Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Po meni, 503 i 407 treba prebaciti da okrecu gde 18 i 26, a ostatak prebaciti kod stare okretnice trola na Banjici...
 
Mislim da bi 405 trebao dublje da zalazi u grad zato sto najvise ljudi je koristi
Za ostale se slazem
 
503-jka baš i nema neku svrhu. Autobusi na toj liniji večito zvrndaju prazni. Resnik ima znatno frekventnije linije, i samim tim sigurnije, dok 503-jka pokriva samo uzak potez, od oko 2km, između kružnog puta i skretanja za Resnik. Tu treba naći neko svrsishodnije rešenje, a po puštanju linije 300 tim pravcem, 503-jka će tek onda biti slabo iskorišćena. Već je predlagano deljenje linije 47 na dva dela, po meni jedno interesantno rešenje, a razloga je više. Dobija se frekvetna linija za Jajince umesto dve slabo usklađene linije sa čestim intervalima sleđenja samo u špicu. 401-ica i 402-jka ne bi morale ići do Slavije, 503-jka bi oslobodila dva vozila, a mislim i da se može brže stići do Resnika preko avalskog puta, negoli Rakovice, a i po puštanju linije BG voza, iz Resnika će svakako ići nova linija do nekog od podavalskih naselja.

Što se tiče linije 405, ne mislim da je u ovom obliku treba produžavati, jer je i ovako poprilično duga. Da je ostala nekadašnja 404-tka, možda bi i mogao da joj se odredi neki terminus malo bliži centru, al opet nema potrebe, dok god postoje dobre presedačke veze. Ono što je potrebno potezu 400, jeste malo više polazaka na nekim linijama i da se isti održe naravno, a sa što manje ispadanja, i ne bi bilo loše da postoji još neka direktna veza sa perifernim terminusima, kao što su Šumice recimo, ili potez prema Miljakovcu, a preko Resnika. Drugi deo će biti pokriven linijom 300, ali ako ostane ovako, teško da će se na nju lako presedati. Trenutno, da bi se došlo od Avale, recimo, do Miljakovca, Vidikovca itd, mora se ići preko Banjice i time napraviti popriličan krug. Do Šumica se može lako i jednostavno doći preko Vrčina, kao što i svi znate, ali od avalskog puta na tom potezu saobraća samo linija 462 sa tek nekoliko polazaka u toku dana. Verujem da bi nemalom broju ljudi značilo da na tom potezu postoji "normalna" linija, a inače bi mogla ići i do Cvetkove pijace, od Šumica udaljene svega par stanica. Mislim da nema potrebe da nabrajam do kojih se sve delova grada time skraćuje put. Linije 462 i 466 bi mogle da se ukinu, a i zavisnosti od frekventnosti nove linije, mogli bi se korigovati i polasci linije 461. U tom slučaju, 303-jka bi mogla i do Tranšpeda da ide lokalnim putem koji nije pokriven ni jednom linijom za sad. Jedino je pitanje da li njim može normalno da saobraća standardni solo autobus. Ti putem doduše idu i šleperi, ali to i ne mora da znači da pomenutim autobus može nesmetano da saobraća, a minibus nije opcija.
 
503 би била корисна када би се продужила бар до Браће Јерковић, јер доста људи са Јајинца и Бањице користи 26, а једина веза јесте 50 која је увек пуна, а тиме би 503 била много кориснија. Не знам колико је добра идеја да се 503 продужи до окретнице 30 на Медаковићу трасом 26 до Игњата Јоба(Јахорина)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522520#p522520:3gl7dcmq je napisao(la):
Aleksandar1 » 06 Мар 2018, 11:36[/url]":3gl7dcmq]Mislim da moze kod Plivalista Banjica da se relativno lako napravi prostrana okretnica sa dobrim vezama sa ostalim linijama:



Zamislite recimo okretnicu tipa Studentski trg duz jugozapadne strane Crnotravske. Mogla bi da sluzi kako potezu 400 tako i nekim linijama iz grada, nekoj 94L ili slicnoj.
file.php

а што, када већ има постојећа стара окретница Бањица код Војне академије?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522683#p522683:3gl7dcmq je napisao(la):
протектор » 06 Мар 2018, 22:13[/url]":3gl7dcmq]503 би била корисна када би се продужила бар до Браће Јерковић, јер доста људи са Јајинца и Бањице користи 26, а једина веза јесте 50 која је увек пуна, а тиме би 503 била много кориснија. Не знам колико је добра идеја да се 503 продужи до окретнице 30 на Медаковићу трасом 26 до Игњата Јоба(Јахорина)?

