solecar":3t39h52i je napisao(la):
Vi što predlažete da 94 ide preko Drajzerove nemate pojma. Provozajte se malo linijom 94 pa će te videti koliko ljudi ide njom do Sava centra
Nešto sam razmišljao. Možda može da se napravi da 94 ide preko mosta na Adi i da to valja. Analiziraću ovako, postoje dva načina kako ljudi koriste 94 preko stanice Sava centar:
1. Direktna veza na 17,18,88,601
2. Pešačenje ka Milentija Popovića, veza na 7,9,13,95
E sad, ako bi 94 išao preko mosta na Adi i buvljaka, tu bi veza na 7,9,13,95 bila mnogo bolja, ne bi moralo da se pešači 200 metara. Ali posle buvljaka 94 ne mora da skrene u Treći bulevar! Ja bih produžio 94 u Proleterske solidarnosti, petljom spustio na stajalište ispod Beogradske Arene (direktna veza na 18,88,601) a zatim bih usmerio 94 na trasu 74 pored Merkatora (veza na 17) i dalje ka Bežanijskoj kosi. Umesto toga 74 posle Sava centra može da ide Trećim bulevarom i ka blokovima do sadašnjeg terminusa 94.
Šta smo dobili:
1. Bolja veza 94 sa 7,9,13,95 nego kod Sava centra, kraće vreme putovanja sa Banjice ka Buvljaku i Delta Sitiju
2. Očuvano direktno presedanje na 17,18,88,601
3. Konačno linija 94 bi bila veza Buvljaka sa Novim Beogradom severno od autoputa i presedanjem na 17 bez hodanja dalje za Zemun. Da li je iko primetio koliko su zona buvljaka i ž.st. Novi Beograd odsečeni od svega što je iznad autoputa??
4. Sve u svemu obe linije (74 i 94) bi dobile više smisla. Da li poznajete ikoga ko sa Bežanijske kose propusti 75 da bi seo u 74 da bi se spustio na autoput i vozio dalje od Sava centra? Nagledao sam se scena da kod Sava centra trocifren broj ljudi stoji na stanici i čeka da pređe Gazelu, a 74 prolazi prazan jer nikome ne pomaže.
Primedbe?