Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632080#p632080:2futfq2n je napisao(la):
Дошљак » Pet Jun 21, 2019 1:32 am[/url]":2futfq2n]Шта су пустили, 103ке или БМЦ на 95? Све више мислим да ту линију треба скратити, 95 да иде од блока 45 до Панчевачког моста, Омладинског стадиона или Дунав станице, а од Борче да продуже 96 до блока 42. Од Панчевца до Ушћа баш лоше функционише, а од блокова је претрпана, а опет се питам колико је баш потребна директна веза краја најперифернијег блока НБГ са Борчом? За та кретања треба видети да се направи по нормализацији железнице и БГ воза поуздан и тачан систем фидер линија од блока 45 и од Бежанијске косе до железничких станица НБГ и Тошин бунар, и од Борче, Котежа и Крњаче до железничких станица Крњача мост и Крњача.
Bilo je nekoliko predloga (razmatranja) ranije od strane DJP , ali ne znam zašto se odustalo.

1. 95 da se skrati do bloka 70 , a 68 produži trasom 95 do bloka 45
2. 68 da se produži Jurija Gagarina do okretnice 89 u bloku 72
3. 68 da se produži Jurija Gagarina do okretnice u bloku 45 , a sa druge strane do Dunav stanice Bulevarom despota Stefana
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632178#p632178:115mw54g je napisao(la):
Mitroslav » Pet Jun 21, 2019 12:14 pm[/url]":115mw54g]Pošto ponovo izrađujem predlog imam nekoliko pitanja za vas:
1.Ripanjac možeš li mi reći kakva je situacija na potezu 400(mislim ne ovo osnovno,nego ono što zna neko ko je svakodnevno na tom potezu).Kakva je koja linija,šta kojoj treba,gde treba neka promena trase,gde treba ekspres,sem 405...
2.Šomi 303/Vinca307 možete li mi reći kakva je situacija na potezu 300(mislim ne ovo osnovno,nego ono što zna neko ko je svakodnevno na tom potezu).Kakva je koja linija,šta kojoj treba,gde treba neka promena trase,gde treba ekspres,...
3.Solecar kakva je situacija na Banjici,sem ovoga što znamo.
4.I naravno svi iznesite neke svoje mišljenje,želje....
Hvala.
Pogledaj moj predlog za ekspres linije (mislim na linije u okviru ITS sistema). Tamo sam izneo neke predloge koji su bazirani mahom na onome što su drugi iznosili (ne samo ovde na forumu). Što se tiče "E" linija , to ću ti dati nekoliko sugestija kad budem video predlog. Odmah mogu da ti kažem da sadašnje trase (verovatno trajno bivše) , su jedva krpile putnika za pokrivanje osnovnih troškova (E4 , E5 i E8). E3 ti je promašaj. Dosta linija pokriva tu relaciju , a sad ćemo dobiti i 13 preko mosta na ADI. Kasnije ću dati predlog za "E" linije. Isto se odnosi i na ADA linije , mada oko njih ne vidim svrhu cimati se , jer će i ove godine 99% raditi samo vikendom ili petak - nedelja. Kod tog predloga mi se nije svidelo što imaš čak dve linije za Mirijevo. ADA 6 od Miljakovca je isto promašaj , služila je jedino da se stanovnici Miljakovca II i III prebace do Banjice (pet solitera) , osdtali deo trase , koji je prolazio pored mog kraja je bio maltene prazan.
Što se tiče Banjice , tu ti može dosta pomoći i Ripanjac 405 , a što se tiče poteza 300 i Marrecar (stanuje u Leštanima). Linija 50 je dosta oppterećena na delu od Ustaničke do Banjičke pijace , zato što dosta ljudi preseda na linije sa poteza 400 , kao i na trole / autobus 78. Na 78 su zglobovi neophodni , maltene svaki put kad se autobus pojavi u Nemanjinoj iz pravca Banjice , ljudi maltene vise iz istog. Na 34 bi trebalo pojačanje , jer u određenim polascima je problem da se uđe u isti , i tako je od kako su je produžili do Senjaka. Sa druge strane , liniju bi trebalo produžiti dalje od "okretnice" u Pere Velimirovića , ovako je nedovršena , što se i vidi po tome što dosta ljudi preseda na druge linije u Borskoj i mahom idu do Kanarevog brda / Miljakovca 1. Na 59 bi isto tako trebao da radi zglob , jer zna da se toliko pretpa da ljudi vise iz istog , i tako je maltene duž čitavog dela trase od Birčaninove do skretanja iz Pilota Mihajla Petrovića u Patrijarha Joanikija , kada maltene čitav bus izađe (2/3 putnika minimum). Na 48 je problem redovnosti i toga što vozila često saobraćaju konvojski. Na 49 bi mogao da se poveća broj vozila i možda da se linija produži do Ceraka , kako bi rasteretio kritičan potez (Požeška - Žarkovo - Cerak). Tramvaje ne koristim toliko često , tako da to prepuštam detaljniju analizu drugima. Ono što je evidentno je da sada bolje funkcionišu kako je okretnica na Banjici postala dvokolosečna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632180#p632180:xhkng2ns je napisao(la):
solecar » Пет Јун 21, 2019 11:21 am[/url]":xhkng2ns]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632080#p632080:xhkng2ns je napisao(la):
Дошљак » Pet Jun 21, 2019 1:32 am[/url]":xhkng2ns]Шта су пустили, 103ке или БМЦ на 95? Све више мислим да ту линију треба скратити, 95 да иде од блока 45 до Панчевачког моста, Омладинског стадиона или Дунав станице, а од Борче да продуже 96 до блока 42. Од Панчевца до Ушћа баш лоше функционише, а од блокова је претрпана, а опет се питам колико је баш потребна директна веза краја најперифернијег блока НБГ са Борчом? За та кретања треба видети да се направи по нормализацији железнице и БГ воза поуздан и тачан систем фидер линија од блока 45 и од Бежанијске косе до железничких станица НБГ и Тошин бунар, и од Борче, Котежа и Крњаче до железничких станица Крњача мост и Крњача.
Bilo je nekoliko predloga (razmatranja) ranije od strane DJP , ali ne znam zašto se odustalo.

