Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625456#p625456:1h6079p1 je napisao(la):
Express » Pon Maj 27, 2019 9:42 pm[/url]":1h6079p1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625407#p625407:1h6079p1 je napisao(la):
solecar » 27 May 2019 05:25 pm[/url]":1h6079p1]Kakav solo autobus na 52. Tu zna da bude gužva već kod Hrvatske ambasade. Da ne bude opet bespotrebne rasprave o "podršci" , i kako 53 zaslužuje zgloba pre 52 , 53 ima 23 , 37 , 59 , 89 , 531 , 532 , 533 , 534 , a 52 ima 56 , 531 , 532 , 533 , 37 , 50 , 89.

52 se poput 31 često puni još na terminusu (Zeleni Venac). Ukoliko ne dođe solo 53 pola ostane. Kada se linije preklapaju ljudi koji čekaju jednu odustanu pa nagrnu ka drugoj. Za taj fenomen im nisu krivi putnici koji gledaju da izgube što manje vremena, nego oni što su takvu neadekvatnu mrežu linija pravili. Tramvaj zvrji prazan.

Za eksprese nikad čuli. Da postoji ekspres došlo bi do izdvajanja putovanja po dužini. Što duže putovanje to se očekuje veća pouzdanost, srednja brzina i kapacitet. Ekspres se napuni kod Beograđanke i vozi pun do B.Brda. Lokal se do Sajma već isprazni pa opet napuni u špicu pri čemu gubi vreme na svakom stajalištu, te ga hvata semafor koji ekspres izbegava. Ni u njemu nije ništa manja gužva zato što je vozilo manjeg kapaciteta. Ekspres ima manju razmenu. Slično je sa karakteristikama trasa šinskih sistema. LRT=zbijena stajališta uz mala vozila, metro=srednja udaljenost stajališta uz srednji kapacitet vozila, železnica=velika udaljenost stajališta uz velika vozila.

Veliki tramvaj sa slabim taktom ne može da se nosi sa mnogo frekventnijim autobusima zbog čega je i skrajnut. Druga opcija je presedanje (zagrebačko rešenje po sistemu koridorski tramvaj+fider autobus) što bi svakako bilo negativno gledano iz ugla putnika. Najbolje rešenje bi bilo da se izvrši razdvajanje putovanja po dužini. Lokalna/all stop linija niske pouzdanosti poput 26 bi trebala biti znatno kraća. Ista trasa bi trebalo da bude pokrivena ekspres linijama koje obilaze centralni deo trase nepogodan za zglobna vozila.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625419#p625419:1h6079p1 je napisao(la):
Дошљак » 27 May 2019 06:26 pm[/url]":1h6079p1]Генерално, свака линија где може да прође зглобно возило, треба да има зглобна возила. По мени из угла путника је већа штета препун аутобус у који не могу да уђем или се возим прибијен са другим путницима попут сардине него када на линији вози "празно" возило (мада по мени није празно возило ако у њему сви путници могу да седну).

Generalno slabije opterećeno vozilo se manje i haba. Zglobovi na 49 bi duže trajali nego solo, pod uslovom da imamo isti takt.

Treba naći neku sredinu. Recimo opterećene linije moraju imati najniži takt i sa zglobnim vozilima koja bi relativno kratko trajala u zavisnosti od linije do linije/opterećenja i morfologije terena. Srednje opterećene linije treba klasifikovati po indeksu pouzdanosti. Ako je pouzdana onda treba zglobni da voze prazni da bi vozni park trajao duže. Dobar primer za takvu su 30 i 49. Ukoliko je nepouzdana zbog čega treba povećati interval/smanjiti takt tu nek rade zglobni uz sve teškoće onih najopterećenijih linija.

Slabe linije je opet poželjno klasifikovati, međutim na nešto drugačiji način. Poželjno bi bilo da se podele po nameni na osnovne i pomoćne.

