Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

I ovako je preterano favorizovan autobus u odnosu na tramvaje, na šta bi ličilo da se pojačava 95 ka Blokovima dodatno... Hoćemo baš autobuski grad. Umesto da se vrati 11 vi biste još buseva
 
И ја се слажем да се врати 11. А што се тиче трамвајског саобраћаја у НБг-у, не би било лоше да се од депоа Сава спроведу шине до Агостина Нета и тако отвори могућност за неку трамвајску линију од Блокова, кроз Белвил, па даље до града или преко новог моста на Баново Брдо.

Да додам ово. Пошто најављују 13 преко новог моста и неку нову 11ицу преко новог моста и Сајма до Калемегдана, имам мало другачији предлог за који су потребне шине које сам горе поменуо. Дакле, линија 13 кроз Јурија Гагарина, на нови мост и на Баново Брдо. Линија 11 у старом облику. А поред Белвила (новим шинама, тренутно непостојећим :) ), поред Бувљака, преко новог моста, рецимо до Таша, линија 4 ?. Линија 7Л се самим тим укида. Проблем би једино могла да представља окретница у Блоку 45, али пошто ће на линији 13 да се смањи обрт, неће бити потребно садашњих 11 вагона, већ неких 7-8. На 11, као и раније 5 вагона и на новој линији 4, 6 вагона. Тада ће већ да стигну сви ЦАФ-ови, већина ових који су тренутно закупловани ће да се одвоји и биће вагона за све. ;)
 
U poslednje vreme na okretnici autobusa u Batajnici vozači autobusa 73
igraju jednu novu igru
,, utekni pre nego što punici iz BG voza stignu do autobusa ,,

73 nema obavezu da čeka putnike koj presedaju iz BGvoza na autobus i to je jasno (postoji linija 700)
ali oni (73) bukvalno krecu koj minut ranije
kako ne bi bili prisiljeni da sačekaju kolonu putnika iz BG voza
jer kad prvi putnik iz te kolone uđe u vozilo, dolazili bi u sitaciju čekajući začelje kolone krecu koj minut kasnije -
ovako kad vide da voz ulazi u stanicu , ode prazan :notok:
ko putnicima šmirgla uši , pa - pa , cao, fuck of. . . . . . . . . . . :rant:
usput malo sporija vožnja i stiže tačno na vreme na dr. okretnicu NBG.

Sobzirom da su redukcijom sa linije 73 oduzeto više autobusa
čekanje narednog se baš oduži , naročito van špice :(
autobus 700 nije proširo trasu, tako da se i dalje ne pokriva najgušći naseljeni deo Batajnice.
a građanima ostaje ne potrebna muka a plus još ide, jesen-kiše i zima. . . .

pod hitno je potrebno rešenje za produženje trase linije autobusa 700
ili
regulisati kaubojske polaske autobusa 73 sa okretnice u Batajnici i dati im koj minut ,,lufta,, više
 
Par dana redovno koristim u različitim vremenima BG voz a i dalje
igraju novu igru
,, utekni pre nego što punici iz BGvoza stignu na okretnicu do autobusa na liniji 73 ,,
:( :( :(
počeću da iz slikam kako odlaze prazni a ispraceni sa mnooogo tužnih pogleda iz kolone izl. putnika iz BGvoza
 
Матеја Бељан":1x14wu7a je napisao(la):
I ovako je preterano favorizovan autobus u odnosu na tramvaje, na šta bi ličilo da se pojačava 95 ka Blokovima dodatno... Hoćemo baš autobuski grad. Umesto da se vrati 11 vi biste još buseva

Da je trasa projektovana tako da se tramvajem dolazi bar do Zelenog venca, ova primedba bi bila sasvim na mestu, ali ni tramvaj ni 95 nisu dobra resenja i to zna svako ko zivi u savskom delu Novog Beograda.

Kada je tramvaj presao na Novi, bilo je izgradjeno za trecinu manje zgrada nego danas, a toliko manje i stanovnika. Poslednjih desetak godina to je deo celog Beograda u kome je najveci broj trznih centara u koji se dolazi sa svih strana.

Zato je nephodno povecati takt 95, a smanjiti 16, u stvari prebaciti buseve sa jedne na drugu liniju.

Skratiti 95 od bloka 45 do Dunav stanice, a za Borcu pojacati 96.

Izmeniti trasu tako da ide ulicom Vladimira, a ne Milentija Popovica.

Odmah i sad !
 
beli grad":2plwhjif je napisao(la):
Skratiti 95 od bloka 45 do Dunav stanice, a za Borcu pojacati 96.

