Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Eto Bumbarevo brdo da se i ja slozim u necemu sa tobom, jako mi se svidjala ideja da autobuska bude na ploci na Prokopu, ali nema pametnih ljudi da to sprovedu. Mada mi se i dalje ne svidja da me zoves druskane, nismo u crtanom filmu. Sto se tice ukopavanja tramvaja mislim da je sansa propustena jos tokom rekonstrukcije Nemanjine i Bulevara. To ne bi bila neka preterana investicija a dobili bi jako brz i nezavistan prevoz. Niko ne moze da mi kaze da bi iskop po sredini ulice od 5 m dubine i 5 m sirine bio neizvodljiv, a na ulici bi dobili jos po dve saobracajne trake. da su tramvaji pod zemljom u Nemanjinoj, od Auto komande do Slavije i od Vuka do Cvetka, bili bi mnogo brzi i vise bi ih ljudi koristili. Sada hoce ispod cele Kneza Milosa da ukopavaju parking, a tramvaje u centru nisu mogli da ukopaju. Mogli su nego to nikome nece u dzepove kao cena garaza ispod Kneza Milosa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510593#p510593:csov4uqz je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pon Jan 22, 2018 9:30 pm[/url]":csov4uqz]Autobus 46 ce sadasnjom, jedinom normalnom trasom od mostara biti produzen na nbg, svidelo se to tebi ili ne.
Ja te normalno pitam a ti krenes da prozivas. Pokusavam da ukapiram sta hoces da kazes. Jednima kazes da putnici nece turisticki da obilaze Novi Beograd, drugima kazes da putnici nece turisticki da obilaze prokop. Onda kazes da treba da se bas prebaci na Prokop
 
46 ako prebace na Buvljak, onda ce generalno moci da redukuju kapacitete tramvaja 7, jer ce onda brze stici na Cvetkovu Pijacu, ili cak Voz + tramvaj u Bulevaru... Poenta price oko GZS, treba pazljivo snimati tokove putnike i praviti REALNU PRICU, a ne neke gluposti da se prave obilazne linije poput 25P i tih sranja... 51 je jako nezahvalan za preusmerenje, a sto se tice 91, 92, 511, 551, 553 i 601 tu treba povesti racuna!
 
Realno,veca je sansa da preusmere 39 ili 42 preko Prokopa nego 46....okretnica u Bloku 20 je idealna za linije koje okrecu trenutno na GZS.....46,511,601 izmedju ostalog....e sad....mozda bi za 601 najbolje bilo da mu privremena okretnica bude Prokop kada se bude radio Savsk Trg i autobuska u Bloku 42,da ne gubi previse takt....ili varijanta da 601 od Tosinog Bunara ide preko Mosta na Adi do Prokopa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510624#p510624:221hci92 je napisao(la):
predrag1978 » January 23rd, 2018, 1:16 am[/url]":221hci92]Realno,veca je sansa da preusmere 39 ili 42 preko Prokopa nego 46....okretnica u Bloku 20 je idealna za linije koje okrecu trenutno na GZS.....46,511,601 izmedju ostalog....e sad....mozda bi za 601 najbolje bilo da mu privremena okretnica bude Prokop kada se bude radio Savsk Trg i autobuska u Bloku 42,da ne gubi previse takt....ili varijanta da 601 od Tosinog Bunara ide preko Mosta na Adi do Prokopa...
42 bih svakako prebacio da ide preko Prokopa , ali bi bilo idealno kada bi to bilo preko auto nadvožnjaka kod Deligradske. Jedina druga opcija koja bi bila OK je kao ona kad su radili Autokomandu , pa je privremeno išla pored Prokopa , preko Savske , GŽS i Nemanjine do Slavije. Tada joj nije uopšte manjkalo putnika.
601 bi bilo dobro da kači novi BAS.
511 :kk:
 
Da li bi mogla varijanta da 55 okrece u Pljevaljskoj,a 83 kod Cvetkove pijace...da se okretnica Crveni Krst ostavi za elektrobus buduci ili trolu...ili varijanta 2...da 55 okrece na C.Krstu,83 kod Cvetka,a linija 308 ili 310 u Pljevaljskoj...da li je to izvodljivo uopste?
 
Kako su neki članovi rekli , nameravaju da izmeste pumpu i da ceo taj deo pretvore u jedan veliki park , tako da i okretrnica ide u istoriju , bez mogućnosti povratka u bilo kom obliku u budućnosti. Barem sam ja tako razumeo.
 
