Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kad krene tramvaj preko Mosta na Adi,mislim da je Vesic izjavio da ce se napraviti linija 1 do Knezevca sa NBGD-a...to je doduse izjavio prosle godine...e sad...ovo za kruzni tramvaj nisam cuo,ali bih rekao da mi se cini da ce okretnica Gospodarska Mehana biti predvidjena kao pomocna okretnica za tramvaje u samom starom delu grada,a mislim da ce ukoliko se napravi pruga kroz Belvil,onda tu biti neka vrsta pomocne okretnice za Novi Beograd....
 
Sole,obzirom na pocetak gradnje Nove autobuske u Bloku 42 u toku ove godine,treba naci resenje za sve linije koje idu ka GZS iz pravca Cukarice da im se nadje novi terminus...znaci 51,511,551,553...ja doduse ne znam kad ce se raditi taj deo oko Savskog Trga,ali bilo bi dobro vec razmisljati o alternativi za taj terminus...to bi svakako bilo reseno paralelno sa prebacivanjem Lastinih linija na Blok 42...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510886#p510886:2qqleien je napisao(la):
predrag1978 » January 24th, 2018, 1:21 am[/url]":2qqleien]to bi svakako bilo reseno paralelno sa prebacivanjem Lastinih linija na Blok 42...
To da.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510886#p510886:2qqleien je napisao(la):
predrag1978 » January 24th, 2018, 1:21 am[/url]":2qqleien]Sole,obzirom na pocetak gradnje Nove autobuske u Bloku 42 u toku ove godine,treba naci resenje za sve linije koje idu ka GZS iz pravca Cukarice da im se nadje novi terminus...znaci 51,511,551,553...ja doduse ne znam kad ce se raditi taj deo oko Savskog Trga,ali bilo bi dobro vec razmisljati o alternativi za taj terminus.
51 da se prebaci preko Prokopa i Slavije prema Karlovom predlogu , za ostalo nisam siguran šta bi bilo bolje da ide na NBG , a šta na Prokop / Mostar.
 
Bili su predlozi ovde za liiju 1 a posle su to i mediji preuzeli. Kako ce se raditi stari savski most, bicemo svedoci da ce odmah po izgradnji sina preko mosta ici 7,9,11 i 13 barem dve godine. Ne verujem da ce uopste u tom periodu uvoditi nove linije preko mosta. Mozda i 11 bude isla samo od Kalemegdana do Gospodarske mehane. Posle toga mozda bude novih linija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510922#p510922:2mfm0lmp je napisao(la):
prostorni planer » 24 Jan 2018 07:26 am[/url]":2mfm0lmp] . .Kako ce se raditi stari savski most, . .
Neće se "raditi stari most", jer će on biti demontiran, a

na tom mestu će biti izgradjen potpuno Novi savski most.

viewtopic.php?f=16&t=3989
 
Ovaj predlog za liniju 76 je odličan, pogotovo ako se time lepo reši povezivanje Čukarice sa ŽS Novi Beograd i budućom autobuskom stanicom. 76 je potpuno neiskorišćena linija otkad je izgubila nekadašnju svrhu kao ekspres veza B. Kose sa gradom, što je bilo pre bar 20 godina...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510870#p510870:4pngxlz2 je napisao(la):
solecar » Uto Jan 23, 2018 11:34 pm[/url]":4pngxlz2]Šta mislite o sledećem predlogu za liniju 76? Osim promene trase , ništa drugo se ne bi menjalo , osim što bi se stavila u funkciju već izgrađena stajališta u Bulevaru heroja sa Košara.

76 Čukarička padina - Bulevar heroja sa Košara - KBC "Bežanijska kosa"
1.Trasa ump nema stanovnistvo, pa samim tim ni putnike, osim west 65 koji ima gomilu linija u oml brigada
2.Trasa ump nema predvidjena autobuska stajalista na izdignutom delu tj u zoni bas/zel stanica
3.U sadasnjem obliku, iako prilicno besmislena, povezuje surcinski put sa opstinom kao glavnim nbg cvoristem, i povezuje delove nbg sa maticnim kbc-om, sve to u predlogu se gubi
4.Bilo koja gradska linija sa intervalom 35/70 min je sama po sebi potpuno besmislena.
5.Cukarica je vec povezana na novi BAS preko 85 i 89.

Sve u svemu, prilicno los predlog, jedino bi sluzila kao letnji ekspres do ade za jedan jako mali deo bež kose.
 
Poenta linije 76 i nije da se Čukarica poveže sa BAS - om , jer već ima veza preko 85 i 89. 76 nije besmislena zbog toga što ide tako retko , nego zbog toga što i ona i 708 imaju identičnu trasu sve do Surčinsdke ulice , a obe su retke linije , i obe slabo iskorišćene na pomenutom delu , što samo po sebi ukazuje na to da bi nešto trebalo menjati. Ako već kukamo da imamo malo autobusa , onda bi smo mogli to da vidimo da bolje rasporedimo (iskoristimo) , pogotovu tamo gde je to toliko očigledno da autobusi idu gotovo prazni , u šta sam imao prilike i sam da se uverim više puta.
 
