Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Mislim da na Julinom brdu može da okreće iza one poslovne zgrade. Jedini problem je što bi bus okretao ljudima pod prozorom, parking bi se uklonio.
Pogledajte prilog 125335
Opet ti Julino brdo, hajde ukucaj na google Julino brdo pa ces videti gde se nalazi. Ceo taj deo Marine Velickovic, Sinise Stankovica, svi ljudi koji zive tu kazu da su u Zarkovu. Samo sivi soliteri predstavljaju Julino brdo, arhitekte koje su pravile naselje su taj naziv uzele. Ok oko Adiko banke u Zarkovu. Ja sam vise u fazonu da bi se kod Zarkovacke crkve i groblja trebala napraviti okretnica za tramvaj i po neki autobus, na mestu stovarista na cosku preko puta groblja. Idealna lokacija na samoj raskrsnici
 
To je još bolji predlog.
A to što krostim pogrešan naziv zahvali se onom ko je kumavo stanici kod maksija. :)
PS
Po gugl uokvireno ovo je julino brdo.
1642977007480.png
 
Проблем је што се људи у данашње доба оријентишу према стајалиштима јавног превоза, а ретко ко упознаје локалне топониме. И што су стајалишта круто бирократски и често аљкаво именована.
 
Ja kada bih se orijentisao po nazivima stajališta kao jedinom i 1000% merodavnom stavkom, došao bih u neku od smešnij situacija. Recimo, kažem nekome nalazim se na Kneževcu, jer čitam šta piše na tabli, i taj neko ko treba da dođe po mene, završio bi u Bulevaru patrijarha Pavla, umesto na Ibarskoj magistrali. Ili nekome da kažem da mu se to što traži nalazi kod Toplane, pa on završi u Višnjičkoj banji umesto u Miljakovcu.
 
Da mozda je najapsurdnije stajaliste Knezevac na sred Vidikovca. Slicno kao kod ade Cukarica. Zamislite npr da se neko stajaliste zove Savski Venac.
 
Zanimljivo da je prvo išla od gornjeg grada zajedno sa 83, pa prebačena na bačku i uz sankcije ostala na keju dok eto 83 od muhara ode na bačku. Imala je trasu kao 85 od bačke pa do železnika.
 
S obzirom na to da sa nazivima stajalista ne postoji nikakav red i pravila ne mozemo ni da ocekujemo da ce promeniti Knezevac ili Julino brdo...
Treba sve raditi po pravilima:
1. Sva stajalista u blizini moraju da imaju isti naziv (nisu okej Resavska i Tasmajdan na istom mestu, 27. marta i Takovska na istom mestu...)
2. Stajalista koja NISU BLIZU nikako ne smeju da nose iste nazive, to je jos veci problem svima.

Imamo slucaj sa ''Milutina Milankovica'' na 4 razlicita mesta duzinom cele ulice
''Bircaninova'' je i vazan terminus u gradu, ali takodje i stajaliste u Kneza Milosa, na skroz drugom kraju Bircaninove ulice
''Dom zdravlja Vozdovac'' za liniju 17 se u jednom smeru nalazi kod glavnog objekta doma zdravlja, a u drugom kod filijale u Sumicama, dva kilometra dalje
Dve grupe ''Gandijevih'', ''Omladinskih brigada'', ''Jurija Gagarina'', ''Bulevara Z. Djindjica'', ''Spanskih boraca''...

Mislim da je potrebno insistirati na uvodjenju pravila. To bi olaksalo navigaciju putnika, izradu mapa, ali i izbegle bi se neprijatne situacije kada linije zbog promene trase dva puta na razlicitim mestima imaju stajaliste sa istim nazivom. Npr 37 vec vise od godinu dana ima dva stajalista ''Kneza Viseslava'' potpuno na drugim krajevima te ulice.

Nazivi mogu da se daju po objektima (npr Sumarski fakultet), naseljima, ili ako je bas neophodno koristiti naziv ulice, moguce je spreciti zabunu koriscenjem naziva obe ulice sa raskrsnice (tipa Kneza Viseslava/Ratka Mitrovica)

Ovo verovatno nema ko da cuje, a i taj koji bi mogao ocigledno nije zainteresovan...
 
57 би могао да време чека на Голфу, 49 да се продужи до Белих вода, 85 до Јулиног брда.
Где да чека у Голф насељу? Не постоје нише, тј. проширења за аутобуска стајалишта. У Петра Мартиновића зна да буде хаос због аутомобила паркираних испред пекара, апотека итд. Осим тога, линија 57 раднима данима иде на 20 минута тако да се њеним измештањем са окретнице на Бановом брду не добија много.

U Golf naselju nikada ne cekaju vreme jer je terminus obicno stajaliste na sred ulice. Ne znam gde mislis da se neki autobus okrece na Julinom brdu, tamo ne postoji okretnica. Za 49 se slazem.
То и није терминус већ обично стајалиште. Једини званични терминус за 57 је Баново брдо.

