Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kada pričamo o opštinama, možda ni Resniku nije mesto u Rakovici, nekako je van celine, još je i sa druge strane obilaznice, koliko god to bilo (ne)važno.
 
Bice do 1 og septembra Jos 170 solo buseva koji ce ici u Kosmaj I Karaburmu koliko znam,I mislim da je realno ocekivati ili neke nove ili neke linije sa izmenjenim trasama...obzirom da Kosmaj drzi potez 300 I 400...Ali ne CEO,vec delimicno...309,310,406L,409 su privatne linije...ima prostora I da bude najavljena linija 300 pa I 301....idealna prilika je da se nesto promenu...to isto vazi i za potez 100 ukoliko solo busevi dodju u Karaburmu...mozda sada treba ponavljati predloge koji su ovde bili na stolu,realno ima prostora da se nesto I usvoji...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635115#p635115:3t1mwho0 je napisao(la):
solecar » Ned Jun 30, 2019 11:42 pm[/url]":3t1mwho0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635020#p635020:3t1mwho0 je napisao(la):
Alex_BG » Ned Jun 30, 2019 5:28 pm[/url]":3t1mwho0]Morao bi da skraćuje i Čukaricu, Palilulu i Zemun. Grocka je vrlo specifična opština, jer su u njenom sastavu naselja koja realno gledano nemaju ništa sa samim naseljem Grocka. Neki delovi Kaluđerice su bliži Novom Beogradu nego Grockoj. Grocku treba prepoloviti, odnosno iz njenog sastava isključiti Kaluđericu, Leštane i Vinču.
Bilo je ranije nekih priča da se uradi dodatna podela opština.
1. Dunavski venac - deo Palilule (Leva obala Dunava) od Pančevca do kraja granica Beograda
2. Kaluđerica - deo Grocke od Zvezdare pa do Boleča
3. Mirijevo - Staro i novo Mirijevo i Ćalije
4. Podavalski venac - Deo Voždovca južno od Kružnog puta do kraja granica Voždovca
5. Da se deo Čukarice od Ostružničkog mosta do Obrenova , ili pripoji Obrenovcu ili postane zasebna opština (Posavski venac)
6. Južni Novi Beograd - južno od autoputa
7. Severni Novi Beograd - severno od autoputa
8. Bežanijska kosa - Bežanijska kosa , Bežanija , Ledine i Kvantaš
9. Batajnica - Batatajnica , Ugrinovci , Busije sa ili bez Zemun polja
Bilo je i predloga da se Kaluđerica pripoji Zvezdari u potpunosti, jer su već neki manji delovi naselja u toj opštini. Podavalski venac je u ranijim predlozima uključivao i Resnik, ali navodno je većina stanovnika Resnika protiv pripajanja toj zamišljenoj opštini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635129#p635129:sybssrjd je napisao(la):
predrag1978 » Pon Jul 01, 2019 12:33 am[/url]":sybssrjd]Bice do 1 og septembra Jos 170 solo buseva koji ce ici u Kosmaj I Karaburmu koliko znam,I mislim da je realno ocekivati ili neke nove ili neke linije sa izmenjenim trasama...obzirom da Kosmaj drzi potez 300 I 400...Ali ne CEO,vec delimicno...309,310,406L,409 su privatne linije...ima prostora I da bude najavljena linija 300 pa I 301....idealna prilika je da se nesto promenu...to isto vazi i za potez 100 ukoliko solo busevi dodju u Karaburmu...mozda sada treba ponavljati predloge koji su ovde bili na stolu,realno ima prostora da se nesto I usvoji...
Izbori su najavljeni za prvi kvartal naredne godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635129#p635129:2n3j5bp6 je napisao(la):
