Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Најбоље овако: Пиградске све што држи Ласта, Ластра и Стрела, за градске знамо.
 
Па ваљда су линије које имају већу трасу у 3 и 4 зони приградске. Мада што се мене тиче можемо да имамо једну тему за све линије, пошто цео систем треба да функционише као целина због преседања. Извините за 521, ту сам погрешио.
 
Mislim da je glupo odvajati linije po prigradskim i gradskim jer ipak je to ceo jedan sistem koji treba da funkcionise bez razilka i pod jednim imenom - Javni Gradski Prevoz Grada Beograda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633599#p633599:xfxrndyu je napisao(la):
Дошљак » Uto Jun 25, 2019 10:04 pm[/url]":xfxrndyu]Па ваљда су линије које имају већу трасу у 3 и 4 зони приградске. Мада што се мене тиче можемо да имамо једну тему за све линије, пошто цео систем треба да функционише као целина због преседања. Извините за 521, ту сам погрешио.
Još ranije sam to predložio , ali je Igor rekao da je to neizvodljivo jer su teme suviše velike da bi bilo izvodljivo.
 
Где 54 да продужиш, евентуално Трошарина, а и то је дискутабилно јер се планира селидба исте, 54 највише што може да се продужи је до ВМА да направи негде круг, и да стоји на јужном паркингу у зони Радовог стадиона и чека време, и да са 3 или 4 возила иде сваки дан на 30 минута, да барем кругом око ВМА направи растерећење 34 и 42, али за сад 54 не треба дирати, само викендима за почетак једно возило додати, јер 90 минута да се кружи од Раковице до Железника, а при томе ни са 521 није усклађен то тек не ваља...
 
Ја сам предложио Јерковић као испомоћ 50 али нико ништа није рекао о томе. Не видим зашто не би могла да иде дп Јерковића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634876#p634876:i1zt3rho je napisao(la):
Mitroslav » 30 Јун 2019, 00:31[/url]":i1zt3rho]Šta mislite o produženoj verziji 54?
Linija bi imala takt od oko 5 minuta.
54 (MZ Makiš – Miljakovac 1 – Vukov Spomenik)
Smer A: https://www.google.rs/maps/dir/Unnamed+ ... !3e0?hl=en
Smer B: https://www.google.rs/maps/dir/44.80480 ... !3e0?hl=en

аутобус не може да прође Витановачком улицом. ни једним њеним делом. нити може кроз Грчића Миленка нити кроз Војводе Шупљикца. боља варијанта је да прати трасу 25 од Кумодрашке до Вука, или да иде до Јерковића, па поред Црвеног солитера уз Дарвинову, па даље трасом 26 до Вука
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634911#p634911:2o1e0w35 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Ned Jun 30, 2019 7:15 am[/url]":2o1e0w35]Ја сам предложио Јерковић као испомоћ 50 али нико ништа није рекао о томе. Не видим зашто не би могла да иде дп Јерковића.
Nisam video.Mada je to svakako bolja ideja da bi se rasteretila 50.
 
54 je pouzdana i tačna linija što veoma znači njenim korisnicima i takva treba da ostane.
A ako želiš da pomogneš liniju 50 onda ne bi bilo loše da se linija 26 produži do pet solitera na Banjici. Tu bi bilo daleko više koristi.
 
26 ће да буде фина линија кад коначно прошире све то где иде, овако џаба све кад се вуцеља, и онда ће бити лако продуживати је.

За сад добро растерећење за 50 је та линија 300 што никако да је уведу.

Генерално нам мањка тих "прстенастих" линија
 
Pa baš i ne bi bilo od koristi produženje 26. I na sadašnjoj trasi zna da ga nema , a i kad dođe na prvu stanicu u Dragice Kočar , već zna da bude pun.
 
polu oftopic, ja bih beograd ionako skratio tj oduzeo bih mu minimum mladenovac i lazarevac a vrlo verovatno i grocku. pa ono što ostane i jeste za gradski prevoz, ono što nije unutar tih granica je za međumesni saobraćaj sa intervalom kakav je već potreban (to struka treba da pokaže). bilo bi lepo da imamo razvijenu železnicu koja bi išla i na 20 minuta kada je to potrebno. i da, kad je ne bi gradili po 3 i više godina za nekoliko desetina kilometara a do tad sve isključili.

i da, što se produženja linija tiče i ja mislim da bi mnoge linije trebalo produžiti za još koju stanicu ali sa ovim kolapsima to bi samo unelo dodatne nesigurnosti i nepreciznosti. a i nemamo dovoljno vozila, imamo ih sve manje i manje a i ovo što imamo sve češće viđam sa sva četiri žmigavca.
 
Grocku!? Šta pričaš ti čoveče?

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Da bi "skratio" Beograd za Grocku, morao bi i samu Grocku da skratiš zbog specifičnosti povezanosti naselja sa gradom. Istom logikom bi mogao i Voždovac da presečeš od Pinosave. Možda sam subjektivan, ali porediti Grocku sa Mladenovcom i Lazarevcom, u smislu klasifikovanja kao da je to jednoznačno prigradska opština, baš je suludo i počinje da me iritira. Najviše zbog toga što ispada da svako ko izjavi to, ili nešto što ima takvu konotaciju, nije istražio ni na minut da li to što izjavljuje ima veze sa realnošću.
 
