Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

E pa to je vec potpuno nesto drugo :)

I ja se slazem da ne bi smele sve linije da se prebace na novi most, za 94 sam cuo veceras, a za 89 ne znam zaista, ako to urade i ostave 88 preko Gazele, onda sta vise reci...ajmo po polovnjake na Bubanj potok :cool:
 
1111":uth0kulu je napisao(la):
али ти људи већ 30 година имају превоз и сад могу да га изгубе. Како је вама било кад су вам укинули 301. Да су мени укинули линију, позвао бих у помоћ све медије које могу и покушао да изгурам до краја.
Па, нама није било страшно, имали смо и имамо 302 који иде кроз Гроцку. Тада се није осетило, јер су обе линије биле ретке, а 302 су појачали возилима са 301. Тада је то било скроз ОК, али данас нам треба 301 поново. Насеље је нарасло, и много је зависније од града него раније. Али, ДЈП се води неком другом, трећом, седмом логиком.....

Међутим, оно што ја хоћу да кажем је да укидање линија зарад ефикасније реорганизације није лош начин. Све време се везујеш за Сава центар. Зар не мислиш да једну тако дугачку линију не треба убрзати само због једне једине станице?

Прво пуштају само једу линију. И то је паметно. Да видимо какве ће промене да донесе. Ако буде лоше, треба је вратити на стару трасу и пробати са неком другом.
 
размишљао сам ових дана, а везано је за линију 34Л:
- 34: Сењак-Прокоп-ВМА-Трошарина
и наравно преименовати 25П у 36, сад када јој је промењена траса

едит:
87: Чукаричка падина-Нови мост-Похорска или Бачка?
49: Миљаковац 1-Дедиње-Драјзерова-Нови мост-Блок 70 или 44
и евентуално: 69: Општина НБГ-Депо "Сава"-Нови мост-Раковички пут-Пере Велимировића
 
34: Сењак-Прокоп-ВМА-Трошарина

može, i da se onda 42 pretvori u normalnu liniju.
 
medjutim":s0ekjzrr je napisao(la):
34: Сењак-Прокоп-ВМА-Трошарина

može, i da se onda 42 pretvori u normalnu liniju.


kako da 42 bude normalna linija???
Sa 4 vozila od kojih 2 stoje u kvaru?
 
Laki72, nije stvar samo u broju vozila, šta god da joj se radi mora da se odvoji od VMA, jer ovom trasom ide 10 minuta sporije od 59, a vrlo malom broju ljudi sa strane Petlovog Brda znači da prođu baš pored VMA, a i za njih skoro da može da bude brže 59 do Pinka pa prelaz na 34.. A malo bezveze dođe da presedaš na drugu liniju koja većim delom ide istom trasom i stiže na isto mesto.

Sasvim je dovoljno da 42 ide kao ranija 542, samo nek ide na 10 minuta. Ili da prođe kroz Lisičji potok da ne kruži okolo, ovako nema smisla.
 
Беше већ изнесена идеја да Зелени Венац буде пролазна станица. Мислим да би најбоље било да у шпицу буде пролазна станица а да првих и последњих неколико полазака буде по реду вожње. Тако би се избегло нагомилавање аутобуса у шпицу а и тада свеједно не може да се испоштује ред вожње због застоја. Са друге стране, увече када је интервал полазака најчешће пола сата, аутобуси би могли да сачекају који минут да се испоштује ред вожње а дуже паузе по потребу да прави на другим окретницама.
 
medjutim":l1hq0vs4 je napisao(la):
Laki72, nije stvar samo u broju vozila, šta god da joj se radi mora da se odvoji od VMA, jer ovom trasom ide 10 minuta sporije od 59, a vrlo malom broju ljudi sa strane Petlovog Brda znači da prođu baš pored VMA, a i za njih skoro da može da bude brže 59 do Pinka pa prelaz na 34.. A malo bezveze dođe da presedaš na drugu liniju koja većim delom ide istom trasom i stiže na isto mesto