Osnovna je 407 a pomoćna 87. Tako 407 treba pojačati još jednim solo vozilom jer nema drugih linija koje povezuju određenu zonu direktno sa gradom, linija ide retko i ne remeti se dok recimo korisnicima 87 ne smeta da ide na sat vremena (samo lokalne potrebe koje je moguće obaviti i presedanjem) pa je zglob u tom slučaju pogodan radi štednje ljudstva. 87 nije jedina, dosta bi se uštedelo.

Na taj način bi postigli neki balans, kompromis tako da gsp štedi osoblje na linijama koje su pogodne za to, dok recimo pojačava takt ili povećava kapacitet na linijama gde je potrebno postizanje što čuvanja voznog parka što frekventnije, udobnije ili pouzdanije prevozne usluge u zavisnosti od rezultata snimanja stanja linije.

Naravno da im je sve teško. Teško im je i da žive izgleda.

One size fits all ideologija (sa solo vozilima) nije efikasna jer na taj način često trpi pouzdanost, tehnička ispravnost (uz prerano povlačenje vozila iz saobraćaja/rashoda), brzina putovanja, udobnost istog te izaziva i preopterećenje kadra. Logično bi bilo da se izvrši "fine tuning" celog sistema kako bi se postiglo najracionalnije iskorišćenje raspoloživih resursa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625462#p625462:1h6079p1 je napisao(la):
Žika » Pon Maj 27, 2019 10:25 pm[/url]":1h6079p1]Čuli su za eksprese i postojali su pre 30 godina. Znali su, tada za prednosti i radili su ih uglavnom šihtaši. Čak su pojedine linije postale komplet ekspresne. Pitanje je sada kad su velike gužve koliko bi bile korisne.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625464#p625464:1h6079p1 je napisao(la):
Дошљак » Pon Maj 27, 2019 10:27 pm[/url]":1h6079p1]На најоптерећенијим линијама верујем да би експрес линије доста растеретиле.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625473#p625473:1h6079p1 je napisao(la):
direktor » Pon Maj 27, 2019 10:49 pm[/url]":1h6079p1]Bio 27E pa ga produzise i stavise da staje na svakoj stanici takodje ukinuse 27L lokal
Cilj produzavanje linija do beskonacnosti ....

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625480#p625480:1h6079p1 je napisao(la):
Žika » Pon Maj 27, 2019 11:13 pm[/url]":1h6079p1]16 e, 26e, 27 e, 37 e, 53 e , 56 e, 704/6 e to su neke od ekspresnih linija koje se sećam (nije 100% tačno). Treba iskopati još neke.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625484#p625484:1h6079p1 je napisao(la):
predrag1978 » Pon Maj 27, 2019 11:58 pm[/url]":1h6079p1]Ako bi postojala mogućnost povratka ekspres linija, onda to treba da budu alternativne linije onim linijama koje konstantno upadaju u čepove... linije tipa 25,25p i 26,27e,43,74,95.....poenta bi bila da ove linije imaju nekoliko osnovnih stanica koje bi putnicima služile za ulaženje u iste, i samim tim bi omogućile makar odredjeno veće ubrzanje u intervalu na trasama takvih problematičnih linija... ovaj višak solo autobusa može kvalitetno da se koristi, to jest odredjeni broj autobusa, prilikom takozvanih šihti, u špicevima koji bi prevashodno bili kao razlog uvodjenja ekspres linija... po nekadašnjem receptu iz osamdesetih... s tim što u ovim novim vremenima realan špic kreće od pola 8 i traje do pola 10 prepodne.... a popodne od 3 do 6...kada sam pomenuo nove solo autobuse, naravno da sam tu mislio na linije koje pokriva GSP, mada je primetno da postoje i novi kontigenti vozila kod pojedinih privatnih prevoznika... dakle, mislim da je neophodna takozvana nova organizacija prevoza u pogledu ponovnog uvodjenja ekspres linija... u svakom slučaju, ova tema nije direktno povezana sa temom Autobusi, ali delom jeste u smislu toga da se proširenjem kapaciteta, stvaraju uslovi i kod GSP-a i privatnika da omoguće stvaranje ovakvih linija na problematičnim pravcima...
Evo nekih mojih razmišljanja , što od ranije , što trenutno. Predlozi i mišljenja dobrodošli.

