Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632419#p632419:3q7b3uhi je napisao(la):
JohnnyLee » Sub Jun 22, 2019 12:12 am[/url]":3q7b3uhi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632352#p632352:3q7b3uhi je napisao(la):
Alex_BG » 21 Јун 2019, 21:10[/url]":3q7b3uhi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632251#p632251:3q7b3uhi je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Jun 21, 2019 3:05 pm[/url]":3q7b3uhi]ни 302 не сме да се дира, једино да иде као експрес од ОШ Драгојло Дудић до Болеч раскршће, као што је неко продложио, па даље стаје на сва стајалишта. за везу на НБГ увести нову линију, 301, са следећим стајалиштима: Гроцка (Бегаљичи мост), сва стајалишта у Гроцкој до Васе Чарапића, затим Пут за Заклопачу, Хладњача ПКБ, Болеч раскршће, (ново стајалиште код семафора) Лештане (улаз), па онда на аутопут до Франше Д'Епереа, Делиградска, Мостар, Блок 20

остале линије са потеза 300 разбити са Устаничке, нешто до Вука, нешто до Цветка, нешто до Шумица и нешто до Учитељског насеља
Do Vuka ne može da ide nijedna linija poteza 300. Pre par godina je direkciji poslat predlog da se 309 produži do Vuka, ali je taj predlog odbijen, uz obrazloženje da bi linija bila preopterećena. Tako nešto bise i dogodilo, jer niko više ne bi koristio tramvaje, već samo autobuse.

мада си ми цитирао погрешан пост, не мора да се иде до Вука. то је само идеја. генерално, на окретници Устаничка треба да остану само две линије (50 и 302). за више једноставно нема места. остале линије разбити по суседним. може нпр. 303, 306 и 309 на Цветка, 304, 305 и 308 на Шумице и 306 и 307 на Коњарник, или до Учитељског насеља, преко Устаничке и Војислава Илића. с тим што линије које би ишле Устаничком би стале само код прве станице 17, 19 и 31 (Коњарник) и до Шумица без стајања. оне које би скретале у Војислава Илића би стајале на стајалишту Шумице у Војислава Илића, и све до последње станице у Учитељском насељу. правац ка Цветковој пијаци би стајао код окретнице Устаничка, у Булевару, и онда не би стајао нигде до пијаце
Upravo to. Ja sam nešto slično predlagao.
 
JohnnyLee":1fq5tpn4 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632352#p632352 je napisao(la):
Alex_BG » 21 Јун 2019, 21:10[/url]":1fq5tpn4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632251#p632251 je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Jun 21, 2019 3:05 pm[/url]":1fq5tpn4]ни 302 не сме да се дира, једино да иде као експрес од ОШ Драгојло Дудић до Болеч раскршће, као што је неко продложио, па даље стаје на сва стајалишта. за везу на НБГ увести нову линију, 301, са следећим стајалиштима: Гроцка (Бегаљичи мост), сва стајалишта у Гроцкој до Васе Чарапића, затим Пут за Заклопачу, Хладњача ПКБ, Болеч раскршће, (ново стајалиште код семафора) Лештане (улаз), па онда на аутопут до Франше Д'Епереа, Делиградска, Мостар, Блок 20

остале линије са потеза 300 разбити са Устаничке, нешто до Вука, нешто до Цветка, нешто до Шумица и нешто до Учитељског насеља
Do Vuka ne može da ide nijedna linija poteza 300. Pre par godina je direkciji poslat predlog da se 309 produži do Vuka, ali je taj predlog odbijen, uz obrazloženje da bi linija bila preopterećena. Tako nešto bise i dogodilo, jer niko više ne bi koristio tramvaje, već samo autobuse.

мада си ми цитирао погрешан пост, не мора да се иде до Вука. то је само идеја. генерално, на окретници Устаничка треба да остану само две линије (50 и 302). за више једноставно нема места. остале линије разбити по суседним. може нпр. 303, 306 и 309 на Цветка, 304, 305 и 308 на Шумице и 306 и 307 на Коњарник, или до Учитељског насеља, преко Устаничке и Војислава Илића. с тим што линије које би ишле Устаничком би стале само код прве станице 17, 19 и 31 (Коњарник) и до Шумица без стајања. оне које би скретале у Војислава Илића би стајале на стајалишту Шумице у Војислава Илића, и све до последње станице у Учитељском насељу. правац ка Цветковој пијаци би стајао код окретнице Устаничка, у Булевару, и онда не би стајао нигде до пијаце
I ja se za ovo apsolutno slažem. Kada bi tu išle linije, ne bi bilo preopterećenja i mislim da ni jedna linija sa poteza ne treba da bude ekspres zbog velikog broja ljudi na smederevskom putu

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Da li bi mogla ponovo da se koristi okretnica VMA....ranije ju je kao poslednje stajaliste koristila 42 dok je Isla do Trga Republike...pitam zbog mogucnosti da tu okrece neka od linija poteza 400...verujem da ima prostora...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Prostora ima. Samo je pitanje da li bi se vojska složila sa time. Ako je mogla da se ukine okretnica u Admirala Geprata na zahtev ministarstva koje je u zgradi pored...
 
