Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ništa novo, to je prema planu iz 2015te okretnica gornji grad 2 i čak nova garaža koja bi bila naslednik stare, niže oko 3 km. Prvo, ako se seli 17, onda okretnica ostaje samo kao taxi stanica. Možda sole može da vidi u tom planu koje linije su predvidjene za galeniku 2 tj gornji grad. Drugo, 88 je davno išao sa gornjeg grada i bačke. Još, plan je da se kej oslobodi linija. Druga je priča što se uvećao broj putnika na relaciji linije. Zaključak, svakako će ljudima dati bar jednu liniju, pogotovo što su udaljeni od prevoza.
 
Hajmo da vidimo gde može šta sa keja. Jeste teško pitanje i za ljude iz djp. Biće uvek neko rešenje koje neočekujemo.

82 da ide na stari gornji grad?
88 ide na novi gornji grad.
610 i 611, već glomazne, da idu na paviljone, a dve da se sklone, opet dodje tema na 81 i njegov lokal.
703 da ostane na keju kao u proteklih 40 godina.
705 ima prostor da se produži npr blok 20.
706e ima prostora da se produži, čak i bez brojnih stanica koje preskače do aerodroma.
 
Jedino da im ne padne ideja za eko3 od gornjeg grada do keja, onda će sve da skrate do gornjeg grada. :)
 
84 treba da ostane kako jeste. 612 umesto Banatskom da saobraća preko obilaznice ka Pančevu i onda levo u Cara Dušana i redovno ka Galenici.
Mislio sam na to da umesto da se linije 84 i 612 okreću na Novoj Galenici sistemom ulica, da se produže za jednu do dve stanice do te nove okretnice, ako to nije previše komplikovano, kruženje i sl. 612 se koristi kao veza Nove Galenike sa Zemunom i Kvantašem, tako da i ona treba da ide preko Nove Galenike.

Ništa novo, to je prema planu iz 2015te okretnica gornji grad 2 i čak nova garaža koja bi bila naslednik stare, niže oko 3 km. Prvo, ako se seli 17, onda okretnica ostaje samo kao taxi stanica. Možda sole može da vidi u tom planu koje linije su predvidjene za galeniku 2 tj gornji grad. Drugo, 88 je davno išao sa gornjeg grada i bačke. Još, plan je da se kej oslobodi linija. Druga je priča što se uvećao broj putnika na relaciji linije. Zaključak, svakako će ljudima dati bar jednu liniju, pogotovo što su udaljeni od prevoza.
Ako se dobro sećam (ispravite me ako grešim), u vreme kada je linija 88 išla do Bačke, sa druge strane se okretala na Julinom brdu.

Na forumu sam čuo da će linije 17 i 88 produžiti do Galenki (do stambenog kompleksa za MUP i vojsku) i meni se nesviđa taj predlog jer je već problem veza između Sava centra i sajma (čukarice) jer je tu 88 preopterećen. Zato predlažem liniju 69 Čukarička padina - Bežanijska kosa.
Trasa ka Bežaniji:
Čukarička padina okretnica 87 - Stevana Đurđevića - Radnička - Svetolika Lazarevića Laze - Savska magistrala - Bulevar vojvode Mišića - Most Gazela - Španskih boraca - Bulevar Milutina Milankovića - Omladinskih brigada - Bulevar heroja sa Košara - Nikole Dobrovića - Dr. Huga Klajna do okretnice 75-ice
U drugom smeru isto uz da ide Strugarskom

Stanice sve koje su na trasi uz još jednu stanicu u ulici Španskih boraca ili stanica za 67 i 94 je blizu i još dve u Bulevaru heroja sa Košara koje su već označene. Interval bi mogao biti 15 ili 20 min u špicu/ 20 ili 30 van špica.

I da okej je produžiti 17.
Nisam baš najbolje razumeo svrhu predložene linije 69.
 
Hajmo da vidimo gde može šta sa keja. Jeste teško pitanje i za ljude iz djp. Biće uvek neko rešenje koje neočekujemo.

82 da ide na stari gornji grad?
88 ide na novi gornji grad.
610 i 611, već glomazne, da idu na paviljone, a dve da se sklone, opet dodje tema na 81 i njegov lokal.
703 da ostane na keju kao u proteklih 40 godina.
705 ima prostor da se produži npr blok 20.
706e ima prostora da se produži, čak i bez brojnih stanica koje preskače do aerodroma.
Za reorganizaciju Keja Oslobođenja (bilo je reči i o trajnom ukidanju), neophodna je reorganizacija okretnice Paviljoni, ali i još nekih okolnih linija i okretnica. Generalno, nešto od pomenutog je izvodljivo.
 
Дугорочно гледано, најбоље решење би било увођење трамваја кроз булевар Николе Тесле, Карађорђеву, Главну и Цара Душана до Галенике и новог насеља. Све остало је мрцварење са преседањима.
 
612 je besmisleni antibiotik. Potrebno je uvesti ozbiljnu vezu Galenike i Gornjeg grada sa Zemunskom stanicom i Novim gradom.
 
Па циљао је да растерети кретања са аутопута ка Сајму. А реалних путника дуж булевара Хероја са Кошара данас има само у блоку 65, остало је све пустиња. Ту би било корисније да се пусте локалне кружне линије за пуњење БГ воза код Тошиног бунара са обе стране насипа.
 
