Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Sad videh u Politici. Ja bih više voleo da je ostala do Ušća ALI da je pojačana dodatnim vozilima.
 
Ne može biti pojačana (nema vozača), a ovo je prebačeno jer je bilo previše ispada vozila (manjak vozača, gužve, neispravni autobusi), pa se dešavalo da vozi 5 vozila po liniji koja se napuni već do Banije i ljudi iz Koteža nisu mogli da se vrate kućama tek tako.
Problem toga je bio i taj da je dosta ljudi iz Krnjače koristilo liniju, pa se bus polupraznio već na prve 2-3 stanice posle mosta (na levoj obali) i onda ljudi koji su išli za Kotež, čekali su 43-ku kod BIP-a (poslednja stanica pre nego što bus skrene za Kotež), jer pre nije bilo moguće ući.

Ovo je mnogo bolje za stanovnike Koteža jer se red vožnje uopšte nije poštovao, često su nailazili "vozići" ili bilo po 2-3-4 vozila na početnoj stanici kod Ušća.
 
Da li bi pomoglo spajanje sa 67 / 68? Bilo da se dodaju vozila ili ne.
 
Ne bi, čak bi i odmoglo. Ovaj kraj se prenaselio i solo busevi ne mogu više da opslužuju ovaj nivo putnika. Ako bi se tako nešto desilo, 67/68 ne bi više mogli da budu solo, plus bi morao broj buseva da se poveća zbog trase koju delimično deli sa 95-icom. Ali opet bi ostali isti problemi kao i kad je bila na Ušću (gužva na mostovima i u centru, presedanje na stanici pre skretanja za Kotež).
 
Na 67 saobraćaju zglobni busevi , između ostalog. Lično video više puta.
 
Kad stigne 240 solaća, sve će da drži Kosmaj, to jest biće novih 53, 83, 89... Tipujem na 27, 31, 43, 52, 75, 96... Samo ne znam ko će da vozi.
 
Iskreno mislim da 31 i 52 neće(mada je sve moguće),a za ove ostale verovatno hoće što će biti pakao.Možda će i 77 i neke sa poteza 100(mada ne verujem).Usput šta mislite o uvođenju linije na trasi:Aerodrom Lisičji Jarak – Padinska Skela – Mali Zbeg - Borča 3.Iako tu ima 101 ona je često puna da se ne može ući te bi ovo bila ispomoć.Recimo vikendom 101 saobraća na 20 minuta i kad naiđe već se na okretnici napuni pa se ne može ući(pa bi vikendom saobraćala između polazaka 101 - 14:15 Nova linija - 14:25 101 - 14:35),a takođe je slična situacija i radnim danima.Linija se isprazni kod Broče,pa bi zato saobraćala do Borče 3.Zašto od Aerodroma Lisjiči Jarak?Da bi se omogućio prilaz Aerodromu i jer je okretnica Padinska Skela već puna.Trasa linije:Aerodrom Lisjiči Jarak - Zrenjaniski put - Padinska Skela - Dejana Smiljkovića - Srpskog Husarskog Puta - Zrenjaniski Put - Groblje Mali Zbeg - Damjana Jugovića - Rasta Nemanjića - Hopovska - Ranka Miljića - Bratsva i Jedinstva - Bele Bartoka - Borča 3.
 
Џаба увођење нових линија када нема возача. Да има довољно возача чак би требало да се смањи број линија
 
Najbolje da poukidamo sve linije i nema da nas boli glava oko brojnog stanja vozača :)
 
Доста сам размишљао о линијама за Миријево и о томе како неке беспотребно пуно круже кроз град до циља, па ево да изнесем један предлог, интересује ваше мишљење, посебно оних који користе линије јавног превоза ка овом делу града.

-Линије 20 и 79 (светло плава и светло зелена) остају какве су и данас, с тим што бих линију 79 у будућности преместио да настави право Чингријином до Милана Ракића када се са то створи неопходна инфраструктура.

-Линија 27 (љубичаста) да креће са терминуса блок 20 и креће попут 27Е се Бранковим мостом, Бранковом и Теразијским тунелом све до изласка из тунела где би скретала десно у Дечанску ка булевару и ишла до Вука где би скретала лево у Рузвелтову, па онда до Омладинског где би скретала десно у Драгослава Срејовића и Јованке Радаковић (као што иначе данас и саобраћа 27), све до Миријевског венца, одакле би наставила данашњом трасом линије 27Е до окретнице Миријево 4.

-Линија 27Е (тамно зелена) би полазила са Трга републике право у Деспота Стефана и ишла скроз право и Вишњичком све до Роспи ћуприје где би скретала у Миријевски булевар десно, и онда ишла њиме до краја све до краја, тј. до Витезова Карађорђеве звезде, где би скретала лево, и ишла горе до Миријевског венца у који би скренула и ишла право до Рабелове у коју би скренула и ишла до окретнице Миријево 3 трасом данашњом трасом линије 27.

-Линија 25П (црвена) би ишла стандардном трасом све до Крушевачке улице у којој би наставила право до Господара Вучића у коју би скренула десно и даље ишла трасом линије 46 све до Миријевског венца, одакле би продужила својом данашњом трасом кроз Семјуела Бекета до окретнице Миријево 4.

-Линија 46 би била укинута и спојена са линијом 74 која би имала знатно другачију трасу.
-Линија 74 (наранџаста) би од Бежанијске косе ишла стандардно до Мостар петље, одакле би наставила право аутопутем трасом линије 46 до Аутокоманде где би скретала за Јужни булевар, и даље стандардном трасом линије 46 преко Господара Вучића, дела БКА, Мите Ружића и Милана Ракића па Миријевским венцем све до окретнице Миријево где окреће линија 46.