Legenda:
nova linija
promena trase
pretvaranje u ekspres liniju
dodatno ubrzanje ekspres linije


17L Slavija (Birčaninova) – Novi Beograd (Paviljoni)

  • Linija bi radila u ekspres režimu i to samo u vreme špica. Od Sava centra do GO Novi Beograd bi išla trasom linije 18.
  • Solo sa većim brojem vozila i češća ili zglobna sa manje vozila i ređa, vaše mišljenje
1. Slavija (Birčaninova)
2. Franše D’Eperea (autoput)
3. Deligradska
4. Mostar (gornji nivo)
5. Sava centar (autoput)
6. Bulevar Zorana Đinđića (Omladinskih brigada)
7. GO Novi Beograd (Omladinskih brigada)
8. Bulevar Maršala Tolbuhina
9. Novi Beograd (Paviljoni)

25P Mirijevo IV – Kumodraž /Stepina kuća/

  • Linija bi radila u ekspres režimu uz minimalnu promenu trase
  • Isti broj vozila , češći takt , veći broj polazaka
01. Mirijevo IV
02. Milivoja Perovića / Aleksandra Belića
03. Matice Srpske
04. Mirijevo II
05. Mirijevo
06. Vitezova Karađorđeve zvezde
07. Ladne vode
08. Šejkina
09. Pere Ćetkovića / Mirijevsko brdo
10. Marijane Gregoran
11. Pogon
12. Mirijevski bulevar
13. Vuka Vrčevića
14. Omladinski stadion
15. Vatrogasna komanda / Novo groblje
16. Dalmatinska
17. Vukov spomenik
18. Pijaca Kalenić
19. Južni bulevar
20. Dušanovac (pošta)
21. Ljubićka
22. Darvinova
23. Bulevar Peka Dapčevića
24. Voždovački kružni put
25. Pukovnika Petra Mišića
26. Dušana Jovanovića
27. Kumodraž II
28. Institut Torlak
29. Kalemarska
30. Oktobarska
31. MZ Kumodraž
32. Zemljoradnička
33. Kovačka
34. Kumodraž

26E Dorćol – Braće Jerković

  • Linija bi radila celodnevno.
  • Sa linije 26 bi se skinulo 5 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 14 minuta.
01. Dorćol
02. Despota Đurđa / Solunska
03. Dušanova
04. Trg republike
05. Pionirski park / Glavna pošta
06. Pravni fakultet
07. Tehnički fakulteti
08. Pijaca Kalenić
09. Južni bulevar
10. Dušanovac (pošta)
11. Jovana Bijelića
12. Dragice Končar 1
13. Dragice Končar
14. Braće Jerković

32E Trg republike - Višnjica

  • Pretvaranje u pravu ekspres liniju.
  • Isti broj vozila , češći takt , veći broj polazaka.
01. Trg republike
02. Džordža Vašingtona
03. Cvijićeva
04. Centar za kulturu „Vlada Divljan“
05. Vuka Vrčevića
06. Mirijevski bulevar
07. Marina
08. Višnjička banja
09. Despotovačka
10. Lovačka
11. Višnjica

48E Pančevački most – Miljakovac III

  • Linija bi radila celodnevno.
  • Sa linije 48 bi se skinulo 6 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 10 minuta.
01. Pančevački most
02. Dunav stanica
03. Centar za kulturu „Vlada Divljan“
04. Hala Pionir
05. Cvijićeva
06. 27. marta
07. Pravni fakultet
08. Slavija (Bulevar oslobođenja)
09. Franše D’Eperea
10. Trg Oslobođenja
11. Paunova
12. Pet solitera
13. Srpskih udarnih brigada
14. Kanarevo brdo
15. Slavoljuba Vuksanovića
16. Narodnog heroja Velizara Stankovića
17. Miljakovac II
18. Nikole Marakovića
19. Miljakovac III

53E Zeleni venac – Vidikovac

Ovde prepuštam vama da kažete svoje mišljenje , da li da radi celodnevno ili samo u špicu , da li da se dodaju vozila za nju ili da se skinu sa postojeće linije 53 i koliko , koje stanice da koristi... Nikako nisam uspeo da pronađem rešenje koje bilo adekvatno.

