Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632593#p632593:37mowo2b je napisao(la):
Somi303 » Sub Jun 22, 2019 2:28 pm[/url]":37mowo2b]
Vinča307":37mowo2b je napisao(la):
Somi303":37mowo2b je napisao(la):
Јел можемо једном за свагда да заборавимо и никад више не споменемо предлог да се 303 продужи до Цветкове пијаце? Хвала.
A šta bi se to toliko promenilo kad bi išla do Cvetka
Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Е баш због тога. Ништа се не добија тим вашим предлогом, то пишете само да бисте написали нешто, километарске поруке пуне глупости. Нико од вас заправо ни не користи 303! Корисније би било да се продужи дубље у Врчин који има очајан превоз, до Крагујевачког пута и направи попречна веза Смедеревског и Крагујевачког пута, нека врста приградске 50. А то би било много корисније за путнике него да иде куда већ иде 309 на 5 минута!

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
Uz ekspres režim koji sam predložio, tako nešto bi bilo izvodljivo. Umesto 60 minuta od Ustaničke do nadvožnjaka u Vrčinu, toliko bi trebalo do Avalskog puta.
 
Pa nisam baš siguran, bez obzira na ekspresni režim, da je 60 minuta dovoljno da 303-jka od Ustaničke stigne do Jaričišta, odnosno, do Avalskog puta. Od sadašnje okretnice u Vrčinu do Jaričišta treba desetak minuta sigurno, ponajviše zbog gužve u centru naselja, a i prilično strmog uspona od pružnog prelaza do Feroplasta. Od Jaričišta prema centru Vrčina, treba nešto manje vremena, ali, opet, nikako nije preporučljivo voziti većim brzinama na jačim spustevima, mada to lastini vozači neretko ne uzimaju u obzir. Potrebno je oko osam minuta od Jaričišta do centra, i oko deset u suprotnom smeru prema mom iskustvu, i na to treba dodati još dva do tri minuta do sadašnje okretnice 303-jke u Vrčinu. Treba uzeti u obzir i znatno lošije uslove na putu tokom zimskih meseci, odnosno, u vreme većih snežnih padavina. U svakom slučaju, produženje 303-jke do Jaričišta je i više nego poželjno. Prevoz na tom potezu je očajan, najblaže rečeno. 467, čak i da se uvede neki polazak više, i nije baš najsrećnije rešenje. Takođe, teško da će liniju 462 pojačavati na uštrb 461-ice.
 
Alex_BG уз експрес режим који си ти предложио се апсолутно ништа не би добило јер је главни проблем смедеревски пут који је закрчен и никаква измена на линији то неће променити док се исти не прошири, капираш?

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632627#p632627:30y7dha4 je napisao(la):
Somi303 » Sub Jun 22, 2019 4:19 pm[/url]":30y7dha4]Alex_BG уз експрес режим који си ти предложио се апсолутно ништа не би добило јер је главни проблем смедеревски пут који је закрчен и никаква измена на линији то неће променити док се исти не прошири, капираш?

