Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

46 неће ићи у Блок 42 или Блок 20, у то будите сигурни! Миријеву је проблем да ли 27 или 27Е треба да буду главне линије! За Миријевски Булевар је решење Миријево 3 - Миријево 2 - Миријвески Булевар - Омладински Стадион! Са једним преседањем на месец се може ићи... Линија не би упадала у чепове на траси, и сви задовољни. Од 5 до 23 и 45 да има поласке са обе окретнице, с тим да последња три поласка из Миријева иду до Трга Републике, да возаче из погона Карабурме пребаце до тамо! Сви задовољни. Станица код три бика је идеална за преседање буквално за све делове града...
 
Od petka, 22.03.2019. godine, radnim danom na liniji 601 pomeren je polazak iz Surčina sa 04:45 na 04:40.

Od petka, 22.03.2019. godine, biće primenjen novi red vožnje za liniju 92 radnim danom.

izvor: bgprevoz.rs
 
Тај полазак је морао бити померен, због лошег размака 610 радним данима из Јакова, и због смена радника у Индустријској зони у Добановцима... Наиме, тих 5 минута значи, када раднички аутобус у недостатку 603 дође у центар Сурчина купи ту масу људи... Иначе, тај ползак је чак и постојао у доба приватника на потезу 600, и радио га је ЛДМ са старим белим Мазом 203, али након ретардиране предаје потеза 600 ГСПу, десило је то, да је морало да се среди... 3 године науке...
 
Na sajtu busevi.com je postavljeno pitanje o uspostavljanju stajališta Tranšped za liniju 493. Dobijeni odgovor mi govori da bi uskoro mogla da se desi promena trase na linij 70. Koje je vaše tumačenje?

Uspostavljanje stajališta na okretnici kod petlje “Tranšped” za linije sa izrazito dugim trasama (potez Mladenovac – Sopot), za sada nije predviđeno pre svega zbog dodatnog manevra i vremena koje bi vozila utrošila na korišćenje predmetnih stajališta, što nije u interesu najvećeg broja korisnika ovih linija i potrebe za najbržim prevozom do centralnog gradskog jezgra, pri čemu su buduće izmene ovog tipa direktno u vezi sa mogućim izmenama na trasi linije br. 70 i zahtevom predstavnika građana ili prevoznika po ovom pitanju.

S poštovanjem,
Sekretarijat za javni prevoz.
 
Mladenović: Građani da prate obaveštenja

Pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović najavio je početak druge faze radova na rekonstrukciji Trga republike za 1. april, od kada će i saobraćaj u tom delu grada biti u potpunosti drugačije organizovan.

Saobraćaj će od 1. aprila na Trgu republike biti zatvoren, kao i Kolarčeva ulica, kazao je Mladenović, navodeći da pojedine linije gradskog saobraćaja biti skraćene, poput trolejbuskih 21, 22 i 29.

One će ići samo do Slavije, dok će linije 19, 28 i 41 biti ukinute, a linija 40 biće pojačana.

Autobuske linije 27 i 31 ići će do Palate Albanija gde će biti i okretnica. Kretaće se Ulicom kralja Milana, a uvodi se i tzv. „šatl“ linija 22a. To je autobus koji će saobraćati na potezu od Trga Slavija do Palate Albanija i na taj način nadomestiti trolejbuske linije koji će imati okretnicu na Slaviji, naveo je Mladenović.

Trolejbusi više neće ići do Studentskog trga, dok će kroz Ulicu kralja Milana saobraćati isključivo autobusi 27, 31 i 22a.

Sve ove promene biće aktuelne praktično do kraja godine, mada ćemo se truditi da radovi na Trgu republike budu gotovi što pre, s obzirom da su počeli u avgustu prošle godine i da je rok za završetak 420 dana. Skretanje iz Prizrenske u Kolarčevu biće onemogućeno, a vozači neće moći da dođu ni do Terazijskog tunela ili Francuske ulice iz Kralja Milana, već će morati da skrenu kod Igumanove palate“, naveo je Mladenović.

Vozači motornih vozila neće moći do Trga republike ni iz Francuske, već moraju da skrenu u Braće Jugovića i nastave dalje Dečanskom, kuda će ići i javni prevoz.

„Apelujem na sugrađane da prate obaveštenja nadležnih sekretarijata. Trg republike je morao da bude rekonstruisan jer je bio prilično zapušten, a nakon okončanja radova imaćemo moderan trg, sa velikim prostorom u kojem ćemo zaista uživati“, dodao je Mladenović.

izvor: studio B
 
Genijalno!
Rade Karadjordjevu naredne dve godine. Ceo saobraćaj od Pančevačkog mosta ka Novom Beogradu sad ide u Kneza Miloša i tunel. Znači gomila linija JGP iz Bulevara Despota Stefana se uključuje u Braće Jugovića gde planiraju i sav saobraćaj iz Francuske ulice - u jednu jedinu traku. :bash:
Bolje da odmah zatvore Francusku ulicu celom dužinom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611919#p611919:2rzkg2gv je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Mar 27, 2019 3:40 pm[/url]":2rzkg2gv]Где ће 32Е, 43 и 96?
Trebalo bi da ostane okretnica,ali neće preko Trga Republike,već Bulevar Despota Stefana - Braće Jugovića - Francuska - Trg Republike
 
Помислио сам касније на то мада би ми најлогичније било да 32Е пребаце на Богословију, 43 вратити на Ушће а 96 пребацити на Блок 20 док трају радови.
 
Kako 43 i 96 prebaciti u Dečansku, kada će to biti jedina veza do Dorćola? Zamisli koje će gužve da budu svakog dana, samo fale još 43 i 96.
 
