Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Заклопача по мом мишљењу има најмање становника, а Ритопек већ има бус на 25 мин или тако нешто :D али број становника је скоро исти :D
 
можда, али је Заклопача доста изолованија од Ритопека, колико се мени чини, зар не? у сваком случају, и 304 на 20 минута (05, 25, 45)
 
Слажем се. :kk:
Иначе малопре у 8 је наравно каснио бус, односно није ни дошао па је уместо њега кренула 50 са само једним папиром напред на којем је писало 303. У станицу је прво стала 305, а иза односно са леве стране 305 је стајала 50 односно 303 која је само лепо прошла поред 305 и није покупила већину путника са устаничке. У ту 303 је ушло само десетак путника међу њима и ја :D Возач је кренуо са отвореним задњим вратима за која није ни приметио да су отворена, неки путници су почели да вичу "Мајсторе задња" и он је затворио врата. У том тренутку је један лик викнуо "Сад си их отворио" и возач је без гледања опет отворио врата па их касније затворио :bash: Успут је ненормално "килавио" и пут који нормалан возач пређе за 15 мин он прешао за 30мин -.-. У Заклопачу је стигао са 10 мин кашњења :rant:
 
Možda je u ovome problem vas iz tog dela grada
novost-u-medjugradsko.jpg


;)
 
Реално неки вецеи су чистији од ГСП-ових аутобуса :/
Јел може неко да ми објасни како да шаљем примедбе и пријаве ГСП-у кад не обави неки полазак или нешто друго (не)уради или коме се то већ пријављује. Али преко интернета :D
 
Подела на две линије 66 Блок 45 - Дунав станица и 95 Ботаничка башта- Борча 3 би колико-толико решило проблем.

Што се тиче линије 73, подржавам скраћење до окретнице 17-ице у Земуну тј. од Блока 45 до Горњег Града.
 
zdravo drugari, pozdrav posle vazda vremena

pošto se sad mnogo češće vozikam prevozom (počeo da radim na nbg), mogu da glasam za obnavljanje nekadašnje linije 1, Rakovica - Pristanište ili Rakovica - Kalemegdan

obrazloženje

- 3 ima prilično konstantan takt u toku dana, ali i solidnu gužvu u špicu, na trasi koja je dobrim delom nezavisna. Od Karađorđeve ka AKlemegdanu trenutno ide samo dvojka.
- 1 bi prolazila ispod Brankovog mosta, omogućujući direktno presedanje na veliki broj linija u delove grada koji su slabije povezani sa zapadnim i jugozapadnim delovima grada, taman i da ide do Pristaništa. Vožnja do Beka ne bi bila problem što se tiče okretnice, jer su tamo trenutno samo 5 i 10, a ako bi bilo problema po povratku 11, može do pristaništa.
- uz dolazak novih tramvaja i buduće ubrzavanje saobraćaja na nekim trasama zahvaljujući sređivanju šina, premeštanju u sredinu ili skraćivanju nekih linija (13), neće biti problema s nedovoljnim brojem tramvaja, sve i uz povratak 11. U praksi, mislim da bi jedino manjak tramvaja ili vozača mogao da bude ozbiljan problem ovakvoj liniji, pošto verujem da će i posle zamene mesta 13 i nove 11 i dalje imati dovoljno mesta u Bulevaru Vojvode Mišića za još jednu slabiju liniju.
- učešljavanje 1 i 3 da kreću na 4-5 minuta bi napravilo trasu od Kneževca do Gospodarske mehane izuzetno jakom.
- Ako se dobro sećam, tramvajski prevoz primetno manje košta grad
- svako ko sedne u tramvaj zauzima manje mesta na putu, čak i u odnosu na autobus :)
 
Manjak tramvaja nije problem, a manjak vozača se takođe lako nadoknadi. Ja sam predložio da 3 ide na Kalemegdan a 12 da ide preko Resavske, i mislim da je to OK. Jeste da se gubi veza Slavija - Banovo brdo, ali kad uporno hoće CAF na 12 moralo bi tako. A Za Slavija - BB može se vratiti i 51
 
Što se mene tiče, sasvim dovoljna veza do Slavije je i kad tramvaj stane kod SKCa, što je nepunih 5 minuta pešaka od mesta gde sad staje.

