Upravo to. Ja sam nešto slično predlagao.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632419#p632419:3q7b3uhi je napisao(la):JohnnyLee » Sub Jun 22, 2019 12:12 am[/url]":3q7b3uhi][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632352#p632352:3q7b3uhi je napisao(la):Alex_BG » 21 Јун 2019, 21:10[/url]":3q7b3uhi]Do Vuka ne može da ide nijedna linija poteza 300. Pre par godina je direkciji poslat predlog da se 309 produži do Vuka, ali je taj predlog odbijen, uz obrazloženje da bi linija bila preopterećena. Tako nešto bise i dogodilo, jer niko više ne bi koristio tramvaje, već samo autobuse.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632251#p632251:3q7b3uhi je napisao(la):JohnnyLee » Pet Jun 21, 2019 3:05 pm[/url]":3q7b3uhi]ни 302 не сме да се дира, једино да иде као експрес од ОШ Драгојло Дудић до Болеч раскршће, као што је неко продложио, па даље стаје на сва стајалишта. за везу на НБГ увести нову линију, 301, са следећим стајалиштима: Гроцка (Бегаљичи мост), сва стајалишта у Гроцкој до Васе Чарапића, затим Пут за Заклопачу, Хладњача ПКБ, Болеч раскршће, (ново стајалиште код семафора) Лештане (улаз), па онда на аутопут до Франше Д'Епереа, Делиградска, Мостар, Блок 20
остале линије са потеза 300 разбити са Устаничке, нешто до Вука, нешто до Цветка, нешто до Шумица и нешто до Учитељског насеља
мада си ми цитирао погрешан пост, не мора да се иде до Вука. то је само идеја. генерално, на окретници Устаничка треба да остану само две линије (50 и 302). за више једноставно нема места. остале линије разбити по суседним. може нпр. 303, 306 и 309 на Цветка, 304, 305 и 308 на Шумице и 306 и 307 на Коњарник, или до Учитељског насеља, преко Устаничке и Војислава Илића. с тим што линије које би ишле Устаничком би стале само код прве станице 17, 19 и 31 (Коњарник) и до Шумица без стајања. оне које би скретале у Војислава Илића би стајале на стајалишту Шумице у Војислава Илића, и све до последње станице у Учитељском насељу. правац ка Цветковој пијаци би стајао код окретнице Устаничка, у Булевару, и онда не би стајао нигде до пијаце