42 иде туда због Ортопедске болнице, а не ВМА. ВМА има станицу одмах прекопута у Црнотравској. али то што си ти рекао савршено има смисла, јер те две линије имају 90% заједничку трасу
 
Džoni, govorim VMA iz navike jer se ranija okretnica 42 zvala Banjica (VMA). Inače stoji da tamo ide zbog ortopedske.
 
orion":33zj6wfu je napisao(la):
Беше већ изнесена идеја да Зелени Венац буде пролазна станица. Мислим да би најбоље било да у шпицу буде пролазна станица а да првих и последњих неколико полазака буде по реду вожње. Тако би се избегло нагомилавање аутобуса у шпицу а и тада свеједно не може да се испоштује ред вожње због застоја. Са друге стране, увече када је интервал полазака најчешће пола сата, аутобуси би могли да сачекају који минут да се испоштује ред вожње а дуже паузе по потребу да прави на другим окретницама.


Na žalost uzaludno godinama ta ideja se povremeno pojavljuje na radio i TV programima kao ,,vapaj,, Beograđana ...
al đaba zato sam i postao zagovornik ideje da se kompletno izmesti na NBGD

Od svih mogucih rešenja i namena za prostor Z Venca je izabrano najgore - parkiralište autobusa :(
Princip za sve gradske linije javnog saobracaja treba da je početna i završna stanica samo na periferiji
a sve u u užem delu samo prolazne

A šta da se radi nekome lakše ulazi u @%&% nego u glavu
 
medjutim":1ctwmjr7 je napisao(la):
Džoni, govorim VMA iz navike jer se ranija okretnica 42 zvala Banjica (VMA). Inače stoji da tamo ide zbog ortopedske.

онда је дошло до мисандерстендинга, или што би ми простије рекли неспоразума :)
 
Zauzet nam broj 904:

„Ласта” превози путнике преко моста Обреновац–Сурчин

Дирекција за јавни превоз је, на иницијативу суграђана општине Сурчин и Обреновац, предложила успостављање пробне линије (у периоду од шест месеци) број 904, са возилима која од данас саобраћају на траси Обреновац–Сурчин. Пробна линија успостављена је као линија приградског превоза, каже се у саопштењу из Дирекције за јавни превоз.

На овој линији саобраћаће „Ластини” аутобуси, који ће прелазити преко новог моста на Сави и житеље Сурчина, Бољеваца, Јакова превозити до Обреновца. Први полазак је из Обреновца у 5.30 сати, а последњи из Сурчина у 21.15. Друго возило ће на поменутој траси дугачкој 24 километра саобраћати од 8 до 16 часова. Интервал између два аутобуса биће 45 минута, а ако је на траси једно возило, интервал ће износити сат и по.

У саопштењу се каже да ће путници моћи да купе месечну маркицу за запослене за трећу зону по цени од 3.250 динара, док ће се студенти и пензионери превозити за 1.305 динара. За појединачну карту суграђани ће издвајати у једној зони 130 динара, за две зоне 160, а за све три зоне којима саобраћа ова линија 190 динара.
 
Vidite kako je to skupo. Do Progara za 60, a do Obrenovca za 190....! A i jedno i drugo su gradska naselja, sa jednakim statusom i jednakim pravima i jako su blizu
 
Vi štopredlažete da 94 ide preko Drajzerove nemate pojma. Provozajte se malo linijom 94 pa će te videti koliko ljudi ide njom do Sava centra , pre svega , i time bi veza bolnica Dragiša Mišović , muzej 25. maj , BIP , Sava centar , bila izgubljena. što ne predložiš da se izmeste linije koje idu pored vas , pa da morate da koristite dva ili tri prevoza da stignete tamogde vam je nekad trebalo da se ide samo sa jednom linijom , kad ste tako pametni.
 