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
Kako se, molim te, ništa ne dobija ubrzavanjem linije? Možda putovanje ne bi bilo znatno smanjeno, ali koliko-toliko bi, pritom bi bilo i manje putnika. Problem se javlja kod Moravca i kod Bajdine u MML-u, odnosno zastoj, dok na ostatku trase 303 nigde nema zastoja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632623#p632623:ozamtw2e je napisao(la):
Kesha » Sub Jun 22, 2019 4:10 pm[/url]":ozamtw2e]Pa nisam baš siguran, bez obzira na ekspresni režim, da je 60 minuta dovoljno da 303-jka od Ustaničke stigne do Jaričišta, odnosno, do Avalskog puta. Od sadašnje okretnice u Vrčinu do Jaričišta treba desetak minuta sigurno, ponajviše zbog gužve u centru naselja, a i prilično strmog uspona od pružnog prelaza do Feroplasta. Od Jaričišta prema centru Vrčina, treba nešto manje vremena, ali, opet, nikako nije preporučljivo voziti većim brzinama na jačim spustevima, mada to lastini vozači neretko ne uzimaju u obzir. Potrebno je oko osam minuta od Jaričišta do centra, i oko deset u suprotnom smeru prema mom iskustvu, i na to treba dodati još dva do tri minuta do sadašnje okretnice 303-jke u Vrčinu. Treba uzeti u obzir i znatno lošije uslove na putu tokom zimskih meseci, odnosno, u vreme većih snežnih padavina. U svakom slučaju, produženje 303-jke do Jaričišta je i više nego poželjno. Prevoz na tom potezu je očajan, najblaže rečeno. 467, čak i da se uvede neki polazak više, i nije baš najsrećnije rešenje. Takođe, teško da će liniju 462 pojačavati na uštrb 461-ice.
Možda si i u pravu. Inače, da se 303 produži do tamo, bila bi dugačka oko 30 kilometara i imala skoro 50 stajališta. Zato sam predložio ukidanje pojedinih, da se ne bi zaustavljala gde baš nije potrebno.
Što se Laste tiče, mislim da bi značilo da barem 466 ima češće polaske. Jaričište sada ima neljudski prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632655#p632655:aogdv0vf je napisao(la):
Alex_BG » 22 Јун 2019 04:23 pm[/url]":aogdv0vf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632627#p632627:aogdv0vf je napisao(la):
Somi303 » Sub Jun 22, 2019 4:19 pm[/url]":aogdv0vf]Alex_BG уз експрес режим који си ти предложио се апсолутно ништа не би добило јер је главни проблем смедеревски пут који је закрчен и никаква измена на линији то неће променити док се исти не прошири, капираш?

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
Kako se, molim te, ništa ne dobija ubrzavanjem linije? Možda putovanje ne bi bilo znatno smanjeno, ali koliko-toliko bi, pritom bi bilo i manje putnika. Problem se javlja kod Moravca i kod Bajdine u MML-u, odnosno zastoj, dok na ostatku trase 303 nigde nema zastoja.
Лепо, седни у 351 до Заклопаче, а за назад у 303 па упореди колики бољитак доноси тај експрес режим. Друго, када се укину сва та стајалишта 303 ће имати дупло мање, ако не и три пута мање путника него што има сада, а са том цифром не би оправдала ни овај садашњи такт.
 
Svakako da bi gornjim delovima Vrčina pomogla i pojačana linija 466, ali kako baš i nema mnogo putnika, što je i očekivano prema broju polazaka, sumnjam da će je pojačavati. Pritom, jako je nepouzdana i pored svega nekoliko polazaka u toku dana. Često kasni, a zna i da se ne pojavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632665#p632665:dx7tfaym je napisao(la):
Somi303 » Sub Jun 22, 2019 5:51 pm[/url]":dx7tfaym]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632655#p632655:dx7tfaym je napisao(la):
Alex_BG » 22 Јун 2019 04:23 pm[/url]":dx7tfaym]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632627#p632627:dx7tfaym je napisao(la):
Somi303 » Sub Jun 22, 2019 4:19 pm[/url]":dx7tfaym]Alex_BG уз експрес режим који си ти предложио се апсолутно ништа не би добило јер је главни проблем смедеревски пут који је закрчен и никаква измена на линији то неће променити док се исти не прошири, капираш?

