Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Baš su im slatki ovi minibusi, jedan ide na 92: NS - Aerodrom Nikola Tesla
 
Матеја Бељан":1bp3tv1y je napisao(la):
Baš su im slatki ovi minibusi, jedan ide na 92: NS - Aerodrom Nikola Tesla

Da izgledaju vrlo primamljivo spolja... ne znam za udobnost i prostor unutra..

E da ja pre neki dan kod opshtine Novi Beograd videh beli minibus koji ide iz BG negde do Aerodroma..
 
A1, da. Inače, danas sam video da ih i Lasta koristi u Inđiji za gradski
 
zexland":12anvbcr je napisao(la):
Jel zna neko da li ce linija 88 ici preko novog mosta ? Potpuno je besmisleno da ostane trasa preko Gazele... A liniju 58 podhitno spustiti sa Banovog brda ( Pozeska - saobracajna nocna mora gradjana Zeleznika).

Због чега је бесмислено да остане преко Газеле?

Да ли редовно користиш линију 88 или гледаш план града?
 
Potpuno je smisleno da ide preko Gazele 88, preko novog mosta mogu 89 i 94. Jedino zašto bih voleo da 88 ide preko novog je da bi spojio BG:voz i Čukaricu, ali ipak je to samo jedan mali plus. Sava Centar i Sajam su dve važne tačke za 88
 
Иначе, линија 94 ће да буде преусмерена на нови мост и ти трасом:

Милутина Миланковића, Антифашистичке борбе, нови мост, Булевар војводе Мишића, Теодора Драјзера, и од Пинка ваљда редовном трасом.

Мислим да је ово скандалозна промена и да ће се људи жалити.

Хтели су нови мост, сада нека уведу нове линије. Али не, они уместо тога сакате постојеће на које су људи навикли и које су поуздане. :bash:
 
Mislim da je to ok trasa za 94 i ovde su bili takvi predlozi. Ne može se uvek uvoditi samo novo i novo, to je princip na kome Direkcija radi proteklih 15 godina i zbog čega se javilo mnoštvo nelogičnih, retkih i nepouzdanih linija
 
Није ок и време ће показати. У Улици Теодора Драјзера је мало путника, а и за 94 је важна станица била Сава центар. Овако су све упропастили.
 
Kada se pravio most ideja mi je bila samo 89, da to pre svega bude automobilski most. Takođe, spominjao sam, a i dalje mislim, da bi 708 trebalo da ide na Banovo brdo!
 
И мени је у почетку 89 пала на памет, али више ми ни она није на списку. Навикли су људе и на овакав 89, па и на 13, о 94 да не причам, јер је од све 3 линије најоптерећенији. И тачно знам да највише путника и у 89 и у 94 уђе код Сава центра. Када би преусмерили и 88 и 89 и 94 на нови мост, шта остаје на СЦ-у ка Чукарици.

Када сам рекао нове линије, мислио сам на неке поузданије, а не неку где би ставили 3 аутобуса за цео дан. Ето, ја бих пре урадио то са 708ицом и направио нову линију негде из НБг-а ка Чукарици, него мењао постојеће и малтретирао народ.
 
88 preko novog mosta ima smisla jer se time stvaraju dve preko potrebne veze: Opstina NBGD-Z. St. NBGD(bg:voz) i Banovo Brdo- Z. St. NBGD (BG:voz)

Jednim potezom se napokon dobro vezuje stanica NBGD i uspostavlja ona veza za koju je most i pravljen a to je Cukarica-NBGD-Zemun.

94 takodje ima smisla, ubrzana veza izmedju Banjice/Dedinja i NBGD.

Jos jedna linija Petlovo Brdo - Rakovica- Topcider-NBGD dok ne proradi juzni krak bg:voza i to je to.


Mada ipak tvrdim da je izgradnja novog mosta bila prava prilika da se celokupni sistem reorganizuje.
 
Ali u zemlji gde se Status quo uzdiže do nivoa svetosti to je nemoguće. Nećemo da menjamo navike, nećemo da menjamo ishranu, nećemo da menjamo zakone, nećemo da menjamo cene, nećemo ništa, svaka promena unapred je loša i stvara probleme.
 
