Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Aleksa 1@

Ukidanjem jedne linije kao sto je 15,omogucavas davanje vozila drugim linijama pogona Zemuna koji je ionako u budzaku..s druge strane broj vozila koji bi se dodao na novu 16 ne bi bio veci od 4 do 5 vozila...a to mozes da postignes time sto ces move Solo Higere koji stignu na Karaburmu uskoro staviti tamo gde nema potrebe za zglobom u pogonu Karaburma...da li je tebi smesno ili nije ili je idiotski,to je tvoj dozivljaj...lako je vredjati...najgore je kad imas ideju I onda bum...drvlje I kamenje...paralelno idu 2 velike linije 15 I 16,o tome Sam pisao...to je PARALELNO....dve linije slicnih karakteristika a rade u razlicitim pogonima...sto je problem da se spoje..hoce biti rata mozda...Mila majko...najbolje da sedimo I gledali I da se zatupljujemo...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Kao neko ko koristi 15 svakodnevno, znam šta pričam. I da, znam šta znači paralelno, ne mora mi se velikim slovima pisati. I ne, ne bi bilo dovoljno dodati 4 autobusa na tu liniju, kao što ne bi bilo dovoljnih zamena u B. N. Tesle ako bi se sklonio 15. Na mojoj stanici pored 15, staju 84 i 706, od kojih je 84 ok, a 706 ne bih komentarisao. Nije mi jasno zašto ljudi pišu predloge, a ne mogu da prihvate ukoliko neki ne valja. Sreća pa znamo da do ovoga nikad neće doći, zato što su 15 i 16 dve linije koje nemaju ama nikakve veze jedna sa drugom, ali to se ovde teško shvata...
 
A tvoj predlog je u fioci...verovatno ceka bolje Dane...boze koliko sujete svuda ima..ne moze covek nista da predlozi...strasno...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Kao neko ko svakodnevno koristi liniju 16,mislim da je spajanje sa 15 loša ideja!Linija 16 je već dosta opterećena(Treća po opterećenju) i u poslednje vreme dosta ne pouzdana.Spajanjem sa 15 dobila bi se jedna megalomaska linija,koja nam nije potrebna,15 i 16 postaju jedna veoma ne pouzdana linija i samo se povećava opterećenje.Sad neko će reći pa vi hoćete npr. 54 do Braće Jerković.Ali 15 i 16 je druga priča.54 je antibiotik linija,u kojoj i u špicu može da se diše,dok 16 to nije(Za 15 ne znam).
 
604 605 610 skratiti do Surčina. Uvesti liniju 600 Od Keja Oslobodjenja do Surčina trasom sadašnje linije 610.Uvesti liniju 608 koja bi išla od Preke pa Sremskom Gazelom do Progara zatim u Boljevce Jakovo i do okretnice u Surčinu.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632288#p632288:1sqlf6ns je napisao(la):
predrag1978 » Pet Jun 21, 2019 5:07 pm[/url]":1sqlf6ns]A tvoj predlog je u fioci...verovatno ceka bolje Dane...boze koliko sujete svuda ima..ne moze covek nista da predlozi...strasno...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
Ne znam što si se uvredio, činjenica je da je predlog loš, šta sad, iovako ništa ne dobijaš o toga. Kako god, ne mogu više ovaj razgovor da vodim, izneo sam svoje mišljenje, prihvati ga ili nemoj.
 
Opusteno prijatelju...ne sekiram se ja.....ja se sigurno ne sekiram...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Дотакли смо се мало и 26ице као проблематичне линије. Моје мишљење је да би се та линија као и 27 доста растеретили када би се продужио трамвај од Таша право до краја Булевара поред Скупштине, па преко Трга Николе Пашића на Теразије, па Трг републике, Васину, Студентски трг до постојеће пруге код Калемегдана. Плус би ту доста помогао и трамвај Омладински стадион-Вук-Таш-Теразије-Трг-Калемегдан, пошто овако трамваји од Омладинског до Вука углавном возе промају, пошто свима од Омладинског више одговара 27 који залази директно у центар, него да код Таша преседају, па оно опет на 27 и 26 до центра.
 