раскрсница Заплањске и Медаковићеве је много уска и прилаз одозго је под незгодним углом да аутобус лепо заломи. и овако се 30 мучи да скрене, баш треба још једна линија. али да иде до окрентице 26 или до Медака 3 је сасвим ок, јер има места и на једној и на другој окретници
 
Novi red vožnje na liniji 506 stupa na snagu 09. 03. 2018. Umesto na 40 minuta , linija će saobraćati na 30 minuta.

izvor: bgprevoz.rs
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522622#p522622:26osggz0 je napisao(la):
Kesha » Уто Мар 06, 2018 5:32 pm[/url]":26osggz0]U tom slučaju, 303-jka bi mogla i do Tranšpeda da ide lokalnim putem koji nije pokriven ni jednom linijom za sad. Jedino je pitanje da li njim može normalno da saobraća standardni solo autobus. Ti putem doduše idu i šleperi, ali to i ne mora da znači da pomenutim autobus može nesmetano da saobraća, a minibus nije opcija.
Док није измештена рампа, због гужви које су се стварале преко лета, линија 461 је редовно ишла овом споредном трасом, тако да ако може зглобни аутобус да прође, онда може сваки.
Kesha":26osggz0 je napisao(la):
Do Šumica se može lako i jednostavno doći preko Vrčina, kao što i svi znate, ali od avalskog puta na tom potezu saobraća samo linija 462 sa tek nekoliko polazaka u toku dana. Verujem da bi nemalom broju ljudi značilo da na tom potezu postoji "normalna" linija, a inače bi mogla ići i do Cvetkove pijace, od Šumica udaljene svega par stanica. Mislim da nema potrebe da nabrajam do kojih se sve delova grada time skraćuje put. Linije 462 i 466 bi mogle da se ukinu, a i zavisnosti od frekventnosti nove linije, mogli bi se korigovati i polasci linije 461.
Линија 462 служи да спаја Авалски пут и Врчин и насеље које је дуж пута. Даља траса је потпуно иста као линија 461. Сада су пустили и линију 467, тако да је тај део сада много боље покривен.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522922#p522922:1kczmsk1 je napisao(la):
Iggy84 » 07 Мар 2018 08:27 pm[/url]":1kczmsk1] Док није измештена рампа, због гужви које су се стварале преко лета, линија 461 је редовно ишла овом споредном трасом, тако да ако може зглобни аутобус да прође, онда може сваки.
Причаш о Београдској улици која иде од Траншпеда до Врчина поред аутопута?
 
Теби је проблематична траса кроз Зк где је улица нормалне ширине, а овамо је ок и зглобни аутобус кроз улицу где се једва два аутомобила мимоиђу без да један сиђе са асфалта :roll:
Иначе 303 туда до Икее би била пут погодак, тај део генерално изгледа као одсечен од света, наравно прво улица да се прошити на 1+1 :vops:
 
Дефиниши нормалну шорину. Смедеревски пут је нормалне ширине, што се мене тиче. Одговорио сам на питање да ли може аутобус да саобраћа, пошто знам да је зглобна ласта користила тај пут, рекао сам да може, а не и да је то ок, а свакодневно туда иде и школски соло аутобус, до скоро ластин, сада неки приватник. Не кажем да је идеално, али може. Као и кроз Заклопачу, није идеалне ширине, али може. Свакако би ваљало да се прошири.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522586#p522586:2zdxstiq je napisao(la):
123nele88 » Tue Mar 06, 2018 3:09 pm[/url]":2zdxstiq]Mislim da bi 405 trebao dublje da zalazi u grad zato sto najvise ljudi je koristi
Za ostale se slazem
Gde da zalazi 405 u grad, pa sam po sebi je over dugacak, bolje da ostane na Banjici i Trosarini, isto vazi i za 408, za 407 i 503 se moze naci kompromis...
 
405 je četvrta najduža linija (29 km), tako da bilo koje produžavanje deluje nerealno.
 
ccc":dsik2t16 je napisao(la):
405 je četvrta najduža linija (29 km), tako da bilo koje produžavanje deluje nerealno.
Не би ме чудило да је још продуже. Живи смо докази да постоје 74, 85, 94, 95 које су предугачке тако да им и ово продужење не би тешко пало.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522763#p522763:2egay34z je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Mar 07, 2018 8:01 am[/url]":2egay34z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522520#p522520:2egay34z je napisao(la):
Aleksandar1 » 06 Мар 2018, 11:36[/url]":2egay34z]Mislim da moze kod Plivalista Banjica da se relativno lako napravi prostrana okretnica sa dobrim vezama sa ostalim linijama:



Zamislite recimo okretnicu tipa Studentski trg duz jugozapadne strane Crnotravske. Mogla bi da sluzi kako potezu 400 tako i nekim linijama iz grada, nekoj 94L ili slicnoj.
file.php

а што, када већ има постојећа стара окретница Бањица код Војне академије?

