Бумбарево брдо
Higher intermediate
Autobus 46 ce sadasnjom, jedinom normalnom trasom od mostara biti produzen na nbg, svidelo se to tebi ili ne.
Ja te normalno pitam a ti krenes da prozivas. Pokusavam da ukapiram sta hoces da kazes. Jednima kazes da putnici nece turisticki da obilaze Novi Beograd, drugima kazes da putnici nece turisticki da obilaze prokop. Onda kazes da treba da se bas prebaci na Prokop[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510593#p510593:csov4uqz je napisao(la):Bumbarevo brdo » Pon Jan 22, 2018 9:30 pm[/url]":csov4uqz]Autobus 46 ce sadasnjom, jedinom normalnom trasom od mostara biti produzen na nbg, svidelo se to tebi ili ne.
42 bih svakako prebacio da ide preko Prokopa , ali bi bilo idealno kada bi to bilo preko auto nadvožnjaka kod Deligradske. Jedina druga opcija koja bi bila OK je kao ona kad su radili Autokomandu , pa je privremeno išla pored Prokopa , preko Savske , GŽS i Nemanjine do Slavije. Tada joj nije uopšte manjkalo putnika.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510624#p510624:221hci92 je napisao(la):predrag1978 » January 23rd, 2018, 1:16 am[/url]":221hci92]Realno,veca je sansa da preusmere 39 ili 42 preko Prokopa nego 46....okretnica u Bloku 20 je idealna za linije koje okrecu trenutno na GZS.....46,511,601 izmedju ostalog....e sad....mozda bi za 601 najbolje bilo da mu privremena okretnica bude Prokop kada se bude radio Savsk Trg i autobuska u Bloku 42,da ne gubi previse takt....ili varijanta da 601 od Tosinog Bunara ide preko Mosta na Adi do Prokopa...
Da da, 'nije joj manjkalo putnika', samo je bila potpuno prazna.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510630#p510630:1087e9w7 je napisao(la):solecar » Uto Jan 23, 2018 12:38 am[/url]":1087e9w7]42 bih svakako prebacio da ide preko Prokopa , ali bi bilo idealno kada bi to bilo preko auto nadvožnjaka kod Deligradske. Jedina druga opcija koja bi bila OK je kao ona kad su radili Autokomandu , pa je privremeno išla pored Prokopa , preko Savske , GŽS i Nemanjine do Slavije. Tada joj nije uopšte manjkalo putnika.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510735#p510735:3radjpa9 je napisao(la):Bumbarevo brdo » January 23rd, 2018, 3:06 pm[/url]":3radjpa9]Da da, 'nije joj manjkalo putnika', samo je bila potpuno prazna.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510630#p510630:3radjpa9 je napisao(la):solecar » Uto Jan 23, 2018 12:38 am[/url]":3radjpa9]42 bih svakako prebacio da ide preko Prokopa , ali bi bilo idealno kada bi to bilo preko auto nadvožnjaka kod Deligradske. Jedina druga opcija koja bi bila OK je kao ona kad su radili Autokomandu , pa je privremeno išla pored Prokopa , preko Savske , GŽS i Nemanjine do Slavije. Tada joj nije uopšte manjkalo putnika.
42 na velikom delu trase ide sama, sve te delove povezuje pre svega sa slavijom pri cemu vec dangubi onim kruzenjem po dedinju, a sada bi neko na potpuno protivprirodan nacin i van svih tokova putnika na ovoj liniji, da je stavi na jos vecu turisticko-obilaznu okolo-naokolo frankenstajn trasu, koja je trajala PRINUDNO zbog radova.
Poenta je bila da ako VEC MORA da dangubi preko dedinja, ne mora jos i da dangubi od dr misovica do slavije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510781#p510781:3avtht8o je napisao(la):solecar » Uto Jan 23, 2018 5:25 pm[/url]":3avtht8o][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510735#p510735:3avtht8o je napisao(la):Bumbarevo brdo » January 23rd, 2018, 3:06 pm[/url]":3avtht8o]Da da, 'nije joj manjkalo putnika', samo je bila potpuno prazna.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510630#p510630:3avtht8o je napisao(la):solecar » Uto Jan 23, 2018 12:38 am[/url]":3avtht8o]42 bih svakako prebacio da ide preko Prokopa , ali bi bilo idealno kada bi to bilo preko auto nadvožnjaka kod Deligradske. Jedina druga opcija koja bi bila OK je kao ona kad su radili Autokomandu , pa je privremeno išla pored Prokopa , preko Savske , GŽS i Nemanjine do Slavije. Tada joj nije uopšte manjkalo putnika.
42 na velikom delu trase ide sama, sve te delove povezuje pre svega sa slavijom pri cemu vec dangubi onim kruzenjem po dedinju, a sada bi neko na potpuno protivprirodan nacin i van svih tokova putnika na ovoj liniji, da je stavi na jos vecu turisticko-obilaznu okolo-naokolo frankenstajn trasu, koja je trajala PRINUDNO zbog radova.
42 dangubi kruženjem po Dedinju? Šta sad trebaju operisani ljudi da se muče da dođu do trola , jer ne mogu uopšte da se oslone na 34 koji im je najbliži , a koji je sa ovakvim taktom gotovo pa neupotrebljiv , samo zato što neki smatraju da je to dangubljenje po Dedinju , potpuno protivprirodan način i van svih tokova putnika na ovoj liniji.
Slažerm se. Nisam bio 100% posto siguran , te sam zato pitao.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510869#p510869:3j3wd33l je napisao(la):prostorni planer » January 24th, 2018, 12:34 am[/url]":3j3wd33l]Pa mislim da ne bi jer 581, 860 i njihove srodne linije vise ne bi isli pored sajma. Ako iskljucimo i medjugradske autobuse koji tu vise nece prolaziti, kao i neke gradske linije koje budu isle u blok 42 umesto do GZS mislim da ce Bulevar Vojvode Misica biti mnogo rastereceniji nego danas. Nadam se da se slazes, taman bi Mladenovacki autobusi mogli fino tu da prolaze a ne da prave guzvu na gazeli
Biće veza ka Topčideru , čim je Vesić to najavio , barem ja to tako tumačim. Gde si to pročitao za liniju 1? Jel to ono što je ovde neko predlagao ili si negde drugde pročitao?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510872#p510872:j831z6lw je napisao(la):prostorni planer » January 24th, 2018, 12:38 am[/url]":j831z6lw]Mislim da ce biti veza tramvaja ka gospodarskoj mehani i sajmu, cak i ka Topcideru. Linija devet je ja mislim predvidjena da ide tuda. Cak se pominjala i linija 1 kruzna stari savski most - sajam - Most na adi - Sava centar - stari savski most.