Na forumu sam čuo da će linije 17 i 88 produžiti do Galenki (do stambenog kompleksa za MUP i vojsku) i meni se nesviđa taj predlog jer je već problem veza između Sava centra i sajma (čukarice) jer je tu 88 preopterećen. Zato predlažem liniju 69 Čukarička padina - Bežanijska kosa.
Trasa ka Bežaniji:
Čukarička padina okretnica 87 - Stevana Đurđevića - Radnička - Svetolika Lazarevića Laze - Savska magistrala - Bulevar vojvode Mišića - Most Gazela - Španskih boraca - Bulevar Milutina Milankovića - Omladinskih brigada - Bulevar heroja sa Košara - Nikole Dobrovića - Dr. Huga Klajna do okretnice 75-ice
U drugom smeru isto uz da ide Strugarskom

Stanice sve koje su na trasi uz još jednu stanicu u ulici Španskih boraca ili stanica za 67 i 94 je blizu i još dve u Bulevaru heroja sa Košara koje su već označene. Interval bi mogao biti 15 ili 20 min u špicu/ 20 ili 30 van špica.

I da okej je produžiti 17.
Po meni moze linija 17 da se produzi,cak moze i tu da okrece 85,dok bi linija 105L isla na relaciji Ovca-Borca 3-Zemun backa.Plus bi liniju 703 stavio da prolazi kao 707,ali naravno da ide normalno posle do keja.
 
To što je nešto antibiotik, ne znači da je besmisleno.
Besmislen nije zbog trase ili slicno, vec jer ne predstavlja ozbiljnu vezu i liniju, niti fider za voz.
Ako zelimo da ljudi sa Galenike i Gornjeg grada idu vozom (koji u idealu ide na 15 min + medjugradski staju tamo) ne mozemo im kao varijantu za dolazak do istog ostaviti autobus koji ide svakih 100 minuta. Nema smisla.

Jos jedan problem je sto, bez obzira na to sto deli trasu sa 708 jednim delom, na glavnom presedackom mestu (kod GO Novi Beograd) staje potpuno na drugom mestu. Ljudi cekaju tamo gde staje 708 (koji ide cesce), posebno jer su tamo i 65, 75…
 
612 je odlično zamišljena linija. Mogu neki da se ljute, ali stvarno čekati bus skoro 40 min kao neki moji prijatelji, nije u redu. Sad, 85 neće dirati, jedino da se nadamo nekom 103 preko mosta. Čak bi i onu nesretnu 707 vratio na staru trasu.
 
612 je odlično zamišljena linija. Mogu neki da se ljute, ali stvarno čekati bus skoro 40 min kao neki moji prijatelji, nije u redu. Sad, 85 neće dirati, jedino da se nadamo nekom 103 preko mosta. Čak bi i onu nesretnu 707 vratio na staru trasu.
707 nek ide samo preko Altine kao veza jedne strane sa Zemun parkom i Polimarkom,a s druge strane veza sa centrom grada,tj zeleni venac.A preko Galenike gde ide on tu bi stavio 703.
 
Čuo sam od jednog poznanika da su stanovnici Borče i leve obale Dunava tražili da se uspostavi linija Omladinski stadion-Zrenjaninski put-Most Mihajla Pupina-Zemun (Gornji Grad). Da li je neko čuo nešto više?
 
Čuo sam od jednog poznanika da su stanovnici Borče i leve obale Dunava tražili da se uspostavi linija Omladinski stadion-Zrenjaninski put-Most Mihajla Pupina-Zemun (Gornji Grad). Da li je neko čuo nešto više?
Nisam. Ali mislim da je linija besmislena.
 
Čuo sam od jednog poznanika da su stanovnici Borče i leve obale Dunava tražili da se uspostavi linija Omladinski stadion-Zrenjaninski put-Most Mihajla Pupina-Zemun (Gornji Grad). Da li je neko čuo nešto više?
Nisam cuo.Ali bolje linija 105L da ide na relaciji Ovca-Borca 3-Zemun backa.Od zemuna do omladinskog stadiona se moze ici bilo kojim do zelenjaka pa na 16 ili 95 do pancevca i spustis se dole.
 
Nisam cuo.Ali bolje linija 105L da ide na relaciji Ovca-Borca 3-Zemun backa.Od zemuna do omladinskog stadiona se moze ici bilo kojim do zelenjaka pa na 16 ili 95 do pancevca i spustis se dole.
Netreba nikakva linija tu. Sa Omladinskog stadiona na 101 ili 106 do tržnog centra u Borči i na 85. Može da se promeni da 85 bude redovniji npr. interval za radni dan: 10min u špicu /15 min van špica vikendom 15min u špicu/20 min van špica.
 
Можда би било боље да постоји линија Котеж-Борча-Пупинов мост-Земун (кеј?)?
 
Ako ima potrebe nek se uvede ta linija Omladinski stadion - Zemun (npr. Bačka)
 
Истина да је окретница мала, али би значила директна веза Борчом као и преко Дунава са Земуном. Није неопходно да иде до кеја, може и до Бачке.
 
Vrh