[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632312#p632312:21lczaqo je napisao(la):
Дошљак » Pet Jun 21, 2019 6:15 pm[/url]":21lczaqo]Линија се баш одомаћила, гужве су често већ од ЕТФа ка НБГ. Требају зглобна возила дефинитивно, мада може то и да се искомбинује, мени се увек чинило да би мању гужву правила 27ица која скреће у тунел и иде на НБГ (ту може да се споји са 67 или 68) а 27Е која креће са Трга право у Деспота Стефана, а и да би обе линије биле ефикасније.
Pa baš nešto ne bi bile efikasnije. Naš narod neće da pređe na 18 pa da čeka 39 ili 31 kada je 26 u problemu , nego stoji i čeka 26 i po 45 minuta , ako treba. A zamisli tek šta bi bilo sa 27 i 27E. Razmišljanje bi bilo u stilu , zašto da se vozim sa 27 , kada imam 27E koji me vozi direktno do Trga. Na ovu temu smo već pričali ranije , pša eto da ponovim moje mišljenje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632277#p632277:21lczaqo je napisao(la):
aleksa1 » Pet Jun 21, 2019 4:08 pm[/url]":21lczaqo]15 je donekle brza veza Zemuna sa gradom, tako treba i da ostane, ima već dovoljno svojih putnika, a samo bi se haos preneo na 84 koji je jedina normalna alternativa u B. N. Tesle. Da ne pričam o tome koliko bi se povećalo putovanje kroz B. M. Pupina do Prvomajske... A argument da idu paralelno mi je smešan. Pa na celom Novom Beogradu su paralelne ulice, hajde onda sve linije da stavimo u jednu ulicu, šta ima veze...
Ovde imamo jedan apsurd. Za 15 i 16 se žučno protivimo da se spoje u jednu liniju i idu ili Bulevarom Nikole Tesle ili Bulevarom Mihajla Pupina , a sa druge strane se isto tako žučno protivimo preusmerenju 77 kroz Bulevar Zorana Đinđića , jer kao mnogo se gubi a i nije toliki problem stanovnicima uz Bulevar Zorana Đinđića da peške dođu do stanice 77. Pri tom bi se 67 i 68 spojile u jednu liniju koja bi išla Španskih boraca i opsluživala obe okretnice (blok 70 i blok 70A). Naravno sa ukupnim brojem vozila sa obe linije. EKO1 svakako pojačati , i mogao bi se izmestiti da umesto što ide pored Šest kaplara , ide pravo pa skrene u Antifašističke borbe i dalje svojom sadašnjom trasom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632300#p632300:21lczaqo je napisao(la):
kruuki » Pet Jun 21, 2019 5:34 pm[/url]":21lczaqo]604 605 610 skratiti do Surčina. Uvesti liniju 600 Od Keja Oslobodjenja do Surčina trasom sadašnje linije 610.Uvesti liniju 608 koja bi išla od Preke pa Sremskom Gazelom do Progara zatim u Boljevce Jakovo i do okretnice u Surčinu.
Staviti da 604 i 605 idu u ekspres režimu od okretnice u bloku 45 do centra Surčina , uz stajanje na nekoliko bitnih stanica , uz isti broj vozila. Time se dobija bolji takt i veći broj polazaka sa istim brojem vozila.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632255#p632255:21lczaqo je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Jun 21, 2019 3:25 pm[/url]":21lczaqo]Ја сам лично против пресељења потеза 400 са Трошарине, посебно не до окретнице трола јер се делимично губи неопходна веза са трамвајима. Преседање на тролу или 78, чекање бар 5 минута да иста крене, па тек онда улазак у трамвај је ништа друго него беспотребно губљење времена. Чак нисам ни за пресељење у Браће Јерковић. Ни случајно не пребацивати, нека остане тако како јесте.
Ono što sam ranije predlagao , u nešto izmenjenom obliku. Ovo pod uslovom da se ukida okretnica Trošarina , o čemu je bilo reči. Planirano je da tu bude kružni tok.
401 i 402 trasa kao što je trenutna , s tim što bi linija radila u ekspres režimu na delu od Autokomande do Trošarine , bez stajanja na usputnim stanicama. Koristila bi stajalište Lastinih linija na Banjici u smeru ka Avali. 402 da saobraća i posle poslednjeg polaska , ili da 401 opslužuje Beli potok. ukinuti da 403 uveče opslužuje Beli potok.
403 da se produži do okretnice u Stepi , preko nove saobraćajnice u Vojvode Stepe , koja je planirana da se uskoro izgradi.
405 i 408 kao i linija 403 , s tim što bi radile u ekspres režimu do odvajanja za Ripanj / Kragujevački drum uz stajanje na par bitnih stajališta.
406 pretvoriti u solo liniju i preusmeriti je od Banjičke pijace trasom linije 49 do okrertnice u Stepi.
406L od Tršarine produžiti Crnotravskom i Paunovom do okretnice Banjica II.
409 da koristi okretnicu Banjica II , a sve drugo ostaje isto.
407 i / ili 503 preusmeriti do Medakovića III. Problem je levo skretanje iz okretnice Braće Jerković. Stvarale bi se gužve. Alternativa ako bi se samo jedna linija preumeravala , da druga ide do Prokopa.