56E Zeleni venac – Petlovo brdo

  • Linija bi radila samo u vreme špica.
  • Sa linije 56 bi se skinula 4 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 18 minuta. Moguća i kombinacija sa ukidanjem 56L i prebacivanjem vozila sa iste na 56E , čime se dobija takt od 12 minuta sa 6 vozila.
01. Zeleni venac
02. Vaznesenjska crkva / Nemanjina
03. Miloša Pocerca
04. Mostar
05. Sajam
06. Čukarica / Ada Ciganlija
07. Žarkovo
08. Kneževac
09. Labudovo brdo
10. XI krajiške divizije / Serdar Janka Vukotića
11. Generala Zgonjanina
12. Milorada Draškovića
13. Rasinska
14. Petlovo brdo

70 Bežanijska kosa – IKEA

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija.
01. Bežanijska kosa
02. Milana Vujaklije
03. Marka Ristića
04. Ljubinke Bobić
05. Nikole Dobrovića
06. ŽS Tošin bunar
07. Milutina Milankovića
08. Studentski grad
09. Narodnih heroja
10. Bulevar umetnosti / Crkva svetog Dimitrija
11. Sava centar
12. Mostar (gornji nivo)
13. Deligradska
14. Franše D’Eperea (autoput)
15. DZ Voždovac
16. Toplice Milana / Vladimira Tomanovića
17. Pogon Kosmaj
18. Tranšped
19. IKEA

302 Ustanička – Grocka - Begaljica

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
  • Od Ustaničke pa do stanice Bare ne bi koristila ni jedno stajalište , a dalje sva stajališta. Na ovaj način se linija rasterećuje jer bi je koristili samo korisnici kojima je jedini prevoz. Da li ostaviti isti broj vozila ili smanjiti i za koliko , pa višak rasporediti na druge linije poteza 300 , prepuštam vama.

303 Cvetkova pijaca – Zaklopača - Vrčin

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno i bila produžena do Cvetkove pijace.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od Cvetkove pijace pa do stanice Bare ne bi koristila ni jedno stajalište , a dalje sva stajališta. Na ovaj način se linija rasterećuje jer bi je koristili samo korisnici kojima je jedini prevoz.

401 Slavija /Birčaninova/ – Pinosava
402 Slavija /Birčaninova/ – Beli potok

  • Obe linije bi radile u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od Slavije do Autokomande bi koristila sva stajališta , a onda preskakala sva stajališta do Banjice , odakle bi dalje stajala na svim stajalištima. Umesto stajališta Crkva Vasilija Ostroškog u smeru ka Avali , linije bi koristiler stajalište Lastinih linija po prelasku raskrsnice sa Crnotravskom ulicom. Na ovaj način se dobija bolja povezanost sa samim naseljem Banjica.

405 Voždovac – Ripanj – Glumčevo brdo

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi koristila sva stajališta duž Banjice , a odatle pa sve do odvajanja za Ripanj svega nekoliko stanica , a od skretanja za Ripanj sva stajališta do Glumčevog brda. Druga varijanta je da se pola vozila sa linije 405 prebaci na novu liniju 405E , koja bi radi po režimu u prvoj varijanti.

408 Voždovac – Trešnja – Ralja

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi koristila sva stajališta duž Banjice , a odatle pa sve do skretanja za Kragujevački put svega nekoliko stanica , a od skretanja za za Kragujevački put sva stajališta do Ralje.

604 Novi Beograd /Blok 45/ – Preka kaldrma
605 Novi Beograd /Blok 45/ – Progar

  • Obe linije bi radile u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od bloka 45 do centra Surčina bi stajali nas svega nekoliko stajališta , a odatle do perifernih terminusa bi koristile sva stajališta.