1111":2apjdq0q je napisao(la):
И мени је у почетку 89 пала на памет, али више ми ни она није на списку. Навикли су људе и на овакав 89, па и на 13, о 94 да не причам, јер је од све 3 линије најоптерећенији. И тачно знам да највише путника и у 89 и у 94 уђе код Сава центра. Када би преусмерили и 88 и 89 и 94 на нови мост, шта остаје на СЦ-у ка Чукарици.
Не би требало тако да се размишља. ПА шта ако су се људи навикли? Навикнуће се и на нов распоред. Навика није никакво оправдање. По том принципу би требало задржати све линије које су икада саобраћале Београдом.
Наравно да већина уђе код Сава центра, кад је то последња станице пре јединог преласка реке. Тај број ће се знатно смањити после отварања Игле.
1111":2apjdq0q je napisao(la):
Када сам рекао нове линије, мислио сам на неке поузданије, а не неку где би ставили 3 аутобуса за цео дан. Ето, ја бих пре урадио то са 708ицом и направио нову линију негде из НБг-а ка Чукарици, него мењао постојеће и малтретирао народ.
Те нове линије би испразниле неке постојеће. Осим тога, ГСП једва саставља и садашњи број линија, немају ресурсе за нове.
 
To važi i za Tramvaj. Ako 11 i 13 pređu preko novog mosta tramvaji se gomilaju na Blokovima, a manjkaju kod Ušća. Misloim da bi trojka mogla da ide do Depoa na NBG i tako pokrije ono što fali. A i 11 može da bude kružna (Novi most - Sajam - Stari most - SC - Novi most)
 
zidar":11law4fb je napisao(la):
88 preko novog mosta ima smisla jer se time stvaraju dve preko potrebne veze: Opstina NBGD-Z. St. NBGD(bg:voz) i Banovo Brdo- Z. St. NBGD (BG:voz)

Jednim potezom se napokon dobro vezuje stanica NBGD i uspostavlja ona veza za koju je most i pravljen a to je Cukarica-NBGD-Zemun.

А шта остаје код Сава центра за Блокове 19а, 22, 23, па и 21? На шта ће да личи ако се одатле склоне све три линије (88, 89 и 94). Заиста понекад мислим да ви само гледате план града, а да се не возите аутобусима. :rolleyes:



stf":11law4fb je napisao(la):
Не би требало тако да се размишља. ПА шта ако су се људи навикли? Навикнуће се и на нов распоред. Навика није никакво оправдање. По том принципу би требало задржати све линије које су икада саобраћале Београдом.
Наравно да већина уђе код Сава центра, кад је то последња станице пре јединог преласка реке. Тај број ће се знатно смањити после отварања Игле.

Да, а како ће становници блокова 19а, 22 и 23 сада да користе 94? Или 88, ако га, не дај Боже преусмере на нови мост?

Ово за све линије икада преувеличаваш. Добро схваташ шта сам хтео да кажем.
 
1111":xa9rwy05 je napisao(la):
А шта остаје код Сава центра за Блокове 19а, 22, 23, па и 21? На шта ће да личи ако се одатле склоне све три линије (88, 89 и 94). Заиста понекад мислим да ви само гледате план града, а да се не возите аутобусима. :rolleyes:

Ja se vozim autobusom ali u Madridu a plan grada crtam :)

Salu na stranu, ostaju 17, 18, 74, 89, 95, 601 + tramvaji, nije mozda savrseno ali nije ni lose.

Zato i kazem da je potrebna reorganizacija, sad kada dobijamo novi most uz stari Savski koji bi sluzio samo za GSP imali bi smo 4 prelaza preko Save i valjalo bi rasporediti linije po njima.
Sa po samo 4 visokofrekventne linije na svakom mostu koje zatim nastavljaju u 4 pravca sa svake strane reke moze da se dobije mreza koja pokriva skoro citav grada a da su putovanja ravnomerno rasporedjena bez preopterecenja jednog od prelaza. Dosta ljudi gleda da izbegne prolazak kroz centara li ponekad ne ma izbora, transverzalne veze, koje vec postoje, treba dalje razvijati.
 
