Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ne smeta nego bi mogao da ide kružno i bude funkcionalniji, jer bi povezao i Železničku stanicu sa Opštinom... ali ne postoji volja za time
 
Тачно је да не постоји воља, али све једно он мора да вози овако јер му је ово једини смисао.

Слао сам је предлоге Дирекцији за одличну кружну линију по Новом Београду, која би повезивала железничку станицу са делом око општине и неким који су удаљени од воза, али су их глатко одбили.

А што је најгоре, за ту линију би била довољна само два аутобуса (нешто као 700 у Батајници). :rolleyes:
 
Ne mogu da se pravdaju da nemaju dovoljno vozila, redukovali su 73 i 706, gde su im 3 vozila? Tačno su mopgli da naprave novu liniju
 
Правдали су се да је потрошен буџет за ову годину, а онда продуже линију 408 скоро до Малог Пожаревца. :rolleyes:
 
Trebalo bi sledeće godine da pritisnemo Direkciju da pojača liniju 10. Nikad bednije nije išla. Jesu oni pojačali devetku, ali Voždovac se najviše gradi. I kada se izgradi Vojvoda Stepa, tj. 4. juli, bar deo putnika bi trebalo preusmeriti na tramvaje nekom lokalnom linijom. Podsećam da je i 33 nekada išao samo do Trošarine.
 
ljudi imam jedno bas radikalno resenje...beogradski potencijali tj resursiapsolutno stoje neiskoriscjeni a mi se guzvamo po prevozima ko krmad...elem
1- beovoz ili bg voz bi trebalo da ide od Resnika do Prokopa na svakih 10ak min
2- busevi bi trebalo da ljude s Resnika, Rakovice, Kijeva, Vidikovca, Petlovog brda dovoze do stanice bg/beo voza u lokalu
3- time bi pospesili efikasnost i ekonomicnost transporta a i izmestili deo buseva da ne idu ka centru...manje guzve, manje zagadjenje...
4- vec postojeci bg voz bi trebao da ide na 10 min a da stanice bolje povezu s ostalim drumskim saobracjajem u okviru gsb-a
5- produziti stanicu bg voza preko pancevackog mosta i izgraditi stanicu u borci koja bi bila integralna za BG:Voz i Buseve iz okoline a i da ima parking mesta poput one na NBG, za sve buseve koji dolaze iz Zrenjanina, Ovce, Borce,...Panceva i Vrsca da tu okrecju a da putnike preuzimaju vozovi i dalje prevoze jer su vozovi brzi, efikasni, jeftini, nezavisni, brzi i to je po meni dobro jer bi se i ovi busevi izmestili iz grada pa bi imali manje guzve, manje zagadjenja, vise para, ekonomicniji transport i sl..
 
Добродошао! Видим да си релативно нов/нова на форуму, и вероватно ниси исчитао оне километарске теме. :) Како да ти се то замери када би ти треба годишњи одмор да их исчиташ све. :rolleyes:

Ипак, као неко ко прати ситуацију на железницама, и који релативно познаје тај систем, тврдим да би за реализацију те идеје требало доста улагања. Биле би нам потребне нове композиције, јер Железнице Србије располажу са ограниченим бројем, са којим осим околине Београда морају задовољити већи број праваца у Србији са неким минималним саобраћајем. Потребни су и одређени радови на инфраструктури, а ред величина улагања да добијемо озбиљну градско-приградску железницу је 150-200 милиона евра. Не значи да то улагање није оправдано, али инвестиционе могућности су нам ограничене. У плану за скору будућност је да се интегрише крак за Ресник, али са много нижим перформансама квалитета него што ти очекујеш. Премда, ни то неће бити бескорисно.
 
