Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Aleksandre, kao boga te molim, nemoj me uciti o tokovima putnika na 76. Ta dva vozila iako solo bi znacila 85 da se pojaca, jer je linija sve punija i punija... Pa kad 73 i 610 zakazu kod Erport Sitija ljudi masovno nagrcu u 85 do Zemuna, veruj mi. Pa zivim na stanicu od Erport Sitija, valjda ti znas vise o tokovima putnika na toj liniji, nego ja u 29 godina...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523625#p523625:1qaaviq3 je napisao(la):
solecar » Sat Mar 10, 2018 12:40 pm[/url]":1qaaviq3]... Kada je davan predlog da se linije 56L i 76 spoje u jednu liniju preko Bulevara heroja sa Košara...

Nekorektno je ovakvu izmenu zvati 'spajanje', kada se 56L ukida na skoro 90% njene trase.

56L ide do Zelenog venca, haloooo...

Tvoji predlozi su prepuni ovakvih netacnosti.
 
Halo i 56 ide do Zelenog venca i ide 95% trase 56L se poklapa sa 56.
Nekorektno je davati argument da linija ne sme da se dira zato što nekom pojedincu savršeno odgovara i nekorektno je iznositi neistine o tome koliki deo trase linije 56L se ukida.
 
Sto se tice 76, cini mi se da bi imalo smisla promeniti je tako da iz Omladinskih brigada skrene autoputem preko Gazele i onda se tamo okrene negde blizu - Prokop, Autokomanda, Bircaninova, Krusevacka...

Gaspare, ako si u blizini, znas da mnogo ljudi izlazi na stanici "Zorana Djindjica" iz 18, 88, prelaze ulicu i onda idu juzno, sa 73, 610, 68 i slicnim. Znaci ta potreba za prevozom iz tvojih delova grada preko Gazele postoji, a nije ispostovana nijednom direktnom linijom. Ovo sto sam sad napisao je samo novo razmisljanje, nije nastavak nekadasnjih diskusija.
 
Ako odluce da 601 skrate do Bloka 42,mozda kao zamena bi mozda mogli da 610 stave da autoputem okrece u Bloku 20....mogli bi lepo da presednu na pocetku Vojvodjanske iz 601 u 610 i da ipak i dalje koriste pravac pored Sava Centra...doduse 610 ima manje polazaka od 601,ali bolje neka alternativa nego nijedna....
 
Norexan":8w87ziac je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523450#p523450 je napisao(la):
solecar » Пет Мар 09, 2018 6:18 pm[/url]":8w87ziac]Danas sam išao na Senjak i vraćao se , sa linijom 34 , i to u periodu 14:30 - 16h. U minibusu je bio haos , ljudi su jedva uspeli da uđu u njega , a dosta njih je izašlo kod Prokopa.

Мени стварно није јасно зашто се не уведу класични аутобуси на линији 34. Мислим да је линија прерасла потребу минибусева или да се уведу нови поласци. :?
Мислим да би соло аутобус имао више проблема на траси него минибус у смислу ширине улица. Конретно мислим на скретање из Михаила Аврамовића у Омладинску. Остали део трасе би могао да пролази без проблема.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523625#p523625:1kgtvtds je napisao(la):
solecar » Sat Mar 10, 2018 12:40 pm[/url]":1kgtvtds]
... Kada je davan predlog da se linije 56L i 76 spoje u jednu liniju preko Bulevara heroja sa Košara ...

Linije 56L i 76 se uopste ne dodiruju, kako mogu da se spoje?

Ne samo da se ne dodiruju, njihove najblize tacke su kilometrima daleko.

Spajanje podrazumeva da ce postojece trase biti u najvecoj meri zadrzane.

Ako mislis da nova "spojena" linija ide od Cukaricke padine na Most na Adi i dalje negde da udje u postojecu trasu 76, to je prakticno ukidanje linije 56L.