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
Kako se, molim te, ništa ne dobija ubrzavanjem linije? Možda putovanje ne bi bilo znatno smanjeno, ali koliko-toliko bi, pritom bi bilo i manje putnika. Problem se javlja kod Moravca i kod Bajdine u MML-u, odnosno zastoj, dok na ostatku trase 303 nigde nema zastoja.
Лепо, седни у 351 до Заклопаче, а за назад у 303 па упореди колики бољитак доноси тај експрес режим. Друго, када се укину сва та стајалишта 303 ће имати дупло мање, ако не и три пута мање путника него што има сада, а са том цифром не би оправдала ни овај садашњи такт.
Išao sam više puta, i u proseku sa Lastom stignem 10-ak minuta brže nego sa GSP-om. Kao što sam spomenuo, koliko-toliko bi imali bržu liniju, a ne neku esktra brzu. Što se drugog tiče, manji broj putnika bi možda imala, ali bi trenutni takt zadržala. 303 se najviše prazni/puni kod Leštana, Boleča i Kaluđerice. Meni je najiskrenije svejedno dal je ekspres ili staje na svim stanicama, jer nit je koristim često, nit imam potrebu da baš nju čekam.
 
Strelicama je označena nova saobraćajnica koja je probijena od Leštana- Ravan do naselja Tranšped. Dužine je oko 2,5 km i trenutno je nasuta tucanikom, a pretpostavljam da će biti asfaltirana pred predstojeće izbore. Zelenim krugom je označena trenutna okretnica linije 311.
Predlažem da se linija 311 produži do Tranšpeda ili Ikee, na taj način stanovnici Leštana će dobiti bržu vezu do NBG presedanjem na 70.
Mislim da bi bilo dobro i skratiti 70 do Bloka 20, na taj način bismo, sa istim brojem vozila, dobili pristojan takt i pouzdaniju liniju, što sad trenutno nije slučaj. Pozdrav.
 
To i jeste plan gročanske vlasti. Probijen je put odavno, dugo se čeka asfaltiranje, a produženje 311 je kao do Ikee čini mi se. Ali do tada ima da se načekamo, jer svako obećanje vlasti ovde je uzaludno, tek pred izbore kada možda nešto novo dodaju.
 
Obećali su nam liniju 300 do Miljakovca i liniju 312 kroz Klenak i od toga nema ništa

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632741#p632741:gn1ycry8 je napisao(la):
Vinča307 » Ned Jun 23, 2019 12:30 am[/url]":gn1ycry8]Obećali su nam liniju 300 do Miljakovca i liniju 312 kroz Klenak i od toga nema ništa

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Nema šta iz opštine nisu najavljivali, a ništa od toga nisu ispunili. Linija 300 je najavljena polovinom februara prošle godine da će biti uspostavljena u aprilu 2018. što se naravno nije dogodilo.
 
Da li se nazire negde okretnica na Mostaru dugo najavljivana.....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Gledam novi "letnji" red vožnje na liniji 68 i bože koliko su oni zalud i...
Linija koja je i u punom redu vožnje vikendom imala režim '00 i' 30 I koji je realno I tada bio "letnji" je još osakaćen.
Oni su prosto linearno smanjili za neki procenat i ne gleda se ništa drugo

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Znali neko koliko vozila saobraća na:5A,21A,22A,29A?
Nema na busevi.com
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633411#p633411:7l34ka0a je napisao(la):
SerbPacker » 25 Јун 2019, 08:55[/url]":7l34ka0a]Gledam novi "letnji" red vožnje na liniji 68 i bože koliko su oni zalud i...
Linija koja je i u punom redu vožnje vikendom imala režim '00 i' 30 I koji je realno I tada bio "letnji" je još osakaćen.
Oni su prosto linearno smanjili za neki procenat i ne gleda se ništa drugo

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
Иста ситуација је и са 502. Накарадни ред вожње је још осакаћен и по летњој туражи је практично неупотребљива линија.