Nego šta mislite o EKO1?Da li da ostane ovakva kakva je,da li da se nešto menja,da li se samo meni čini ili joj stvarno trebaju zglobna vozila?
Kako vam se čini Vitro Max?https://bkm.by/en/catalog/elektrobus-modeli-e433-vitovt-max-electro/
 
Линија се баш одомаћила, гужве су често већ од ЕТФа ка НБГ. Требају зглобна возила дефинитивно, мада може то и да се искомбинује, мени се увек чинило да би мању гужву правила 27ица која скреће у тунел и иде на НБГ (ту може да се споји са 67 или 68) а 27Е која креће са Трга право у Деспота Стефана, а и да би обе линије биле ефикасније.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632312#p632312:21lczaqo je napisao(la):
Дошљак » Pet Jun 21, 2019 6:15 pm[/url]":21lczaqo]Линија се баш одомаћила, гужве су често већ од ЕТФа ка НБГ. Требају зглобна возила дефинитивно, мада може то и да се искомбинује, мени се увек чинило да би мању гужву правила 27ица која скреће у тунел и иде на НБГ (ту може да се споји са 67 или 68) а 27Е која креће са Трга право у Деспота Стефана, а и да би обе линије биле ефикасније.
Pa baš nešto ne bi bile efikasnije. Naš narod neće da pređe na 18 pa da čeka 39 ili 31 kada je 26 u problemu , nego stoji i čeka 26 i po 45 minuta , ako treba. A zamisli tek šta bi bilo sa 27 i 27E. Razmišljanje bi bilo u stilu , zašto da se vozim sa 27 , kada imam 27E koji me vozi direktno do Trga. Na ovu temu smo već pričali ranije , pša eto da ponovim moje mišljenje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632277#p632277:21lczaqo je napisao(la):
aleksa1 » Pet Jun 21, 2019 4:08 pm[/url]":21lczaqo]15 je donekle brza veza Zemuna sa gradom, tako treba i da ostane, ima već dovoljno svojih putnika, a samo bi se haos preneo na 84 koji je jedina normalna alternativa u B. N. Tesle. Da ne pričam o tome koliko bi se povećalo putovanje kroz B. M. Pupina do Prvomajske... A argument da idu paralelno mi je smešan. Pa na celom Novom Beogradu su paralelne ulice, hajde onda sve linije da stavimo u jednu ulicu, šta ima veze...
Ovde imamo jedan apsurd. Za 15 i 16 se žučno protivimo da se spoje u jednu liniju i idu ili Bulevarom Nikole Tesle ili Bulevarom Mihajla Pupina , a sa druge strane se isto tako žučno protivimo preusmerenju 77 kroz Bulevar Zorana Đinđića , jer kao mnogo se gubi a i nije toliki problem stanovnicima uz Bulevar Zorana Đinđića da peške dođu do stanice 77. Pri tom bi se 67 i 68 spojile u jednu liniju koja bi išla Španskih boraca i opsluživala obe okretnice (blok 70 i blok 70A). Naravno sa ukupnim brojem vozila sa obe linije. EKO1 svakako pojačati , i mogao bi se izmestiti da umesto što ide pored Šest kaplara , ide pravo pa skrene u Antifašističke borbe i dalje svojom sadašnjom trasom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632300#p632300:21lczaqo je napisao(la):
kruuki » Pet Jun 21, 2019 5:34 pm[/url]":21lczaqo]604 605 610 skratiti do Surčina. Uvesti liniju 600 Od Keja Oslobodjenja do Surčina trasom sadašnje linije 610.Uvesti liniju 608 koja bi išla od Preke pa Sremskom Gazelom do Progara zatim u Boljevce Jakovo i do okretnice u Surčinu.
Staviti da 604 i 605 idu u ekspres režimu od okretnice u bloku 45 do centra Surčina , uz stajanje na nekoliko bitnih stanica , uz isti broj vozila. Time se dobija bolji takt i veći broj polazaka sa istim brojem vozila.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632255#p632255:21lczaqo je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Jun 21, 2019 3:25 pm[/url]":21lczaqo]Ја сам лично против пресељења потеза 400 са Трошарине, посебно не до окретнице трола јер се делимично губи неопходна веза са трамвајима. Преседање на тролу или 78, чекање бар 5 минута да иста крене, па тек онда улазак у трамвај је ништа друго него беспотребно губљење времена. Чак нисам ни за пресељење у Браће Јерковић. Ни случајно не пребацивати, нека остане тако како јесте.
Ono što sam ranije predlagao , u nešto izmenjenom obliku. Ovo pod uslovom da se ukida okretnica Trošarina , o čemu je bilo reči. Planirano je da tu bude kružni tok.