706 Zeleni venac – Batajnica

  • Linija se dodatno ubrzava.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija.
01. Zeleni venac
02. Džona Kenedija
03. Zemun (pošta) / RK Beograd
04. Zemun (Gornji grad)
05. Galenika Magmasil
06. Coca - cola
07. Belarička
08. Batajnica (ulaz)
09. Maksima Brankovića
10. Braće Smiljanić / Majke Jugovića
11. Batajnica (centar)
12. Posavska
13. Drage Mihajlovića
14. Dalmatinskih brigada
15. Batajnica

707 Zeleni venac – Male pruge – Zemun polje

  • Linija se dodatno ubrzava.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi na delu od Zelenog venca do Nove Galenike koristila samo stajališta RK Beograd i Zemun (Novi grad). Od Nove Galenike do Zemun polja bi koristila sva stajališta.
 
Ako 302 i 303 ne staju na Smederevcu, onda bi baš morao da se pojača takt na 305, 307 i 311, jer i ovako zna da se desi da na Smederevcu ne naiđe ni jedan bus 10 minuta i onda kad naiđe neki, napravi se haos. To se dešava kada idem sa polaskom u 7:02 iz Vinče i naravno izađem kod Mlina jer posle njega idu 3-4 autobusa poteza 300 za redom i zaobiđu ga posle par stanica. Isto je kritičan i polazak 307 sa Ustaničke u 20:29, jer poslednji bus sa Ustaničke je takođe 307 u 20:15 i onda se napravi haos, jer se ljudi uvek guraju u prvi bus koji naiđe
 
Imam nekoliko zamerki... naravno to je opet samo moje mišljenje... bilo kakva opcija 26 u ekspres rezimu nije moguca ukoliko je uglavljujes na potez oko Kalenic pijace... potpuno nepotrebno... umesto toga, po meni bi bilo bolje rešenje 26E koji bi išao od Birčaninove do Jerkovica kroz Juzni Bulevar, dakle da na Autokomandi udje u Juzni Bulevar i da se kod Maksima Gorkog uključi na ostatak trase... nekako mi potez oko Kalenica ne uliva poverenje sto se takta tice...
Što se tiče linije 53E koju si predlozio, ja bih taj predlog spojio sa predlogom za 56 E... da to bude jedna linija 56E koja bi išla preko Banovog Brda ka Petlovom Brdu... o broju vozila se ne bih izjasnjavao, zato što smatram da za mene linija 56 L nema nikakvu funkciju, i po meni je logičnije da se spoji sa nekom od linija sa N. Beograda tipa 76 ili 82..potez Čuk. Padina-Belvil ima izuzetno mnogo putnika kod Šećerane na stajalištu, a taj deo tramvaji neće kačiti, pa bi bilo lepo da se uz 85 i 89 da jedna brza i prodorna linija sa kraćom trasom koja bi te putnike brze prebacivala do Buvljaka... Svi drugi predlozi su mi ok, ovo je bilo nesto sto bih korigovao...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628468#p628468:370tp99j je napisao(la):
Vinča307 » Pet Jun 07, 2019 10:50 pm[/url]":370tp99j]Ako 302 i 303 ne staju na Smederevcu, onda bi baš morao da se pojača takt na 305, 307 i 311, jer i ovako zna da se desi da na Smederevcu ne naiđe ni jedan bus 10 minuta i onda kad naiđe neki, napravi se haos. To se dešava kada idem sa polaskom u 7:02 iz Vinče i naravno izađem kod Mlina jer posle njega idu 3-4 autobusa poteza 300 za redom i zaobiđu ga posle par stanica. Isto je kritičan i polazak 307 sa Ustaničke u 20:29, jer poslednji bus sa Ustaničke je takođe 307 u 20:15 i onda se napravi haos, jer se ljudi uvek guraju u prvi bus koji naiđe
Slažem se. Zato sam i stavio opciju da se skinuta vozila sa 302 prebace na druge linije poteza 300.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628503#p628503:370tp99j je napisao(la):
predrag1978 » Sub Jun 08, 2019 1:06 am[/url]":370tp99j]Imam nekoliko zamerki... naravno to je opet samo moje mišljenje... bilo kakva opcija 26 u ekspres rezimu nije moguca ukoliko je uglavljujes na potez oko Kalenic pijace... potpuno nepotrebno... umesto toga, po meni bi bilo bolje rešenje 26E koji bi išao od Birčaninove do Jerkovica kroz Juzni Bulevar, dakle da na Autokomandi udje u Juzni Bulevar i da se kod Maksima Gorkog uključi na ostatak trase... nekako mi potez oko Kalenica ne uliva poverenje sto se takta tice...
Što se tiče linije 53E koju si predlozio, ja bih taj predlog spojio sa predlogom za 56 E... da to bude jedna linija 56E koja bi išla preko Banovog Brda ka Petlovom Brdu... o broju vozila se ne bih izjasnjavao, zato što smatram da za mene linija 56 L nema nikakvu funkciju, i po meni je logičnije da se spoji sa nekom od linija sa N. Beograda tipa 76 ili 82..potez Čuk. Padina-Belvil ima izuzetno mnogo putnika kod Šećerane na stajalištu, a taj deo tramvaji neće kačiti, pa bi bilo lepo da se uz 85 i 89 da jedna brza i prodorna linija sa kraćom trasom koja bi te putnike brze prebacivala do Buvljaka... Svi drugi predlozi su mi ok, ovo je bilo nesto sto bih korigovao...
Ako bi 56E išao preko Banovog brda , onda bi se izgubio smisao ove linije , jer bi u nju masovno nagrnuli korisnici sa 52 i 53 , kada bi došla , pored postojećih korisnika sa 56. O ovom problemu sa 52 i 53 su neki već pisali , i zamisao sa 53E mi je bila da se na određeni način taj problem razreši , tj. da ne bude da prvi autobus koji naiđe sa 52 ili 53 pokupi putnike i jedne i druge linije , nego da korisnici imaju funkcionalniji i kol'ko tol'ko rasterećeniji prevoz.
 