1. 95 da se skrati do bloka 70 , a 68 produži trasom 95 do bloka 45
2. 68 da se produži Jurija Gagarina do okretnice 89 u bloku 72
3. 68 da se produži Jurija Gagarina do okretnice u bloku 45 , a sa druge strane do Dunav stanice Bulevarom despota Stefana

Нису лоши предлози, поготову први. Штета што се одустало.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632178#p632178:2b425ggj je napisao(la):
Mitroslav » Pet Jun 21, 2019 12:14 pm[/url]":2b425ggj]Pošto ponovo izrađujem predlog imam nekoliko pitanja za vas:
1.Ripanjac možeš li mi reći kakva je situacija na potezu 400(mislim ne ovo osnovno,nego ono što zna neko ko je svakodnevno na tom potezu).Kakva je koja linija,šta kojoj treba,gde treba neka promena trase,gde treba ekspres,sem 405...
2.Šomi 303/Vinca307 možete li mi reći kakva je situacija na potezu 300(mislim ne ovo osnovno,nego ono što zna neko ko je svakodnevno na tom potezu).Kakva je koja linija,šta kojoj treba,gde treba neka promena trase,gde treba ekspres,...
3.Solecar kakva je situacija na Banjici,sem ovoga što znamo.
4.I naravno svi iznesite neke svoje mišljenje,želje....
Hvala.
Živim u Kaluđerici pa ću izneti neko svoje mišljenje šta je neophodno u ovom delu grada, odnosno na potezu 300.
Linije poteza 300 se ne mogu više okretati na Ustaničkoj. Okretnica je preopterećena i te linije se moraju produžiti bar do Konjarnika i Cvetka. Osim što je okretnica preopterećena, mora da se obezbedi adekvatno presedanje. Dosta ljudi koristi linije 17 i 31, i mora da se omogući bolja veza ka njima. Predlažem sledeće:

302- Ustanička - Grocka - Begaljica /eskpres/
303- Zvezdara /pijaca/ - Zaklopača - Vrčin /eskpres/
304- Ustanička - Ritopek /ekspres/
305- Šumice - Boleč
306- Zvezdara /pijaca/- Leštane
307- Zvezdara /pijaca/- Vinča
308- Šumice - Veliki Mokri Lug
309- Zvezdara /pijaca/ - Kaluđerica
310- Šumice - Mali Mokri Lug
311- Šumice - Leštane /Ravan/

38+38L+38A= 38 - Žel. St. Topčider - Veliki Mokri Lug

Nove linije:

61- Novi Beograd /Blok 70/ - Most na Adi - Kaluđerica 3 (Radisava Ignjatovića)
62- Novi Beograd /Paviljoni/ - Gazela - Leštane /Dom zdravlja/

