Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

I da se napravi trolejbuska mreža, ostaje preuskih i pretrpanih 1+1..
 
Отпушиће се то после изградње Степе.
Пројекат новог Кружног пута постоји, то се види на рендеру зграде која се гради на углу В.Степе и Данашњег Кружног пута.

АКо после изградње насеља то не прошире, треба да се обесе сви одреда.
 
Zidar,sto se tice prokopa,ja bih sproveo trole makar u pravcu ka gradu da sidju niz onu rampu sa Bulevara Mira,stanu na prokopu i vrate se u Bulevar mira kod skretanja za Kneza Milosa.Zvuci glupo,ali neko ko ide do centra bolje mu je to nego da nema nikakvu vezu.One stepenice nisu za zezanje recimo zimi,kakve god bile.
 
zidar":1r9ozjnd je napisao(la):
(ovde se podrazumeva da linije sa poteza 300 okrecu u Sumicama a 17, 31 i 50 u Ustanickoj)
Ово је једино логично решење за овај данашњи хаос, али не знам колико је изводљиво да се зглобови који иду на сваких 5 мин окрећу на Устаничкој :rolleyes:
То је изводљиво само ако се измести такси станица са окретнице у Устаничкој. Ево како сам ја то замислио :D
ust.jpg

Жуто- Постојећа такси станица
Зелено-Једна од улица у коју би се могла ставити такси станица
Плаво- Једна мала уличица у коју би се могла ставити такси станица уз мало проширење и сређивање излаза у Устаничку улицу( излаз постоји, али треба да се среди асфалт) :)
 
Pozdrav svima, stvarno mi je nepotrebna oznaka 25P. Mislim da zbunjuje vecinu ljudi koji treba da razmisljaju da ne ide preko Karaburme, nego mirijevcem. Slazem se sa predlogom broj 36 koji je slobodan broj. Jedino da ponovo vracamo oznake a,b,v,g itd.
Jos jednu stvar ne razumem sa direkcijom za prevoz, zasto okretnica Blok 70 zvrji prazna, a sve linije trpaju na Blok 45? Par puta sam poslao mejl u vezi produzetka 89 do okretnice tramvaja na nbg i dobio odgovor da je okretnica Blok 45 prebukirana!!! Neverovatno, tu je i Blok 44, gde moze da stane 602 i u Bloku 70 linija 604. Ona 610-ka se ionako napuni kod kineza da ne moze covek uci. Koliko nas je trazilo da se produzi ta 89-ka!!! Ovako 602 i 604 zvrje prazni, jer ko ce da ide par stanica od kineza do kraja blokova, lakse je uci u 610. Nego, u direkciji je lakse sedeti u kancelariji nego slusati ljude koji koriste prevoz.
Isto vazi i za 73 i 95, dokle ce blokovi biti taoci glomaznih linija, naselja su dobila bg voz i mnogo brze stizu do grada, valjda mi nece zameriti forumasi, jer mislim da je to tacno. :) Jednostavno, 73 Blok 45-Zemun Gornji Grad i 95 Blok 45-Dunav Stanica (koja isto moze da prihvati bar dve linije).
 
Tačno, 73 bi mogla da ide do Zemuna, jer je već iovako nepouzdana. Ni nama u Batajnici ništa ne znači kad ga nema po 20 minuta, a kao hoćeš da stigneš na voz! Umesto 73 u Batajnici jedna linija do Gornjeg grada na 15 minuta, i 700 u smeru B bi potpuno zadovoljilo. 706 može čak i da se pojača u tom slučaju. Ali velika je to preraspodela, mislim da ne bi pristali na to
 
Матеја Бељан":20ztdmz8 je napisao(la):
Tačno, 73 bi mogla da ide do Zemuna, jer je već iovako nepouzdana. Ni nama u Batajnici ništa ne znači kad ga nema po 20 minuta, a kao hoćeš da stigneš na voz! Umesto 73 u Batajnici jedna linija do Gornjeg grada na 15 minuta, i 700 u smeru B bi potpuno zadovoljilo. 706 može čak i da se pojača u tom slučaju. Ali velika je to preraspodela, mislim da ne bi pristali na to

Hvala. Gornji Grad moze da prihvati najmanje 2 linije. Nekada je bila velika trolejbuska okretnica, valjda do '68 god. Setimo se i do '92 kada je tu okretao 703 Gornji Grad-Ugrinovci. Tako da, podrzavam da, ako ne 703, onda moze 702 da se produzi do Gornjeg grada, a 73 mogu da vezu na Galeniku sa 84. Ovim resenjem svi zadovoljni, Batajnica i Novi Beograd.
 
Joca28":2fhkg6fu je napisao(la):
Pozdrav svima, stvarno mi je nepotrebna oznaka 25P. Mislim da zbunjuje vecinu ljudi koji treba da razmisljaju da ne ide preko Karaburme, nego mirijevcem. Slazem se sa predlogom broj 36 koji je slobodan broj.