Znas zasto ovo pitam...linija kad udje u Crnotravsku,kod Radovog stadiona skrene elegantno levo Ka VMA,I na vrhu ulice desno I tu bi bilo I krajnje I pocetno stajaliste....u povratku bi Isla kao I 42 kad ide Ka Petlovom Brdu...nekako mi to deluje kao idealno za linije iz pravca Avale,za takvu okretnica dovoljna je I jedna linija sa prosecnim taktom od 20 do 30 minuta...kad vec nema alternative za okretnicu gde su trole...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Јел можемо једном за свагда да заборавимо и никад више не споменемо предлог да се 303 продужи до Цветкове пијаце? Хвала.
 
Somi303":2y03qabm je napisao(la):
Јел можемо једном за свагда да заборавимо и никад више не споменемо предлог да се 303 продужи до Цветкове пијаце? Хвала.
A šta bi se to toliko promenilo kad bi išla do Cvetka, sem što ne bi morali da presedate do trola i do 46 i 55, a opet veza sa tramvajima ostaje ista

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Хајде да сада мало бацимо око и на потез 400! :smile: Шта мислите о предлогу новог терминуса у Баштованској у висини трамвајске окретнице за део потеза 400 (тј. за линије 403, 405, 406, 406Л, 407, 408 и 409)? На претходној страници (претпоследња порука) се налази комплетан опис измена траса, као и мапа места где би било терминус.
 
Ако се 77 продужи до Цветка онда нема потребе за продужавањем неке од линија потеза 300 до Вука.
 
Заборавих да додам да би новоизграђени терминус користила и линија 503. :wink: Тако да на месту мог првог поста о предложеном новом терминусу, а који се налази на претходној страници, убаците ажурирану мапу са додатом линијом 503. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632311#p632311:1b8wqfyk je napisao(la):
Mitroslav » Јуче, 17:11[/url]":1b8wqfyk]Nego šta mislite o EKO1?Da li da ostane ovakva kakva je,da li da se nešto menja,da li se samo meni čini ili joj stvarno trebaju zglobna vozila?
ЕКО 1 треба да добије нормални број јер је садашњи јако глуп, нпр 69.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632464#p632464:2r85lgi8 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 22 Jun 2019 06:42[/url]":2r85lgi8]Ако се 77 продужи до Цветка онда нема потребе за продужавањем неке од линија потеза 300 до Вука.

Ионако је предвиђено спајање све 3 окретнице (77, 28, 40, 309 и 55) у једну, само је питање кад ће то бити (у оквиру продужетка Јужног Булевара и спајање са Чингријином)
 
Pa i Metro će biti jednog dana , pa to ne znači da ne treba ništa da radimo da poboljšamo trenutnu situaciju. Konkretno , ne vidim ništa sporno u tome da dok se ne spoje okretnice , da 77 bude preusmeren Batutovom do Cvetka.
 
Не знам да ли би зглобни могао да се провуче као 309. Мада ако је могао зглобни аутобус на 21 где се буквално ломи на 3 начина због скретања из Велизара Косановића у Учитељску, вероватно може и ту.

Е сад, било које преусмеравање на Учитељско Насеље подразумева да се користи стара окретница на углу Пљеваљске и Петрињске, пошто на почетној 21 не би било баш места (сем да се станица гурне у напред, и направе паркинг места код школе као што је и првобитно планирано, мада од тога се изгледа одустало), а ако се окреће на старој окретници, глупо је да бус кружи више од километра да дође на окретницу која је од станице Шумице удаљена 300 и кусур метара, мада то је више глупост људи што су испланирали Коњарник (само тачке спајања Коњарника и Учитељског, од тога је једно пешачко? Изванредан потез!). Дакле чисто ради елиминисања непотребног кружења, морала би рута да делимично прати руту 20-ице.
 
Drugi deo posta mi uopšte nije jasan. Šta si hteo da kažeš sa njim i na koju liniju se odnosi , pošto si pomenuo poređenje sa 21A autobusom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632520#p632520:3j7ajt7n je napisao(la):
SRBO » Sub Jun 22, 2019 11:45 am[/url]":3j7ajt7n]Не знам да ли би зглобни могао да се провуче као 309. Мада ако је могао зглобни аутобус на 21 где се буквално ломи на 3 начина због скретања из Велизара Косановића у Учитељску, вероватно може и ту.