Похвале за скоро све поруке Просторног планера на последње две стране !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510630#p510630:1087e9w7 je napisao(la):
solecar » Uto Jan 23, 2018 12:38 am[/url]":1087e9w7]42 bih svakako prebacio da ide preko Prokopa , ali bi bilo idealno kada bi to bilo preko auto nadvožnjaka kod Deligradske. Jedina druga opcija koja bi bila OK je kao ona kad su radili Autokomandu , pa je privremeno išla pored Prokopa , preko Savske , GŽS i Nemanjine do Slavije. Tada joj nije uopšte manjkalo putnika.
Da da, 'nije joj manjkalo putnika', samo je bila potpuno prazna.
42 na velikom delu trase ide sama, sve te delove povezuje pre svega sa slavijom pri cemu vec dangubi onim kruzenjem po dedinju, a sada bi neko na potpuno protivprirodan nacin i van svih tokova putnika na ovoj liniji, da je stavi na jos vecu turisticko-obilaznu okolo-naokolo frankenstajn trasu, koja je trajala PRINUDNO zbog radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510735#p510735:3radjpa9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 23rd, 2018, 3:06 pm[/url]":3radjpa9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510630#p510630:3radjpa9 je napisao(la):
solecar » Uto Jan 23, 2018 12:38 am[/url]":3radjpa9]42 bih svakako prebacio da ide preko Prokopa , ali bi bilo idealno kada bi to bilo preko auto nadvožnjaka kod Deligradske. Jedina druga opcija koja bi bila OK je kao ona kad su radili Autokomandu , pa je privremeno išla pored Prokopa , preko Savske , GŽS i Nemanjine do Slavije. Tada joj nije uopšte manjkalo putnika.
Da da, 'nije joj manjkalo putnika', samo je bila potpuno prazna.
42 na velikom delu trase ide sama, sve te delove povezuje pre svega sa slavijom pri cemu vec dangubi onim kruzenjem po dedinju, a sada bi neko na potpuno protivprirodan nacin i van svih tokova putnika na ovoj liniji, da je stavi na jos vecu turisticko-obilaznu okolo-naokolo frankenstajn trasu, koja je trajala PRINUDNO zbog radova.
:violina:
42 dangubi kruženjem po Dedinju? Šta sad trebaju operisani ljudi da se muče da dođu do trola , jer ne mogu uopšte da se oslone na 34 koji im je najbliži , a koji je sa ovakvim taktom gotovo pa neupotrebljiv , samo zato što neki smatraju da je to dangubljenje po Dedinju , potpuno protivprirodan način i van svih tokova putnika na ovoj liniji.
 
Da 46 ce ici u Blok 20, sto samim tim daje za pravo, da ce tramvaj 7 kao posledica svega toga biti redukovan, jer bez obzira ima brzih alternativa u vidu voza, i te 46 ako produze, 601 ni pod razno ne sme se skracivati na buvljak jer ce biti katastrofe, koju ni dodatnih 20 autobusa 95 na autobuskoj stanici tamo ne bi moglo da podnese...
 
46 najverovatnije ide u blok 42, mada bi najbolje bilo da ode skroz u blokove koji su prebacivanjem 89 i 94 ostali debelo osakaceni za vezu sa stanicom sava centar na autoputu.
 
Iskoristiti sto bolje Most na Adi vezano za prevoz....vec opterecena Gazela,Stari Savski ce da se rekonstruise,a Most na Adi uopste nije dovoljno iskoriscen...sve je vise opterecen deo oko GZS,nadam se da ce neko nesto razumno da resi,jer alternativa postoji i stoji kao Kip Slobode...ne mora sve na Gazelu i Brankov most i Stari Savski most....
 
A svidelo se to tebi ili ne, linija 42 (preko GŽS) bi bila DUPKE PUNA od jutra do mraka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510781#p510781:3avtht8o je napisao(la):
solecar » Uto Jan 23, 2018 5:25 pm[/url]":3avtht8o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510735#p510735:3avtht8o je napisao(la):
Bumbarevo brdo » January 23rd, 2018, 3:06 pm[/url]":3avtht8o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510630#p510630:3avtht8o je napisao(la):
solecar » Uto Jan 23, 2018 12:38 am[/url]":3avtht8o]42 bih svakako prebacio da ide preko Prokopa , ali bi bilo idealno kada bi to bilo preko auto nadvožnjaka kod Deligradske. Jedina druga opcija koja bi bila OK je kao ona kad su radili Autokomandu , pa je privremeno išla pored Prokopa , preko Savske , GŽS i Nemanjine do Slavije. Tada joj nije uopšte manjkalo putnika.
Da da, 'nije joj manjkalo putnika', samo je bila potpuno prazna.
42 na velikom delu trase ide sama, sve te delove povezuje pre svega sa slavijom pri cemu vec dangubi onim kruzenjem po dedinju, a sada bi neko na potpuno protivprirodan nacin i van svih tokova putnika na ovoj liniji, da je stavi na jos vecu turisticko-obilaznu okolo-naokolo frankenstajn trasu, koja je trajala PRINUDNO zbog radova.
:violina:
42 dangubi kruženjem po Dedinju? Šta sad trebaju operisani ljudi da se muče da dođu do trola , jer ne mogu uopšte da se oslone na 34 koji im je najbliži , a koji je sa ovakvim taktom gotovo pa neupotrebljiv , samo zato što neki smatraju da je to dangubljenje po Dedinju , potpuno protivprirodan način i van svih tokova putnika na ovoj liniji.
Poenta je bila da ako VEC MORA da dangubi preko dedinja, ne mora jos i da dangubi od dr misovica do slavije.