Ја сам из Новог Београда и свакодневно користим већину линија које туда пролазе. ;)

Не сумњам ја у твоје добре намере, али било би катастрофа пребацити и 88 и 89 преко моста (помињу се обе линије). Сваки дан се возим 88ицом и знам да се највише напуни/испразни код Сава центра. Уосталом, нека се јави неко из Блока 23 или 19а, уколико ми не верујете.

Уколико би 88 пребацили на нови мост, замислите 50 људи који улазе у 17 или 18 за једну једину станицу до мостара, па прелазак аутопута до станице доле на Мостару. То би заиста био хорор и уколико ДЈП то стварно уради, комплет треба да подобијају отказе и да им се забрани да се до краја живота баве организацијом саобраћаја.

У реду, ако баш треба веза између СО НБг и Ж.Ст. НБг, нека се уведе кружна линија по Новом Београду. Прихватљиво решење, стижу нови аутобуси, и притом се не малтретирају путници који 30 и кусур година користе 88ицу.

Веза ББ - Ж.Ст. НБг може да се направи пребацивањем линије 708 или 81 преко новог моста, а 89 је и овако, а и уколико би прешла нови мост, веза Чукарице и Железничке у НБг-у, али не видим претерано много људи који је користе у те сврхе.
 
stf":sy5pdlq0 je napisao(la):
Не би требало тако да се размишља. ПА шта ако су се људи навикли? Навикнуће се и на нов распоред. Навика није никакво оправдање.

Хајде онда да изменимо трасу 16ице, па да уместо преко Бранковог иде преко Газеле. Навићи ће се људи, једино ће им требати дупло дуже да стигну тамо где су кренули. :rolleyes:

Немам ништа против промена које су конструктивне, али ДЈП све ради из канцеларије. Када сте видели да су организовали неки упитник или анкету? Заболе их за мишљење грађана. Е па, ово са 88ицом и 94ком им неће проћи. :notok:
 
1111":2vcz9u35 je napisao(la):
zexland":2vcz9u35 je napisao(la):
Jel zna neko da li ce linija 88 ici preko novog mosta ? Potpuno je besmisleno da ostane trasa preko Gazele... A liniju 58 podhitno spustiti sa Banovog brda ( Pozeska - saobracajna nocna mora gradjana Zeleznika).

Због чега је бесмислено да остане преко Газеле?

Да ли редовно користиш линију 88 или гледаш план града?

Evo Zidar ti je vec i odgovorio.

Vrlo redovno, zato i govorim.
Sa novim mostom dobijamo novu zilu kucavicu i nove terminuse - presedase, jer ce biti veliko gravitiranje saobracaja iz juznog Beograda ka zapadnom Beogradu.

Liniju 88 koristi jako puno ljudi sa opstine Cukarica (Zeleznik, Zarkovo, Cerak, Banovo brdo) koji rade na NBGD-u, treba im jednostavno brzi prevoz, a ne da gube vreme i dalje kao do sada u guzvama na sajmu - usteda 10 min , malo li je ?

Ajmo kontra pravac NBGD - Sajam.
Svaki put kada se vozim u ovom pravcu ka kuci, 88ice se uglavnom najvise isprazne upravo kod sajma,
Ko sa NBGD-a i Zemuna zeli da ode na sajam (sto apsolutno nije prioritet) neka ceka 89 neka se ta linija jednostavno pojaca.

Trasiranje preko novog mosta ce najverovatnije biti dalje pored buvljaka i dalje ka prvoj petlji gde ce da se spusta na autoput i dalje starom trasom...recimo kao sto je i Zidar pomenuo.

Ti si se uhvatio tvojih par nbgd blokcica koji itekako su mnogo blizi gradu i imaju inace uopsteno mnogo bolju komunikaciju sa vecim delom grada nego recimo sva juzna bgd naselja, koje muku muce sa prevozom.
 
1111":1t7hncun je napisao(la):
Да, а како ће становници блокова 19а, 22 и 23 сада да користе 94? Или 88, ако га, не дај Боже преусмере на нови мост?

