Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Već sam predlagao jednu liniju od Mirijeva (M. bulevarom) pa preko Kneza Miloša i Sajma do Ž. St. NBG.
Druga stvar, ja bih 17icu podelio na dve linije, a obe bi okretale kod Ž. St. NBG. Tako bi BG:voz dobio jaču vezu sa ostatkom NBG a i 17ica bi bila znatno pouzdanija.
 
Pa dok u direkciji sjede tenkretisti bice tako nego rekli su da ce pitati stanovnike mirjeva u mz da dostave predloge i misljenja .Inace u mnogom je logicnie bilo da su stavili 27L a o broju i besmislenosti 25p necu trositi rijeci .Nadam se da ce brzo uvidjeti glupost i da ce se stanovnici organizovati :bash:
 
Цитат из Новости
"ВЕРУЈЕМО и надамо се да ће неко од надлежних нешто предузети да добијемо неки бољи превоз. Ми смо грађани насеља Липар, Слатина, Авалски венац које припада Врчину, а општина Гроцка. Нама су ближи Младеновац и Нови Сад него Гроцка. Да бисмо отишли до општине или до Дома здравља у Гроцкој морамо да променимо три превоза( 408,50,302) да бисмо стигли до Гроцке, пошто "Ласта", која вози за Гроцку преко Врчина и Заклопаче, иде из Београда у 8:30, а из Гроцке се враћа у 10:15 часова. Ако на то не стигнемо, морамо преко Београда до Трошарине да бисмо стигли кући. Обраћали смо се Дирекцији за јавни превоз да продужи линију "303" до центра Врчина, лакше би нам било. "Ласта" држи монопол на приградском превозу, а насеља Јаричиште, Слатина, Липар, Касаповац? Ми никакву шансу немамо да дођемо до Гроцке него морамо кружити преко Београда са три превоза у 21. веку. Већина иде пешке преко Врчина, то је шест километара и тако се враћа кући. Месна заједница Врчин брине само за своје грађане који су у центру Врчина јер њима "Ласта" иде ауто-путом, а о осталим грађанима Врчина нико не брине осим за неке изборе. Тако близу, а тако далеко.
Нико да нас обиђе и да се упозна са нашим проблемима. Не дај боже да живите где ми живимо и да припадате општини Гроцка. Овакав превоз до Гроцке где се налазе Дом здравља, Општина и остале институције, а да не можете нормално отићи и вратити се и завршити посао."
Иван Михајловић, Врчин
Ово би подржава већина становника Заклопаче јер уз ово иде у појачање линије 303 што сви једва чекају :D Велики минус овоме је то што за овај предлог продужетка 303 нико у Заклопачи није чуо. Продужетак би добро дошао и становницима Заклопаче који пешаче после задње станице.
303.jpg

Зелено- Тренутна траса линије "303"
Црвено-Предложено продужење линије "303"
Жуто-Некадашња окретница "303"
Плаво-Место на ком би по мом мишљењу могла да се окреће продужена "303"
Црно(прекид између црвене боје)-Граница Врчина и Заклопаче :)
 
мала измена моје идеје од пре пар дана. наиме, сада сам видео да сам редуковао неке линије мојом идејом, па ћу сада то да исправим :)
поласци су са окретнице Устаничка
302: хх:05, хх:15, хх:25, хх:35, хх:45, хх:55
303: хх:00, хх:20, хх:40
304: хх:10, хх:30, хх:50
305: хх:00, хх:10, хх:20, хх:30, хх:40, хх:50
306: хх:10, хх:25, хх:40, хх:55
307: хх:00, хх:10, хх:20, хх:30, хх:40, хх:50
 
Код нас сврати 302 која креће са Устаничке у 23:05 :rolleyes: А реално могао би и тај 301 да скрене :laugh:
 
Somi303":5uyn574z je napisao(la):
Досадан сам, али треба појачати и 306 :p

и 303 и 306 продужити до Врчина :) 303 да покрије та насеља од Заклопаче до Врчина и да се окреће ту где си нацртао, а 306 иде ауто-путем и да се окреће негде у врху села
 
Хмм...други део Врчина ива везу Врчин-Шумице и то добру везу тако да 306 не мора да се продужује :)
 
Somi303":vxbfxsor je napisao(la):
Код нас сврати 302 која креће са Устаничке у 23:05 :rolleyes: А реално могао би и тај 301 да скрене :laugh:
`си луд? :p Смрачи ми се кад и у Калуђерицу скрене....никад да изиђе из оне рупчаге од насеља.... :lol:
Кад се сетим једне...хммм...специфичне ситуације. Кда је онај полазак 302 у 23:30 после свраћања у Болеч, свратио и у Заклопачу, јер се онај у 23:03 покварио. :bash: Само што нисам љубио земљу када сам коначно стигао у Гроцку.... :lol:
 
Sve nelokalne linije koje idu na ispod 15 minuta ukinuti. Ili povećati takt na minimum 15 minuta.
 
medjutim":1ohpdz9u je napisao(la):
Sve nelokalne linije koje idu na ispod 15 minuta ukinuti. Ili povećati takt na minimum 15 minuta.

