Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

jlaki":3gqixcu8 je napisao(la):
Ja se ne slažem sa time. Stajališta treba da se nazivaju po ulicama ili po javnim institucijama gde se nalaze.

Ili da traže novačnu kompenzaciju od Delte da bi premenovali stajališta u Delta City, i od ostalih.
Stajališta treba da se zovu prema značajnim objektima u blizini kojima gravitira veliki broj ljudi. Sviđalo se to nama ili ne, Delta City je jedno od takvih mesta i stajalište je potrebno preimenovati.
 
Ako stajalište može da se zove Coca Cola (latinicom), ili Belville (latinicom) onda može i Delta City. Ali ja bih odmah uklonio reči na stranom jeziku
 
solecar":1y2otwpd je napisao(la):
Prigradski , mene čisto interesuje naziv naselja koje je oivičeno ulicama Bulevar Kralja Aleksandra , Mite Ružića i Matice Srpske.

Ako hoces precizno taj kraj se zove mesna zajednica Zeleno brdo ;) :laugh:
Dakle kao neka tromedja Mirijevo,MML i Kluz bukvalno su naselja spojena pa naziv bas i nije potreban :)
 
jlaki":8lacios3 je napisao(la):
Ja se ne slažem sa time. Stajališta treba da se nazivaju po ulicama ili po javnim institucijama gde se nalaze.

Ili da traže novačnu kompenzaciju od Delte da bi premenovali stajališta u Delta City, i od ostalih.

Ne očekujem da se stanica zove Delta Siti, ali stanica Belvil bi bila više nego logična nego mnoge stanice nazvane po broju bloka..
 
Veci problem od samog izbora imena stanice je ponavljanje istog imena na razlicitim stanicama, tako imamo nekoliko stanica "jugopetrol" (Hipodrom, Batajnica)
"nadvoznjak" (Batajnica, Ostruznica)
"Toplana" (Vidikovac, Brace Jerkovic)
"crkva" (Surcin, Zeleznik)
sto naravno na lokalnom nivou ne predstavlja problem ali moze doci do pometnje kada se sagleda citav sistem ili ako slucajno jedna linija opsluzuje dve istoimene stanice sto je teoretski moguce (kada bi 50. polazila sa Vidikovca imali bismo dve stanice "Toplana" na trasi)

Ozbiljan problem je dupliranje imena okretnice "Zvezdara": i okretnica trola u Cingrijinoj a i okretnica 55. kod Cvetka isto se zovu a udaljene su 650m jedna od druge uz bitnu visinsku razliku i vezane za potpuno razlicite pravce. Hitno treba preimenovati barem jednu, recimo okretnicu 55. u "Cvetkova Pijaca" ili postojecu "Zvezdara/pijaca" (okretnica 309 preko puta)
 
ili makar blok 67.

siguran sam da mnogo više korisnika tog stajališta koristi objekte u bloku 67 (belvil i dc) nego što koristi beogradske elektrane.
 
A zna li ko gde je piaca skadarlija jednostavno bajlonijeva [ignjat bajloni ceh pivar industrijalac] pijaca zvezdara cvetkova pijaca ,29 novembra /despota stefana itd :rolleyes:
 
Drugari svratite do teme "imamoplan" na novu diskusiju o mogucnosti uspostavljanja autobuskog podsistema koji bi koristio iskljucivo zute trake.

Verujem da na taj nacin moze brzo i efektno da se znatno unapredi usluga uz minimum ulaganja (cisterna zute farbe :))

Ne samo da su sva misljenja kao i uvek i te kako dobro dosla vec sto vise bude predloga to cemo bolju mrezu sastaviti.