401 i 402 trasa kao što je trenutna , s tim što bi linija radila u ekspres režimu na delu od Autokomande do Trošarine , bez stajanja na usputnim stanicama. Koristila bi stajalište Lastinih linija na Banjici u smeru ka Avali. 402 da saobraća i posle poslednjeg polaska , ili da 401 opslužuje Beli potok. ukinuti da 403 uveče opslužuje Beli potok.
403 da se produži do okretnice u Stepi , preko nove saobraćajnice u Vojvode Stepe , koja je planirana da se uskoro izgradi.
405 i 408 kao i linija 403 , s tim što bi radile u ekspres režimu do odvajanja za Ripanj / Kragujevački drum uz stajanje na par bitnih stajališta.
406 pretvoriti u solo liniju i preusmeriti je od Banjičke pijace trasom linije 49 do okrertnice u Stepi.
406L od Tršarine produžiti Crnotravskom i Paunovom do okretnice Banjica II.
409 da koristi okretnicu Banjica II , a sve drugo ostaje isto.
407 i / ili 503 preusmeriti do Medakovića III. Problem je levo skretanje iz okretnice Braće Jerković. Stvarale bi se gužve. Alternativa ako bi se samo jedna linija preumeravala , da druga ide do Prokopa.
 
Kaко не би било ефикасније да 27е иде право у БДС са окретнице уместо што сад губи време на семафорима скрећући из тунела лево па онда десно заједно са већином линија које иду из тунела лево ка БДС? 27 до НБГ би из правца Миријева задржала стајалиште на Теразијама (траса БКА-Трг Николе Пашића-Теразије-Коларчева-Македонска-Дечанска-Тунел, од Теразија све десна скретања па мање чекање), а у смеру од НБГ ка Миријеву би чак могла и да заобиђе спорни тунел скретањем од Зеленог венца ка Теразијама преко Призренске, а одатле лево ка Тргу Никиле Пашића и БКА, (као што ЕКО 1 неретко прође), са могућношћу стајалишта у Призренској пре семафора код Теразијске чесме.
 
Taman posla da se spajaju linije...nekome se zameris u najavi...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632326#p632326:13y9kbmo je napisao(la):
Дошљак » Pet Jun 21, 2019 7:30 pm[/url]":13y9kbmo]Kaко не би било ефикасније да 27е иде право у БДС са окретнице уместо што сад губи време на семафорима скрећући из тунела лево па онда десно заједно са већином линија које иду из тунела лево ка БДС? 27 до НБГ би из правца Миријева задржала стајалиште на Теразијама (траса БКА-Трг Николе Пашића-Теразије-Коларчева-Македонска-Дечанска-Тунел, од Теразија све десна скретања па мање чекање), а у смеру од НБГ ка Миријеву би чак могла и да заобиђе спорни тунел скретањем од Зеленог венца ка Теразијама преко Призренске, а одатле лево ка Тргу Никиле Пашића и БКА, (као што ЕКО 1 неретко прође), са могућношћу стајалишта у Призренској пре семафора код Теразијске чесме.
Ne znam da li si pročitao šta sam napisao ili si stao nakon prve rečenice. :) Ako bi u smeru ka NBG linija 27 stajala kod Terazija , onda bi morala da ide do Trga , pa da tamo skreće u Makedonsku , pri tom čeka jedan semafor i dva pešačka , a onda isto to kod skretanja u Dečansku , pa ona i semafor kod skretanja u Tunel. Neki mnogo veći boljitak ovom izmenom ne vidim u odnosu na sadašnju situaciju sa 27E u zoni Trga.
Ja sam se ovde više obazirao na naš mentalitet i to što bi se ljudi gurali u 27E koja im staje na trgu , jer što da se cimaju sa 27 do Terazija kad imaju direktno 27E do Trga. Evo danas , nailaze dve trole. Jedna prošla semafor , druga čeka da se upali zeleno. Svi sa stanice se ugurali u prvu trolu , ja jedini ušao u drugu i mogao da biram gde ću da sednem. A i oni su primetili tu drugu trolu.
 