32E i ovako nema ne znam kakvu svrhu, a prebacivanjem na Omladinski stadion bi, definitivno, izgubila svaki smisao.
 
Sad ne bi bilo loše 27E i 35 vratiti na Trg, ako je moguće. Ili bar do Ušća, da ne gube bez razloga i u gužvi iza Hajata i kod Šest kaplara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611960#p611960:27dpvvc7 je napisao(la):
1111 » Sre Mar 27, 2019 8:31 pm[/url]":27dpvvc7]Sad ne bi bilo loše 27E i 35 vratiti na Trg, ako je moguće. Ili bar do Ušća, da ne gube bez razloga i u gužvi iza Hajata i kod Šest kaplara.
Ja ih ne bi vraćao , jer će tamo biti haos koliko i u Terazijskom tunelu , Zelenom vencu i na NBG.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611951#p611951:27dpvvc7 je napisao(la):
Kesha » Sre Mar 27, 2019 8:06 pm[/url]":27dpvvc7]32E i ovako nema ne znam kakvu svrhu, a prebacivanjem na Omladinski stadion bi, definitivno, izgubila svaki smisao.
Možda ovako nešto?

32E Palata Albanije - Terazije - Trg Nikole Pašića - Pionirski park - Takovska - Bulevar Despota Stefana - redovna trasa ka Višnjici

Pogledajte prilog 1

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611950#p611950:27dpvvc7 je napisao(la):
1111 » Sre Mar 27, 2019 8:05 pm[/url]":27dpvvc7]Kako 43 i 96 prebaciti u Dečansku, kada će to biti jedina veza do Dorćola? Zamisli koje će gužve da budu svakog dana, samo fale još 43 i 96.
Jedna od ideja.

43 i 96 Trg republike - Francuska - Venizelosova - Poenkareova - Jovana Avakumovića - Bulevar Despota Stefana - redovna trasa ka Kotežu / Borči

 
Predlozi su sasvim ok po meni. 32E i ima neku poentu dok ide najkraćim putem direktno na Trg, a predloženom trasom, pretpostavljam, trebaće joj više vremena po pravcu, što automatski znači i povećanje turaže. Gužve će sigurno biti velike kad se otvore radovi na sve strane, pa bi možda bilo i bolje da se 32E, jednostavno, privremeno ukine. Radnim danom pomaže, često dobro popunjenoj 35-ici, pa bi možda nadležni trebalo pomenutu i da pojačaju sa kojim vozilom više dok traju radovi.
 
32E da se ukine privremeno, a 35 pojača sa par autobusa :) Mislim, po tvom predlogu bi trebalo barem 40 minuta po pravcu za 32E. Trasa joj je ok, ali ne znam koliko bi značila na tom potezu, kad na liniji rade samo dva autobusa, što znači i da bi išla na 40 minuta, uz mogućnost povećeg kašnjenja i ispadanja iz reda vožnje zbog gužve.
 
Koliko se sećam bio je članak početkom godine(slična priča kao i iz 2016)trebalo bi da premeste 32E u Dunavsku(meni su iz direkcije odgovorili da ili ukidaju ili će je negde premestiti),a za 43 nije bilo ništa jer je išla do Ušća.Za 96 ništa nisam mogao pronaći sem jednog članka iz 2016 gdepišu da će je staviti u Blok 20
Takođe su pisali i da u 2019. godini izmeštaju i Pohorsku.U istinu ta priča kruži već godinama,ali nikad se ne zna.Ja sam našao jednu lokaciju koja bi bila dobra za okretnicu(https://www.google.rs/maps/@44.8360839, ... 6656?hl=en)trebalo bi se malo urediti i ukloniti parking mesta i bila bi super.Blizu je stare okretnice.
 
Misljenja sam da bi 32E mogla da se okrece kod Botanicke baste, to je samo jedna stanica krace od sadasnje rute. Mozda bi mogla i 96 tu da se okrece ali bez zadrzavanja a da red voznje koriguje u Borci.
 
Dečanska će biti još više prebukirana saobraćajem, i sa ovim najavljenim izmenama, saobraćaj će još teže funkcionisati, pogotovo semafor kojim se iz Dečanske ide u Terazijski tunel...možete samo zamisliti kako će funkcionisati takt na liniji 26,koja je sve, samo nije brza linija... sve je ovo moglo da se izbegne, možda su mogli 26 da skrenu da kod Pošte ode desno Takovskom, i da skrene levo u Cara Dušana, i onda dalje ka Dorćolu... bar dok traju radovi,... umesto da se Trg Republike rastereti, on se i dalje gužva linijama, koje će i taj početni terminus koristiti kao prolazni... i onda ih tu čeka semafor... iz jednog pravca u Dečansku ulaze linije iz Despota Stefana, iz drugog pravca sve linije sa Trga... užas, užas... nek nam je bog u pomoći..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Postojeće taksi stajalište koje je locirano kod Palate „Albanija“ izmešta se u zonu kod hotela „Kasina“, odnosno na stajalište javnog prevoza za smer ka Trgu Republike. Ovu poziciju će koristiti samo taksi vozila, dok će stajalište za linije javnog prevoza privremeno biti izmešteno u zonu bliže Palati „Albanija“, odnosno ispred „Eurobanke“.







izvor: bgprevoz.rs

dopuna: GSP
 
требали су да ставе на исто место почетно и завршно стајалиште за троле и 22А, и да линија иде у Краља Милутина, па одатле у Краља Милана. овако има да губи доста времена док се окрене кроз Славију

 
Jel putnici treba da preskacu onaj ogroman natpis Beograd kada budu ulazili u trolu, pricam o pocetnom stajalistu troli?
 
Vrh