Ako Stara Banjica moze da opsluzi sve polaske, u redu. Ali mozda je suvise mala za broj preostalih polazaka poteza 400... A mozda i nije.

Crnotravsku ionako treba prosiriti na tom potezu, o tome se ranije govorilo, ali izgleda da je ta rekonstrukcija niskog prioriteta.
 
Ripanj je veliko mesto mnogo vece od ostalih prigrackih mesta. 405 ima vecu kilometrazu kroz Ripanj nego kroz sva druga usputna mesta
Ripanj ima pored 405 jos linija grackog prevoza 407,408 i 534 i jos tri lokalne linije.
Zbog velicine mesta i broja ljudi koji svaki dan putuju do grada i nazad trebala bi da postoji jedna linija koja ce zalaziti dublje u grad ,a to je 405 zato sto prolazi kroz centralni deo mesta.
A sto se tice kilometraze to je ne toliko bitna stvar zato sto ima malo vise linija sa jos vecom kilometrazom.
Sto se tice trola i tranvaja one uglavnom imaju svo je korisnike ne zavisno od poteza 400 vecina preseda na linije 47,48,49 i 50 .Ako je u pitanju potreba velikog broja ljudi ne vidim ni jedan razlog zasto se linija nebi produzila za jos par kilometara ka gradu
 
Ima svega 3 linije sa duzom kilometrazom, od kojih je 408 jedna, ako se ne varam. Ripanj ima 11000 stanovnika po popisu, sto je ništa posebno, tj. ne svrstava ga u kategoriju velikih naselja.
 
Najbolje da linije poteza 100 200 300 400 500 600 700 800 okrecu na trgu rep napravljen je presedan sa 401 i 402 i sad oce svi isto beogradjani pate od bolesti zvane strah od presjesjedanja to je veliko cimanje A tek da kombinuju linije da uz vise presjedanja brze stignu od tacke a do b je za dobar dio nepojmljivo
 
Koliko bi izgubila linija 51 ako bi se okretala u Bloku 20 preko Starog Savskog mosta...mislim pre svega na takt?
 
predrag1978":39fji838 je napisao(la):
Koliko bi izgubila linija 51 ako bi se okretala u Bloku 20 preko Starog Savskog mosta...mislim pre svega na takt?
Додај минимум 10 до 15 мин. Све мислим да ће и 51 на мостару окретати.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Kada bi ti presedao 4 puta svaki dan znao bi koje je to maltretiranje i gubljenje vremena ,a to sto se tice linija 401 ,402 nije presedan nego potreba po tvom ne normalnom razmisljanju mnoga prigracka mesta ne bi trebala da imaju prevoz do grada
 
A sto se tice velicine mesta ko ne zna ne treba da se pravi pametan i da pise gluposti napamet i da osporava potrebe drugih ljudi..
Ja pisem o potrebama i mislim da je to najvaznije za sve gradjane ,a ne pisem zato sto imam kompleks
 
Pa cuo sam da ce 51 okretati na Mostaru,veci deo trase ka gradu ide poluprazna,pa mislim da ce jos vise linija ako okrece na Mostaru izgubiti putnika....
 
Prvo nikad nisam rekao da bi uskratio nekom prevoz
Npt kad idem od vuka do ban brda necekam iskljucivo tram br 12 jer ide direktno vec sta prvo naidje 2 ili 3 udjem u npr 2 do z stanice provjerim da li nailazi 13 ili ce prije da krene 51 ili neki drugi bus do sajma itd
Okretnice je nekad neko fino raznjestio da se sa buseva dobrim djelom presjeda na tramvaje ili vecu neku okretnicu tacku presjedanja ili ciljnu tacku z venac npr.
 
predrag1978":erva00ei je napisao(la):
Pa cuo sam da ce 51 okretati na Mostaru,veci deo trase ka gradu ide poluprazna,pa mislim da ce jos vise linija ako okrece na Mostaru izgubiti putnika....
Само ће оптеретити линије које иду ка центру.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Vrh