Što se tiče južnog dela Grada, mislim da je najbolje rešenje transformacija tramvaja 3 u laki metro, odnosno, to je jedina linija lakog metroa koju bih prihvatio u Beogradu i koja je gotovo potpuno izgrađena (bio bi potreban neki tunel kod Železničke, a tu bi moralo da se preseda na neku drugu liniju) S obzirom na to da je presedanje na Prokopu nezgodno i da je kombinacija autobus-voz-voz-autobus nezgodna za jednu gradsku vožnju, posebno ako se uzme u obzir takt koji teško da bi bio učestaliji od petnaetominutnog...
 
Mada mi se ideja sa novom stanjcom Krnjača / Borča dopada (+ neki park n ride) a mislim da ne iziskuje velika sredstva.
 
@FrancuskaSobarica

Sve to sto navodis je na svu srecu sastavni deo projekta razvoja BG:voza i uskoro ce postati realnost.

- Grad je platio remont jos dve elektromotorne garniture, cim budu spremne bice otvorena linija Prokop-Resnik sa taktom 15min.

- pruga od stanice Pancevacki most do Panceva (ukljucujuci i most) bice duplirana i postace dvokolosecna sto ce omoguciti da se bg:voz na liniji Batajnica-P.most produzi do Krnjace/Sebesa/Ovce (Nece do Panceva iz politickih razloga granica opstinskih nadleznosti)

- Tom prilikom bice napravljena nova stanica Krnjaca kod petlje Most/Zrenjaninski put

- Kada ta stanica bude napravljena, linija iz Rakovice mocice da se produzi preko Vuka do Krnjace gde moze da okrene.

- Kao sto je u Batajnici napravljena lokalna feeder linija 700, postavice se lokalne linije i oko ostalih stanica na trasi BG:voza, samo jos da odeljenje Direkcije koje je za to nadlezno pocne da radi svoj posao.

- Razmislja se o otvaranju linije za Zeleznik preko Makiskih tunela, CIP je vec uradio projekat za stanicu na izlasku tunela u Belim vodama.
 
Zar se iz daleka provali novajlija pihh :D to je sve dobro, ma muzika za moje usi, nego koliko mi je poznato infrastruktura postoji a voz tj kompozicija kosta oko 3,5 mil evrica a trenutno ih je aktivno samo 7 sto ce reci da nije velika investicija da ubace jos 4 ili 5 tj barem bi bila mnooogo manja nego da kupuju trajvane i trojbuse :D tj 1 trajvan je 2,5 mil eura a trojbus 250000 Eura a ovi kupuju na desetine istih...mada sam dosao do inform. da Gosa i Smed. palanke pravi Cehoslovackoj ili Poljskoj skoro celikupnu gradju za tajvan a da samo zavrsnicu urade ovi severni Stari Slovenci :D
sto ce reci da za male pare moze mnogo muzike :) pozz beobildovci, carevi ste da znate !!!
 
A da se tramvaj 13 vrati da ide na Kalemegdan ali da od B.Brda ide na Most na Adi pa dalje da nastavi kao što je nekad išla linija 11? Hajat, gl. autobuska stanica, pristanište pa na Kalemedgan ? Taman bi se vezao NBGD sa Kalemegdanom a i sa B.Brda se dobije direktna linija do Kalemegdana... normalno ako se napravi silazak sa Mosta na adi desno prema Hajatu
 
To bi bilo savršeno, ali ne verujem da će taj silazak biti napravljen. Tramvaji će morati ionako da kruže oko Belvila
 
Oni i dalje razmišljaju da 88 premeste na novi most.
U tom slučaju linija 78 mogla bi da ide Gazelom, pa preko Hipodroma do Banjice. Zajedno sa 89 ona bi povezivala Novi Beograd i Sajam. Mislim da nema potrebe da se linija 78 toliko poklapa sa trasom linije 9
 
Bolje da 78 popuni rupu nastalu premeštanjem 94 u Drajzerovu, i da siđe na Gazelu. Mislim da bi imalo više efekta..
 
