zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
1111":1zhe87i3 je napisao(la):Зидар, кажеш да нико не располаже подацима о токовима путника. Због чега су онда урадили ово са линијом 94? Овако има да зврји празна кроз Драјзерову, док ће људи да преседају два или три пута, само да би се три човека из НБг-а превезла 10 минута брже до Миљаковца.
Pretpostavljam da ih je Gradska uprava pritisla da puste par linija preko novog mosta kako bi njegovo postojanje imalo smisla, a i da se narod vozi preko faraonskog mosta, izbori su blizu.
Posto podatke nemaju (izvor: Direkcija) uzeli su odokativno par linija koje prelaze Gazelu a mogle bi eventualno na novi most (88, 89, 94..) i prebacili ih bez prethodne studije izvodljivosti a kamoli ankete gradjana.
Traljavo i odokativno. potpis Direkcija.
Moze i trola pa 74 u Kneza Milosa1111":1zhe87i3 je napisao(la):Ево примера како ће човек из солитера код 25. маја да стиже у НБг или Земун:
трола до Пинка (дакле у супротном смеру );
94 до Бувљака;
пешке на 18, 88, 601;
или преседање на 73 у Омладинских бригада или 71 код ФДУ.
Има још комбинација, не могу сад да смишљам.
Ili na BG:voz pa 88 ako se sete da je skrenu preko novog mosta i Z.St NBGD
Bg:voz pa 45, 72, 82, 65 na Tosinom Bunaru...
Fakat je da ce potez duz Bulevara Mira biti znatno ostecen menjanjem trase 94. jer sa trola ne moze da se presedne na Mostaru.
1111":1zhe87i3 je napisao(la):За 88 се не слажем. Хтели су нови мост, нек се отворе за нову линију, а не дирају 88.
Da je trebalo da se naprave nove linije, trebalo je. Vec godinu dana ponavljam da je otvaranje Novog Mosta prilika za reorganizaciju mreze. Ali to neko mora da odradi a Direkcija je nadlezna za odrzavanje status quo-a po svaku cenu. Osim pod predizbornim novocuprijskim pritiskom.
A mi nismo jos spremni...