Матеја Бељан":3m6euzx8 je napisao(la):
Potpuno je smisleno da ide preko Gazele 88, preko novog mosta mogu 89 i 94. Jedino zašto bih voleo da 88 ide preko novog je da bi spojio BG:voz i Čukaricu, ali ipak je to samo jedan mali plus. Sava Centar i Sajam su dve važne tačke za 88

Dа li rеdоvnо kоristiš liniju 94 ili gledaš plan grada, kad imaš tako bisernu logiku?
 
solecar":3t39h52i je napisao(la):
Vi što predlažete da 94 ide preko Drajzerove nemate pojma. Provozajte se malo linijom 94 pa će te videti koliko ljudi ide njom do Sava centra

Nešto sam razmišljao. Možda može da se napravi da 94 ide preko mosta na Adi i da to valja. Analiziraću ovako, postoje dva načina kako ljudi koriste 94 preko stanice Sava centar:
1. Direktna veza na 17,18,88,601
2. Pešačenje ka Milentija Popovića, veza na 7,9,13,95

E sad, ako bi 94 išao preko mosta na Adi i buvljaka, tu bi veza na 7,9,13,95 bila mnogo bolja, ne bi moralo da se pešači 200 metara. Ali posle buvljaka 94 ne mora da skrene u Treći bulevar! Ja bih produžio 94 u Proleterske solidarnosti, petljom spustio na stajalište ispod Beogradske Arene (direktna veza na 18,88,601) a zatim bih usmerio 94 na trasu 74 pored Merkatora (veza na 17) i dalje ka Bežanijskoj kosi. Umesto toga 74 posle Sava centra može da ide Trećim bulevarom i ka blokovima do sadašnjeg terminusa 94.

Šta smo dobili:
1. Bolja veza 94 sa 7,9,13,95 nego kod Sava centra, kraće vreme putovanja sa Banjice ka Buvljaku i Delta Sitiju
2. Očuvano direktno presedanje na 17,18,88,601
3. Konačno linija 94 bi bila veza Buvljaka sa Novim Beogradom severno od autoputa i presedanjem na 17 bez hodanja dalje za Zemun. Da li je iko primetio koliko su zona buvljaka i ž.st. Novi Beograd odsečeni od svega što je iznad autoputa??
4. Sve u svemu obe linije (74 i 94) bi dobile više smisla. Da li poznajete ikoga ko sa Bežanijske kose propusti 75 da bi seo u 74 da bi se spustio na autoput i vozio dalje od Sava centra? Nagledao sam se scena da kod Sava centra trocifren broj ljudi stoji na stanici i čeka da pređe Gazelu, a 74 prolazi prazan jer nikome ne pomaže.

Primedbe?
 
solecar":16pvo551 je napisao(la):
Vi štopredlažete da 94 ide preko Drajzerove nemate pojma. Provozajte se malo linijom 94 pa će te videti koliko ljudi ide njom do Sava centra , pre svega , i time bi veza bolnica Dragiša Mišović , muzej 25. maj , BIP , Sava centar , bila izgubljena. što ne predložiš da se izmeste linije koje idu pored vas , pa da morate da koristite dva ili tri prevoza da stignete tamogde vam je nekad trebalo da se ide samo sa jednom linijom , kad ste tako pametni.
solecar":16pvo551 je napisao(la):
Dа li rеdоvnо kоristiš liniju 94 ili gledaš plan grada, kad imaš tako bisernu logiku?

Kao sto je @stanislaw lepo objasnio u prethodnom postu, nije toliko bitno sto putnici idu do stanice Sava Centar vec koje je njihovo konacno odrediste. Ako se utvrdi da vecini putnika prebacivanje 94 na Drajzerovu i Novi Most omogucava brze putovanje do tog odredista uz jos i olaksano presedanje onda je to dobar plan.

Pogledaj siru sliku a ne samo konstataciju guzve u autobusu na odredjenoj relaciji inace ce tvoji stavovi ispasti isto toliko povrsni i odokativni kao i odluke Direkcije za Javni Prevoz.

