Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

51 od kad ne ide na Slaviju, jedino resenje je negde na Novom Beogradu, kako je predvidjeno da okretnica 16 u Pohorskoj ostane namenjena samo za tu liniju, jedina resenja su
1. Savski Blokovi, via Antifasiticke Borbe - desno Treci Bulevar - Tosin Bunar (Omladinskih Brigada) pa dalje
2. Bezanijska Kosa putem Novog Bulevara pa na Kvantas
3. Blok 42
4. Usce
To su cetiri realna scenarija za 51, kad se prebaci na Blok 42 autobuska stanica
Opet 51 je povezan i sa 601, obzirom da je isti gradska i prigradska linija, tek tako ne moze da se iseli iz centra grada bez alternative, sve u vezi 51, ima vezu i sa 601, dok recimo 46 tu marginira, jer je to pre 30 godina trebalo na Novi Beograd da ide, a ne na isti da ide monstrum poput 74...
 
51 nemanjina bul osl prokop uz preskakanje nekih stajalista
 
Dodati vozila na 51 ili za neku drugu liniju iskoristiti
 
36 ne bi ukinuo, nego ostaje takav kakav je, od 4 do 23:50 da radi, sa dva vozila po smeru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523269#p523269:3rg86b9w je napisao(la):
direktor » Fri Mar 09, 2018 2:26 am[/url]":3rg86b9w]51 nemanjina bul osl prokop uz preskakanje nekih stajalista
Sto da kruzi okolo naokolo, da jos vise Nemanjinu opteretimo? Nije dovoljno Terazijski tunel, vec i u Nemanjinoj da bude haos?
 
Kad bi mogli da kazu sta ce se sve okretati na Mostaru....ovako samo mozemo da nagadjamo.....mozda bi tu mogla da okrece i neka od linija iz Bircaninove,ali sem skice koju smo videli ne znamo koliki prostor zauzima i koliko tu uopste linija moze da se okrece....
 
Što ne pišeš DJP preko kontakt forme na njihovom sajtu i pitaš ih koje linije će se okretati i da li će prebaciti neku od linija iz Birčaninove?
 
U svakom slučaju, generalno smatram da je Prokop na idiotskom mestu da bi bio terminus linijama koje služe za vezu gradskih naselja sa centrom. Može i treba da bude samo usputna stanica. Mostar bar ima tramvajske linije za presedanje. Takodje ne razumem poentu ukidanja Birčaninove i proterivanje autobusa iz centra a u isto vreme se prave garaže po centru (npr Studenski trg) i proširuju ulice (Bulevar Oslobođenja, Kneza Miloša u najavi...). Zar ne treba da bude obrnuto?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523348#p523348:jmo40mif je napisao(la):
solecar » Pet Mar 09, 2018 12:30 pm[/url]":jmo40mif]Što ne pišeš DJP preko kontakt forme na njihovom sajtu i pitaš ih koje linije će se okretati i da li će prebaciti neku od linija iz Birčaninove?
Hvala na sugestiji....poslao sam im pitanje pa da vidimo da li su voljni da rese...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523362#p523362:2q9eymmg je napisao(la):
beobike » March 9th, 2018, 1:26 pm[/url]":2q9eymmg]U svakom slučaju, generalno smatram da je Prokop na idiotskom mestu da bi bio terminus linijama koje služe za vezu gradskih naselja sa centrom. Može i treba da bude samo usputna stanica. Mostar bar ima tramvajske linije za presedanje. Takodje ne razumem poentu ukidanja Birčaninove i proterivanje autobusa iz centra a u isto vreme se prave garaže po centru (npr Studenski trg) i proširuju ulice (Bulevar Oslobođenja, Kneza Miloša u najavi...). Zar ne treba da bude obrnuto?
Tačno je da Mostar ima presedanje na tramvaje , kao i 17 i 18 ka NBG , ali zbog same planirane pozicije okretnice , u startu vidim kao nešto što će ljudi da izbegavaju , tj. radije će da presedaju na Sajmu , gde je presedanje 5 puta jednostavnije , kako za NBG , tako i na tramvaje.
 