Ja ako čekam bus na Sajmu i idem do B. Brda, uopšte realno nemam iluziju da cu preterano dugo putovati, jedino ako se naleti na neki zastoj, to se već ne može predvideti... samim tim ući ću verovatno u prvi koji naidje, bio to 52 ili 53 ili neki treci... ako idem preko Padine ka Žarkovu, svakako da imam inace manje opcija, 55,56 ili 56L ako je radni dan i špic... Poenta ovog tvog predloga treba da bude boljitak za stanovnike Vidikovca i Petlovog Brda, oni hoće brže kući da stignu sa Zelenjaka i tamo će ti i napuniti bus, samim tim regularni 53 i 56 će kretati prazniji sa Zelenjaka i moći više putnika da prime i kod Mostara i kod Sajma... po meni efekat ekspres linija treba da bude najbitniji za stanovnike naselja iz koga ta linija kreće, pa tek pnda za one koji čekaju na predvidjenim stajaliśtima te ekspres linije...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Ako si primetio , stavljao sam za sve linije da uglavnom koriste stajališta koja su presedačke opcije , van naselja iz kojih polaze.
 
Станице које би 53Е користила по мом мишљењу су:

- све до Мека
- Луке Војводића, СЦ Кошутњак, Кијевска, Школа Јосиф Панчић, Ада Циганлија, Сајам, Немањина.
 
A autobusi? Da li skidati sa 53 pa prebacibati na 53E ili dodavati vozila a da radi samo u špicu?
 