Izmeniti trasu tako da ide ulicom Vladimira, a ne Milentija Popovica.

Odmah i sad !

Линије 95 и 96 имају различите трасе у Борчи.

Кога ће да вози у Улици Владимира Поповића? Званичнике који излазе из Сава Центра? Мора да иде кроз Милентија Поповића.

Такт на линији 95 не може да се повећа, јер на њој већ ради 34 аутобуса. Могла би евентуално да се скрати до Зелењака и добије број 61, а да 95 остане од Трга до Борче уз 96 и да се међусобно помажу.
 
онда су ти 95 и 96 на правцу Борча-Трг превише, чак иако иду различитим трасама у Борчи
 
Не морају да буду превише. Урадила би се процена и мислим да би по 10ак аутобуса на свакој линији (ГСП+ПП) било довољно. Овако Карабурма даје 23 бусева на 95 и 11 на 96. Приватници 11 на 95 и 3 на 96. Дакле по новом би на 95 могло да буде 11+5, а на 96 8+3. Значи Карабурми би остало 15 аутобуса да појача неке друге линије, а Ласти 6 зглобова да појача 83 и коначно стави зглобни на линију 15.

Таман се врати Карабурми линија 53, а НБг узме ту нову линију, нпр. 66 (Зелењак - Блок 45) са 10 аутобуса + Ластини солаћи са 15ице.
 
Posto je predlog za poboljsanje linije 95 naisao na niz pitanja, evo odgovora.

Danas oko 13 30 do 14 casova, vreme kada su busevi puni ucenika, tri busa na liniji 95 je proslo tako da je prvi bus bio prepun, za njim je stigao drugi koji je bio pun, a njega je prestigao par stanica kasnije treci koji je bio pristojno popunjen,

Skoro svakodnevno u vreme pd 17 do 18, kada je i kraj radnog vremena, u Gagarinovoj se ceka po 15 ili 20 minuta, a to je jedini prevoz koji ide u sam centar, za deo Beograda koji je velicine veceg grada, ima oko 100 ooo stanovnika, deo oko Gagarinovog bul.


Za razliku od dela u koji sem 16ice ide vise linija iz centra, ovaj Savski deo Novog Bg. ima desetak trznih sredista u koja dolaze Beogradjani sa svih strana grada. Zbog cega bi takt 95 bio duplo redji nego takt 16, neka neko navede razloge, a kakva je to prepreka 1111 da 95 ima cesci takt ?

Stanovnici blokova uz Milentija Popovica su mnogo blize centru i imaju na raspolaganju sem tramvaja i niz linija poput67, 68. 74. 601, i sve linije u Pupinovom bulevaru, a mogla bi da se preusmeri i neka od tih linija kao 71, 72, 77 itd na tu ulicu.

Potpuno je neprirodno da 95 krivuda pored prostranog bulevara , nedavno prosirenog na mestu pruznog nadvoznjaka, a to bi osetno ubrzalo i skratilo voznju, ako to mogu da koriste vozaci privatnih vozila, zasto bi korisnici javnog prevoza koji inace sporije i neudobnije prevozi, morali da putuju nekom krivudavom i zaobilaznom trasom, kome to odgovara ?
 
Слажем се да 95 има слабији интервал него линија 16, међутим на линији 95 је немогуће побољшати такт због дужине линије. На њој већ ради 34 аутобуса и дешава се то што си описао, да долазе по два или три аутобуса за редом. Једино што би помогло (можда) је оно што сам написао горе, а то је да се подели на две линије.

Не може да иде Улицом Владимира Поповића, јер не може туда да изађе на Бранков мост. А у Милентија Поповића не може ниједна од тих линија које си набројао, јер: 71 једина опслужује Булевар уметности, 72 је скоро преусмерена на Бежанијску косу због нове ОШ, а 77 иде до КБЦ-а на Б. Коси, тако да би много кружио, а и растерећује линију 65.
 
Predlog o skracenju ili podeli na dve linije se podrazumeva.

Da ne ulazim u izbor odredjene linije, jer bi trebalo uciniti izmene na vise linija na Novom Beogradu, ali jedna od bezbroj linija koje idu Pupinovim bulevarom bi mogla da ide Trecim bulevarom i M. Popovica.

Bilo bi dobro da saznamo sta to sprecava i to neresivo, da 95 prevali nekoliko sto tina metara od V. Popovica do Pupinovog bul. !
 