Где ће им душа осакатише 521 са једним возилом НА ВИШЕ ОД САТ ВРЕМЕНА?????????? Па са једним возилом док је вртео 489 пре две године је ишао на 45-60мин сада су практично уништили линију. Требало је да остану 2 возила и уз корекцију интервала била би одлична овако не дај Боже да ти оде испред носа и знам да је због радова код пијаце у Железнику значи стварно им треба....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633465#p633465:3hdktbor je napisao(la):
Djole Pevcanin » Uto Jun 25, 2019 10:40 am[/url]":3hdktbor]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633411#p633411:3hdktbor je napisao(la):
SerbPacker » 25 Јун 2019, 08:55[/url]":3hdktbor]Gledam novi "letnji" red vožnje na liniji 68 i bože koliko su oni zalud i...
Linija koja je i u punom redu vožnje vikendom imala režim '00 i' 30 I koji je realno I tada bio "letnji" je još osakaćen.
Oni su prosto linearno smanjili za neki procenat i ne gleda se ništa drugo

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
Иста ситуација је и са 502. Накарадни ред вожње је још осакаћен и по летњој туражи је практично неупотребљива линија.

Где ће им душа осакатише 521 са једним возилом НА ВИШЕ ОД САТ ВРЕМЕНА?????????? Па са једним возилом док је вртео 489 пре две године је ишао на 45-60мин сада су практично уништили линију. Требало је да остану 2 возила и уз корекцију интервала била би одлична овако не дај Боже да ти оде испред носа и знам да је због радова код пијаце у Железнику значи стварно им треба....
521 pakao u najavi.Ko preseda sa vidikovca ako se 23,53 ili 89 zaglavi negde pa stigne nakon što 521 krene čekanje 50 minuta.
 
Пре две године је радио 489 сваки полазак одржан тачно у секунд са обе окретнице, иако се дешавало да је цркавао и било је прекоманди са 53 и 89. Зимска туража је супер али летња... Тешко да ће заглавити неко увек је алтернатива 55, 58, 88 и 511 ко иде из центра. Ја немам проблема са тим јер ми је окретница близу.
 
Само је требало 502 пребацити на Церак, а не на Орловачу, 501 треба још један минибус али нископодни попут мале Акије... Што се 521 и 54 то исувише ретко иде, и треба 54 појачати да иду 4 возила на 25 минута, а 521 два возила сваки дан, тако ретке, а корисне линије... Наравно, подразумева и 534 да мора негде да окрене, а по мени Беле Воде или Чукаричка Падина могу да приме возила са те линије!
 
Slažem se sa tobom.521 je korisna linija jer povezuje Železnik i Vidikovac,pa ko koristi npr.23,53,89 može sesti i ne mora se gurati na Banovom brdu.Taman su išla dva vozila,koja su išla redovno i radilo je lepo grejanje,znači bilo je sjajno.Sada sa jednim vozilom su je osakatili.Pre stigneš sa presedanjem.
 
Bila je ranije inicijativa da se 521 produži do okretnice Cerak Vinogradi. Ne zbog stanovnika Vidikovca , nego zbog toga štoi veliki broj ljudi iz Železnika preseda na neku od linija koje idu do Ceraka i koristi neku od usputnih stanica.
 
Без увреде, али опет расправљамо о приградским линијама.
 
521 није приградска него чиста локална линија.
Драгане, не може минибус попут мале Акије на 501 доле у Кијеву је проблем једва би прошао, улица доле јесте довољно широка али због паркираних аутомобила на неким деловима трасе једноставно не може.
Него, јел ико у ДЈП размишљао о додатним поласцима на 501? Знате како је лепо прелазити ноћу Кружни пут од станице Усек па даље "усеком" до Кијева, значи милина нема шта да те удари безбедно је максимално.
502 треба продужити до Церака, ако не, увести станицу Славка Родића код трамвајске за 37 и решен проблем живих лешева из Кнежевца.
На 534 фали 1 тросменац линија је максимално употребљива због (м)ученика који иду у Петнаесту гимназију и због брзе везе са Ибарском магистралом.
 
Bez uvrede , šta su decidirano gradske , a šta prigradske linije , da jednom za svagda to razgraničimo.
 
Vrh