Dodaj vozila da radi samo u špicu... imaće vozila kad stignu sad Higeri u Kosmaj.. jedino ukoliko nešto ne odluče drugačije pa je vrate u N. Beograd... jedino koliko znam princip skidanja vozila sa jedne i prebacivanja na drugu funkcioniše izmedju 38 i 38A... doduše tu je samo 1 bus u pitanju...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629627#p629627:1abrmmcb je napisao(la):
beobike » 12 Јун 2019, 19:56[/url]":1abrmmcb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629609#p629609:1abrmmcb je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Jun 12, 2019 6:52 pm[/url]":1abrmmcb]Све за пензионере пензионерске општине Раковица тако су због истих тих пензионера (да не искористим неку тежу реч) продужили 94 у Ресник уместо да су само пребацили 503 и 504 да окрећу горе али је*ига мора све за њих а појачање 502 са барем једним возилом не може...
Tema su tramvaji, ali taj 502 je trebao/morao bar do Ceraka kroz centar Vidikovca, kao prava lokalna linija.
Наравно да треба да иде до Церака али не, мора да превози живе лешеве до гробља. Пошто никада неће ићи до церака, најбоље би било додати једно возило и да линија у периоду од почетка рада до 7:00 и после 16:00 до краја рада линије окреће на Видиковцу јер нико није луд да у 4 иде на гробље и или да се у 22:00 враћа са истог а од Лабудовог брда иду празни. И 501 појачати са још једним комбијем да иде на 30 мин и наравно продужити рад линије до 23:00 максимум.
 
Slažem se. Jedino što bih promenio na 502 je da polasci koji bi saobraćali do Orlovače , nosili oznaku 502A. Tako bi se ljudi mnogo manje zbunjivali koji polazak saobraća do Vidikovca , a koji do Orlovače. Poput 38L i 38A.
 
Ako mislite na okretnicu Vidikovac, to nema mnogo smisla posto i sada prolazi pored, a opet okretnica je na kraju Vidikovca dok je dobar deo sadrzaja na drugom kraju. U gradskom naselju gradske opstine u glavnom gradu jedne drzave u Evropi u 21. veku ocigledno je nemoguce ili bar nedostojno imati jednu liniju do najblize pijace i svih onih sadrzaja za koje postoji cesta potreba a u svakom slucaju cesca od posete groblju. I to ne govorim o direktnom prevozu do Bezanije ili Mirjeva, pricam o "prokletoj" lokalnoj liniji. Da nije brdski kraj mozda i ne bi bio veliki problem, ovako nismo svi planinari.
 
Линија заиста није много преоптерећена, људи из Кнежевца највише користе 42 и 501, 502 само када наиђе. 502 је нажалост лоша реинкарнација 542. Викендом би исто било потребно скратити линију до Видиковца јер до Орловаче викендом иду 531-533.
 
solecar":1jvuo439 je napisao(la):
303 Cvetkova pijaca – Zaklopača - Vrčin

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno i bila produžena do Cvetkove pijace.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od Cvetkove pijace pa do stanice Bare ne bi koristila ni jedno stajalište , a dalje sva stajališta. Na ovaj način se linija rasterećuje jer bi je koristili samo korisnici kojima je jedini prevoz.

  • Ово је тако глуп предлог да ја стварно немам речи. Па кога ће онда та линија са таквим таквом да превози када јој се укине 70% стајалишта? Ако неко из Зк хоће да иде у Болеч мора да иде до Цветка па да хвата 305 за назад? Мислим стварно, ако би се икада и претварала у Експрес морала би да стаје редовно до Болеча, па онда Винча, Калуђерица, ВМЛ и Устаничка. А ни тиме се не би убрзала нешто драстично, гужве постају све горе и горе па није ни битно јел стаје на 5 или 50 стајалишта јер од Калуђерице до Устаничке вози 10 км/х.



    Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629824#p629824:1wzdkop5 je napisao(la):
Somi303 » Čet Jun 13, 2019 2:04 pm[/url]":1wzdkop5]
solecar":1wzdkop5 je napisao(la):
303 Cvetkova pijaca – Zaklopača - Vrčin

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno i bila produžena do Cvetkove pijace.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od Cvetkove pijace pa do stanice Bare ne bi koristila ni jedno stajalište , a dalje sva stajališta. Na ovaj način se linija rasterećuje jer bi je koristili samo korisnici kojima je jedini prevoz.

  • Ово је тако глуп предлог да ја стварно немам речи. Па кога ће онда та линија са таквим таквом да превози када јој се укине 70% стајалишта? Ако неко из Зк хоће да иде у Болеч мора да иде до Цветка па да хвата 305 за назад? Мислим стварно, ако би се икада и претварала у Експрес морала би да стаје редовно до Болеча, па онда Винча, Калуђерица, ВМЛ и Устаничка. А ни тиме се не би убрзала нешто драстично, гужве постају све горе и горе па није ни битно јел стаје на 5 или 50 стајалишта јер од Калуђерице до Устаничке вози 10 км/х.