Из Владимира Поповића се излази на Сајмиште и на Стари мост, а ту је скретање лево забрањено преко шина. Такође, у супротном смеру је са Бранковог моста забрањено скретање лево ка Сајмишту. Стварно не знам шта овде није јасно. ;)

Што се тиче тих предлога да се нека линија преусмери из Пупиновог булевара у Милентија Поповића и Трећи булевар, од тога тешко да ће да буде нешто. Ја сам упорно покушавао да вратим 67 и 71 на старе трасе, али ДЈП ни да чује. Када би им предложио тако нешто, добио би одговор да је неисплативо, јер је у Пупиновом булевару више путника.
 
1111":421p57uf je napisao(la):
Из Владимира Поповића се излази на Сајмиште и на Стари мост, а ту је скретање лево забрањено преко шина. Такође, у супротном смеру је са Бранковог моста забрањено скретање лево ка Сајмишту. Стварно не знам шта овде није јасно. ;)

Што се тиче тих предлога да се нека линија преусмери из Пупиновог булевара у Милентија Поповића и Трећи булевар, од тога тешко да ће да буде нешто. Ја сам упорно покушавао да вратим 67 и 71 на старе трасе, али ДЈП ни да чује. Када би им предложио тако нешто, добио би одговор да је неисплативо, јер је у Пупиновом булевару више путника.


Ako je to prepreka da se stotinama hiljada ljudi poboljsa svakodnevni prevoz, izgleda mi jeftinija za resavanje od gradnje mosta preko Ade, ili da sacekamo 22. vek mozda ce tada ljudi ovde znati ta savladavaju i takve prepreke !
 
Очигледно ниси упознат са гужвама на Сајмишту код Реноа, па причаш напамет. Управо је један од најбољих (ако не и најбољи) потеза ДЈП био склањање линија 78 и 83 одатле и враћање на старе трасе иза Дејтонке.

У Милентија Поповића једноставно треба поставити саобраћајца који заиста неће дозвољавати идиотима да возе кроз трамвајске баштице у шпицевима и за линије 68 и 95 неће бити проблема.
 
1111":2xwsr04j je napisao(la):
У Милентија Поповића једноставно треба поставити саобраћајца који заиста неће дозвољавати идиотима да возе кроз трамвајске баштице у шпицевима и за линије 68 и 95 неће бити проблема.

Isto to vazi i za Karadjordjevu, ali avaj, saobracajna policija radi za vozace automobila a putnike u javnom prevozu tretira kao plebs.



Za 95 se vecina na ovom forumu slaze da je predugacka i da bespotrebno sabira hendikepe: glavna autobuska veza za dva velika i potpuno odvojena dela grada (Blokovi i Borca), prelazak preko 2 mosta i prolazak kroz Centar i tunel.

Seckanje 95 na barem 2 linije, jedna za NBGD i jedna za Borcu je neminovna, samo je pitanje detalja njihovih trasa to jest okretnica, da li da budu na trgu/zeleznjaku ili da prodju kroz Grad pa okrenu negde dalje (Dunav Stanica, Dorcol, Usce...) sa mogucom delimicnom zajednickom trasom.

Kada bi se od 7. ili 9. napravila pouzdana tramvajska linija sa taktom 3/4 min bez i jedne druge na toj trasi vecini stanovnika Blokova bi se isplatilo da njome idu do Zeleznicke/Slavije ili da presednu kod Usca na bilo koji autobus za centar.
 
zidar":21j5owpb je napisao(la):
1111":21j5owpb je napisao(la):
У Милентија Поповића једноставно треба поставити саобраћајца који заиста
неће дозвољавати идиотима да возе кроз трамвајске баштице у шпицевима и
за линије 68 и 95 неће бити проблема.

Isto to vazi i za Karadjordjevu, ali avaj, saobracajna policija radi za
vozace automobila a putnike u javnom prevozu tretira kao plebs.



Za 95 se vecina na ovom forumu slaze da je predugacka i da bespotrebno
sabira hendikepe: glavna autobuska veza za dva velika i potpuno odvojena
dela grada (Blokovi i Borca), prelazak preko 2 mosta i prolazak kroz
Centar i tunel.

Seckanje 95 na barem 2 linije, jedna za NBGD i jedna za Borcu je
neminovna, samo je pitanje detalja njihovih trasa to jest okretnica, da
li da budu na trgu/zeleznjaku ili da prodju kroz Grad pa okrenu negde
dalje (Dunav Stanica, Dorcol, Usce...) sa mogucom delimicnom zajednickom
trasom.

Kada bi se od 7. ili 9. napravila pouzdana tramvajska linija sa taktom
3/4 min bez i jedne druge na toj trasi vecini stanovnika Blokova bi se
isplatilo da njome idu do Zeleznicke/Slavije ili da presednu kod Usca na
bilo koji autobus za centar.