14 возила са линије 46 би било искоришћено за појачање постојећих линија, 8 за линију 74, 6 за линију 25П и по једно за линије 20 и 79
 
79 је требало одавно изместити кроз Милана Ракића, наводно нема довољну ширину док на скроз другом делу града у улици Михаила Аврамовића на Дедињу саобраћа линија 42 која сваки пут качи тротоар а и гране које су уз саму улицу.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
@Дошљак

за лниију 25П, она је попуњена до Вука, тако да бих предложио да до Вука иде нормално, па онда уз Булевар до Цветка, па даље као 46 и то како си предложио. мада сам ја лично за спајање 25 и 25П, тако да 25 има почетну станицу МЗ Кумодраж, где 39 окреће правац, а да крајња остане Карабурма, уз сва возила са 25П
 
Могу и те варијације за 25П. Ту сам се водио идејом колика је гужва у 46 дуж Јужног булевара и даље све до Миријева и обрнуто, па да је 25П ту мало растерети. Интересују ме највише мишљења за 27, 27Е и 74, оне су ми главне измене.
 
25П не треба измештати из Максима Горког због Друге економске.
 
Mapa ti nejasna 74 ima ulogu u na potezu km resavska bulevar gdje si mislio i sta da ti 74 na mapi radi na trgu
Cemu pravljenje megalomanskih linija
 
Linija 74 je prevelika linija i po meni bi bilo idealno da joj se malo rastereti trasa kroz Novi Beograd... ja bih je produzio sa Gazele autoputem do Studentskog Grada, i da tu sidje na Tošin Bunar ka Bezaniji...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
74 treba da se vrati da se ponovo okreće kod Omladinskog stadiona. Do produžetka je bila pouzdana , nakon toga je postala potpuno nepouzdana , zna da se čeka i po 30 minuta , a zna i da nekoliko prođe u roku od par minuta...
 
27 i 27E su sustinski razlicite linije, i to treba dokazati, a ne da od Bogoslovije 27 ide prazan, a 27E pun... Gospoda iz Mirijeva moraju da se opredele, da li ce 27E zglobni, ili 27, jer imaju mnogo izlaza, ali ocigledno vise obozavaju da sede u megalomanskim monstrumima od linije... Ja smatram da je 27E upropasten prebacivanjem na Novi Beograd, jer red voznje ne moze niko ispratiti, dok na Trgu je moglo.. 74 treba da se vrati na Omladinski stadion sa 15 solo vozila, a 4 solo vozila odatle prebaciti na Mirijevski Bulevar da pokrije ostatak trase... Stanovnicima Mirijeva i Mirijevskog Bulevara je kljucno stajaliste kod Tri Bika, jer odatle, a kasnije i Omladinskog stadiona se moze do bilo kog dela grada doci! I recimo predlog za 70, zasto isti kruzi toliko? Zasto po Novom Beogradu ima trasu kao 74? Da li isti moze da se prebaci da od Tosinog Bunara se prebaci na Treci Bulevar, pa Omladinskih Brigada da izadje na Autoput? I da od Tosinog Bunara ide pravo Vojvodjanskom, cime ima direktnu vezu do LIDLa, a odande se moze doci do svega? Isti broj vozila ostaje, a generalno ko od stanovnika Blokova , 33 i 34 koristi 70?
 
Треба и увидети планове - типа проширење Мис Ирбијеве на 2+2, чиме би се направио директ коридор из Миријева на Устаничку трасом Мите Ружића-Мис Ирбијеве-Римска (само да се Римска почисти од паркираних кола)

Онда наравно имамо планирану нову окретницу за све линије на Звездари (28, 40, 55, 77, 309) са све проширењем Милана Ракића исто на 2+2
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610292#p610292:3jpdy7z0 je napisao(la):
direktor » Сре Мар 20, 2019 9:12 pm[/url]":3jpdy7z0]Mapa ti nejasna 74 ima ulogu u na potezu km resavska bulevar gdje si mislio i sta da ti 74 na mapi radi na trgu
Cemu pravljenje megalomanskih linija
Ово на мапи сам грешком написао 74 на тргу, треба да буде 27Е, извињавам се на грешци. Идеја ми је била да се искомбинују 74 и 46, прво због проблема окретнице 46, затим због беспотребног околишања 74 на путу до Миријева преко Омладинског. За потез Омладински-Кнеза Милоша може да се уведе нова линија Омладински-Прокоп. Или можда ипак вратити 74 на старо, само до Омладинског, а 46 да пређе Саву и да заврши негде код блока 42.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610412#p610412:116n6zpj je napisao(la):
Дошљак » Čet Mar 21, 2019 12:15 pm[/url]":116n6zpj]За потез Омладински-Кнеза Милоша може да се уведе нова линија Омладински-Прокоп. Или можда ипак вратити 74 на старо, само до Омладинског, а 46 да пређе Саву и да заврши негде код блока 42.
Nikakvo eksperimentisanje sa linijom Prokop - Omladinski , pa da se ima još jedna linija sa dva autobusa i taktom 1h. Svaka nova linija na Prokopu ređa od svih prethodnih. Ili da se 46 preusmeri preko Prokopa pa na Savski trg ili NBG , ili ništa novo neuvoditi. Jedino što ima smisla za Prokop je preusmerenje neke od postojećih linija (46 ili 55 i 51).
 
Vrh