Linije 302, 303, 304 bi radile u ekspres režimu, odnosno od Ustaničke do doma zdravlja u Leštanima bi stajale samo kod škole u Malom Mokrom Lugu i kod semafora u Kaluđerici. Od doma zdravlja u Leštanima bi koristile sva stajališta. Stanovnici Zaklopače, Grocke, Begaljice i Ritopeka bi dobili bržu vezu ka gradu, i smanjile bise gužve na tim linijama, prvenstveno na liniji 302. S'obirom da su 305, 306, 307 i 311 kraće linije, one bi bile produžene i Ustanička bi bila rasterećenija. Onda bi imali bolju vezu ka linijama 17, 31, 29, 70, 46... Linije 38L i 38A bi bile ukinute, vozila bi bila prebačena na liniju 38 koja bi bila produžena do Topčidera. Time VML ostvaruje odličnu vezu sa gradom, ove tri 38-ce dobijaju smisao. Dešava se da 38L i 38A ka Kosmaju idu bez i jednog jedinog putnika.
Dobro znamo da su Kaluđerici odavno potrebne nove linije. Mnogi ljudi rade i idu u školu na Novom Beogradu, velika je potreba da se ide ka tom naselju, i upravo zato predlažem ove dve linije. Linija 61 bi išla do stare škole, odnosno do spomenika Radisava Ignjatovića. Pošto bi 302, 303 i 304 bile ekspres linije, predložena linija 62 bi pokrivala taj deo gde one više ne bi stajale, a gde takođe živi veliki broj ljudi. Taj deo Kaluđerice bi na taj način takođe imao direktnu vezu ka Novom Beogradu, i značajno lakši dolazak do mnogih naselja. Linije 61 i 62 bi pomogle u rasterećivanju linija 17 i 31.
 
Ja cu napisati samo one linije za koje znam da su najpotrebnije,najopterecenije I svakako Jos uvek SA statusom koji vapi za nekom promenom.....

Linija 16.....po meni neophodno spajanje da linijom 15 I relacija da bude Karaburma-Zemun sa vozilima iz SP Karaburma.


Linija 26....da se podeli na 2 linije,jednostavno prespora I preglomazna linija koja je toliko u cepovima da nikome ne treba Kada negde kasni...ostavljam drugima da predloze model podele.


Linija 27- da se prebaci do Dunavske ili 25 Maja,preko Dusanove radi rasterecenja B.Despota Stefana kod Trga Republike.

Linija 27e-podrzavam Soletov predlog da se spoji sa 68 I da ide do Piramide.

Linija 37- da joj podhitno budu dodati zglobni privatni autobusi ukoliko to uslovi konkursa za privatnike dozvoljavaju,kod nje I linije 59 je napravljena ogromna greska u kapacitetima..

Linija 43...ja bih tu liniju vratio kao nekad da ide do Senjaka iz Koteza...svakako bi bila pouzdanija makar Malo vise...


Linija 46....produziti je preko Gazele do Bloka 20....


Linija 49....produziti do Cerak Vinograda preko Blagoja Parovica ili trasom pored skole Milos Crnjanski...


Linija 50....Po meni najvaznija linija koji drze privatnici...vec je prevelika,Ali odlicno radi...okretnica u Ustanickoj je premala za nju,bolje je da okrece kod Cvetka ili kod 3 Tiganja ako bude uslova...

Linija 59...isti problem kao I za 37...veoma frekventna linija koja je konstantno puna...

Linija 85....povecati broj vozila,najpouzdanija linija sa Cukarice...u kontra smeru bi bilo pozeljno produzenje na Bele Vode...

Linija 95....prevazidjena trasa,neophodno skracenje,drugs polovina vec postoji,a to je linija 96...

Linija 302....spustanje linije na auto put I produzenje do Bloka 20 uz promenu pogona da to budu zglobna vozila iz N.Beograda...najvaznija linija sa Smederevskog puta previse podcenjena...


Linija 308...spustanje na auto put I okretanje kod Mostara...sasvim dovoljno...


Linija 405...povecanje broja vozila I preusmerenje na terminus Brace Jerkovic sa linijom 26....realno najvaznija linija poteza 400..

Linija 504...produzenje do Banovog Brda uz uslov da ili 49 ili 85 ne okrecu vise tamo...previse linija ima tamo vec sad...

Linija 511....produzenje do Belvila preko Mosta na ADI...potrebna ova veza radi rasterecenja poteza Ada-Buvljak...

Linija 601..produzenje do Zelenog Venca preko Gazele...




Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Добри предлози. Да ли би 16 спојена са 15 ишла од моста трасом 15 ице или би ту било неко комбиновање?
 