Питање је сад да ли путници тих линија више иду ка Тргу или преседају за НБГ?
 
Dosta ljudi viđam da silaze kod Skadarske , ali isto tako i na Zelenom vencu. Jedan deo ljudi čeka neku drugu liniju za NBG ili idu ka Trgu / Pešačkoj zoni.
 
Све у свему, продужетак трамваја од Таша ка Тргу и Калемегдану преко Теразија би доста растеретио 26 и 27.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632251#p632251:3k7r5uff je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Jun 21, 2019 3:05 pm[/url]":3k7r5uff]ни 302 не сме да се дира, једино да иде као експрес од ОШ Драгојло Дудић до Болеч раскршће, као што је неко продложио, па даље стаје на сва стајалишта. за везу на НБГ увести нову линију, 301, са следећим стајалиштима: Гроцка (Бегаљичи мост), сва стајалишта у Гроцкој до Васе Чарапића, затим Пут за Заклопачу, Хладњача ПКБ, Болеч раскршће, (ново стајалиште код семафора) Лештане (улаз), па онда на аутопут до Франше Д'Епереа, Делиградска, Мостар, Блок 20

остале линије са потеза 300 разбити са Устаничке, нешто до Вука, нешто до Цветка, нешто до Шумица и нешто до Учитељског насеља
Do Vuka ne može da ide nijedna linija poteza 300. Pre par godina je direkciji poslat predlog da se 309 produži do Vuka, ali je taj predlog odbijen, uz obrazloženje da bi linija bila preopterećena. Tako nešto bise i dogodilo, jer niko više ne bi koristio tramvaje, već samo autobuse.
 
Дошљак":19qnsl8i je napisao(la):
Све у свему, продужетак трамваја од Таша ка Тргу и Калемегдану преко Теразија би доста растеретио 26 и 27.
To da , ali samo da nije na uštrb ukidanja trola.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632352#p632352:19qnsl8i je napisao(la):
Alex_BG » Pet Jun 21, 2019 9:10 pm[/url]":19qnsl8i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632251#p632251:19qnsl8i je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Jun 21, 2019 3:05 pm[/url]":19qnsl8i]ни 302 не сме да се дира, једино да иде као експрес од ОШ Драгојло Дудић до Болеч раскршће, као што је неко продложио, па даље стаје на сва стајалишта. за везу на НБГ увести нову линију, 301, са следећим стајалиштима: Гроцка (Бегаљичи мост), сва стајалишта у Гроцкој до Васе Чарапића, затим Пут за Заклопачу, Хладњача ПКБ, Болеч раскршће, (ново стајалиште код семафора) Лештане (улаз), па онда на аутопут до Франше Д'Епереа, Делиградска, Мостар, Блок 20

остале линије са потеза 300 разбити са Устаничке, нешто до Вука, нешто до Цветка, нешто до Шумица и нешто до Учитељског насеља
Do Vuka ne može da ide nijedna linija poteza 300. Pre par godina je direkciji poslat predlog da se 309 produži do Vuka, ali je taj predlog odbijen, uz obrazloženje da bi linija bila preopterećena. Tako nešto bise i dogodilo, jer niko više ne bi koristio tramvaje, već samo autobuse.
Prežvakano mali milion puta , ali i dalje ima ljudi koji u to ne veruju , dok sa druge strane imamo 77 koji poluprazan vozi kroz Dimitrija Tucovića.
 
Никако укидање. Имамо више примера у свету да могу да деле трасе заједно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632355#p632355:3lozhf3b je napisao(la):
Дошљак » Pet Jun 21, 2019 9:13 pm[/url]":3lozhf3b]Никако укидање. Имамо више примера у свету да могу да деле трасе заједно.
Tačno , ali umesto da to pokupimo od ovih iz inostranstva , mi pokupimo ideju o ogromnoj pešačkoj zoni , nerentabilnim gondolama , mostu sa pilonom kojem su svi stubovi na kopnu , idejom da ukopavamo metro na peskovitom tlu NBG...
 