predrag1978 » Pon Jul 01, 2019 12:33 am[/url]":2n3j5bp6]Bice do 1 og septembra Jos 170 solo buseva koji ce ici u Kosmaj I Karaburmu koliko znam,I mislim da je realno ocekivati ili neke nove ili neke linije sa izmenjenim trasama...obzirom da Kosmaj drzi potez 300 I 400...Ali ne CEO,vec delimicno...309,310,406L,409 su privatne linije...ima prostora I da bude najavljena linija 300 pa I 301....idealna prilika je da se nesto promenu...to isto vazi i za potez 100 ukoliko solo busevi dodju u Karaburmu...mozda sada treba ponavljati predloge koji su ovde bili na stolu,realno ima prostora da se nesto I usvoji...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
Ne bi me čudilo da dolaskom tih novih autobusa linije 43, 96 i 101 završe sa 90% solo autobusa, kao što je urađeno sa linijama 72, 601, a koliko vidim i 75. Izvesno je da ako dođu u Karaburmu, da će verovatno zameniti postojeće autobuse na linijama 32E, 35L, 102, 104, 105, 105L, 106, 107, 108, 109, 110 i 202. Treba uzeti u obzir i situaciju sa vozačima jer ne znam dal se popravila dovoljno da bi mogli da uvode nove linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635131#p635131:2sb200lw je napisao(la):
Alex_BG » Pon Jul 01, 2019 12:35 am[/url]":2sb200lw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635115#p635115:2sb200lw je napisao(la):
solecar » Ned Jun 30, 2019 11:42 pm[/url]":2sb200lw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635020#p635020:2sb200lw je napisao(la):
Alex_BG » Ned Jun 30, 2019 5:28 pm[/url]":2sb200lw]Morao bi da skraćuje i Čukaricu, Palilulu i Zemun. Grocka je vrlo specifična opština, jer su u njenom sastavu naselja koja realno gledano nemaju ništa sa samim naseljem Grocka. Neki delovi Kaluđerice su bliži Novom Beogradu nego Grockoj. Grocku treba prepoloviti, odnosno iz njenog sastava isključiti Kaluđericu, Leštane i Vinču.
Bilo je ranije nekih priča da se uradi dodatna podela opština.
1. Dunavski venac - deo Palilule (Leva obala Dunava) od Pančevca do kraja granica Beograda
2. Kaluđerica - deo Grocke od Zvezdare pa do Boleča
3. Mirijevo - Staro i novo Mirijevo i Ćalije
4. Podavalski venac - Deo Voždovca južno od Kružnog puta do kraja granica Voždovca
5. Da se deo Čukarice od Ostružničkog mosta do Obrenova , ili pripoji Obrenovcu ili postane zasebna opština (Posavski venac)
6. Južni Novi Beograd - južno od autoputa
7. Severni Novi Beograd - severno od autoputa
8. Bežanijska kosa - Bežanijska kosa , Bežanija , Ledine i Kvantaš
9. Batajnica - Batatajnica , Ugrinovci , Busije sa ili bez Zemun polja
Bilo je i predloga da se Kaluđerica pripoji Zvezdari u potpunosti, jer su već neki manji delovi naselja u toj opštini. Podavalski venac je u ranijim predlozima uključivao i Resnik, ali navodno je većina stanovnika Resnika protiv pripajanja toj zamišljenoj opštini.
Koliko god Resnik bio daleko od jezgra opštine Rakovica , tolko opet nije ništa logičnije ni bliže od Avalskog venca. Ako ništa drugo , barem ima direktnu vezu sa zgradom opštine Rakovica.
Što se tiče konkretne predložene podele koju sam napisao , to je ono što je meni poznato , o čemu sam čitao a i slušao. Ovakva podela bi bila mnogo logičnije rešenje nego što je sada slučaj , jer dosta naselja po obodu opština više gravitira ka susednim opštinama koje su im bliže , a što gradski prevoz baš i ne prati u potpunosti. Bespotrebno tri dana jahanje da bi se obavilo nešto u zgradi optine.
 