Е сад, било које преусмеравање на Учитељско Насеље подразумева да се користи стара окретница на углу Пљеваљске и Петрињске, пошто на почетној 21 не би било баш места (сем да се станица гурне у напред, и направе паркинг места код школе као што је и првобитно планирано, мада од тога се изгледа одустало), а ако се окреће на старој окретници, глупо је да бус кружи више од километра да дође на окретницу која је од станице Шумице удаљена 300 и кусур метара, мада то је више глупост људи што су испланирали Коњарник (само тачке спајања Коњарника и Учитељског, од тога је једно пешачко? Изванредан потез!). Дакле чисто ради елиминисања непотребног кружења, морала би рута да делимично прати руту 20-ице.
Radili su zglobni na 309 dok ih je Kosmaj imao jedno vreme. Nisu često izlazili, ali bilo ih je. Što se poteza 300 tiče, za zglob je najpovoljnija linija 302. 303 ima dobru okretnicu, ali ulice u Zaklopači nisu baš za zglobove. Mada, s'obzirom da se zglobni Otokari okreću u Dražnju i redovno voze na 461, sve je moguće.
 
Od subote, 22.06.2019. godine na svim gradskim i prigradskim linijama biće primenjen letnji red vožnje.

Na gradskim linijama radnim danom će saobraćati 1045 vozila, subotom 739, dok će nedeljom saobraćati 681 vozilo.

U zavisnosti od dinamike odvijanja velikih infrastrukturnih radova (Trg republike, 27. marta, Karađorđeva, Kneževac...) tokom leta će se menjati planirani broj vozila u radu.

U skladu sa višegodišnjom praksom, primenom letnjeg reda vožnje biće uspostavljene i sezonske linije:

АDА 1 (Trg Republike – Аda Ciganlija - Vidikovac),
АDА 2 (Zemun / KEJ OSLOBOĐENjА / – Аda Ciganlija),
АDА 3 (Konjarnik – Аda Ciganlija),
АDА 4 (Mirijevo – Аda Ciganlija),
АDА 5 (Bežanijska kosa – Аda Ciganlija),

koje će saobraćati vikendom i to sa po 2 vozila u periodu od 9 do 16 sati, a sa po 4 vozila u periodu od 16 da 21 sat.
U slučaju loših vremenskih uslova, kada je značajno smanjen broj posetilaca na Аdi Ciganliji, rad na linijama АDА (1-5) biće redukovan ili privremeno obustavljen.

izvor: bgprevoz.rs
 
Куда ће АДА1 ићи са трга, преко Браће Југовића и Дечанске?
 
Велики инфарструктурни радови у Кнежевцу? Који су то радови када их тренутно доле нема?
 
@Vinča307

Tačno je da na smederevskom putu živi veliki broj ljudi, i upravo zbog toga sam u ranijem postu predložio uvođenje još jedne linije do doma zdravlja u Leštanima, uz brzavanje 302, 303 i 304. Na toj liniji (62) bi bili predviđeni zglobni autobusi, što bi pomoglo u smanjivanju gužvi. Mislim da je nekome ko živi u Grockoj i Begaljici putovanje jako dugačko i uzima puno vremena, tako da bi im se time putovanje koliko-toliko smanjilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632550#p632550:33hro0y2 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sub Jun 22, 2019 12:40 pm[/url]":33hro0y2]Велики инфарструктурни радови у Кнежевцу? Који су то радови када их тренутно доле нема?
Piše na naslovnoj strani sajta. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632526#p632526:rqwdhgda je napisao(la):
solecar » 22 Jun 2019 10:53[/url]":rqwdhgda]Drugi deo posta mi uopšte nije jasan. Šta si hteo da kažeš sa njim i na koju liniju se odnosi , pošto si pomenuo poređenje sa 21A autobusom?

То је за продужетак 77 до Цветка, не знам да ли би могао зглобни аутобус да скрене лепо у Вјекослава Ковача и у Дескашеву. Може некако на једвите јаде из Велизара Косановића у Учитељску, па не знам да ли су радијуси скретања на Вјекослава Ковача и Дескашевој исти
 
Sve zavisi od radijusa , a i od tipa zglobnog vozila. Mada , ako su mogli privremeno prošle ili pretprošle godine da se tako okreću nekoliko dana , a nije priče o bilo kakvom problemu sa skretanjima , ne vidim zašto ne bi moglo i trajno (do izgradnje objedinjene okretnice).
 
Vinča307":3jaebhk3 je napisao(la):
Somi303":3jaebhk3 je napisao(la):
Јел можемо једном за свагда да заборавимо и никад више не споменемо предлог да се 303 продужи до Цветкове пијаце? Хвала.
A šta bi se to toliko promenilo kad bi išla do Cvetka
Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Е баш због тога. Ништа се не добија тим вашим предлогом, то пишете само да бисте написали нешто, километарске поруке пуне глупости. Нико од вас заправо ни не користи 303! Корисније би било да се продужи дубље у Врчин који има очајан превоз, до Крагујевачког пута и направи попречна веза Смедеревског и Крагујевачког пута, нека врста приградске 50. А то би било много корисније за путнике него да иде куда већ иде 309 на 5 минута!

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Vrh