Potrebna je potpuno obrnuta stvar, da se tramvaji dovedu do Zelenog
venca, a da putnici iz autobusa presednu na tramvaj !

Ali naravno to se nece dogoditi, jer i dalje cekamo da metro resi sve.

Sve i da dobijemo taj metro za tih pet godina, u sta retko ko veruje s
obzirom na dosadasnje iskustvo, isplatilo bi se da se tih pet godina
dolazi tramvajem na prag centra grada !

U stvari linija sedam bi trebalo da postane jedna brza i nezavisnija
linija sa malim usavrsavanjima.

Da se izgradi novi deo trase u ulici V. Popovica, tako da ide pravo, a
ne cik cak kao sada, da se smanji broj stajanja na semaforima,
zatvaranjem za pravac koji preseca trasu, nekih od bocnih ulica i najzad
da se dovede do Zelenog venca.

Devetka moze da se obrce na Slaviji.Drugi nezavisni tramvaj bi isao od
Zelenog venca do Banovog brda.

Tako bi dobili dve nezavisne i brze linije koje bi citav zapadni i juzni
deo Beograda povezale sa centrom bez ili sa jednim presedanjem sa
autobusa.

Na ovoj i temi tramvaji se vise puta pisalo o izvesnom planu koji
iskljucuje vise linija na jednoj trasi, plan je u osnovi dobar, ali cini
mi se da bi po tom planu nepozeljna nasa stara dobra dvojka koja sada
radi bas tako - staracki, mogla da ima bas vazno mesto.

Te samostalne linije bi, da se ne bi preklapale dolazile do okretnica na
krugu dvojke, a putnici bi po potrebi nastavljali kroz centar dvojkom
koja bi opet kao i ostale linije bila samostalna na svojoj trasi !

Takva resenja nisu savrsena, ali do pojave metroa treba traziti sva
resenja koja bi unapredila sadasnji prevoz, a posebno ona koja autobuse
zamenjuju elektroprevozom u gradskom sredistu.
 
112A definitivno. nisam video još nijedan 112n da mu je maska uklopljena kako treba. verovatno posle svakog sklapanja majstorima je ostajalo višak delova.
 
Ja sam smislio jednu novu liniju: :)

Ž. St. Novi Beograd - ADA most - Sajam - Kneza Miloša - Takovska - 29. Novembar - Višnjička - Mirijevski Bulevar

Deli deo trase sa 23-kom, ali daje novu vezu sa Mirijevom i koristi čak dva nova pravca
 
Samo da vas obavestim nova igra vozača još uvek traje

,, utekni pre nego što punici iz BGvoza stignu na okretnicu , do autobusa na liniji 73 ,,
 
Kad god da se ceka 73 na Novom Bgd. ceka se predugo sve dok najzad ne dodje prepuni solo bus.

Koliko jos hiper i giga marketa, trznih centara i pijaca treba da se izgradi i koliko jos ljudi da nahrli u ovaj deo Novog Beograda, Savski, DA BI SE SHVATILO DA SU POTREBNA NOVA RESENJA ZA PRAVCE I LINIJE POSEBNO 73 I 95. Pa 95 ima skoro dvostruko duzi interval polazaka od 16 ice !

Danas se pola sata prelazilo preko nadvoznjaka iznad auto puta u ul. Omladinskih brigada ZBOG RADOVA NA KOLOVOZU U TOJ ULICI, a potrebno je samo da se trase privremeno izmeste u ulice Milankovicevu i Narodnih heroja !
 
Niko iz GSPa da se to seti samo misle na krug dvojke :rolleyes:
 
beli grad":fcz899o0 je napisao(la):
Kad god da se ceka 73 na Novom Bgd. ceka se predugo sve dok najzad ne dodje prepuni solo bus.

Koliko jos hiper i giga marketa, trznih centara i pijaca treba da se izgradi i koliko jos ljudi da nahrli u ovaj deo Novog Beograda, Savski, DA BI SE SHVATILO DA SU POTREBNA NOVA RESENJA ZA PRAVCE I LINIJE POSEBNO 73 I 95. Pa 95 ima skoro dvostruko duzi interval polazaka od 16 ice !

Danas se pola sata prelazilo preko nadvoznjaka iznad auto puta u ul. Omladinskih brigada ZBOG RADOVA NA KOLOVOZU U TOJ ULICI, a potrebno je samo da se trase privremeno izmeste u ulice Milankovicevu i Narodnih heroja !
Pojacati i 95 i 73, a narocito 73, nema nikakve potrebe za novim pravcima jer je sve pokriveno. Isto vazi i za 610.
 
Vrh