PRINUDNA trasa lin 42 preko savskog trga, dok su trajali radovi, je vozila potpuno prazne autobuse, svako ko je koristi moze to i da potvrdi.
 
Bilo bi dobro da kada bude stanica u bloku 42 lastini busevi iz pravca Mladenovca i Sopota imaju stanice na mostaru i kod sajma. Time bi se usmerili da ne prave guzvu na gazeli, nego idu preko Mosta na adi, a i sam sajam bi dobio dobru vezu sa blokom 42, posto su i lastini autobusi deo its-a i moze se sa kartom zona 1 putovati na relaciji sajam-blok 42.
 
Jel to ne bi izazvalo dodatne gužve ka Sajmu , koje znaju i sada da se pojave? Da li bi bilo možda bolje rešenje da se par linija iz Sopota i Mlkadenovca stavi preko Gazele?
Sad jedno pitanje tehničke prirode. Da li će biti tramvajskih šina u smeru ka Sajmu , obzirom da to nije spominjao Vesić kada je pričao o postavljanju šina preko Mosta na ADI i povezivanju starog Beograda? Ako bude pomenute veze , koliko bi ona uopšte bila isplativa , obzirom na to da bi tu trasu pokrivali i autobusi , a znamo da se naši ljudi radije opredeljuju za autobus?
 
Pa mislim da ne bi jer 581, 860 i njihove srodne linije vise ne bi isli pored sajma. Ako iskljucimo i medjugradske autobuse koji tu vise nece prolaziti, kao i neke gradske linije koje budu isle u blok 42 umesto do GZS mislim da ce Bulevar Vojvode Misica biti mnogo rastereceniji nego danas. Nadam se da se slazes, taman bi Mladenovacki autobusi mogli fino tu da prolaze a ne da prave guzvu na gazeli
 
Šta mislite o sledećem predlogu za liniju 76? Osim promene trase , ništa drugo se ne bi menjalo , osim što bi se stavila u funkciju već izgrađena stajališta u Bulevaru heroja sa Košara.

76 Čukarička padina - Bulevar heroja sa Košara - KBC "Bežanijska kosa"

 
Mislim da ce biti veza tramvaja ka gospodarskoj mehani i sajmu, cak i ka Topcideru. Linija devet je ja mislim predvidjena da ide tuda. Cak se pominjala i linija 1 kruzna stari savski most - sajam - Most na adi - Sava centar - stari savski most.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510869#p510869:3j3wd33l je napisao(la):
prostorni planer » January 24th, 2018, 12:34 am[/url]":3j3wd33l]Pa mislim da ne bi jer 581, 860 i njihove srodne linije vise ne bi isli pored sajma. Ako iskljucimo i medjugradske autobuse koji tu vise nece prolaziti, kao i neke gradske linije koje budu isle u blok 42 umesto do GZS mislim da ce Bulevar Vojvode Misica biti mnogo rastereceniji nego danas. Nadam se da se slazes, taman bi Mladenovacki autobusi mogli fino tu da prolaze a ne da prave guzvu na gazeli
Slažerm se. Nisam bio 100% posto siguran , te sam zato pitao.
Da li se zna nešto više o informaciji koju sam pročitao na busevi.com da će linija 860 po izgradnji novog BAS - a u bloku 42 da ide preko Surčina? Da li je ovo iole tačno ili je nečija pusta želja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510872#p510872:j831z6lw je napisao(la):
prostorni planer » January 24th, 2018, 12:38 am[/url]":j831z6lw]Mislim da ce biti veza tramvaja ka gospodarskoj mehani i sajmu, cak i ka Topcideru. Linija devet je ja mislim predvidjena da ide tuda. Cak se pominjala i linija 1 kruzna stari savski most - sajam - Most na adi - Sava centar - stari savski most.
Biće veza ka Topčideru , čim je Vesić to najavio , barem ja to tako tumačim. Gde si to pročitao za liniju 1? Jel to ono što je ovde neko predlagao ili si negde drugde pročitao?
 
Moze ovo za 76....s tim sto bih ja ukinuo 56 L i ta 2 vozila prebacio na 76 takvu...onda bi takva linija imala solidan takt sa 3 do 4 vozila otprilike....sto se tice ovoga vezano za Lastine linije iz pravca Mladenovca,apsolutno se slazem sa rasterecenjem Gazele,i sve sto ide tome u prilog zasluzuje podrsku.Kao i cinjenica da se po ovom novom integrisanom tarifnom sistemu,Lastine linije mogu ravnopravno koristiti sa ostalim gradskim linijama u zoni 1....
 
Vrh