A čemu ustvari služi veza do same Slavije?

12 kroz Resavsku bi pokrila područje oko Slavije sa dve strane (ka centru i Pravnom), imala bi stanicu kod SKCa za presedanje na trolejbuse za treću stranu i 31 za četvrtu. Jedino ne bi moglo direktno da se presedne ka Voždovcu, ali može da se siđe kod Železničke i da se tamo pređe na bus ili tramvaj koji se čeka kod Slavije.

Jedina veza koja bi se pokvarila je 12/47 i 48, što nije toliko strašno..
 
Ja sam malo eksperimentisao sa tramvajskim linijama, pa evo kako bi ih prosirio i izmenio.

Linija 1: Zemun Tvornicka - Beko( preko Bul. Mihajla Pupina, opstine NBG, Bul. Zorana Djindjica, Milentija Popovica, Starog Sajmista, SSmosta, Karadjordjeve i Kalemegdana);

Linija 2: bez izmena, ali bi stavio sve spanske tramvaje na ovoj liniji zbog turista;

Linija 3: bez izmena;

Linija 4: Zemun Tvornicka - Blok 45( preko Bul. Mihajla Pupina, opstine NBG, Bul. Zorana Djindjica, Bul. Umetnosti, Agostina Neta, Jurija Gagarina i Dr. Ivana Ribara);

Linija 5: bez izmena;

Linija 6: Blok 45 - Omladinski stadion (pravcem linije 7L plus Bul. Kralja Aleksandra do Bogoslovije);

Linija 7: bez izmena;

Linija 7L: ukinuti i prebaciti vozila na 6 i 7;

Linija 8: Blok 45 - Banovo Brdo (preko Jurija Gagarina, Agostina Neta, Mosta na Adi, Pozeske);

Linija 9: bez izmena;

Linija 10: bez izmena;

Linija 11: Blok 45 - Beko (preko Mosta na Adi, Bul. Vojvode Misica, Savskom, Karadjordjevom do Beka);

Linija 12: bez izmena;

Linija 13: Beko - Banovo Brdo (stara trasa);

Linija 14: bez izmena;

Linija 15: Zemun Tvornicka - Banovo Brdo (preko Bul. Mihajla Pupina, opstine NBG, Bul. Zorana Djindjica, Bul. Umetnosti, Agostina Neta, Mosta na Adi, Pozeske);

Autobuska linija 15 postaje 85, posto vec imamo 84 ka Zemunu tako da bi se odlicno uklopilo.
 
L e g e n d a r n e Beogradske linije
treba da budu bez drugog natpisa koj označavaju trasu kretanja
samo brojčane oznake
kao što je 2, i još neke :)

a i to je
B e o g r a d i z a c i j a
:gobb:
 
@MaRkOs

ako bi trebalo da se eksperimentiše sa tram linijama ja sam pre za zidarev plan od tri linije plus dvojka iz istorijskih razloga.


a što se tiče tvog predloga mogao bi da prokomentarišem sledeće:


1.nikako. tim delom trase treba da prođe metro i uopšte praviti tramvaj tuda.

2. nikako. tu treba staviti stare tramvaje po mogućstvu solaće da saobraćaju tuda. ako bi stavili špance takt bi opušteno mogao da im bude 30 min.

3. slažem se.

4. pogledati pod linijom 1.

5. nemam stav.

6. sa jakom sedmicom kao što je zidar zamislio ova linija bi se ukinula. ali do tada je ne treba dirati jer predstavlja dobru alternativu kada se nešto desi na nbgd strani pa tramvaji na tom delu ne funkcionišu.

7. slažem se.

7l. pogledati pod 6.