Reorganizacija je neminovna a Novi Most je dobra prilika za to, umesto da se brani status quo valja iskoristiti priliku i predloziti korisne promene. Direkcija hoce da menja trasu 94, dobro, da vidimo kuda bi bilo najbolje da ide i da li mozemo od nje da napravimo jos korisniju liniju. Isto vazi i za ostale linije preko novog mosta.

Mislim da bi od svih bila najbolja 88 preko Ade. Direktna veza Zemun-NBGD-Cukarica, Z. St NBGD i Bg:voz dobijaju vezu sa Opstinom NBGD i Banovim Brdom, moguca presedanja na Sajmu se samo pomeraju na petlju Radnicka.

17, 18, 74, 601 na Gazeli, 88, 89, 94 + jos jedna kroz Topcidersku dolinu na Novi Most, eto lepog rasporeda bez gomilanja.

Jos kada bi sa trola moglo da se presedne na Mostaru, mogu li nekako da se naprave stanice na nadvoznjaku Kneza Milosa, nasle bi se tacno iznad stanice 17/18 na autoputu?
 
zidar":33untlua je napisao(la):
solecar":33untlua je napisao(la):
Vi štopredlažete da 94 ide preko Drajzerove nemate pojma. Provozajte se malo linijom 94 pa će te videti koliko ljudi ide njom do Sava centra , pre svega , i time bi veza bolnica Dragiša Mišović , muzej 25. maj , BIP , Sava centar , bila izgubljena. što ne predložiš da se izmeste linije koje idu pored vas , pa da morate da koristite dva ili tri prevoza da stignete tamogde vam je nekad trebalo da se ide samo sa jednom linijom , kad ste tako pametni.
solecar":33untlua je napisao(la):
Dа li rеdоvnо kоristiš liniju 94 ili gledaš plan grada, kad imaš tako bisernu logiku?

Kao sto je @stanislaw lepo objasnio u prethodnom postu, nije toliko bitno sto putnici idu do stanice Sava Centar vec koje je njihovo konacno odrediste. Ako se utvrdi da vecini putnika prebacivanje 94 na Drajzerovu i Novi Most omogucava brze putovanje do tog odredista uz jos i olaksano presedanje onda je to dobar plan.

Pogledaj siru sliku a ne samo konstataciju guzve u autobusu na odredjenoj relaciji inace ce tvoji stavovi ispasti isto toliko povrsni i odokativni kao i odluke Direkcije za Javni Prevoz.

Po toj logici , najbolje bi bilo da se linija 18 preusmeri da od Medakovića ide trasom preko Vojislava Ilića , pa na autoput , jer se time postiže da ona mnogo brže stigne do krajnjeg terminusa. Onda linija 45 bi najbolje bilo da se prebaci da kod Tošinog bunara ide Nikole Dobrovića i Marka Čelebonovića do groblja , pa odatle autoputem za Novi Sad do okretnice NOVI GRAD. Takođe bi i linija 612 mogla da se izmesti da ide od Pohorske ulice Bulevarom Mihajla Pupina , Aleksandra Dubčeka , Glavnom i Cara Dušana do Galenike. Ova prebacivanja bi omogućila brže povezivanje krajnjih tačaka linija , i stanovnici bi mnogo brže stizali. Logično , zar ne?
 
Nisi dobro procitao moj post, spominjem krajnje odrediste putnika a ne terminus linije sto cesto nije isto.
Da tom logikom bi trebalo, ako se ustanovi da vecina putnika iz Medaka ide na Novi Beograd a vecina putnika iz Kumodraske ka Centru, da 18. ili neka nova linija ide preko Medaka i Autoputa a da se pojaca 39 :)

Nazalost tim informacijama ne raspolazemo ni mi ni Direkcija.