Danas sam išao na Senjak i vraćao se , sa linijom 34 , i to u periodu 14:30 - 16h. U minibusu je bio haos , ljudi su jedva uspeli da uđu u njega , a dosta njih je izašlo kod Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523450#p523450:2cyguvxy je napisao(la):
solecar » Пет Мар 09, 2018 6:18 pm[/url]":2cyguvxy]Danas sam išao na Senjak i vraćao se , sa linijom 34 , i to u periodu 14:30 - 16h. U minibusu je bio haos , ljudi su jedva uspeli da uđu u njega , a dosta njih je izašlo kod Prokopa.

Мени стварно није јасно зашто се не уведу класични аутобуси на линији 34. Мислим да је линија прерасла потребу минибусева или да се уведу нови поласци. :?
 
Moj skroman predlog za smanjenje guzvi Ada-Buvljak:

Linija 85L (ili mozda 86, ili 85G): Savski kej kod blokova - Savski kej kod blokova

Detalji su vidljivi na slici. Znaci, sa dosada nekoriscene okretnice istocno od bloka 70a, linija ide preko mosta fo Naselja Golf, spusta se na Banovo Brdo i bez stajanja ide nazad do krajnje stanice, koja je isra kao i pocetna.

57 se u tom slucaju naravno skracuje da ide samo do Filmskog Grada.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523476#p523476:3ir9wrax je napisao(la):
Norexan » Пет Мар 09, 2018 8:38 pm[/url]":3ir9wrax]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523450#p523450:3ir9wrax je napisao(la):
solecar » Пет Мар 09, 2018 6:18 pm[/url]":3ir9wrax]Danas sam išao na Senjak i vraćao se , sa linijom 34 , i to u periodu 14:30 - 16h. U minibusu je bio haos , ljudi su jedva uspeli da uđu u njega , a dosta njih je izašlo kod Prokopa.

Мени стварно није јасно зашто се не уведу класични аутобуси на линији 34. Мислим да је линија прерасла потребу минибусева или да се уведу нови поласци. :?
Можда је и 34 зрела за електробусе?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523541#p523541:27fz9efo je napisao(la):
solecar » Sub Mar 10, 2018 1:08 am[/url]":27fz9efo]Ne.

Sole, je l' se to odnosi na predlog za 85L? :)

Po meni, predlog u osnovi nije los, verovatno bi trebalo takva neka linija da postoji, mada za samu trasu nisam strucnjak, plus ne mislim da bi trebalo da bude kruzna.
 
Sve si lepo objasnio. Najbolje rešenje za problem linije 57 je dao Prostorni planer , podelom (vraćanjem) na straru liniju 57 (BB - Golf - BB) i liniju 90 (BB - Filmski grad - BB).
 
Moj predlog je bolji u smislu da na stanicama Ada i Kirovljeva nudi bezbedno i komforno presedanje za Golf sa svih autobusa za Banovo Brdo.
 
Predlog Prostornog planera je bolji jer nudi bezbedno i komforno presedanje sa svih linija za Banovo brdo bez zavlačenja na NBG , čime se dobija bolji takt sa istim brojem vozila , a stanovnicima naelja Golf više znači češći prevoz nego kruženje po NBG , kada imaju na Banovom brdu 85 i 88.
 
Aha, mislio sam da je poenta linije upravo da se uspostavi lokal Brdo - NBG koji bi isao veoma cesto.
 
To se ne postiže sa ovom linijom , jer bi linija kružila preko naselja Golf , te niti bi se to svidelo onima kojima treba lokal BB - NBG , niti stanovnicima naselja Golf. Kada je davan predlog da se linije 56L i 76 spoje u jednu liniju preko Bulevara heroja sa Košara ili da se linija 56L preusmeri na NBG preko Mosta na ADI , do buduće okretnice u bloku 42 ili do bloka 20 ili negde malo dalje na nbg ka Savskim blokovima (ne dalje od bloka 70) jedino je predlagač ove linije NBG - Golf - BB - NBG imao zamerku , i to tvrdeći da je 76 uvek puna (nasuprot svima drugima koji su pričali da ide prazna) kao i da mu 56L savršeno odgovara u trenutnom obliku i da ne sme da se dira.
Dakle , ako se već pravi neki lokal NBG - Most na ADI , bolje da to bude Čukarička padina , jer ona ima samo 89 , dok BB ima 13 , 85 i 88 kao vezu sa NBG. Uskoro će i linija 13 biti mnogo efikasnija , jer neće kružiti preko Sajma , GŽS i Ušća , već pravo na Most na ADI ...
 
Vrh