8. 11. 13. ove linije bi morali da gledamo zajedno. nema potrebe za sve tri linije. ako bi postajole te tri linije onda bi imale neke glupe taktove od po pola sata. bolje je imati dve linije sa jačim taktovima. smatram da bi trebalo da postoji linija 11. blok 45 do beka preko novog mosta i linija 13. blok 45 banovo

9. slažem se

za ostalo se slažem osim za liniju 15.
 
Španac ne treba da služi turistima nego Beogradjanima...
 
Zamisljam cafka na 2ci kroz kraljice marije,cara dusana i.t.d.Totalno bacanje para a i mogucnost da se razbuca je mislim cak i veca od ostalih deonica jer se ovde parkira na sve strane po sinama
 
7 9 i 12, to su glavne linije
7 veza nbg i grada
9 veza nbg i voždovca
i 12 veza grada i banovog brda.
na njih trebaju stavljati cafove
 
Linija 27L se ukida, vozila se prebacuju na 25P koja će ići do Mirijeva, Mirijevskim bulevarom:

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1474184

Mislim da nije u redu ukidati male linije sa pozdanim taktom koje periferiju spajaju sa važnim tačkama. Budućnost će, valjda, biti manji broj efikasnih tramvajskih i autobuskih linija, kao i metro, a lokalne bi trebalo da hrane važne čvorove i trase
 
Damned! a ja taman azurirao sve mape :bash:

Kao i uvek, direkcija planira saobracaj putem stapa i kanapa. Probije se dugo cekani pravac i sta dobijamo? jednu potkovica liniju (mislim stvarno pogledajte oblik te trase ludja je od 50.), jednu ukinutu i to je to.

Posto je rec o istom broju vozila, kako li je odluceno da se vozila prebace na produzenu 25P umesto da se promeni trasa 27L i da vozi preko Mirjevskog Bulevara i Visnjicke umesto preko Partizanskog Puta?

Da li je to rezultat temeljne studije kretanja putnika koja je pokazala da stanovnici Mirijeva imaju potrebu da idu do Dusanovca preko Karaburme, Bogoslovije i Vuka ili da je onima koji danas idu do Vuka dosta pogleda na Zvezdarsku sumu pa bi pre da se voze malo okolo blizu Dunava. :bash:

Tipujem da je do odluke pre doslo po "sistemu ja mislim da..." ili "volim konje i pitu u obliku potkovice a jutros mi trazili da do podne provucem neki autobus kroz novi bulevar pa eto" :kafa:

Najbolje da kada proradi novi most po istom principu spoje 89. i 50. u jednu suludu liniju i gotova prica...

Ne daj boze da se neko setio da omoguci vezu Karaburma-Ustanicka ili da se 25P nazove drugim imenom a kamoli da se pitaju Mirijevci o tome sta misle i da se reorganizuje ceo prevoz na potezu Pancevacki Most-Karaburma-Mirijevo-Ustanicka. Daleko je Mirijevo od 27. Marta.


PS: bas me interesuje da li ce azurirati promene 72., 27L i 25P na Masel-info-panoima na stanicama.
 
е ја мислим да би сада 25П требало да или добије засебан број (36?) или да буде 25Л
 
a 25P je bolje? Ili 36? Sa tim P su toliko zakomplikovali stvar, često i ne stoji
 
a kome treba da se posalje zahtev da bi ukinuli tu liniju 25p..koja je njena svrha uopste..samo neka ostane 25 koja ce da ide do kumodraz okretnice kod hale torlak,ovako dodju jedna za drugom 25 i 25p i posle sat vremena nema 25ce..a onima kojima treba 25p moraju da udju na 25 ili da presedaju ili da uopste ne udju posto nije moguce zbog guzve,,,i naravno ceka se sledeci bus(25p)koji dodje posle pola sata...
 
Матеја Бељан":fflxfqty je napisao(la):
a 25P je bolje? Ili 36? Sa tim P su toliko zakomplikovali stvar, često i ne stoji

па 36 има више смисла (33 и 39 иду из Кумодража, таман им фали и 36)
 
Vrh