Pa kad BAS bude prebačen tamo, da li stvarno mislite da će 85 i 89 biti dovoljni,kad je u njima i sad gužva (pogotovo 89)? Ako ovako predložen 76 ne bi sišao sa mosta na Adi do BAS-a i potom se vratio na Bulevar heroja sa Košara, onda i nema neku poentu. Dosta toga će se rešiti sa tramvajskom linijom preko mosta na Adi, ali i to je pitanje kada.
 
Solo vozila koja se stavljaju na 67 i 76 su potpuno nepouzdana, teski raspadi sa gomilom neostvarenih polazaka, odavno su zrela za rashod i tesko da se negde mogu iskoristiti.

Uz resavanje onog dela kod zelenila, 76 je svakako za ukidanje. A 708 od zmaja treba da ide na autoput do bloka 20, zemun polje i pl horizonti bi imali ekspres sa vezom kod sava centra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510986#p510986:2f2uckvf je napisao(la):
Wuchina » January 24th, 2018, 1:19 pm[/url]":2f2uckvf]Pa kad BAS bude prebačen tamo, da li stvarno mislite da će 85 i 89 biti dovoljni,kad je u njima i sad gužva (pogotovo 89)? Ako ovako predložen 76 ne bi sišao sa mosta na Adi do BAS-a i potom se vratio na Bulevar heroja sa Košara, onda i nema neku poentu. Dosta toga će se rešiti sa tramvajskom linijom preko mosta na Adi, ali i to je pitanje kada.
Ti stvarno misliš da će ta dva vozila da pomognu 85 i 89? Da samo toliko vozila fali da se rasterete gužve?

P. S.

Čukarička padina ≠ Banovo brdo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510979#p510979:1pzqt0fi je napisao(la):
solecar » Wed Jan 24, 2018 11:59 am[/url]":1pzqt0fi]Poenta linije 76 i nije da se Čukarica poveže sa BAS - om , jer već ima veza preko 85 i 89. 76 nije besmislena zbog toga što ide tako retko , nego zbog toga što i ona i 708 imaju identičnu trasu sve do Surčinsdke ulice , a obe su retke linije , i obe slabo iskorišćene na pomenutom delu , što samo po sebi ukazuje na to da bi nešto trebalo menjati. Ako već kukamo da imamo malo autobusa , onda bi smo mogli to da vidimo da bolje rasporedimo (iskoristimo) , pogotovu tamo gde je to toliko očigledno da autobusi idu gotovo prazni , u šta sam imao prilike i sam da se uverim više puta.

Netacno. 76 i 708 su puni od Blokova do Fontane i dalje.

Ponovo polazis od pogresnih pretpostavki da je negde nepotreban, neiskoriscen, prevoz, i onda sakatis postojece ustaljene linije... Pritom uopste to ne spominjes u predlogu - samo kazes "jedino bi se promenila trasa" (???).

Koliko puta si se to uverio da su 76 ili 708 gotovo prazni, u kom dobu dana si se uveravao, bas me interesuje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510870#p510870:3hfr0t6h je napisao(la):
solecar » Tue Jan 23, 2018 11:34 pm[/url]":3hfr0t6h]Šta mislite o sledećem predlogu za liniju 76? Osim promene trase , ništa drugo se ne bi menjalo , osim što bi se stavila u funkciju već izgrađena stajališta u Bulevaru heroja sa Košara.

76 Čukarička padina - Bulevar heroja sa Košara - KBC "Bežanijska kosa"

Uz neke korekcije, podrzao bih ovaj predlog kao novu liniju.

Ali, posto prakticno sadrzi ukidanje postojece, i to one koju ja koristim, kao i mnogi drugi sugradjani, ne podrzavam predlog. Nije predvidjena ama bas nikakva zamena.

Kada ukidas linije, ukini one koje ti koristis, pa onda razmisli o predlogu pre nego sto ga postavis.
 
Sto sa tice 85/89, zaista je potrebno pojacanje u zoni mosta, da li je moguce uvesti neku mini/satl liniju tu?
 
Ono sto me takodje uzasno nervira sto tandeme slabofrekventnih linija 76/708, ili 67/71 ranije, rasturas. Te trase se poklapaju, ali dve slabije linije zbirno cine neku koliko toliko ok kombinaciju. I pritom ne uzimas u obzir stvarne tokove putovanja gradjana.
 