Ja Sam I pre dolaska BMC buseva najavio da ce verovatno linije 75 I 601 postati solo linije obzirom da ima vise solo autobusa nego sto ima solo linija...taj disbalans ce sigurno da se desi I Karaburmu,I slazem se da tobom da ce I 43 I 96 mozda promeniti zglobne za solo...otvorice se veliki prostor za zglobna vozila na Karaburmu,jer ce I 31 da postane elektro linija sa 30 solo elektrobuseva.....dovoljno je da 31 da se skinu zglobovi I to vec cini neku promenu...najveci boljitak po meni treba da oseti Kosmaj I podavalska naselja jer ce konacno dobiti bolje buseve...trenutno najvise vozila u Kosmaju odlazi na 83 I 89,302,405...nekada su to bile 25,26,37,47,48,50,59,94...toga vise nema tako da Sam ubedjen da ce Kosmaj pa I Karaburma Malo da prodisu...ostaje manjak vozaca kao problem,videcemo da li se za to nazire resenje...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Са 31 да скинеш зглобове? Добро, ајде скини после са 95 зглобове, по твојој логици? 31 спада у фетиш линије становника Коњарника, и никакво цимање уз преседње им није потребно, а ти би још да их стрпаш на гомилу у соло аутобусу?
 
Druze,nisam ja skinuo zglobove sa 31,vec Goran Vesic licno najavio nabavku 30 elektrobuseva za liniju 31...toliko o tome..tako da ce zglobni biti skinuti sa 31,svidelo se to tebi ili ne...samim Tim ostaje vise zglobnih vozila za 16,23,27,65,95 logicno...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Treba li 42 zglobna vozila?Ja obično kad sam je viđao bila je polu-puna.
 
Privatnik drzi 42 sa solo busevima...jedino 511 ima zglobne privatne buseve...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Znam ja to,ali kakva je situacija?Treba i37 i 59 zglobna vozila,ali ih privatnik drži sa solo vozilima,jer je takvu koncesiju grad dao.
 
Pa koliko znam ,ugovori sa privatnicima vaze do kraja 2025...ne znam da li postoji mogucnost revizija ili nekih aneksa istih..Kako bi se eventualno ubacivali zglobni autobusi...cinjenica je da od ovoliko linija koje imaju privatnici,ispada da samo 511 ima potrebu za vecim kapacitetma...a sta reci za 37,50,78,59.....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Pošto je Sole rekao da je 34 ne dovršena - što i jeste šta mislite da saobraća do Miljakovca 1 ili Banjice 2
 
Bilo je vise puta predloga za 34.....trenutno je u mini bus varijanti I kao takva moze svuda...ako bi se mozda spajala sa 54,jedino bi mogla da ide do Stepe Stepanovic...u svakom slucaju,nemam neku konkretnu ideju za Tu liniju...mozda bi najbolje bilo da bude kruzna,Ali da ima veci zahvat...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
На 42 не треба зглоб уопште, само треба избацити Луди Травел са линије јер оно што раде није нормално и свега 2 човека тачно у секунд поштују ред вожње а бахате се још из доба када су држали 89 и један полазак на 552.
Није ми јасно зашто Солариси нису радили на 42 до новог тендера када лагано може да прође кроз Михаила Аврамовића и нема никакве сметње на остатку трасе.

А на који начин ћеш спојити Лисичји поток? Тамо не може соло иако је било речи да може, једном сам само прошао туда и видео да не може много су уске улице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635150#p635150:3vto4ilo je napisao(la):
predrag1978 » 01 Jul 2019 00:31[/url]":3vto4ilo]Druze,nisam ja skinuo zglobove sa 31,vec Goran Vesic licno najavio nabavku 30 elektrobuseva za liniju 31...toliko o tome..tako da ce zglobni biti skinuti sa 31,svidelo se to tebi ili ne...samim Tim ostaje vise zglobnih vozila za 16,23,27,65,95 logicno...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

>В*с рекао било шта
>истина

бирај једно и само једно
 
А 306 до Икее као боља веза са линијом 70 или нека могућност успостављања неке линије на релацији Трошарина - ИКЕА? Не разумем се у тај потез него сам јуче први пут користио 70 до Икее па видим да има доста могућности.
 
Srbo,ajde mi prevedi ove tvoje znake...ne znam sta mi govoris....ako vec hoces da mi odgovoris,bar to uradi da svako razume......

