Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511001#p511001:3cscgxql je napisao(la):
solecar » Sre Jan 24, 2018 2:18 pm[/url]":3cscgxql]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510986#p510986:3cscgxql je napisao(la):
Wuchina » January 24th, 2018, 1:19 pm[/url]":3cscgxql]Pa kad BAS bude prebačen tamo, da li stvarno mislite da će 85 i 89 biti dovoljni,kad je u njima i sad gužva (pogotovo 89)? Ako ovako predložen 76 ne bi sišao sa mosta na Adi do BAS-a i potom se vratio na Bulevar heroja sa Košara, onda i nema neku poentu. Dosta toga će se rešiti sa tramvajskom linijom preko mosta na Adi, ali i to je pitanje kada.
Ti stvarno misliš da će ta dva vozila da pomognu 85 i 89? Da samo toliko vozila fali da se rasterete gužve?

P. S.

Čukarička padina ≠ Banovo brdo

Svakako će i dva vozila biti bolja nego nijedno. Ali, siguran sam da samo dva vozila neće biti dovoljna kada se sve prebaci na Nbgd. A što se tiče tvog P.S. nije mi jasno što si to napisao i gde si zaključio da je mislim da je Banovo Brdo isto što i Čukarička padina.?
 
"Dosta toga će biti rešeno tramvajskom linijom". Po ovom i sličnim razmišljanjima , ispada da Čukaričkoj padini ne treba ništa više od onoga što ima , i da sve može da se reši presedanjem kod Ade na linije koje idu Požeškom , i vrlo često imam utisak da pojedini članovi Čukaričku padinu doživljavaju kao deo Banovog brda , koji je maltene tik uz Požešku. Ja to tako vidim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511123#p511123:3asq8om5 je napisao(la):
prostorni planer » January 24th, 2018, 10:16 pm[/url]":3asq8om5]Radim blizu opstine NBG i u zivotu nisam video 76 punu. Uglavnom ima do 5 putnika. Bude polupuna jedino kada 73 i 708 preskoce i nema ih po 15 min a ona slucajno naidje. Ja imam bolju ideju da 56l ide kao nekada 85 Cukaricka padina-Bellvil. Isla bi tokom celog dana, sa dva vozila i imala bi takt od 20 minuta. Najveca guzva je na tom potezu, Blok 42 - Ada Ciganlija. Grad ne bi nista izgubio, a guzva bi se sigurno smanjila. Treba je namestiti da ide izmedju dva polaska 85 sa Banovog brda, tako bi smanjila guzvu kod ade. Sada uglavnom ide prazna jer ide istim putem kao i 56 koji ide u spicu na manje od pet minuta.
Šta misliš o sledećoj varijanti? Vozila sa 56L se prebace na predloženu liniju 76 , kao što je predrag1978 predložio , uz delimičnu promenu trase prema tvojoj sugestiji. Na taj način bi se dobila 4 vozila na liniji , sa taktom od 17 minuta. Red vožnje uskladiti sa 85 , tako da idu naizmenično , kao što si prerdložio. Ako imaš neku drugu ideju , reci.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511151#p511151:3r8kf50d je napisao(la):
solecar » Sre Jan 24, 2018 11:57 pm[/url]":3r8kf50d]"Dosta toga će biti rešeno tramvajskom linijom". Po ovom i sličnim razmišljanjima , ispada da Čukaričkoj padini ne treba ništa više od onoga što ima , i da sve može da se reši presedanjem kod Ade na linije koje idu Požeškom , i vrlo često imam utisak da pojedini članovi Čukaričku padinu doživljavaju kao deo Banovog brda , koji je maltene tik uz Požešku. Ja to tako vidim.
Pa ti vidiš kako se tebi dopada da vidiš. Pod dosta toga će biti rešeno tramvajskom linijom ti si zaključio da ja mislim da je B. Brdo isto što i Čukarička padina. Sjajno. Ne, pod tim sam mislio da će dosta toga biti rešeno tramvajskom linijom. I to je to. Nigde nisam napisao da Čukaričkoj padini ne treba ništa više od onoga što ima , i da sve može da se reši presedanjem kod Ade na linije koje idu Požeškom. Pritom, sve vreme komentarišem tvoj predlog linije 76 na relaciji Bežanijska kosa - Čukarička padina i nisam naveo ništa protiv toga. Takođe, spominjao sam i probleme koji postoje na liniji 89, koja ide, pazi sad ovo, preko Čukaričke padine. Ali, nije prvi put da tumačiš tuđe postove na samo tebi poznat način, koji nema veze sa zdravim razumom.
 