    Послато са SM-G960F помоћу Тапатока

  • Mišljenja sam da ako bi bila uvedena neka linija poput nekadašnje 302L, dakle linija koja bi služila samo ljudima koji žive kod Smederevskog puta, stvorili bise uslovi da 302 i 303, možda i 304 rade u ekspresnom režimu od Ustaničke do Leštana/Vinče. Samo treba da se zaustavljaju kod škole u MML-u i kod semafora u Kaluđerici, pa od Leštana/Vinče da koriste sva stajališta.
 
Po meni je svaki predlog koji razbija premise da je Ustanicka jedina moguca destinacija, a Smederevac jedini moguć pravac za pohvalu i vredna razmatranja.
 
405 Voždovac – Ripanj – Glumčevo brdo

Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi koristila sva stajališta duž Banjice , a odatle pa sve do odvajanja za Ripanj svega nekoliko stanica , a od skretanja za Ripanj sva stajališta do Glumčevog brda. Druga varijanta je da se pola vozila sa linije 405 prebaci na novu liniju 405E , koja bi radi po režimu u prvoj varijanti.
@ solecar
Мислим да је ипак боље оставити пола возила на 405, а пола на 405Е. Што се 405Е тиче, лично сматрам да од окретнице трола на Бањици не би требало нигде до подножја Авале да стаје, просто зато што се људи из успутних насеља гурају у 405 (у гурању предњаче Јајинчани (наравно не сви, али маса њих)) ради шверцовања. А и да се не шверцују, има господа остатак линија са потеза 400, плус гомилу 'тица Ластавица. Не разумем тај порив људи да се гурају у већ крцате аутобусе, не само што сметају нама да колико-толико нормално стојимо, већ угрожавају и сопствену безбедност тиме што беспотребно увлаче себе у опасност да испадну из возила. А и за класичну 405 би требало укинути сва стајалишта у Јајинцима и селу Раковица, осим Спомен-парка Јајинци. :wink: Није лоша ни Ваша замисао, али ипак има мане у смислу што остају нека успутна стајалишта, што само делимично смањује претерани притисак на путнике и возила. Врлина Вашег предлога је чешћи такт уз исти број возила. Мада, кад мало боље проанализирам чињенично стање, обе линије не би могле а да се не појачају, и сам Рипањ је у последњих неколико година доживео вртоглави пораст броја становника са, према последњем попису из 2011. око 11000, на, према неким незваничним проценама, чак око 17000 прошле године.
 
Da li da izbacim predlog:
a)Ekološki i održivi gradski prevoz
b)Kao i dosadašnji tip prevoza sa autobusima na Benzin
Glasajte
 
309А или 311Е или шта већ. Линија треба да буде чисто експресна, и захтева нека побољшања инфраструктуре (проширења 3 улице). Цела линија би имала 7 станица:
1. Звездара (пијаца)
2. Устаничка
3. Мали Мокри Луг
4. Кленак
5. Калуђерица
6. Лештане
7. Раван
Pogledajte prilog 1

304А - Учитељско Насеље (Петрињска) - Ритопек
Линија би користила стару окретницу 20ице, изашла на Смедеревац, али би у Калуђерици скренула преко Чардака. Највећи проблем је чињеница да би цео потез до обилазнице морао доста да се прошири (али би се добила фина алтернатива смедеревском путу истовремено)
 
@ Mitroslav
Аутобуси на бензин не постоје. :wink: Постоје само на дизел и ЦНГ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631177#p631177:3fullk36 je napisao(la):
Mitroslav » Uto Jun 18, 2019 11:05 am[/url]":3fullk36]Da li da izbacim predlog:
a)Ekološki i održivi gradski prevoz
b)Kao i dosadašnji tip prevoza sa autobusima na Dizel
Glasajte
 
Vrh