Da se razumemo, nemam nista protiv tvog predloga, slobodno ga iznesi, ali "spajanje" i "ukidanje" ne smeju da se mesaju u opisu predloga, ne sme da se ukidanje zove "spajanje", a ni obrnuto, inace predlog mirise na prevaru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523625#p523625:1wbps0ng je napisao(la):
solecar » Sub Mar 10, 2018 12:40 pm[/url]":1wbps0ng]...jedino je predlagač ove linije NBG - Golf - BB - NBG imao zamerku...
Nije 'jedino' aleksandar1 imao zamerku na solekarov besmislen predlog vec i veliki broj drugih, linija na ump trasi je potpuno besmislena, vec je obrazlagano i zasto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523903#p523903:39obb0jt je napisao(la):
Aleksandar1 » March 11th, 2018, 8:39 pm[/url]":39obb0jt]Da se razumemo, nemam nista protiv tvog predloga, slobodno ga iznesi, ali "spajanje" i "ukidanje" ne smeju da se mesaju u opisu predloga, ne sme da se ukidanje zove "spajanje", a ni obrnuto, inace predlog mirise na prevaru.
Isto tako ne sme ni da se spominje da se određene linije ne diraju zato što savršeno odgovaraju onome ko se protivi predlogu , pa se eto to opet radi.
A ako ti to toliko smeta , kao što reče Vožd , ti zamisli da ja nisam ni upotrebio "sporne" reči (izraze). :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523906#p523906:15usowg9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 11th, 2018, 8:49 pm[/url]":15usowg9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523625#p523625:15usowg9 je napisao(la):
solecar » Sub Mar 10, 2018 12:40 pm[/url]":15usowg9]...jedino je predlagač ove linije NBG - Golf - BB - NBG imao zamerku...
Nije 'jedino' aleksandar1 imao zamerku na solekarov besmislen predlog vec i veliki broj drugih, linija na ump trasi je potpuno besmislena, vec je obrazlagano i zasto.
Izvinjavam se , sledeći put ću se potruditi da i tebe uračunam , da se ne osećaš zapostavljenim , kako bi veliki broj drugih nezadovoljnih bio kompletiran. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523934#p523934:172e6v63 je napisao(la):
solecar » Sun Mar 11, 2018 9:42 pm[/url]":172e6v63]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523903#p523903:172e6v63 je napisao(la):
Aleksandar1 » March 11th, 2018, 8:39 pm[/url]":172e6v63]Da se razumemo, nemam nista protiv tvog predloga, slobodno ga iznesi, ali "spajanje" i "ukidanje" ne smeju da se mesaju u opisu predloga, ne sme da se ukidanje zove "spajanje", a ni obrnuto, inace predlog mirise na prevaru.
Isto tako ne sme ni da se spominje da se određene linije ne diraju zato što savršeno odgovaraju onome ko se protivi predlogu , pa se eto to opet radi.
A ako ti to toliko smeta , kao što reče Vožd , ti zamisli da ja nisam ni upotrebio "sporne" reči (izraze). :)

Nema tu spornih reci. Zna se sta je spajanje, i zna se sta je ukidanje.

"jedini" umesto "nekoliko", pa onda "dvojica" umesto "nekoliko", "spajanje" umesto "ukidanje", 150m umesto 650m.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523639#p523639:1z9tzgcz je napisao(la):
Aleksandar1 » Sat Mar 10, 2018 1:52 pm[/url]":1z9tzgcz]Sto se tice 76, cini mi se da bi imalo smisla promeniti je tako da iz Omladinskih brigada skrene autoputem preko Gazele i onda se tamo okrene negde blizu - Prokop, Autokomanda, Bircaninova, Krusevacka...