Pa i napisao sam da ide Gazelom (i to vrlo jasno), pa Vojvode Mišića i Hipodromom do Banjice
 
Predlog međutim je bolji , jer koliko sam razumeo , 78 bi od Dragiša Mišović išla kao 94 do Sava centra.
 
Ali gubi se stanica Sajam, a ako se 88 prebaci na novimost 89 neće biti dovoljna veza SC-Sajam.
Da ne pričam da se dobija direktna veza Banjice i Sajma što do sada nije bilo izvodljivo.
 
Da, solecar me je razumeo šta sam hteo reći :)

Ne treba dodavati još jednu liniju niz Drajzerovu dok se ne sredi gužva u Topčideru.. nema svrhe gurati još buseva u automobilsko usko grlo. To je uostalom najveći problem sadašnje 78..
 
Onda neka ide kako ste ti i Solecar zamislili, svakako je bolje nego ovako. 94 sada ima dovoljno putnika, kao i 85, potrebno je samo malo vremena da se ljudi naviknu. A devetka kroz centar grada zaista uspešno može da zameni 78. Ovom izmenom dobila bi se mnogo bolja poprečna veza, a znamo da su 17 i 18 uvek puni
 
Матеја Бељан":2ognlh68 je napisao(la):
94 sada ima dovoljno putnika, kao i 85, potrebno je samo malo vremena da se ljudi naviknu.

Kako da se naviknem na nešto lošije i po meni nefunkcionalno? U 94 sam se vozio tri puta , i to u različito vreme , i uvek sam imao mesto za sedenje , a ranije je bio problem da su uđe u 94 kod Mostara , pa su neki propuštali i čekali sledeći.
Inače , i 88 i 89 nameravaju da prebace na most na ADI , a kasnije i 13 , tako da će se u potpunosti izgubiti veza Sajam - Sava centar , tako da će ljudi morati da koriste tri prevoza da bi stigli iz jednog u drugi deo , isto kao što je sad slučaj sa vezom muzej "25 maj." - Sava centar
 
Stanovnici Malog Mokrog Luga od sutra će dobiti novu liniju 310, čija će vozila saobraćati kružnom trasom Šumice - Mali Mokri Lug - Šumice.

Kako saopštavaju iz Direkcije za javni prevoz, ova probna linija je uvedena na zahtev građana, a vozila će saobraćati trasom: Šumice - Vojislava Ilića - Ustanička - Rebeke Vest - Živka Davidovića - Prvomajska - Jerusalimska - Bosanska - Slobodana Lale Berberskog - Dvadesetog oktobra - Mali Mokri Lug (crkva) - Dvadesetog oktobra - Narodnog fronta - Živka Davidovića - Rebeke Vest - Ustanička - Šumice.

Na liniji će svakodnevno (radnim danima, subotom i nedeljom) saobraćati jedno minibus vozilo u intervalu od 30 minuta. Vreme rada linije je od 6 do 21 čas.

Uspostavljanjem ove linije prevashodno se đacima obezbeđuje prevoz do škole, a ostalim putnicima omogućeno je presedanje na linije JGP-a u Ustaničkoj ulici (linije 17, 19, 31, 50, 308), pa time i veza sa centralnim gradskim područjem i Novim Beogradom. Time će se poboljšati kvalitet života stanovnika naselja Mali Mokri Lug i obezbediti viši nivo usluge javnog gradskog prevoza.

Linija je uključena u Integrisani tarifni sistem 1, što znači da će putnici u vozilu koristiti sve vrste karata koje važe u postojećem tarifnom sistemu po ceni karata za zonu.

Preuzeto sa: www.studiob.rs
 
Konacno i oni da dobiju liniju... Ali naravno da tim krajem ne moze autobus da prodje... jedva ce proci i taj minibus,a tek kod restorana domace kuhinje ''trpeza''... tu jedva i automobili prolaze... Bice i dobar backup kad na bude bilo 308 i 50ice...
 
Vrh