503-jka baš i nema neku svrhu. Autobusi na toj liniji večito zvrndaju prazni. Resnik ima znatno frekventnije linije, i samim tim sigurnije, dok 503-jka pokriva samo uzak potez, od oko 2km, između kružnog puta i skretanja za Resnik. Tu treba naći neko svrsishodnije rešenje, a po puštanju linije 300 tim pravcem, 503-jka će tek onda biti slabo iskorišćena. Već je predlagano deljenje linije 47 na dva dela, po meni jedno interesantno rešenje, a razloga je više. Dobija se frekvetna linija za Jajince umesto dve slabo usklađene linije sa čestim intervalima sleđenja samo u špicu. 401-ica i 402-jka ne bi morale ići do Slavije, 503-jka bi oslobodila dva vozila, a mislim i da se može brže stići do Resnika preko avalskog puta, negoli Rakovice, a i po puštanju linije BG voza, iz Resnika će svakako ići nova linija do nekog od podavalskih naselja.
Što se tiče linije 405, ne mislim da je u ovom obliku treba produžavati, jer je i ovako poprilično duga. Da je ostala nekadašnja 404-tka, možda bi i mogao da joj se odredi neki terminus malo bliži centru, al opet nema potrebe, dok god postoje dobre presedačke veze. Ono što je potrebno potezu 400, jeste malo više polazaka na nekim linijama i da se isti održe naravno, a sa što manje ispadanja, i ne bi bilo loše da postoji još neka direktna veza sa perifernim terminusima, kao što su Šumice recimo, ili potez prema Miljakovcu, a preko Resnika. Drugi deo će biti pokriven linijom 300, ali ako ostane ovako, teško da će se na nju lako presedati. Trenutno, da bi se došlo od Avale, recimo, do Miljakovca, Vidikovca itd, mora se ići preko Banjice i time napraviti popriličan krug. Do Šumica se može lako i jednostavno doći preko Vrčina, kao što i svi znate, ali od avalskog puta na tom potezu saobraća samo linija 462 sa tek nekoliko polazaka u toku dana. Verujem da bi nemalom broju ljudi značilo da na tom potezu postoji "normalna" linija, a inače bi mogla ići i do Cvetkove pijace, od Šumica udaljene svega par stanica. Mislim da nema potrebe da nabrajam do kojih se sve delova grada time skraćuje put. Linije 462 i 466 bi mogle da se ukinu, a i zavisnosti od frekventnosti nove linije, mogli bi se korigovati i polasci linije 461. U tom slučaju, 303-jka bi mogla i do Tranšpeda da ide lokalnim putem koji nije pokriven ni jednom linijom za sad. Jedino je pitanje da li njim može normalno da saobraća standardni solo autobus. Ti putem doduše idu i šleperi, ali to i ne mora da znači da pomenutim autobus može nesmetano da saobraća, a minibus nije opcija.