Ово за све линије икада преувеличаваш. Добро схваташ шта сам хтео да кажем.
Добро, а како ћу ја из Гроцке да користим 94? :rolleyes: И ти претерујеш. Па мајку му, не може баш свака зграда да има директан превоз до сваке зграде.

1111":1t7hncun je napisao(la):
Уколико би 88 пребацили на нови мост, замислите 50 људи који улазе у 17 или 18 за једну једину станицу до мостара, па прелазак аутопута до станице доле на Мостару. То би заиста био хорор и уколико ДЈП то стварно уради, комплет треба да подобијају отказе и да им се забрани да се до краја живота баве организацијом саобраћаја.
А где ти људи иду? Могу нпр. трамовима или 95 до НБГ Железничке па ту на 94. или 88. Невиђено лакше.
1111":1t7hncun je napisao(la):
Хајде онда да изменимо трасу 16ице, па да уместо преко Бранковог иде преко Газеле. Навићи ће се људи, једино ће им требати дупло дуже да стигну тамо где су кренули. default/roll
Сад си одвалио и линију и трасу а из ког разлога? Ја не видим ништа лоше у томе да се линији 94 скрати пут за 20 минута. Или линији 88.
1111":1t7hncun je napisao(la):
Немам ништа против промена које су конструктивне, али ДЈП све ради из канцеларије. Када сте видели да су организовали неки упитник или анкету? Заболе их за мишљење грађана. Е па, ово са 88ицом и 94ком им неће проћи. default/notok
За ово се слажем Чуди ме да уопште нешто мењају, а да нису убацили нпр. 94П :lol: Вероватно због тога што ГСП нема довољно возила за њихова омиљена решења.
 
zexland":2ugvu7gl je napisao(la):
Svaki put kada se vozim u ovom pravcu ka kuci, 88ice se uglavnom najvise isprazne upravo kod sajma,
Ko sa NBGD-a i Zemuna zeli da ode na sajam (sto apsolutno nije prioritet) neka ceka 89 neka se ta linija jednostavno pojaca.


Ti si se uhvatio tvojih par nbgd blokcica koji itekako su mnogo blizi gradu i imaju inace uopsteno mnogo bolju komunikaciju sa vecim delom grada nego recimo sva juzna bgd naselja, koje muku muce sa prevozom.

Нисам се ухватио неколико блокчића, јер су то велики блокови и има много путника, а ДЈП наглашава како је циљ да се ГСП-ом превезе што већи број путника. У сваком случају, нисам из тих блокова и објективно говорим где се највише мењају путници на линији 88, што си и сам написао (болдовао сам у цитату). Дакле не мислим на себе, већ објективно гледам токове путника.

То болдовано је контрадикторно остатку твог поста, јер овом изменом 88 не би више пролазила поред Сајма.

Уосталом, џабе расправљамо, кад ће ДЈП да уради шта је наумила, без обзира на жеље грађана. Живела демократија и застарели либерални капитализам који величамо као да је најбољи. :notok:


stf":2ugvu7gl je napisao(la):
1111":2ugvu7gl je napisao(la):
Да, а како ће становници блокова 19а, 22 и 23 сада да користе 94? Или 88, ако га, не дај Боже преусмере на нови мост?

Ово за све линије икада преувеличаваш. Добро схваташ шта сам хтео да кажем.
Добро, а како ћу ја из Гроцке да користим 94? :rolleyes: И ти претерујеш. Па мајку му, не може баш свака зграда да има директан превоз до сваке зграде.

Да, али ти људи већ 30 година имају превоз и сад могу да га изгубе. Како је вама било кад су вам укинули 301. Да су мени укинули линију, позвао бих у помоћ све медије које могу и покушао да изгурам до краја.

stf":2ugvu7gl je napisao(la):
1111":2ugvu7gl je napisao(la):
Немам ништа против промена које су конструктивне, али ДЈП све ради из канцеларије. Када сте видели да су организовали неки упитник или анкету? Заболе их за мишљење грађана. Е па, ово са 88ицом и 94ком им неће проћи. default/notok
За ово се слажем Чуди ме да уопште нешто мењају, а да нису убацили нпр. 94П :lol: Вероватно због тога што ГСП нема довољно возила за њихова омиљена решења.