Morao bi da skraćuje i Čukaricu, Palilulu i Zemun. Grocka je vrlo specifična opština, jer su u njenom sastavu naselja koja realno gledano nemaju ništa sa samim naseljem Grocka. Neki delovi Kaluđerice su bliži Novom Beogradu nego Grockoj. Grocku treba prepoloviti, odnosno iz njenog sastava isključiti Kaluđericu, Leštane i Vinču.
 
Alex_BG":14evzvtp je napisao(la):
Morao bi da skraćuje i Čukaricu, Palilulu i Zemun. Grocka je vrlo specifična opština, jer su u njenom sastavu naselja koja realno gledano nemaju ništa sa samim naseljem Grocka. Neki delovi Kaluđerice su bliži Novom Beogradu nego Grockoj. Grocku treba prepoloviti, odnosno iz njenog sastava isključiti Kaluđericu, Leštane i Vinču.
E upravo to. Potpuna suprotnost od opštine Voždovac. Neko iz Ripnja živi u opštini Voždovac, a neko iz Kaluđerice u opštini Grocka.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635006#p635006:2235pihb je napisao(la):
solecar » Ned Jun 30, 2019 3:26 pm[/url]":2235pihb]Pa baš i ne bi bilo od koristi produženje 26. I na sadašnjoj trasi zna da ga nema , a i kad dođe na prvu stanicu u Dragice Kočar , već zna da bude pun.
To je većina njih koja izađe iz 50-ice. 26 da se malo dovede u red imala bi velik udeo u rasterećenju linije 50. Možda i provlačenje linije 49 do okr. Braće Jerković.
 
Mislim da je o 54 najbolje da se pitaju upravo njeni korisnici.Za sada ono što znamo da joj treba boji takt.
 
Uspostavljanje direktne saobracajnice izmedju Stepe Stepanovica I Brace Jerkovica svakako bi omogucilo provlacenje za pocetak linija 49 I 50,I prevashodno rasterecenje Kruznog puta,koji cesto ume da bude slepo crevo koje usporava saobracaj zbog semafora na vrhu ulice....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635008#p635008:1bqwqqrp je napisao(la):
Vinča307 » 30 Jun 2019 15:29[/url]":1bqwqqrp]Grocku!? Šta pričaš ti čoveče?

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Гроцку као место - бесмислено је да Калуђерица, Лештане, Винча, Болеч и Ритопек буду ван Београда, као што је и бесмислено да Рипањ буде администриран с Пашиног Брда

Није то тешко решити али лењост...
 
Umesto sto se bavimo granicama grada i opstina bolje bi bilo da se bavimo ovom temom u kojoj pisemo.Ripanj fabrike koje su radile u Ripnju i gradjani Ripnja su izgradili veliki deo Vozdovca kada smo tada bili u sastavu opstine mozemo i sada da budemo rame uz rame sa svim delovima opstine Vozdovac.
Da se vratimo na temu ranije sam predlagao sto se tice rasterecenja 50 i reorganizacije poteza 400 :
402 bi mogao da ide auto putem do plavog mosta ,zatim dalje ustanickom i dalje kao 31 do Slavije benifit podavalska sela dobijaju direktnu liniju do svoje opstine ,doma zdravlja i svih sadrzaja u svojoj opstini i po prilicno rasterecenje 50,503 moze do Medaka ,408 do Miljakovca i eto ti rasterecenja i benifita za sve. Tako nesto se moze uraditi i sa potezom 300 ne morajj svi busevi okretati na Ustanickoj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635020#p635020:dszkxfqe je napisao(la):
Alex_BG » Ned Jun 30, 2019 5:28 pm[/url]":dszkxfqe]Morao bi da skraćuje i Čukaricu, Palilulu i Zemun. Grocka je vrlo specifična opština, jer su u njenom sastavu naselja koja realno gledano nemaju ništa sa samim naseljem Grocka. Neki delovi Kaluđerice su bliži Novom Beogradu nego Grockoj. Grocku treba prepoloviti, odnosno iz njenog sastava isključiti Kaluđericu, Leštane i Vinču.
Bilo je ranije nekih priča da se uradi dodatna podela opština.
1. Dunavski venac - deo Palilule (Leva obala Dunava) od Pančevca do kraja granica Beograda
2. Kaluđerica - deo Grocke od Zvezdare pa do Boleča
3. Mirijevo - Staro i novo Mirijevo i Ćalije
4. Podavalski venac - Deo Voždovca južno od Kružnog puta do kraja granica Voždovca
5. Da se deo Čukarice od Ostružničkog mosta do Obrenova , ili pripoji Obrenovcu ili postane zasebna opština (Posavski venac)
6. Južni Novi Beograd - južno od autoputa
7. Severni Novi Beograd - severno od autoputa
8. Bežanijska kosa - Bežanijska kosa , Bežanija , Ledine i Kvantaš
9. Batajnica - Batatajnica , Ugrinovci , Busije sa ili bez Zemun polja
 
Vrh