Ako budu isli tramvaji jednog dana Ka Trgu,nece morati ni svi busevi tuda da idu...ako naprave terminus Dunavska,do njega ce moci da se dodje I okolnim ulicama tipa 27 Marta,Dusanova,Takovska itd...dok docekamo taj tramvaj,treba naci neka druga resenja...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Isto tako,treba videti koje linije nadlezni zele da iskoriste za koriscenje elektrobuseva...znamo da ce 31 biti prvi sa 30 elektrobuseva iz Ikarbusa...a koje linije treba jos da podpadnu pod elektrifikaciju...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Шта мислите о следећем предлогу, када је, ето, стицајем околности, на месту садашње окретнице на Трошарини планиран кружни ток? :D
Изградила би се нова окретница за линије 403, 405, 406, 406Л, 407, 408 и 409 у Баштованској, у висини трамвајске окретнице, тоталном забраном за аутомобиле у делу Баштованске од искључења из Бебелове до раскрснице са Пауновом.
ЛЕГЕНДА:
1. Линије 403, 405, 406, 406Л, 407, 408 и 409 би за своје окретање користиле следећи систем улица: Паунова - С. Машковића - новоизграђени кружни ток - Бебелова - Баштованска - БАЊИЦА /БАШТОВАНСКА-ОКРЕТНИЦА/.
2. Линије 401 и 402 би у смеру ка Пиносави, односно Б. Потоку, делимично измениле своје трасе. Уместо улица Бул. Ослобођења - Баштованска - Паунова искључивале би се из Бул. Ослобођења код Цркве Св. Василија Острошког, скрећући у С. Машковића, па у Паунову. За те 2 линије би се успоставило ново стајалиште ,,Паунова", које већ користе линије 40, 41 и 78 у смеру ка Бањици.
Ево и слике:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632352#p632352:1x5mt5bb je napisao(la):
Alex_BG » 21 Јун 2019, 21:10[/url]":1x5mt5bb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632251#p632251:1x5mt5bb je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Jun 21, 2019 3:05 pm[/url]":1x5mt5bb]ни 302 не сме да се дира, једино да иде као експрес од ОШ Драгојло Дудић до Болеч раскршће, као што је неко продложио, па даље стаје на сва стајалишта. за везу на НБГ увести нову линију, 301, са следећим стајалиштима: Гроцка (Бегаљичи мост), сва стајалишта у Гроцкој до Васе Чарапића, затим Пут за Заклопачу, Хладњача ПКБ, Болеч раскршће, (ново стајалиште код семафора) Лештане (улаз), па онда на аутопут до Франше Д'Епереа, Делиградска, Мостар, Блок 20

остале линије са потеза 300 разбити са Устаничке, нешто до Вука, нешто до Цветка, нешто до Шумица и нешто до Учитељског насеља
Do Vuka ne može da ide nijedna linija poteza 300. Pre par godina je direkciji poslat predlog da se 309 produži do Vuka, ali je taj predlog odbijen, uz obrazloženje da bi linija bila preopterećena. Tako nešto bise i dogodilo, jer niko više ne bi koristio tramvaje, već samo autobuse.

мада си ми цитирао погрешан пост, не мора да се иде до Вука. то је само идеја. генерално, на окретници Устаничка треба да остану само две линије (50 и 302). за више једноставно нема места. остале линије разбити по суседним. може нпр. 303, 306 и 309 на Цветка, 304, 305 и 308 на Шумице и 306 и 307 на Коњарник, или до Учитељског насеља, преко Устаничке и Војислава Илића. с тим што линије које би ишле Устаничком би стале само код прве станице 17, 19 и 31 (Коњарник) и до Шумица без стајања. оне које би скретале у Војислава Илића би стајале на стајалишту Шумице у Војислава Илића, и све до последње станице у Учитељском насељу. правац ка Цветковој пијаци би стајао код окретнице Устаничка, у Булевару, и онда не би стајао нигде до пијаце
 
Vrh