Какви су идиоти, не би ме чудило да поделе 88 на 88 и 88нм (нови мост) и направе две непоуздане линије у ДЈП стилу. :lol:
 
1111":399dblkz je napisao(la):
Какви су идиоти, не би ме чудило да поделе 88 на 88 и 88нм (нови мост) и направе две непоуздане линије у ДЈП стилу. :lol:
Хтео си рећи 88Л? :lol:
 
1111":301i4nac je napisao(la):
То болдовано је контрадикторно остатку твог поста, јер овом изменом 88 не би више пролазила поред Сајма.

Уосталом, џабе расправљамо, кад ће ДЈП да уради шта је наумила, без обзира на жеље грађана. Живела демократија и застарели либерални капитализам који величамо као да је најбољи. :notok:

Ma ko je bre kontradiktoran? :)

Hello!
Presedace se kod Ade ili na stanici pre Ade (nova stanica - stara se ukida). Shvati da se grad ne zavrsava kod Sajma, vec se ista linija nastavlja jos punih 10km !

A kod sajma izlaze novobeogradjani koji (ulaze masovno kod SC-a, i guraju se jednu stanicu) uglavnom idu negde dalje ili ljudi koji idu za juzna predgradja, a uz celu tu pricu opet zaboravljas da ostaje linija 89.

Naravno da cu da se raspravljam, na forumu sam :) kapiras me iskljucivo iz tvog ugla, a mogu da se kladim da nikada nisi isao 88icom do njenog krajnjeg perifernog terminusa do Novog Zeleznika, jednostavno ne poznajes u potpunosti liniju i to se vidi iz tvojih postova.

Ovo govorim jer se sa njom vozim 17 godina, i to ne samo sa njom vec i sa mnogim drugim linijama nazalost vrlo nefunkcionalnog gradskog prevoza u nasem gradu.
 
zexland":jcb8iul1 je napisao(la):
Hello!
Presedace se kod Ade ili na stanici pre Ade (nova stanica - stara se ukida). Shvati da se grad ne zavrsava kod Sajma, vec se ista linija nastavlja jos punih 10km !

A kod sajma izlaze novobeogradjani koji (ulaze masovno kod SC-a, i guraju se jednu stanicu) uglavnom idu negde dalje ili ljudi koji idu za juzna predgradja, a uz celu tu pricu opet zaboravljas da ostaje linija 89.

Naravno da cu da se raspravljam, na forumu sam :) kapiras me iskljucivo iz tvog ugla, a mogu da se kladim da nikada nisi isao 88icom do njenog krajnjeg perifernog terminusa do Novog Zeleznika, jednostavno ne poznajes u potpunosti liniju i to se vidi iz tvojih postova.

Ovo govorim jer se sa njom vozim 17 godina, i to ne samo sa njom vec i sa mnogim drugim linijama nazalost vrlo nefunkcionalnog gradskog prevoza u nasem gradu.


Ишао сам и превише пута целом трасом 88ице. Само кажем да се њеним преусмеравањем на нови мост више губи него што се добија. Упорно говориш да 89 остаје, а 89 је следећа на листи после 94 која иде на нови мост, бар сам такву информацију добио из ДЈП.

Једина поента свих ових мојих постова је да се не смеју све три линије (88, 89 и 94) склонити са Сава центра.

Немам ништа против твог мишљења, Зидаревог или било чијег на форуму, једноставно износим своје мишљење.

Слажем се да је превоз нефункционалан, али за то је заслужна ДЈП која поново кроји по своме, као и чињеница да немамо метро.


Да сумирамо:

у овом тренутку ће на нови мост да пребаце 94 и 89, а кад се заврше шине и 13 и могућу нову 11ицу преко моста и сајма до калиша. Мада сам ја више за стару 11ицу и кружну линију преко оба моста, која би била веома ефектна. ;)
 
Vrh