preusmeriše 94 a od linije koja prečicom spaja Čukaricu i Banjicu apsolutno ništa. Kad god se ide na bazene, Dragiše Mišović i VMA mora da se ide ili taksijem ili privatnim automobilom jer je GSP prava avantura.

Nek se pusti probni minibus pa kad bude bilo više putnika može autobus, pa kasnije možda i zglobni. Rasteretila bi se pedesetica.
 
Ja već duže vreme razmišljam o liniji B.Brdo-Banjica koja bi prolazila kroz Drajzerovu kada se završi onaj prilaz kod Hipodroma.

Надвожњак код Хиподрома је завршен, ако на то мислиш. Пре око месец дана су продужили 49, (Пере Велимировића - Баје Пивљанина поред Белог двора - Драгиша Мишовић - Драјзерова) преко новог надвожњака и даље Пожешком до Бановог брда. Није баш директна веза Брда и Бањице, али може да се преседне код Драгише Мишовића на било који бус или тролу и на Бањици си за 5 минута. :) Само је проблем с том линијом што саобраћају само два минибуса, на сваких 20 минута, исто као и док је 49 ишла само до Топчидерског парка, а сада је траса дупло дужа.
 
Дедињац":27ywivio je napisao(la):
Ja već duže vreme razmišljam o liniji B.Brdo-Banjica koja bi prolazila kroz Drajzerovu kada se završi onaj prilaz kod Hipodroma.

Надвожњак код Хиподрома је завршен, ако на то мислиш. Пре око месец дана су продужили 49, (Пере Велимировића - Баје Пивљанина поред Белог двора - Драгиша Мишовић - Драјзерова) преко новог надвожњака и даље Пожешком до Бановог брда. Није баш директна веза Брда и Бањице, али може да се преседне код Драгише Мишовића на било који бус или тролу и на Бањици си за 5 минута. :) Само је проблем с том линијом што саобраћају само два минибуса, на сваких 20 минута, исто као и док је 49 ишла само до Топчидерског парка, а сада је траса дупло дужа.

Strašno. Umesto autobusa oni natrte minibus koji će možda da vozi Karleušu sa Ade do Američke Ambasade umesto da vozi celu Čukaricu do Bolnica, Sportskog Centra i presedanja za Avalu. Da su pistili neki 142 preko ortopedske pa i da kažeš - autobus, ali oni pustiše minibus da vozi dole.

Što se tiče tvog predloga bolje da je produže kad su već i 49 produžili. Ovako me podseća na ono "the bus to nowhere".

I takt je katastrofalan, odnosno recept za mali broj putnika.
 
Na liniji 49 saobracaju 3 autobusa , zavisno od doba dana (minibus ili normalni) , licno sam video.
 
pozdrav forumasi!
pozdrav i za dedinjca, nadovezujem se na tvoj predlog... ne znam od kada postoji linija 34l ali ja vec nekoliko godina radim na dedinju i tu famoznu liniju sam videla par puta u zivotu i to iskljucivo oko pola 8 ujutro... i - uvek je prazna! stvarno ne znam ko je koristi.
nisam strucna ni najmanje, ali sam redovan korisnik gsp-a i tvoj predlog podrzavam.kao sto rekoh, dosta sam u tom kraju i povezivanje sa Trosarinom, preko B.Jerkovic ka Ustanickoj bi bio superpotez! O rasterecenju 50-ce da ne pricamo...
mene u stvari najvise zanima taj deo gde se povezuje sa novim naseljem Stepa Stepanovic (jer sam buduci stanar istog :) ) s obzirom na to da sam nova ovde, ne zamerite ako je pitanje negde vec postavljeno - ali, da li su u planu neke linije za ovo naselje?
 
^^^Поздрав и теби! Линија 34Л је почела са радом негде током јануара ове године и од тада је превезла укупно онолико путника колико људи дође на пројекцију норвешког документарног филма о фотосинтези беле детелине, без титлова. Недокучив ми је смисао линије коју изгледа не користе ни они којима стаје буквално испред куће.
И ја сам потпуни лаик када је ова тема у питању. Али пошто неретко преко пола сата чекам превоз, или пропустим два аутобуса за редом због гужве, имам доста времена за размишљање :)
Неко коначно решење за превоз до новог насеља Степа Степановић је проширење Вождовачког кружног пута, пошто ће аутомобилски саобраћај том улицом сигурно нарасти. Но, о томе је на другим темама нашироко писано. До тада, само увођење алтернативне линије 50-ици. И да, срећно усељење :kk:

@solecar Тешко да на линији 49 саобраћа нормалан аутобус. Ја барем још ниједан нисам видео. Проблем је кривина код Белог двора, кад скреће у улицу Пивљанина Баја. И минибус једва изведе то скретање.
 
Е супер. Сад та линија може да се "угаси" и возила пребаце на 303 :cool:
 
Linija 34L ima jasnu svrhu: povezuje putnike trolejbuskih i autobuskih linija sa stanicom gradske železnice. Ne znam koliko je dobar red vožnje, ni koliko se polazaka zaista ostvaruje, ali sam čuo da su stvari problematične, pa zato n ema ni putnika.
 
Матеја Бељан":sgbi8w5h je napisao(la):
Linija 34L ima jasnu svrhu: povezuje putnike trolejbuskih i autobuskih linija sa stanicom gradske železnice. Ne znam koliko je dobar red vožnje, ni koliko se polazaka zaista ostvaruje, ali sam čuo da su stvari problematične, pa zato n ema ni putnika.