Sto se 94. tice, manje putnika ulazi/izlazi na slabije naseljenom potezu Pedagoska Akademija-Ortopedski Zavod i taj se potez zato moze zameniti trasom kroz Drajzerovu. Bitno je odrzati vezu izmedju Dragise Misovic/VMA i Novog Beograda zato treba dati novu trasu 94. na NBGD kao sto rece @stanislaw tako da kaci i tramvaje i linije koje voze autoputem.

Na taj nacin odrzavamo pomenutu vezu VMA-NBGD, omogucavamo presedanje kod petlje Radnicka na linije iz Bul. Vojvode Misica koje danas ne postoji (veza Zarkovo/Banovo Brdo-VMA) i izbegavamo Gazelu koja za razliku od novog mosta nema zutu traku.

Malo se gubi a puno dobija, ima smisla.
 
zidar":184vwkm6 je napisao(la):
Nisi dobro procitao moj post, spominjem krajnje odrediste putnika a ne terminus linije sto cesto nije isto.
Da tom logikom bi trebalo, ako se ustanovi da vecina putnika iz Medaka ide na Novi Beograd a vecina putnika iz Kumodraske ka Centru, da 18. ili neka nova linija ide preko Medaka i Autoputa a da se pojaca 39 :)

Nazalost tim informacijama ne raspolazemo ni mi ni Direkcija.

Sto se 94. tice, manje putnika ulazi/izlazi na slabije naseljenom potezu Pedagoska Akademija-Ortopedski Zavod i taj se potez zato moze zameniti trasom kroz Drajzerovu. Bitno je odrzati vezu izmedju Dragise Misovic/VMA i Novog Beograda zato treba dati novu trasu 94. na NBGD kao sto rece @stanislaw tako da kaci i tramvaje i linije koje voze autoputem.

Na taj nacin odrzavamo pomenutu vezu VMA-NBGD, omogucavamo presedanje kod petlje Radnicka na linije iz Bul. Vojvode Misica koje danas ne postoji (veza Zarkovo/Banovo Brdo-VMA) i izbegavamo Gazelu koja za razliku od novog mosta nema zutu traku.

Malo se gubi a puno dobija, ima smisla.

Uopšte se ne slažem sa tvojom logikom , što se tiče 94 , jer očigledno nisi korisnik te linije , a kao što kažeš bitno je krajnje odredište , a ovim izmeštanjem bi mnogo kružili oni koji presedaju kod Sava Centra , a verujmi , njih ima veoma dosta , i često se desi da se autobus maltene isprazni kod Sava centra , što samo govori o tome da treba pažljivije da sagledaš to tvoje krajnje odredište putnika.
 
solecar":lgd4bu0y je napisao(la):
Uopšte se ne slažem sa tvojom logikom , što se tiče 94 , jer očigledno nisi korisnik te linije , a kao što kažeš bitno je krajnje odredište , a ovim izmeštanjem bi mnogo kružili oni koji presedaju kod Sava Centra , a verujmi , njih ima veoma dosta , i često se desi da se autobus maltene isprazni kod Sava centra , što samo govori o tome da treba pažljivije da sagledaš to tvoje krajnje odredište putnika.

ček, ako neko ide sa Dedinja do Delta Sitija ili blokova, po čemu mu je bolje da ide do Sava Centra pa na tramvaj nego preko novog mosta pa na tramvaj 7?

Mnogim ljudima koji presedaju kod Sava Centra bi možda više odgovaralo da presedaju iza novog mosta jer bi ukupno stizali brže..
 
medjutim":se2a68d1 je napisao(la):
ček, ako neko ide sa Dedinja do Delta Sitija ili blokova, po čemu mu je bolje da ide do Sava Centra pa na tramvaj nego preko novog mosta pa na tramvaj 7?

Mnogim ljudima koji presedaju kod Sava Centra bi možda više odgovaralo da presedaju iza novog mosta jer bi ukupno stizali brže..

Kao prvo , šta je svima toliko bitan taj Delta city? Zar je problem da se malo prepešači i stigne do delta cityja?
Kao drugo , ako neko ide iz Borske za Zemun , po čemu mu je bolje da ide do raskrsnice Jurija Gagarina i Omladinskih brigada , pa da odatlepreseda na neki drugi autobus , pa kod opštine da ponovo preseda?
 