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=175260#p175260

68_zuti-bus-logo.png
 
Danas sam nešto gledao na http://gsp.rs/dnevne_linije1.htm i vidim da su izmenjeni nazivi nekih stajališta:

Jugopetrol > Petlja Radnička
Fabrika šećera > Ada Ciganlija
Servisi > Airport City

Vidim da na 71 postoji stajalište Fakultet dramskih umetnosti, da li se ono ranije zvalo Beolesnina? Možda ima još nekih izmena, nisam mnogo gledao. Fabrika šećera mi je uvek zvučalo smešno i čekao sam kada će da ga izmene. Mora hitno da se razreši dilema Zvezdara (Čingrijina)/Zvezdara pijaca/Zvezdara (Gospodara Vučića), a mislim da nijedna dva stajališta koja nisu na rastojanju manjem od 100 metara ne treba da imaju isti naziv.
 
Na autobuskim gradskim linijama 33, 35, 42,43, 48, 79, 303, 610, kao i prigradskoj liniji 493 od 2. aprila ove godine biće uveden dodatni broj vozila.

Povećanjem broja vozila na navedenim linijama smanjiće se vreme čekanja na stanici. Zahvaljujući građanima koji su redovno očitavali svoje „bus plus" kartice, Direkcija za javni prevoz dobila je odgovarajuće podatke koji će omogućiti da pomenute linije budu pojačane dodatnim autobusima gradskog prevoza, saopštavaju iz „Bus plus" sistema.

Dodatnim vozilima pojačavaju se linije Pančevački most (Železnička stanica) - Kumodraž, Trg republike - Lešće (Groblje), Slavija (Birčaninova) - Petlovo brdo, Trg Republike - Kotež, Pančevački most (Železnička stanica) - Miljakovac 3, Dorćol (SRC Milan Muškatirović) - Mirijevo 4, Ustanička - Zaklopača, Zemun (Kej oslobođenja) - Jakovo i Beograd - Mladenovac.

Pokazalo se da je na navedenim linijama broj očitavanja kartica izrazito veliki, što ukazuje na to da je postojeći kapacitet nedovoljan i da treba povećati broj vozila.

- Analizom podataka dobijenih očitavanjem karata na ovim gradskim linijama uočili smo da zaista postoji potreba za uvođenjem dodatnog broja vozila i pojačavanjem njihove frekvencije. Dodatni broj vozila na ovim linijama startovaće početkom aprila. Još jednu izmenu smo napravili i na autobuskoj liniji Beograd-Mladenovac, koja saobraća auto-putem, tako što smo uveli još jedan polazak u popodnevnom špicu kako bi se rasteretila gužva kod Autokomande - kaže Željko Ožegović, član Gradskog veća.

Sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu omogućio je svakodnevno prikupljanje podataka o broju očitavanja kartica, to jest broju vožnji građana u toku jednog dana. Time su Direkciji za javni prevoz obezbeđeni podaci o broju vožnji na pojedinačnim linijama i vozilima na liniji u toku svakog polaska, sata, dana ili definisanog vremenskog perioda.

preuzeto sa www.studiob.rs
 
lynx":1n6lh0fc je napisao(la):
Vidim da na 71 postoji stajalište Fakultet dramskih umetnosti, da li se ono ranije zvalo Beolesnina? ...

Juce sam sišao kod FDU-a i ustanovio sledeće.

- Stanica sa te strane ulice u Bulevaru umetnosti ispred samog FDU-a nije renovirana, tj nema ni klupicu ni nastresnicu i defiinitivno se zove BEOLES (meni se prvi put ucinilo da kaze BeolesNINA, izvinjavam se).

- Stajlište prekoputa (ka novom merkatoru) je novo, ima nastrešnicu i obeleženo sa "FAKULTET DRAMSKIH UMETNOSTI".

Znači, iz nekog razloga stanica sa strane FDU-a je zadržala i stari izgled i staro ime.
 
Та станица (стајалиште је реч коју не користим) се увек звала Беолес, односно Словенијалес.
 
1111":3g8ginjh je napisao(la):
Та станица (стајалиште је реч коју не користим) се увек звала Беолес, односно Словенијалес.