Слажем се. То ја стално говорим, али ме нико не слуша. Биће збрке, нарочито што неки аутобуси са линије 25П возе са ознакама 25. :rolleyes:

Joca28":2fhkg6fu je napisao(la):
Jos jednu stvar ne razumem sa direkcijom za prevoz, zasto okretnica Blok 70 zvrji prazna, a sve linije trpaju na Blok 45? Par puta sam poslao mejl u vezi produzetka 89 do okretnice tramvaja na nbg i dobio odgovor da je okretnica Blok 45 prebukirana!!! Neverovatno, tu je i Blok 44, gde moze da stane 602 i u Bloku 70 linija 604. Ona 610-ka se ionako napuni kod kineza da ne moze covek uci. Koliko nas je trazilo da se produzi ta 89-ka!!! Ovako 602 i 604 zvrje prazni, jer ko ce da ide par stanica od kineza do kraja blokova, lakse je uci u 610. Nego, u direkciji je lakse sedeti u kancelariji nego slusati ljude koji koriste prevoz.

Апсолутно се слажем да ништа не раде, међутим много би било продужити 604 до Блока 70, јер је већ овако предугачка. Без разлога би јој се повећао обрт. Биће по завршетку моста реорганизације линија. Линија 13 ће вероватно на нови мост, 89 исто. Видећемо шта су смислили.


Joca28":2fhkg6fu je napisao(la):
Hvala. Gornji Grad moze da prihvati najmanje 2 linije. Nekada je bila velika trolejbuska okretnica, valjda do '68 god. Setimo se i do '92 kada je tu okretao 703 Gornji Grad-Ugrinovci. Tako da, podrzavam da, ako ne 703, onda moze 702 da se produzi do Gornjeg grada, a 73 mogu da vezu na Galeniku sa 84. Ovim resenjem svi zadovoljni, Batajnica i Novi Beograd.

Не може Горњи Град још две линије да прими. Евентуално 703, али 702 никако. Много је ефектније да иде до Батајнице, него до Земуна. Не бих ја 73 делио, евентуално бих продужио 703 до ГГ као подршку линији 73.

Још једна ствар. Укида се окретница у Бачкој. Не зна се тачно шта планирају са линијама 18 и 83, али се шушка да ће да буду продужене до Алтине, што је без везе. Видећемо. :/
 
Na gornjem gradu eventualno jedna linija pored 17 i to teško. A na Galeniku ne može ništa! Mislim da je ukidanje Bačke glupost.
 
Ја сам давних дана начуо да ће и 15 да буде продужена до Алтине, а не само 18 и 83.
 
@Матеја Бељан

Imam utisak da je Bataja od prošle nedelje opet nešto redukovana
intervali sve duži a gužve opet sve veće
Imaš li informaciju šta se dešava na tim linijama

Nadam se da NEmoramo ko pre neku godinu da obustavljamo kompletan saobracaj kod nadvožnjaka
baš sada kad on i neradi :laugh: :lool: :laugh:
 
Ja sam predpostavljao da ce 18 i 83 kad tad biti produzene do Altine(Sekipolisa).
Bice sou ujutro kada Altinjani napune 18 pa kad pocnu guzve u Prvomajskoj!
Bice SOU PROGRAM!!!!!!
 
Na Altinu ide jedna linija, u dve verzije (formalno dve linije) Ta linija ide ređe nego 83, a pogotovo ređe nego 18. Ne znam zašto mislite da će 18 i 83 ići za Altinu kada nema potrebe za toliko vozila, i još kkada se planira želleznička stanica. Drugo, produženje bi isključilo liniju 81 koja je pouzdana, ne prelazi mostove i slično.
 
Wile E. Coyote":331oh6aa je napisao(la):
Ја сам давних дана начуо да ће и 15 да буде продужена до Алтине, а не само 18 и 83.

Verovatno se planira neka gradnja u Backoj, pa okretnica samo pravi problem. Ovako, Altina dobija bolji prevoz, a Zemun i Novi Beograd glavobolju sa punim 18 i 83. Samo ne znam zasto, jer BG Voz uskoro staje i u pomenutom naselju.
 
Jel zna neko da li ce linija 88 ici preko novog mosta ? Potpuno je besmisleno da ostane trasa preko Gazele... A liniju 58 podhitno spustiti sa Banovog brda ( Pozeska - saobracajna nocna mora gradjana Zeleznika).
 
zexland":1mq5xic2 je napisao(la):
Jel zna neko da li ce linija 88 ici preko novog mosta ? Potpuno je besmisleno da ostane trasa preko Gazele... A liniju 58 podhitno spustiti sa Banovog brda ( Pozeska - saobracajna nocna mora gradjana Zeleznika).