Čak i lokalne, besmislene su sve linije koje čekaš više od 15-20 minuta.

E sad, može da ide (1) kombi, može (2) midibus, može (3) minibus, može (4) skraćeni autobus, (5) solo autobus, (6) produženi autobus, (7) zglobni, (8) dvozglobni

Inače, interesantna je situacija na 700, u jutarnjem špicu ka železničkoj jedva da ima dovoljno mesta, trebalo bi zglob, ali zato tokom celog dana treba solo, pa čak i manje. Danas sam i u popooodnevnom špicu zatekao priličnu gužvu. Stvarno je dobro ono rešenje (9) sa prikolicom koja se skida van špiceva.
 
stf":3jg8r6hq je napisao(la):
Somi303":3jg8r6hq je napisao(la):
Код нас сврати 302 која креће са Устаничке у 23:05 :rolleyes: А реално могао би и тај 301 да скрене :laugh:
`си луд? :p Смрачи ми се кад и у Калуђерицу скрене....никад да изиђе из оне рупчаге од насеља.... :lol:
Кад се сетим једне...хммм...специфичне ситуације. Кда је онај полазак 302 у 23:30 после свраћања у Болеч, свратио и у Заклопачу, јер се онај у 23:03 покварио. :bash: Само што нисам љубио земљу када сам коначно стигао у Гроцку.... :lol:
Па некима се смрачи кад им оде онај у 23:05 :rolleyes:
 
Матеја Бељан":2nvh9g00 je napisao(la):
medjutim":2nvh9g00 je napisao(la):
Sve nelokalne linije koje idu na ispod 15 minuta ukinuti. Ili povećati takt na minimum 15 minuta.

Čak i lokalne, besmislene su sve linije koje čekaš više od 15-20 minuta.

Zavisi, ako imaš preciznu lokalnu liniju koja te vozi na stanicu BG voza koji ide na sat vremena (npr, neka lokalna linija do stanice Rakovica), ona nema potrebe da polazi sa stanice češće od dva puta na sat vremena. Ništa ti ne znači ako te dovede tamo 15 minuta pred polazak voza, ili ako nije tu kad voz stigne.

Takođe, linija kao što je 87 koja ima vrlo kratku trasu i fiksne polaske na pola sata je dovoljno predvidljiva da nema šanse da je čekaš 15 minuta ako je koristiš češće od jednom mesečno.

Jedino što takve linije uopšte ne treba da imaju standardne brojeve, nego da 87 bude nešto tipa BB1..
 
Te linije bi trebalo da budu lokali za koje znaju sam ooni koji žive, da čak i ne budu ucrtane na velikim mapama, samo označene. Trebalo bi da postoji 30ak važnih linija u gradu koje sve velike delove povezuju i koje bi svako znao.
 
direktor":2dyf4t0d je napisao(la):
Pa dok u direkciji sjede tenkretisti bice tako nego rekli su da ce pitati stanovnike mirjeva u mz da dostave predloge i misljenja .Inace u mnogom je logicnie bilo da su stavili 27L a o broju i besmislenosti 25p necu trositi rijeci .Nadam se da ce brzo uvidjeti glupost i da ce se stanovnici organizovati :bash:

Неко да се организује у Србији? Хипнотисана гомила која гута све што јој се сервира? Баш зато што се нико не буни (или не у довољниј мери), ДЈП и ради ово што ради, почев од наизглед бесмислених ствари као што је нумерација линија (72, 79, 91, 92, 94...), до уништавања појединих линија. :mad:

medjutim":2dyf4t0d je napisao(la):
Takođe, linija kao što je 87 koja ima vrlo kratku trasu i fiksne polaske na pola sata je dovoljno predvidljiva da nema šanse da je čekaš 15 minuta ako je koristiš češće od jednom mesečno.

Jedino što takve linije uopšte ne treba da imaju standardne brojeve, nego da 87 bude nešto tipa BB1..

Слажем се да број 87 не одговара Бановом Брду, али се не слажем да би требало да буде ББ. То ''ББ'' може да значи било шта. Линије треба да буду означене бројевима, што мање словима, једино ако баш мора ''А'' или ''Л''. Линија 87 је и била 55Л. Што јој дадоше земунски број, не знам.

Матеја Бељан":2dyf4t0d je napisao(la):
Trebalo bi da postoji 30ak važnih linija u gradu koje sve velike delove povezuju i koje bi svako znao.

То ''важних'' је субјективан појам. Ја бих пре искористио термин ''јаке линије''. Да појасним. Линија 27 јесте оптерећена и значајна, али мени, који је користим једном месечно, није претерано важна. Мени важне 17, 18, 67, 71, 88, 94, 95, 601, некима нису и сл. :)

Апсолутно све линије морају да буду уцртане на плану, без изузетка.
 