Lepo je sto se razvila diskusija o imenima stajalista, ali meni je to bilo usputno pitanje. Razlog sto sam se pridruzio topiku je taj sto su nama iz Vojvodjanske ukinuli sve prevoze do Hale sportova i Fontane, koje smo decenijama imali. Nadam se da ce biti jos Bezaninaca koji ce me podrzati.
 
Sad će rekonstrukcija Vojvođanske, a uskoro verovatno i uskog grla kod N. Dobrovića, pa ćeš imati jedan super biciklistički koridor do Hale Sportova i Fontane :lol:

Zar su 72 ukinuli?
 
Лаки, нису укинули 72-ку, него сада, мислим скоро већ годину дана, иде преко Бежанијске косе. Из Тошиног бунара скреће десно у Николе Добровића, па даље иде Марка Челабоновића, онда лево у Др. Хуго Клајна, даље право целом дужином Недељка Гвозденовића и онда старом трасом низ Сурчински пут и даље ка аеродрому Никола Тесла.
 
Linija 72 ide preko Bežanijske od 1. septembra , od kada je otvorena škola "Dragan Lukić" i upravo zbog nje je linijqa preusmerena.
 
Interesuje me mišljenje oko sledećeg predloga: preusmeriti liniju 51 na most preko Ade, zatim preko Omladinskih brigada ili Trećeg bulevara, do Opštine i dalje traom linije 76 do Bolnice. Linija 76 bi se ukinula, a vozila preusmerila na novu 51-icu.
 
Linija 51 je odlična podrška za tramvaje i ne treba je uopšte dirati. Bolje uvesti neku novu liniju koja bi išla tuda.
 
слободан је број 70, тако да може он да иде том трасом. а о 85 би требало размишљати да се продужи до Видиковца или Петловог брда, али да иде Ибарском
 
Trebalo bi da se misli o tome da se unaprede tramvaji, a ne da imamo alternativne linije, jer, eto, tramvaji su nepouzdani :notok: Zamislite da Zagreb uvede preklapajuće linije. Ako su ramvaji stvarno toliko nepouzdani, da mora da postoji i autobus, ukinuti ih. Ako mogu da dobiju neophodnu prednost, normalne podstanice, skretnice i prostor, onda učiniti to. 33 nema šta da traži u Vojvode Stepe, 51 nema šta na Železničkoj... 95 mogu još nekako da progledam kroz prste, ali zato, 94 nema šta da traži u Jurija Gagarina, kao ni 74 duž Ruzveltove.
 
27 i 32 da idu od Omladinskog stadiona , liniju 25 P staviti da ide od Omladinskog stadiona do Mirijeva , 25 od Vukovog spomenika do MZ Kumodraž , sve autobuse koje idu preko sajma skratiti da kreću od okretnice Banovo brdo ka perifernim terminusima , 95 skratiti do UŠĆA , 94 do Letnje pozornice , 83 i 78 do UŠĆA , 73 i 68 skratiti do Bloka 70A , 610 da ide od Bloka 45 do Jakova , 82 da ide do bloka 70 , 45 da ide do bloka 45 , 24 da ide od Taša ka Neimaru , 26 od Vukovog spomenika ka Braće Jerković , 79 da ide od Pančevačkog mosta Venizelosovom do Cvijićeve i dalje svojom trasom Ka Mirijevu , 309 da ide od Ustaničke , 33 da ide svojom starom trasom od Voždovca do Kumodraža , linije 30 , 31 , 39 , 42 , 47 , 48 , 59 da kreću od Autokomande ka perifernim terminusima i eto , tramvaji imaju prednost , pošto nema poklapanja trasa sa autobuskim. A ako nestane struje , padne sneg pa se zalede skretnice , rade radovi na nekom delu tramvajskih šina , ili pukne neka cev kod tramvajskih šina , šta da se radi , viša sila , zato u takvim slučajevima put pod noge.
 
Vrh