Ако се већ разматра окретница за линију са Бежанијске косе, то може да буде окретница Церак виногради, али да траса иде Трговачком до Јабланичке и онда Виноградским венцем до окретнице. Тако би се добила линија која не би кружила као 52 кроз Аце Јоксимовића.

Иначе, општина Чукарица је прилично слабо повезана са савским блоковима. Постоји трамвај који превише кружи како би се попео на Мост на Ади, и постоје 85 и 89 које нису баш честе као 23, 37 и 88.
 
To je privremeno kako kazu da tramvaj kruzi kako bi se popeo na most na adi.Trebalo bi da se naprave sine tamo kod garaze novi beograd gde ide 85.Trebalo bi ubuduce ako naprave, da ide levo kod delta sitija,pa desno da skrene gde ide 85 da se napravi tramvajska sina i umesto desno gde ide 85, produzi pravo i onda desno se penje na most na adi.
 
Знам ја да је планирано да трамвај иде кроз Марка Христића и да је ово само привремено, али код нас привремено предуго траје. Могло је то да се уради заједно са шинама на мосту, нема ни 400 метара двоколосечне трамвајске пруге.
 
Tačnije, tramvaj je planiran i kroz Agostina Neta i Đorđa Stanojevića. Kroz Marka Hristića je planiran sredinom 80ih, kada je planiran most preko Ade, tj. preko prevlake Ade. Marka Hristića bi po tom planu direktno išla na most i u Kirovljevu ulicu. Bolje bi bilo da se izgradi trasa kroz M. Hristića.
 
Znam da je bilo nekoliko predloga kako Miljakovac i Kanarevo spojiti sa Železničkom stanicom Rakovica, ali se ne sećam da li je neko predlagao da se autobusi na liniji 3a preusmere preko Vareske i KB do Pere Velimirovića. Ne gubi se ni jedna stanica na Rakovičkom putu, u obrtu je duže za pet minuta, a mnogi bi sa Kanarevog prešli na trojku ka gradu ili ka BG vozu. Ovo rešenje bi bilo bar za nekoliko godina, jer tramvaji neće skoro ka Rakovici, a 3a ide prazan.
 
Kojom linijom prevoza mogu od BASa do 27 marta tacnije do Beogradskog Oftalmološkog Centra
A kojom linijom od Prokopa do istog?
 
Sa Beograd Centra možeš na trole 40/41. Sa Glavne autobuske stanice bi najsrećnije bilo uhvatiti 23 u Kneza Miloša, mada su moguća i neka majmunisanja i bespotrebna presedanja.
 
Са Прокопа 40 иде директно, сиђеш у 27. марта.

Са БАСа најлакше 2, мало кружи, јелте, али стаје практично испред. Ипак, гугл предлаже 7 до Таша па пешке преко парка, спустиш се поред РТС-а и пијаце и ту си. Искрено, ја бих изабрао шта прво наиђе.
 
Ако баш волиш возове или се потрефи да не мораш да чекаш БГ Воз идеш до Вуковог споменика, па на 2 или 5 две или три станице што је можда и најбрже али не знам у коликом је расулу БГ Воз тренутно.
 
Na forumu sam čuo da će linije 17 i 88 produžiti do Galenki (do stambenog kompleksa za MUP i vojsku) i meni se nesviđa taj predlog jer je već problem veza između Sava centra i sajma (čukarice) jer je tu 88 preopterećen. Zato predlažem liniju 69 Čukarička padina - Bežanijska kosa.
Trasa ka Bežaniji:
Čukarička padina okretnica 87 - Stevana Đurđevića - Radnička - Svetolika Lazarevića Laze - Savska magistrala - Bulevar vojvode Mišića - Most Gazela - Španskih boraca - Bulevar Milutina Milankovića - Omladinskih brigada - Bulevar heroja sa Košara - Nikole Dobrovića - Dr. Huga Klajna do okretnice 75-ice
U drugom smeru isto uz da ide Strugarskom

Stanice sve koje su na trasi uz još jednu stanicu u ulici Španskih boraca ili stanica za 67 i 94 je blizu i još dve u Bulevaru heroja sa Košara koje su već označene. Interval bi mogao biti 15 ili 20 min u špicu/ 20 ili 30 van špica.

I da okej je produžiti 17.
 
Ono što bi bilo lepo da se nekako uradi je da se tu okreću i 84 i 612. Da se nekako napravi da se sve objedini, kad se već planira izgradnja okretnice, a da ne bude komplikovano i nefunkcionalno.
 
84 treba da ostane kako jeste. 612 umesto Banatskom da saobraća preko obilaznice ka Pančevu i onda levo u Cara Dušana i redovno ka Galenici.
 
Vrh