Najveći problem je neusklađenost sa vozom , jer u pojedinim trenutcima , po dolasku voza , autobus se čeka po 20 min. Drugi veliki problem je što ide samo do bolnice Dragiša Mišović , tako da ga maltene niko i ne koristi , kad već postoje trolebusi koji mnogo češće idu. A oni koji žive u naseljima u blizini , Stevana Filipovića i Maleško brdo , između ostalog i ja , idu peške od stanice do stana. Ja ga koristim jedino kada se zateknem kod bolnice pa mi dođe pre trolebusa , i redovno sam jedini putnik.


Дедињац":sgbi8w5h je napisao(la):
@solecar Тешко да на линији 49 саобраћа нормалан аутобус. Ја барем још ниједан нисам видео. Проблем је кривина код Белог двора, кад скреће у улицу Пивљанина Баја. И минибус једва изведе то скретање.

Ja sam svojim očima dva puta video normalni autobus , čekajući trolebus kod bolnice Dragiša Mišović.
 
Na sajtu www.busevi.com je postavljeno glasanje za predloge za izmenu trase linije 34L. Pogledajte , pa glasajte , ako za jedan od predloga , ako želite. Predlog sa više glasova će biti upućen DJP.
 
ja glasala!
hvala na obavestenju, ovo bi bas bilo dobro da uspe. oba predloga su ok, pa ko bude azurniji :cool:

hvala dedinjac na obracanju, imam samo jos jednu molbu - ako moze neki link ili uput ka temi gde je pisano o linijama za novo naselje SS,hvala :)
 
сетио сам се једне линије што је некада ишла кроз Јерковић, која би могла поново да се уведе
011 (касније 24П): Медак 3-Јерковић-Аутокоманда-Славија-Трг републике-Цара Душана-Дорћол МГМ

пошто сам дао предлог да се 25П зове 36, онда би ова могла да буде 61, јер је то за сада први слободан број
 
JohnnyLee":2k6xnh72 je napisao(la):
сетио сам се једне линије што је некада ишла кроз Јерковић, која би могла поново да се уведе
011 (касније 24П): Медак 3-Јерковић-Аутокоманда-Славија-Трг републике-Цара Душана-Дорћол МГМ

пошто сам дао предлог да се 25П зове 36, онда би ова могла да буде 61, јер је то за сада први слободан број

prvi slobodan broj je 1 , pa 8 , 11 , 36 , pa tek onda 61.
 
1, 8 и 11 се чувају за трамваје, а 36 сам већ споменуо да би требало да се преименује 25П
 
Kakvo čuvanje? Od toga nema ništa.
Po toj logici ne bi mogao ni broj 61 jer se brojevi na 60+ čuvaju za Novi Beograd.
 
Od sutra linija 95 skracena do dunav stanice zbog popravke mosta. Da li je to dokaz da ima mesta za jos jednu liniju da okrece ili je samo nuzda,glasam da tako ostane. Mislim da 96 pokriva sasvim kako treba Borcu.
Pozdrav svima,ako sam promenio temu,izvinjavam se. :)
 
solecar":38vz4t4r je napisao(la):
Kakvo čuvanje? Od toga nema ništa.
Po toj logici ne bi mogao ni broj 61 jer se brojevi na 60+ čuvaju za Novi Beograd.

једноставно 1,8 и 11 су трамвајски бројеви и увек ће бити трамвајски бројеви (поготово што ће највероватније вратити 11). што се тиче аутобуских бројева, ту је сада систем ређање бусева како ко хоће и где ко хоће
 
Нисам пратио топик од почетка па се извињавам ако је већ било говора о ономе што намеравам да питам.
Елем, гледам нешто Гугл Мапс и сетим се другара из средње који су живели у Болечу и Лештанима и њиховог
путешествија до школе.
Занима ме да ли постоји нека линија која иде Кружним путем од рецимо Винче до, лупам, Раковице.
Осим те линије, ако не постоји, мислим да не би било лоше увести једну линију која би Аутопутем ишла
од Бубањ Потока до Кванташа и која наравно не би стајала на сваких 300 метара него рецимо на 1км и
служила би да повеже удаљеније делове града.




Видим да већ постоји нешто на "Приградским линијама јавног саобраћаја"
 
solecar":wx1bvxz7 je napisao(la):
Na sajtu www.busevi.com je postavljeno glasanje za predloge za izmenu trase linije 34L. Pogledajte , pa glasajte , ako za jedan od predloga , ako želite. Predlog sa više glasova će biti upućen DJP.

To glasanje se pretvorilo u cirkus, pratim već nekoliko dana i jedni i drugi lažiraju glasove, odnosno par ljudi koristi lažne IP adrese i samo veštački napumpavaju broj :D

Mada su ovi što glasaju za prvi predlog baš preterali, čini mi se da je u roku od sat vremena odjednom preko 30 ljudi glasalo za tu opciju iako ih je toliko bilo ukupno za 5-6 dana, ludilo :)
 
Nije bilo bas tako, dok su Knezevcani vodili sve je bilo ok, kad sam ja u Zarkovu obavestio komsije da glasaju i kad smo brzo presli u prednost, glasanje je ponisteno. I sta sad, treba opet da smaram ljude, sramota...
 
Vrh