34 da ide od okretnice 44 kod Sajma do Dragiše Mišovića, uz svraćanje na sadašnju okretnicu u oba pravca.

ideja: povezivanje Sajma s Prokopom.

Mada moram da priznam da bih više voleo tramvajsku poprečnu vezu od Bigza do Autokomande sa stanicom kod Prokopa, ali to je na mnogo dugačkom štapu..
 
и даље је идиотско окретање код Драгише Мишовић. требало би ту линију продужити до ВМА или Бањице, па да иде Сењак-Прокоп-ВМА или Бањица
 
Nisam siguran kako se tačno okreće kod Dragiše Mišovića, ali podržavam i produžavanje do VMA.

U tom slučaju bi 42 u ovakvom obliku bila suvišna.
 
Glavni problem Prokopa je pristup iz bulevara Mira, sa jednim dobro postavljenim stepenicama Stanicu bi opsluzivale trole a Banjica i Dedinje bi dobili direktnu vezu sa BG:vozom.

34L bi mogao da se produzi do Senjaka kroz Topciderski Venac ispod Hajd Parka i da postane lokalna veza Sajam/Senjak-Prokop-Dedinje.

- - - -

Zasto nijedan autobus danas ne ide kroz Topcidersku dolinu? Ima li nekih tehnickih razloga za to ili se jednostavno smatra da je 3. tu dovoljna?

Najkraci put od Petlovog Brda i Rakovice do Grada i Novog Beograda (narocito sa novim mostom) ide tuda, koja su ogranicenja tog pravca?
 
34L mora biti veza sa sajmom! Ipak, kada se završi most, imaćemo verovatno neku jaku liniju koja će obuhvatati NBGD železničku stanicu, Sajam i Čukaricu, pa Prokop više neće biti interesantan za jug, samo za Dedinje i Banjicu. Inače, ne bi nipta bilo strašno da naprave i velike pokretne stepenice kod Prokopa, koje bi se aktivirale na senzor.

A što se linije 25P tiče, ona bi tačno mogla posttai i 25K, da se napravi KRUG preko Malog i Velikog mokrog luga i Kumodraža, čime bi se poboljšao prevoz u rubnim naseljima, ali ne samo to, spojili bi se Voždovac i Mirijevo
 
To moze da se postigne sa pruduzavanjem 308. Sumice-Ustanicka-MML-VML produziti kroz Kumodraz do Trosarine.

Bitno je nastaviti poluprsten 50. od Ustanicke kroz Mirijevo i Karaburmu do Pancevackog Mosta. Ne mora to da bude jedna linija, moze da se isece u 2 ili 3 ali da se napravi transverzalna veza. Slaba karika je naravno cep u Mite Ruzica.

recimo 50. bi ostala kao do sada a nova linija bi isla Trosarina-Jerkovic-Medak-Sumice (lasta)-Vojislava Ilica-Gospodara Vucica-Bulevar-Mite Ruzica-Mirijevo-Mirijevski Bulevar-Karaburma II-Marijane Gregoran-Pancevacki Most

(ovde se podrazumeva da linije sa poteza 300 okrecu u Sumicama a 17, 31 i 50 u Ustanickoj)

Koji je inace najoptereceniji deo trase mucene 50. ?
 
Rekao bih da joj je glavni problem od Jerkovića do iza Trošarine, nema drugih linija, trasa 1+1, a ima gužve, i još ozbiljna uzbrdica..
 
zidar":2m7in9nl je napisao(la):
To moze da se postigne sa pruduzavanjem 308. Sumice-Ustanicka-MML-VML produziti kroz Kumodraz do Trosarine.
Ја сам размишљао о спајању 308 и 20 у кружну линију.
zidar":2m7in9nl je napisao(la):
Bitno je nastaviti poluprsten 50. od Ustanicke kroz Mirijevo i Karaburmu do Pancevackog Mosta. Ne mora to da bude jedna linija, moze da se isece u 2 ili 3 ali da se napravi transverzalna veza. Slaba karika je naravno cep u Mite Ruzica.
Обавезно. Минимум до Миријева, али и ово је добра идеја.
zidar":2m7in9nl je napisao(la):
(ovde se podrazumeva da linije sa poteza 300 okrecu u Sumicama a 17, 31 i 50 u Ustanickoj)
И 19 треба да окреће у Устаничкој.
 
medjutim":23rxacjr je napisao(la):
Rekao bih da joj je glavni problem od Jerkovića do iza Trošarine, nema drugih linija, trasa 1+1, a ima gužve, i još ozbiljna uzbrdica..

Ako je tako, zar je toliko velika investicvija napraviti trolejbusku mrežu od Medaka do Banjice. To je, rekao bih, oko 3 kilometara. I onda bi mogla da se uvede linija Konjarnik - Banjica ili Crveni krst - Banjica
 
Vrh