Isla bi trasom 16 ice pa bi se ubacila na staru trasu 15 kod Zemunske Bolnice....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Само бих додао, за 308, ако може да окреће на Прокопу уместо на Мостару.
 
26 не сме да се дира, нити да се цепа. треба спојити 25 и 25П. линије 400 треба преселити са Вождовца, неке спустити до Јерковића или Медака (403, 405, 406, 407) и тиме ће растеретити 50 на правцу Јерковић-Бањица, неке скратити до Бањице (408, 503), а 400 продужити до Славије. 406Л преименовати и на Прокоп (Војводе Степе-Аутокоманда-Милутина Ивковића), а 409 је кружна, тако да може остане као сада
 
ни 302 не сме да се дира, једино да иде као експрес од ОШ Драгојло Дудић до Болеч раскршће, као што је неко продложио, па даље стаје на сва стајалишта. за везу на НБГ увести нову линију, 301, са следећим стајалиштима: Гроцка (Бегаљичи мост), сва стајалишта у Гроцкој до Васе Чарапића, затим Пут за Заклопачу, Хладњача ПКБ, Болеч раскршће, (ново стајалиште код семафора) Лештане (улаз), па онда на аутопут до Франше Д'Епереа, Делиградска, Мостар, Блок 20

остале линије са потеза 300 разбити са Устаничке, нешто до Вука, нешто до Цветка, нешто до Шумица и нешто до Учитељског насеља
 
Ја сам лично против пресељења потеза 400 са Трошарине, посебно не до окретнице трола јер се делимично губи неопходна веза са трамвајима. Преседање на тролу или 78, чекање бар 5 минута да иста крене, па тек онда улазак у трамвај је ништа друго него беспотребно губљење времена. Чак нисам ни за пресељење у Браће Јерковић. Ни случајно не пребацивати, нека остане тако како јесте.
 
Nije hitno da li ces liniju zvati 301 ili 302...jer oni ako sad ne uvedu 301 kad I'm dodju nova vozila u Kosmaj,onda neka bar pojacaju 302..koja God da bude numeracija,ona Mora biti da vise vozila I da ide autoputem,sve drugo je smesno..sto se tice linije 26,pokusaj da putujes od Jerkovica do Dorcola tokom Dana I vidi koliko to treba vremena,nista bolje nije ni na 25 I 25p...skracenjem skracujes muke I putovanje,pre ces 5-om od Vuka stici do Zoo vrta lakse,ja nisam video liniju koja se sporije krece od 26,a trasa nikakvu korekciju nema,niti neko ubrzanje da dobije,vozila se sustizu vrlo cesto,red voznje ne moze ni da se postuje...dzaba je to sto ima dosta vozila na njoj,kad je trasa takva da je linija konstantno na semaforima I cepovima...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
за потез 300, ево један предлог:

303 од Вуковог споменика, без стајања до Батутове, онда сва стајалишта до ОШ Драгојло Дудић, онда екпрес до Болеч раскршће, даље сва стајалишта
304 од Вуковог споменика, без стајања до Батутове, онда сва стајалишта до Ритопека
305 од Шумица, сва стајалишта до Болеча
306 од Цветкове пијаце, као и 309, сва стајалишта до Бубањ потока
307 од Вуковог споменика, без стајања до Батутове, онда сва стајалишта до Винче

308, 309, 310 и 311 остају као до сада
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632258#p632258:2iyfqoxt je napisao(la):
predrag1978 » 21 Јун 2019, 15:30[/url]":2iyfqoxt]Nije hitno da li ces liniju zvati 301 ili 302...jer oni ako sad ne uvedu 301 kad I'm dodju nova vozila u Kosmaj,onda neka bar pojacaju 302..koja God da bude numeracija,ona Mora biti da vise vozila I da ide autoputem,sve drugo je smesno..sto se tice linije 26,pokusaj da putujes od Jerkovica do Dorcola tokom Dana I vidi koliko to treba vremena,nista bolje nije ni na 25 I 25p...skracenjem skracujes muke I putovanje,pre ces 5-om od Vuka stici do Zoo vrta lakse,ja nisam video liniju koja se sporije krece od 26,a trasa nikakvu korekciju nema,niti neko ubrzanje da dobije,vozila se sustizu vrlo cesto,red voznje ne moze ni da se postuje...dzaba je to sto ima dosta vozila na njoj,kad je trasa takva da je linija konstantno na semaforima I cepovima...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