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635141#p635141:3vmwn6ua je napisao(la):
predrag1978 » Pon Jul 01, 2019 1:12 am[/url]":3vmwn6ua]Ja Sam I pre dolaska BMC buseva najavio da ce verovatno linije 75 I 601 postati solo linije obzirom da ima vise solo autobusa nego sto ima solo linija...taj disbalans ce sigurno da se desi I Karaburmu,I slazem se da tobom da ce I 43 I 96 mozda promeniti zglobne za solo...otvorice se veliki prostor za zglobna vozila na Karaburmu,jer ce I 31 da postane elektro linija sa 30 solo elektrobuseva.....dovoljno je da 31 da se skinu zglobovi I to vec cini neku promenu...najveci boljitak po meni treba da oseti Kosmaj I podavalska naselja jer ce konacno dobiti bolje buseve...trenutno najvise vozila u Kosmaju odlazi na 83 I 89,302,405...nekada su to bile 25,26,37,47,48,50,59,94...toga vise nema tako da Sam ubedjen da ce Kosmaj pa I Karaburma Malo da prodisu...ostaje manjak vozaca kao problem,videcemo da li se za to nazire resenje...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
Kada se elektrobusevi nađu na liniji 31, možda postoji šansa da se 27E vrati u Karaburmu. Možemo samo da nagađamo, tek ćemo videti šta će se dešavati. Što se Kosmaja tiče, najviše bih voleo da opet dobiju zglobne autobuse koje su imali tokom 2014. i 2015. Jeste da su stari, ali dosta bi poslužili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635236#p635236:i8xa6ova je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pon Jul 01, 2019 12:20 pm[/url]":i8xa6ova]А 306 до Икее као боља веза са линијом 70 или нека могућност успостављања неке линије на релацији Трошарина - ИКЕА? Не разумем се у тај потез него сам јуче први пут користио 70 до Икее па видим да има доста могућности.
Pre oko godinu dana, iz opštine Grocka su najavljivali uvođenje linije 300- Miljakovac 3- RK Ikea - Vinča. Bio je plan da ta linija vikendom svraća do Ikee.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635190#p635190:uwwnnfcb je napisao(la):
predrag1978 » Pon Jul 01, 2019 9:17 am[/url]":uwwnnfcb]Pa koliko znam ,ugovori sa privatnicima vaze do kraja 2025...ne znam da li postoji mogucnost revizija ili nekih aneksa istih..Kako bi se eventualno ubacivali zglobni autobusi...cinjenica je da od ovoliko linija koje imaju privatnici,ispada da samo 511 ima potrebu za vecim kapacitetma...a sta reci za 37,50,78,59.....
Ovde je veći problem što oni koji odlučuju misle da sve može da se reši većim brojem solo vozila. A praksa je pokazala da to ne funkcioniše na pojedinim linijama i pravcima. Već smo pričali o tome ranije , i to će nažalost ostati jedna od rak rana gradskog prevoza.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635183#p635183:uwwnnfcb je napisao(la):
Mitroslav » Pon Jul 01, 2019 9:04 am[/url]":uwwnnfcb]Treba li 42 zglobna vozila?Ja obično kad sam je viđao bila je polu-puna.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635197#p635197:uwwnnfcb je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pon Jul 01, 2019 10:03 am[/url]":uwwnnfcb]На 42 не треба зглоб уопште, само треба избацити Луди Травел са линије јер оно што раде није нормално и свега 2 човека тачно у секунд поштују ред вожње а бахате се још из доба када су држали 89 и један полазак на 552.
Није ми јасно зашто Солариси нису радили на 42 до новог тендера када лагано може да прође кроз Михаила Аврамовића и нема никакве сметње на остатку трасе.
Kada bi na 42 bio normalan takt vozila , linija bi bila mnogo bolje iskorišćena. Ovako je dosta nepouzdana i ne možeš se na nju osloniti. Vrlo često se desi da vidim da prođu po 3 vozila u roku od 5 minuta , a onda ništa i po 30 minuta. Da nije uvedena 502 , ljudi iz Kneževca bi se i dan danas zlopatili. Ovako je situacija nešto bolja , ali daleko od toga da je sjajna. Za razliku od 42 , 59 funkcioniše odlično , a da ironija bude još veća , pokriva duž cele trase delove grada koji imaju po nekoliko dodatnih linija , a 42 mahom trasu bez podrške drugih linija ili bez adekvatne podrške , a broj stanovnika na njenoj trasi konstantno raste iz dana u dan.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635191#p635191:uwwnnfcb je napisao(la):
Mitroslav » Pon Jul 01, 2019 9:42 am[/url]":uwwnnfcb]Pošto je Sole rekao da je 34 ne dovršena - što i jeste šta mislite da saobraća do Miljakovca 1 ili Banjice 2

