zdravo drugari, pozdrav posle vazda vremena
pošto se sad mnogo češće vozikam prevozom (počeo da radim na nbg), mogu da glasam za obnavljanje nekadašnje linije 1, Rakovica - Pristanište ili Rakovica - Kalemegdan
obrazloženje
- 3 ima prilično konstantan takt u toku dana, ali i solidnu gužvu u špicu, na trasi koja je dobrim delom nezavisna. Od Karađorđeve ka AKlemegdanu trenutno ide samo dvojka.
- 1 bi prolazila ispod Brankovog mosta, omogućujući direktno presedanje na veliki broj linija u delove grada koji su slabije povezani sa zapadnim i jugozapadnim delovima grada, taman i da ide do Pristaništa. Vožnja do Beka ne bi bila problem što se tiče okretnice, jer su tamo trenutno samo 5 i 10, a ako bi bilo problema po povratku 11, može do pristaništa.
- uz dolazak novih tramvaja i buduće ubrzavanje saobraćaja na nekim trasama zahvaljujući sređivanju šina, premeštanju u sredinu ili skraćivanju nekih linija (13), neće biti problema s nedovoljnim brojem tramvaja, sve i uz povratak 11. U praksi, mislim da bi jedino manjak tramvaja ili vozača mogao da bude ozbiljan problem ovakvoj liniji, pošto verujem da će i posle zamene mesta 13 i nove 11 i dalje imati dovoljno mesta u Bulevaru Vojvode Mišića za još jednu slabiju liniju.
- učešljavanje 1 i 3 da kreću na 4-5 minuta bi napravilo trasu od Kneževca do Gospodarske mehane izuzetno jakom.
- Ako se dobro sećam, tramvajski prevoz primetno manje košta grad
- svako ko sedne u tramvaj zauzima manje mesta na putu, čak i u odnosu na autobus