Ne treba postavljati pitanje da li je linija dovoljno iskoriscena ili ne....na svakoj liniji postoji deo dana kada ima manje putnika,i neko od nas to vidi pa pomislimo da je prazna ili obrnuto.Onoliko koliko sam ja primetio 76 nije nikad prepuna,sedista jesu,ali da je prepun i nije.....opet moj utisak naravno...sto se tice 708,to je svakako linija kojoj bi recimo pre trebalo zglobne autobuse,jer iste vidjam na 67 koja je zaista poluprazna konstantno...dakle 708 jeste punija od 76 po meni...ali ok...mozda je i resenje da se 89 prebaci da ide Bulevarom Heroja sa Kosara pa preko Vojvodjanske u Blok 72...ali obzirom da trenutno nije ni pocet BAS da se radi,mi vec sada imamo ogroman broj putnika koji 85 i 89 koriste na potezu od Ade do Delta City-a....njima je potrebno pojacanje preko mosta evidentno...vi ne mozete da verujete koliko putnika udje na Adi da bi sislo kod Buvljaka...to je neverovatno...ako moze to na primer nova 76 da pokrije dodatno sto da ne...ili neko drugo resenje....tek sa Lastom u Bloku 42 i tramvajima rastetecenje ce doci i vise presedackih opcija ce biti u igri...ali i za to treba vreme...
 
76 je uzasna linija, koja nema svrhu, jer sa svih strana je okruzena svim mogucim linijama, sa iole boljim intervalom... Sto se tice "popunjenosti od Blokova do fontane", ko je ikad video 76 punu, osim kada nema 73 i 610?! A na 610 za divno cudo i nema tih ispadanja, ali su jako losa vozila GSPa sad... 76 je trebalo dati privatnicima, to jest svugde gde je solo dovoljan, tu je trebalo dati njima, jer GSP nema normalna solo vozila za odrzavanje istih!
 
Evo ja sam video 76 punu, i 708 punu, i skoro svaki dan ih vidjam, jer svakodnevno cekam 85 u Oml. Brigada, i zaista sam se pitao odakle svi ovi ljudi, i zasto koriste 76, ali je koriste. I to ne izlaze svi kod opstine, naprotiv, velika vecina nastavlja ka Fontani.

Steta sto nema neko iz GSP da kaze svoje misljenje.
 
Ако се некад и напуни 76, то не значи да није за укидање. Линија са таквим интервалом у граду је непотребна, сем кад води до неког изолованог насеља. Том логиком бисмо могли да направимо још 100 линија које би људи користили, али то није решење.
 
I Aleksandar1 i Gaspar18 redovno koriste neke od linija u Omladinskih brigada i daju različit opis situacije što se tiče linije 76. Ima još ljudi koji kažu da 76 ide više prazna nego puna i da ili ne vide njenu svrhu ili predlažu da se ukine.
Ja često svraćam do Emezete / Merkura (znam da ovaj drugi ne postoji neko vreme) i bio sam tamo za vreme popodnevnog špica , kasnije popodne i predveče. Zatim , bio sam kod KBC Bežanijska kosa u vreme špica , i linija tada bude nešto bolje popunjena , ako zataji 77 ili 76 dođe prva. Dva put sam je prepodne video takođe više praznu nego punu. Sve ovo su zapažanja radnim danom i vikendom.
U Omladinskih brigada ljudi uglavnom sedaju u ono što im prvo naiđe , a kako su 73 i 610 najjače , njih najviše i koriste. 94 se nešto slabije koristi , zato što ne pokriva celu Omladinskih brigada , dok druge linije idu dosta ređe , te se zato i slabije koriste od pomenute tri. Jedno vreme sam radio u Omladinskih brigada , tako da sam i na osnovu toga imao uvid u liniju 76.

O razlozima zašto nijednu liniju u gradu ne treba dirati , ne bih komentarisao , jer se time neće postići ništa osim bespotrebne svađe.
 
Aco nauci me o tokovima putnika 76 kada skoro ceo zivot provodim u jedno te istom kraju... Nemoj me uciti zivota ti... Ko puni 76?! 76 je samo back up linija, i ta dva vozila su bacanje goriva samo tako... Daj budi realan malo...
 
Kako lepo moze da se poveze Zemun sa Topciderom i Rakovicom preko Mosta na Adi....niko o tome ne razmislja....a dok dodje tramvaj....prodje voz....kolima se stize za 10 min...koliki bi to bio benefit za bus...a moze se i na Bez.Kosu...sjajne mogucnosti....
 
Radim blizu opstine NBG i u zivotu nisam video 76 punu. Uglavnom ima do 5 putnika. Bude polupuna jedino kada 73 i 708 preskoce i nema ih po 15 min a ona slucajno naidje. Ja imam bolju ideju da 56l ide kao nekada 85 Cukaricka padina-Bellvil. Isla bi tokom celog dana, sa dva vozila i imala bi takt od 20 minuta. Najveca guzva je na tom potezu, Blok 42 - Ada Ciganlija. Grad ne bi nista izgubio, a guzva bi se sigurno smanjila. Treba je namestiti da ide izmedju dva polaska 85 sa Banovog brda, tako bi smanjila guzvu kod ade. Sada uglavnom ide prazna jer ide istim putem kao i 56 koji ide u spicu na manje od pet minuta.
 
Mislim da od tramvajske linije Topcider-NBG preko novog mosta nema nista, nije predvidjeno inicijalnim projektom kada se radio most i pristupna rampa. Naravno u teoriji sve moze da se napravi i prepravi, ali iskreno sumnjam da ce se u ovom slucaju to raditi. Jedino ako neko napravi liniju Topcider-Mehana-most na Adi sto je malo nakaradno.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Vrh