Zanimljivo pitanje, jer tu je i 89. Ako prebace obe na novi most, smanjuje se broj linija pored sajma tj. veza sa sajmom. Vise verujem u opciju samo 89, a kada se zavrse i sine na novom mostu sigurno ide 13 (vec se spominjalo kod isporuke spanskih tramvaja). Videcemo uskoro kakvi su planovi.
 
boca-ica":2ufc7l8n je napisao(la):
@Матеја Бељан

Imam utisak da je Bataja od prošle nedelje opet nešto redukovana
intervali sve duži a gužve opet sve veće
Imaš li informaciju šta se dešava na tim linijama

Nadam se da NEmoramo ko pre neku godinu da obustavljamo kompletan saobracaj kod nadvožnjaka
baš sada kad on i neradi

Takodje, imam utisak da je 73 redukovana kao nikada do sada. Ceka se dosta dugo i dodje puna. Izgleda da i Novi Beograd treba da se pridruzi protestu...
 
Joca28":37oszl4h je napisao(la):
zexland":37oszl4h je napisao(la):
Jel zna neko da li ce linija 88 ici preko novog mosta ? Potpuno je besmisleno da ostane trasa preko Gazele... A liniju 58 podhitno spustiti sa Banovog brda ( Pozeska - saobracajna nocna mora gradjana Zeleznika).

Zanimljivo pitanje, jer tu je i 89. Ako prebace obe na novi most, smanjuje se broj linija pored sajma tj. veza sa sajmom. Vise verujem u opciju samo 89, a kada se zavrse i sine na novom mostu sigurno ide 13 (vec se spominjalo kod isporuke spanskih tramvaja). Videcemo uskoro kakvi su planovi.

Pa bas mislim suprotno, nema potrebe da ide pored sajma pored koga prolazi 20 linija, ko hoce na sajam neka presedne. Put bi se skratio za citavih 10 minuta! A sajam bi kao zona najveceg gradskog cekalista/presedalista za oko 10% dobio rasterecenje, koje mu je preko potrebno.

89 inace ide jako retko tako da je potpuno svejedno kuda ide.

A tek za 13icu nemam komentar, isto besmislena linija. Mislim da 13ica nece ici preko mosta, vec ce uvesti novu liniju za blok 45 (neka uvedu 13a sta god). A staru neka vrate za centar, ionako gomila ljudi kuka kako im je znacila ta linija dosta nekada.
 
73 je poslednji put redukovana septembarskim redom vožnje, tj. to je druga redukcijja (15. april i 1. 9)

Interval pre redukcija je bio 5 minuta, a sada je 6-7. Trenutno se radi nadvožnjak u Batajnici i velike su gužve, verovatno je to usporava
 
Jao shto bih voleo da 612 ide ceshce, a ne na 45 min.. e sad ne znam da li je potrebno, ali meni bi bilo idealno...
 
Tebi, a sve tebi!:p Za sada je ta linija dosta prazna. Ja bih, kao prvo nju preusmerio da ide kroz Fiilipa Višnjića jer se time omogućuje uspešno presedanje i može da se koristi kao alternativa liniji 84. Drugo, ona bi morala da staje i bliže onom Tempu. Najbolje bi bilo, po 100-ti put ponavljam, da GSP pri prvoj sledećoj nabavci kupi minibuse. Evo kako je to uradio NS i pokrio linije sa manje korisnika.

urbyser.jpg


Nije cilj da se proređuje red vožnje, jer to tera putnike, bolje je umesto jednog solo staviti dva minibusa, jer prava graka linija koja ide na 45 minuta je besmislena za većinu korisnika.
 
Матеја Бељан":25na42xd je napisao(la):
Tebi, a sve tebi!:p Za sada je ta linija dosta prazna. Ja bih, kao prvo nju preusmerio da ide kroz Fiilipa Višnjića jer se time omogućuje uspešno presedanje i može da se koristi kao alternativa liniji 84. Drugo, ona bi morala da staje i bliže onom Tempu. Najbolje bi bilo, po 100-ti put ponavljam, da GSP pri prvoj sledećoj nabavci kupi minibuse. Evo kako je to uradio NS i pokrio linije sa manje korisnika.

imgres


Nije cilj da se proređuje red vožnje, jer to tera putnike, bolje je umesto jednog solo staviti dva minibusa, jer prava graka linija koja ide na 45 minuta je besmislena za većinu korisnika.

Heheheh, ajde i ja malo da trazim, shta ioanko sve shto ja trazim samo se smanjuje nishta ja moj Mateja ne dobijem! :(

Moze minibusi shto se mene tiche, ja nemam problem sa njima..

A 612 moze da koristi i Zeleznichkoj stanici Zemun i BG vozu ako je cheshca! :)
 
Vrh