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635195#p635195:uwwnnfcb je napisao(la):
predrag1978 » Pon Jul 01, 2019 10:01 am[/url]":uwwnnfcb]Bilo je vise puta predloga za 34.....trenutno je u mini bus varijanti I kao takva moze svuda...ako bi se mozda spajala sa 54,jedino bi mogla da ide do Stepe Stepanovic...u svakom slucaju,nemam neku konkretnu ideju za Tu liniju...mozda bi najbolje bilo da bude kruzna,Ali da ima veci zahvat...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635197#p635197:uwwnnfcb je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pon Jul 01, 2019 10:03 am[/url]":uwwnnfcb]А на који начин ћеш спојити Лисичји поток? Тамо не може соло иако је било речи да може, једном сам само прошао туда и видео да не може много су уске улице.
Može solo bus na 34 kroz Lisičji potok , lično sam se vozio par puta , i nigde nije ništa kačio , niti je bilo problematičnih skretanja.
Što se tiče same trase , bilo je predloga da linija saobraća trasom 54 preko Kanarevog brda dvosmerno do okretnice Miljakovac 1. Neki konkretan odgovor nije dobijen , koliko je meni bilo poznato.
Dalje , bilo je inicijativa od strane stanovnika Miljakovca III (Miljakovačke staze) i Sunčanog brega , da se 505 / 505L spoji sa 34. Prva varijanta je bila od Pere Velimirovića Borskom ulicom do skretanja za Miljakovac II , odakle bi išla trasom linije 505L do okretnice na Miljakovačkim stazama. U drugoj varijanti bi linija išla od Pere Velimirovića trasom 54 preko Kanarevog brda dvosmerno do okretnice Miljakovac 1 , a odatle trasom linije 505 do okretnice na Miljakovačkim stazama. U oba slučaja je odbijeno uz obrazloženje da bi bio potreban veliki broj vozila jer bi linija bila preoterećena. Evo i na sadašnjoj trasi 34 zna da bude preopterećen u pojedinim delovima dana , pa niko prstom da mrdne da nešto uradi po tom pitanju.
Vezano za predlog za produženje do okretnice na Banjici , tako nešto je i meni padalo na pamet , Bahtijara Vagabzade , pa Baštovanskom i Paunovom do okretnice Banjica II.



Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

Pogledajte prilog 3
 
Соле, 42 би била искоришћена када би се неким чудом превозник променио и када би викедном уместо садашња 4 возила на линији радило 7. Због великог пораста броја становника у Кнежевцу и новоизграђених зграда и оне које се тренутно граде треба појачати све 3 линије и опет понављам али нема ко да ми сугерише, појачати 501 са још једним возилом и да саобраћа до 23:00 и то до 21:00 на 30 мин. Пробајте ноћу да се спустите од окретнице на Певцу у Кијево и видећете да је јако зај*****.
 
Sole,ja verujem da od linija 34,36,38,38L,38A moze da se naprave I neka bolje resenja...dakle povezivanje Prokopa,Topcidera,Sumica,Slavije,Velikog Mokrog Luga I Gl.Zeleznicke Topcider....Tu trenutno radi nekoliko vozila...jel moze da se nadje neko bolje resenje,a I bice vise novih autobusa...38A ide kao antibiotik,umesto da radi CEO Dan svaki Dan zbog vozova,a uzima bus liniji 38L...veliki deo trase 38A preklapa se sa 36...potpuni haos po meni...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Bar smo se složili da je mreža linija u Rakovici loša.

Što se tiče 42-ke, čak ni MANovi busevi nisu garancija pouzdane linije. Za razliku od 59ke, 42 ima i čep kod semafora Bul. P. Pavla i Pere Velimirovića gde zna da izgubi dosta minuta. To će se srediti, samo verovatno ne skoro.

A 502, pišem kao neko ko bi mogao da bude svakodnevni njen putnik, je takva linija kao da ju je pravio neko koga apsolutno ne zanima kome takva trasa treba. Još je apsurdno da Vidikovac u prošloj poplavi "lokala 500" nije dobio ni jednu jedinu liniju tj povezanost okolnih naselja sa najvećim, pre svega mislim po sadržaju, je ostala ista, loša i nikakva.
 
Vrh