Главни проблем је што 94 која би ишла преко новог моста не би омогућила добру везу са северним делом новог Београда. Сваки дан чекам аутобус на станици код Сава центра, и истина је да 2/3 94ке изађе ту и чека да преседне на 17/18/88/601 тј иде даље ка северном делу Новог Београда и Земуну. Уколико би 94 ишла преко новог моста, људи једноставно не би имали како да дођу до тамо, осим да седну на трамвај па опет до сава центра. У сваком случају, премештање 94ке на нови мост, без неке огромне реорганизације линија је катастрофа.

Супер је то што би једном броју корисника био скраћен пут, али би осталима, који су изгледа већина у овом случају био знатно дужи и компликованији.

88 је потпуно друга прича и била би сјајна за пребацивање на нови мост.
 
Михаило":2puml5gs je napisao(la):
88 је потпуно друга прича и била би сјајна за пребацивање на нови мост.

Ukoliko bi se linija 88 prebacila na novi most, u tom slučaju bi 89 morao da ide preko gazele , ili obrnuto. ne bi valjalo da se obe linije izmeste i da se izgubi veza Sava centar i sajam , koja je išto važna kao i veza linije 94 od Sava centra sa Banjicom i Miljakovcem , zbog velikog broja ljudi koji tu presedaju. To je glavna poenta cele stvari. ja sam DJP predlagao da linija 94 od bloka 45 ide normalno svojom trasom do Sava centra , gde bi se uključivala u Vladimira Popovića , i odatle preko mosta na ADI ide kroz Drjzerovu do bolnice Dragiša Mišović , čime bi mnogi bili zadovoljni , i sadašnji korisnici lije 94 i ovi iz DJP , ali oni to nisu uopšte prihvatili kao predlog za razmatranje , iako bi oni opet mogli da se hvale kako je izbegnuta gužva , a ne bi bilo velikog žaljenja ljudi , jer bi tako čak i nama koji stanujemo na potezu BIP - Bolnica Dragiša Mišović mnogo manje smetalo.
 
Михаило":1hiu4n1q je napisao(la):
Главни проблем је што 94 која би ишла преко новог моста не би омогућила добру везу са северним делом новог Београда. Сваки дан чекам аутобус на станици код Сава центра, и истина је да 2/3 94ке изађе ту и чека да преседне на 17/18/88/601 тј иде даље ка северном делу Новог Београда и Земуну. Уколико би 94 ишла преко новог моста, људи једноставно не би имали како да дођу до тамо, осим да седну на трамвај па опет до сава центра. У сваком случају, премештање 94ке на нови мост, без неке огромне реорганизације линија је катастрофа.

Супер је то што би једном броју корисника био скраћен пут, али би осталима, који су изгледа већина у овом случају био знатно дужи и компликованији.

88 је потпуно друга прича и била би сјајна за пребацивање на нови мост.

Слажем се са овим што си рекао за 94. Највећи проблем са новим мостом је што је на лошем месту. Далеко је од било какве цивилизације.

Зидар, кажеш да нико не располаже подацима о токовима путника. Због чега су онда урадили ово са линијом 94? Овако има да зврји празна кроз Драјзерову, док ће људи да преседају два или три пута, само да би се три човека из НБг-а превезла 10 минута брже до Миљаковца. :rolleyes:

Ево примера како ће човек из солитера код 25. маја да стиже у НБг или Земун:

трола до Пинка (дакле у супротном смеру :rolleyes: );
94 до Бувљака;
пешке на 18, 88, 601;
или преседање на 73 у Омладинских бригада или 71 код ФДУ.

Има још комбинација, не могу сад да смишљам.

За 88 се не слажем. Хтели су нови мост, нек се отворе за нову линију, а не дирају 88. :mad:
 
Vrh