Gaspare, ako si u blizini, znas da mnogo ljudi izlazi na stanici "Zorana Djindjica" iz 18, 88, prelaze ulicu i onda idu juzno, sa 73, 610, 68 i slicnim. Znaci ta potreba za prevozom iz tvojih delova grada preko Gazele postoji, a nije ispostovana nijednom direktnom linijom. Ovo sto sam sad napisao je samo novo razmisljanje, nije nastavak nekadasnjih diskusija.
Pazi, 76 treba ukinuti, a ta dva solo vozila dati na 85, em si ukinuo bespotrebnu liniju, koja ama bas nema svrhu, jer do Zelenila i Nacionala postoje 607, 611 i 711 koji su cesci, sa druge strane imas 65, 70, 72, 74, 75, 82 i 708. Do Bolnice ide 77, a u Bloku 70a postoji 708 sa kojim se bas preklapa... Da 85 ide cesce, i to malo putnika koji koriste 88 uvece, bi znacilo ta dva vozila, jer je kritican period na 85 od 8 do 21, jer 85 ljudi koriste da bi se dobacili iz Zemuna do Erport Sitija i 94 koji je najbolja veza tu... Niste ni svesni koliko je kriticno na 73 sa GSPom, barem da je na 610 ostao privatnik, bilo bi extra, jer bolje imati jednu pouzdanu, i jednu nepouzdanu liniju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523938#p523938:2jxc8mpb je napisao(la):
Aleksandar1 » March 11th, 2018, 10:59 pm[/url]":2jxc8mpb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523934#p523934:2jxc8mpb je napisao(la):
solecar » Sun Mar 11, 2018 9:42 pm[/url]":2jxc8mpb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523903#p523903:2jxc8mpb je napisao(la):
Aleksandar1 » March 11th, 2018, 8:39 pm[/url]":2jxc8mpb]Da se razumemo, nemam nista protiv tvog predloga, slobodno ga iznesi, ali "spajanje" i "ukidanje" ne smeju da se mesaju u opisu predloga, ne sme da se ukidanje zove "spajanje", a ni obrnuto, inace predlog mirise na prevaru.
Isto tako ne sme ni da se spominje da se određene linije ne diraju zato što savršeno odgovaraju onome ko se protivi predlogu , pa se eto to opet radi.
A ako ti to toliko smeta , kao što reče Vožd , ti zamisli da ja nisam ni upotrebio "sporne" reči (izraze). :)

Nema tu spornih reci. Zna se sta je spajanje, i zna se sta je ukidanje.

"jedini" umesto "nekoliko", pa onda "dvojica" umesto "nekoliko", "spajanje" umesto "ukidanje", 150m umesto 650m.
Ako nema spornih reči , onda nema ni problema. Mnogo buke ni oko čega. :)
 
U periodu od 17. marta do 4. aprila, na 85 će važiti izmenjen red vožnje, sa povećanim vremenom obrta.

izvor: bgprevoz.rs
 
Dobio sam odgovor od Direkcije vezano za okretnicu na Mostaru...pitao sam ih koji ce se autobusi tu okretati...receno mi je da ce tu okretati samo linije koje vec okrecu na GZS a dolaze iz pravca Sremcice,Ostruznice,Mostanice,itd....kazu da ce jedino 46 i 601 okretati na novoj okretnici u bloku 42 kad se izgradi...i rekli su mi da tu ne planiraju da spuste nijednu liniju koja ide do Bircaninove,posto sam ih i to pitao...dakle definitivno 601 ne ide vise preko Gazele po njihovim planovima,stoga bi bilo dobro da se ljudima iz Surcina organizuje neka alternativa u vidu 610 ili neke druge linije iz tog pravca kako bi mogli da nadomeste ovo izvesno skracenje...
 
601 moze i da okrece na Zelenjaku bez obzira na 71, ukines 56L, 67 i 68 spojis sa 27E, 35 ili 43 i eto cele problematike resene, a mozda i 67 spojiti sa 27 je isto pogodak. Moze cak 71 da se spoji sa 35, i nema problema, ili 84 da se spoji sa 35, ima kombinacija po kojim bi 601 ostao u gradu, a ne da se skracuje na Buvljak, i napravi ionako haos koji vlada u 95 i tramvajima...
 
Nadam sa da se nece ostvariti to skracenje 601 do nove autobuske stanice. Zar nije jednostavnije i efektivnije da uz malo dodatnih resursa 81/81A produze do bloka 42?
 
601 ne sluzi samo surcincima, ona je vazna veza izmedju podrucja oko Savske i NBGD i Bezanije, nije nikakav luksuz, vec svakodnevna potreba mnostva gradjana.
 
