Ово је једино логично решење за овај данашњи хаос, али не знам колико је изводљиво да се зглобови који иду на сваких 5 мин окрећу на Устаничкојzidar":1r9ozjnd je napisao(la):(ovde se podrazumeva da linije sa poteza 300 okrecu u Sumicama a 17, 31 i 50 u Ustanickoj)
Матеја Бељан":20ztdmz8 je napisao(la):Tačno, 73 bi mogla da ide do Zemuna, jer je već iovako nepouzdana. Ni nama u Batajnici ništa ne znači kad ga nema po 20 minuta, a kao hoćeš da stigneš na voz! Umesto 73 u Batajnici jedna linija do Gornjeg grada na 15 minuta, i 700 u smeru B bi potpuno zadovoljilo. 706 može čak i da se pojača u tom slučaju. Ali velika je to preraspodela, mislim da ne bi pristali na to
Joca28":2fhkg6fu je napisao(la):Pozdrav svima, stvarno mi je nepotrebna oznaka 25P. Mislim da zbunjuje vecinu ljudi koji treba da razmisljaju da ne ide preko Karaburme, nego mirijevcem. Slazem se sa predlogom broj 36 koji je slobodan broj.
Joca28":2fhkg6fu je napisao(la):Jos jednu stvar ne razumem sa direkcijom za prevoz, zasto okretnica Blok 70 zvrji prazna, a sve linije trpaju na Blok 45? Par puta sam poslao mejl u vezi produzetka 89 do okretnice tramvaja na nbg i dobio odgovor da je okretnica Blok 45 prebukirana!!! Neverovatno, tu je i Blok 44, gde moze da stane 602 i u Bloku 70 linija 604. Ona 610-ka se ionako napuni kod kineza da ne moze covek uci. Koliko nas je trazilo da se produzi ta 89-ka!!! Ovako 602 i 604 zvrje prazni, jer ko ce da ide par stanica od kineza do kraja blokova, lakse je uci u 610. Nego, u direkciji je lakse sedeti u kancelariji nego slusati ljude koji koriste prevoz.
Joca28":2fhkg6fu je napisao(la):Hvala. Gornji Grad moze da prihvati najmanje 2 linije. Nekada je bila velika trolejbuska okretnica, valjda do '68 god. Setimo se i do '92 kada je tu okretao 703 Gornji Grad-Ugrinovci. Tako da, podrzavam da, ako ne 703, onda moze 702 da se produzi do Gornjeg grada, a 73 mogu da vezu na Galeniku sa 84. Ovim resenjem svi zadovoljni, Batajnica i Novi Beograd.
Wile E. Coyote":331oh6aa je napisao(la):Ја сам давних дана начуо да ће и 15 да буде продужена до Алтине, а не само 18 и 83.
zexland":1mq5xic2 je napisao(la):Jel zna neko da li ce linija 88 ici preko novog mosta ? Potpuno je besmisleno da ostane trasa preko Gazele... A liniju 58 podhitno spustiti sa Banovog brda ( Pozeska - saobracajna nocna mora gradjana Zeleznika).
boca-ica":2ufc7l8n je napisao(la):@Матеја Бељан
Imam utisak da je Bataja od prošle nedelje opet nešto redukovana
intervali sve duži a gužve opet sve veće
Imaš li informaciju šta se dešava na tim linijama
Nadam se da NEmoramo ko pre neku godinu da obustavljamo kompletan saobracaj kod nadvožnjaka
baš sada kad on i neradi
Joca28":37oszl4h je napisao(la):zexland":37oszl4h je napisao(la):Jel zna neko da li ce linija 88 ici preko novog mosta ? Potpuno je besmisleno da ostane trasa preko Gazele... A liniju 58 podhitno spustiti sa Banovog brda ( Pozeska - saobracajna nocna mora gradjana Zeleznika).
Zanimljivo pitanje, jer tu je i 89. Ako prebace obe na novi most, smanjuje se broj linija pored sajma tj. veza sa sajmom. Vise verujem u opciju samo 89, a kada se zavrse i sine na novom mostu sigurno ide 13 (vec se spominjalo kod isporuke spanskih tramvaja). Videcemo uskoro kakvi su planovi.
Матеја Бељан":25na42xd je napisao(la):Tebi, a sve tebi! Za sada je ta linija dosta prazna. Ja bih, kao prvo nju preusmerio da ide kroz Fiilipa Višnjića jer se time omogućuje uspešno presedanje i može da se koristi kao alternativa liniji 84. Drugo, ona bi morala da staje i bliže onom Tempu. Najbolje bi bilo, po 100-ti put ponavljam, da GSP pri prvoj sledećoj nabavci kupi minibuse. Evo kako je to uradio NS i pokrio linije sa manje korisnika.
Nije cilj da se proređuje red vožnje, jer to tera putnike, bolje je umesto jednog solo staviti dva minibusa, jer prava graka linija koja ide na 45 minuta je besmislena za većinu korisnika.