Поздрав Беобилдери!
Већ дуже време пратим форум, а регистровао сам се да бих изнео свој предлог о продужењу линије 34Л (Жел.стан. Прокоп - Болница Драгиша Мишовић) и чуо ваша мишљења.
Тренутно, ово је једна од оних "фантомских" линија - чуо си негде да постоји, на стајалиштима је уредно обележена, па опет је никад ниси видео у природном окружењу. Није ни чудо кад пролази често као Халејева комета - радним данима полази на 15-30 минута, званично, незванично дупло ређе, а викендом на сваких сат времена. Кад се сабере оних пар пута колико сам имао прилике да видим ову ретку зверку, укупан број путника је 0. Вероватно најбесмисленија линија у систему ГСП.
Е сад, уместо укидања, предлажем радикалну промену. О чувеној линији 50 се све зна. Није џабе носилац ласкаве титуле "Најгора линија у граду". Мислим да би линију 34Л требало продужити преко Бањице и Трошарине, и даље трасом 50-ице, до једне од окретница у близини Устаничке. Окретница у Устаничкој је већ претрпана па у обзир долазе Коњарник (17,19,31), Цветкова пијаца (55,309) или чак Миријево (46). Наравно, избацити Л из назива линије и повећати број полазака на сваких 8-10 минута, радним даном.
Нисам имао времена да преправим мапу, као што рекох 34 не би окретала на Устаничкој већ некој од окретница у близини.
Шта добијамо? Пре свега, растерећење 50-ице. Мање гужве, краће чекање. Ако непоуздана 50 касни, 34 може да улети и покупи добар део путника. Алтернативна линија од пијаце на Бањици кроз Саве Машковића и Вождовачки кружни пут до Јерковића је преко потребна и биће још потребнија када се заврши насеље Степа Степановић. Даље, спајају се велике окретнице Устаничка, Шумице и Трошарина са Железничком станицом Београд-Центар, тј. Беовозом. На крају, источни делови града (Звездара/Миријево, Коњарник, Медак, Јерковић) добијају директну везу са ВМА и прометном станицом код болнице Драгиша Мишовић.
Предлог је можда добар, можда није, то хоћу од вас да чујем, али оваква линија 34Л никоме не служи и са њом свакако треба нешто урадити.