Sto se tice 46,ona ce svakako ici na NBGD sto je svakako dobro,a sto se tice 601 nijedno resenje nece biti idealno...moglo bi da se vrsi spajanje sa nekom linijom koja ide do grada,ali sa kojom.....obzirom da hoce da je stave u Blok 42 jednog dana,sigurno bi linija ulazila preko Spanskih Boraca do same okretnice,tako da Sava Centar ne bi ni kacila...samim tim sva moguca presedanja putnici iz Surcina morace ranije da vrse....mislim da bi vise odgovarala okretnica Blok 20 ali videcemo....
 
601 ако мора да се крати, онда само до блока 20. Занимљиво да укидањем окретнице на Савском тргу Савска улица остаје само на три трамвајске линије. Плус што ће бити реално главна функционална саобраћајница Београда на Води. А и функционалност трамваја у Савској ће бити упитна када се направи пар планираних нових укрштања са кружним током. Најбоље би било 601 и 46 преместити у блок 20, 601 да иде до Сава центра па Владимира Поповића до окретнице, а 46 да иде преко трамвајског моста, Савског трга и Савске па даље истом трасом. Таман путници са 601 имају више алтернатива за преседање, поред 46 ту су и 27Е и 35, трамваји 9, 11 и 13 и аутобуси 78 и 83, а недалеко су и стајалишта код 6 каплара за многе линије које иду ка центру града.
 
I okretnica 16 u Pohorskoj je planirana za iseljavanje. Nagradno pitanje glasi za sve vas, gde bi te linije okretale? Nije samo 16 u pitanju, vec pored nje okrecu se 81, 81L, 607, 612, 613 i 711...
 
Spominjano je ranije i neko ukidanje (rasterećenje) Keja Oslobođenja. 82 je po tom planu zamišljen da se produži do okretnice 17 u Gornjem gradu , a 610 skrati do okretnice u Paviljonima.
Ako bi se ukinula okretnica kod Paviljona , moglo bi recimo sledeće rešenje. 81 i 81L mogu do okretnice u bloku 42 , čini mi se da je neko ovde spominjao da je to u planu i to ne bi bilo loše rešenje da se odradi nevezano za ukidanje okretnice , naravno uz pojačanje obe linije. 612 preusmeriti na Ledine. 607 bi mogla takođe do bloka 42 uz pojačanje i da sasobraća celodnevno. 613 da ide do bloka 20 od opštine. Za 711 nisam 100% siguran šta bi bilo najbolje rešenje , obzirom da nameravaju da je stave da ide dužom trasoim preko Krnješevaca (možda i ona da ide kao 613 od Opštine)... 613 i 711 bi mogle da rade u ekspres režimu... Da se spoje 15 i 16 kako su neki predlagali (uz korekciju trase na potezu od Zelenog venca do Starog Merkatora). Opet tu je problem što linija 15 izbegava sporni deo 22. oktobra (konstantno pojavljivanje ulegnuća ulice).

P.S.

Zamolio bih dežurne dušebrižnike i čuvare gradskog prevoza da što detaljnije obrazlože zašto nijedan od ovih predloga ne valja , zašto ovo nisu spajanja i preusmerenja nego ukidanja linija , zašto pomenute linije savršeno odgovaraju "čuvarima" i zato ih ne treba dirati , zašto iznosim neistine vezano za ulicu 22. oktobra...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525277#p525277:2iu5ow32 je napisao(la):
solecar » Fri Mar 16, 2018 1:29 pm[/url]":2iu5ow32]
Da se spoje 15 i 16 kako su neki predlagali (uz korekciju trase na potezu od Zelenog venca do Starog Merkatora).

Ovo bi drasticno produzilo putovanje iz Zemuna (semafori, stanice,...). Osim toga, 15 i 16 imaju razlicite intervale koji su prilagodjeni njihovim opterecenostima. Spajanjem linija bi razdesio taj odnos. Sa druge strane, dobra strana predloga je sto ne sadrzi neko dodatno kruzenje do Studentskog grada, Bloka 42, Bloka 70a, Rode, Delte, i slicno.
 
Spajati 15 i 16 zbog ulegnuca Ulice 22. oktobra je kao ubijati komarca macolom.
 
Vrh