живим у Јерковићу, знам врло добро какве су те линије, користио сам их
 
Ok onda Jos bolje ako znas...ako se tebi koji Tu zivis dopada koliko putujes istom,onda ok...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632262#p632262:2k78z8m8 je napisao(la):
predrag1978 » Pet Jun 21, 2019 3:37 pm[/url]":2k78z8m8]Stvarno...neka si mi rekao....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
Pre svega Pohorska ostaje bez glavne linije, Bulevar Nikole Tesle ostaje bez linije, stvorila bi se jedna nepouzdana linija, a pored svega 15 i 16, osim Brankovog mosta nemaju ni jednu zajedničku tačku. Mislim da ne moram više razloga da nabrajam...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632266#p632266:12pxtp7b je napisao(la):
predrag1978 » 21 Јун 2019, 15:41[/url]":12pxtp7b]Ok onda Jos bolje ako znas...ako se tebi koji Tu zivis dopada koliko putujes istom,onda ok...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
ја је ретко користим, јер ми је посао на НБГ, али се често из града (ако идем бусом) враћам са 26, и видим колико значи људима из Јерковића та линија. сама чињеница да се већ од Таша увек напуни, и буде таква до скоро до краја, говори све. то што је спора, то је проблем великог броја семафора и чепова. семафоре је лако укинути, чепове стварно не знам како
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632262#p632262:3vjwvb1y je napisao(la):
predrag1978 » 21 Јун 2019, 15:37[/url]":3vjwvb1y]Stvarno...neka si mi rekao....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

иначе, како си замислио да спојиш 15 и 16, када им је једина заједничка деоница преко Бранковог моста?
 
Ja ne znam otkud toliki bes za 15 I 16...kao prvo da vas podsetim da ce se zbog visegodisnjih sporova stanara Pohorske sa gradom,ta okretnica skloniti odatle I nijedan bus se tamo nece okretati,ne samo 16....kao drugo ova linija se krece paralelno svo vreme sa 15,nije sveto slovo da bi morala da ide B.Mihajla Pupina,alternativa kroz ovaj bulevar ima dovoljno,neka ide pored Hotela Jugoslavija,nemam nista protiv,Ali je cinjenica,a to mogu da potvrde puni busevi na 78 I 83,da postoji potreba za linijom kakvu vec imaju Borca I Bezanijska Kosa,u vidu 65 I 95...onoliki gornji deo Zemuna smatram da zasluzuje jednu jaku liniju koja ide u centar,a to sadasnja 15 svakako nije...I ne razumem cemu toliki gnev,samo predlazem da bude bolje,a ne gore..ovim se svakako stede resursi,a uslova ima I bice za ovako nesto..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Prica se da ce se linije 18 I 83 produziti uskoro na Altinu,cekaju se izbori za tako nesto,samim Tim ce postojece Zemunske glavne linije,15,18,45,78,83,84 biti pod Jos vecim opterecenim...treba zato misliti unapred a ne cekati da ti drugo kroje...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Ајмо овако:

23 појачати ако је могуће
37 обавезно зглоб са истим интервалом значи да остане 21 возило
53 зглоб или нека комбинација ако не ставе на 89
54 продужити до Браће Јерковић ради растерећења 50 и додати још неколико возила да не иде као антибиотик
55 појачати јер су гужве неподношљиве од Аде до Цветка
56 може да се појача а и не мора само нека иде редовније
59 обавезно зглоб и да недељом ради 10 возила као суботом јер се предуго чека а гужве су неподношљиве
85 под хитно појачати
89 зглоб са истим интервалом ако неће то бити 53
501 обавезно појачати још једним комбијем тако да иде на 30 мин до 23:30 јер је јако незгодно по мраку ићи од окретнице на Певцу преко Кружног пута до насеља, а још и није безбедно
502 продужити до Церака, додати једно возило, ако не онда у периоду до 7 ујутру и после 4 после подне да окреће на Видиковцу, од Лабудовог брда до Орловаче нема путника
521 не дирати овако је супер и коначно су је појачали
534 додати једног тросменца да после 5 по подне иде на 20-30 мин, исто тако и викендом само са 3 возила уместо 2
 
15 je donekle brza veza Zemuna sa gradom, tako treba i da ostane, ima već dovoljno svojih putnika, a samo bi se haos preneo na 84 koji je jedina normalna alternativa u B. N. Tesle. Da ne pričam o tome koliko bi se povećalo putovanje kroz B. M. Pupina do Prvomajske... A argument da idu paralelno mi je smešan. Pa na celom Novom Beogradu su paralelne ulice, hajde onda sve linije da stavimo u jednu ulicu, šta ima veze...
 
Vrh