Pa i ti vidiš moj predlog kako se tebi dopada i zalaziš u bukvalizam. Ako ti nešto nisi napisao da se može fizički videti , ne znači da neko ne može to da protumači tako da se u poruci "krije još nešto".
Ako ćemo pravo , ja izgleda i ovo tumačim pogrešno , tj. kako meni odgovara: "Ako ovako predložen 76 ne bi sišao sa mosta na Adi do BAS-a i potom se vratio na Bulevar heroja sa Košara, onda i nema neku poentu.". Uobičajeno je da ako se kaže da nešto nema poentu , da se misli na to da ne treba da postoji.
Postoje i drugi članovi koji tumače stvari i tuđe postove na njima specifičan način , koji baš i nema veze sa zdravim razumom. I šta sad da radimo u vezi toga? Svako vidi stvari na neki svoj specifičan način , i ne vidim poentu toga da se zbog toga napadamo i međusobno vređamo (ovo se odnosi generalno na diskusiju na forumu). Sve više se dešava da se zbog neslaganja sa nečijim mišljenjem prelazi na lično vređanje i koristi rečnik na kojem bi pozavideli farmeri , zadrugari , parovi i njima slični.
 
Stvarno nemam nameru da se dalje raspravljam. Ja ni u jednom trenutku nisam nigde napisao da Čukaričkoj padini ne treba ništa više od onoga što ima , i da sve može da se reši presedanjem kod Ade na linije koje idu Požeškom, niti da je to naselje deo Baovog brda, tik uz Požešku, kako si ti naveo. Prema tome, svaki dalji komentar je suvišan. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511155#p511155:2d11kbuf je napisao(la):
solecar » Wed Jan 24, 2018 11:06 pm[/url]":2d11kbuf]
Šta misliš o sledećoj varijanti? Vozila sa 56L se prebace na predloženu liniju 76 , kao što je predrag1978 predložio , uz delimičnu promenu trase prema tvojoj sugestiji. Na taj način bi se dobila 4 vozila na liniji , sa taktom od 17 minuta. Red vožnje uskladiti sa 85 , tako da idu naizmenično , kao što si prerdložio. Ako imaš neku drugu ideju , reci.


Prvo, prebacuj vozila sa linija koje ti koristis - 34 i 36. Ja koristim i 56 L i 76 u sadasnjem stanju, ko ti daje za pravo da ukidas te linije?

Drugo, ova trasa pati od nelogicnih kruzenja na vise mesta njenim tokom. Hajde da postoji kruzenje na jednom mestu, alina nekoliko...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511155#p511155:1y1sq5p6 je napisao(la):
solecar » Sre Jan 24, 2018 11:06 pm[/url]":1y1sq5p6]
Šta misliš o sledećoj varijanti? Vozila sa 56L se prebace na predloženu liniju 76 , kao što je predrag1978 predložio , uz delimičnu promenu trase prema tvojoj sugestiji. Na taj način bi se dobila 4 vozila na liniji , sa taktom od 17 minuta. Red vožnje uskladiti sa 85 , tako da idu naizmenično , kao što si prerdložio. Ako imaš neku drugu ideju , reci.

Linija je i u ovom obliku potpuno nepotrebna, bila bi korisna samo od bas-a do cukarice, a tu vec postoje 85 i 89.

Putnicima oko surcinskog puta treba veza ka centru opstine, a onaj deo prema kbc-u je mogao biti ukinut jos davno kad je 77 uveden, ionako je besmislen zbog kruzenja po bež kosi zbog cega svi i cekaju 77.

Posto je, u nasem sistemu, uskladjivanje redova voznje misaona imenica, daleko bolje je samo pojacati 85 i 89 koji i prema trenutnim potrebama imaju zalosne intervale, nego pustati neke nove antibiotik linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511214#p511214:s9zl4yb0 je napisao(la):
Aleksandar1 » January 25th, 2018, 10:33 am[/url]":s9zl4yb0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511155#p511155:s9zl4yb0 je napisao(la):
solecar » Wed Jan 24, 2018 11:06 pm[/url]":s9zl4yb0]
Šta misliš o sledećoj varijanti? Vozila sa 56L se prebace na predloženu liniju 76 , kao što je predrag1978 predložio , uz delimičnu promenu trase prema tvojoj sugestiji. Na taj način bi se dobila 4 vozila na liniji , sa taktom od 17 minuta. Red vožnje uskladiti sa 85 , tako da idu naizmenično , kao što si prerdložio. Ako imaš neku drugu ideju , reci.


Prvo, prebacuj vozila sa linija koje ti koristis - 34 i 36. Ja koristim i 56 L i 76 u sadasnjem stanju, ko ti daje za pravo da ukidas te linije?

Drugo, ova trasa pati od nelogicnih kruzenja na vise mesta njenim tokom. Hajde da postoji kruzenje na jednom mestu, alina nekoliko...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511123#p511123:s9zl4yb0 je napisao(la):
prostorni planer » January 24th, 2018, 10:16 pm[/url]":s9zl4yb0]Ja imam bolju ideju da 56l ide kao nekada 85 Cukaricka padina-Bellvil. Isla bi tokom celog dana, sa dva vozila i imala bi takt od 20 minuta. Najveca guzva je na tom potezu, Blok 42 - Ada Ciganlija. Grad ne bi nista izgubio, a guzva bi se sigurno smanjila. Treba je namestiti da ide izmedju dva polaska 85 sa Banovog brda, tako bi smanjila guzvu kod ade. Sada uglavnom ide prazna jer ide istim putem kao i 56 koji ide u spicu na manje od pet minuta.
Obzirom da koristiš 56L u sadašnjem obliku , voleo bih da čujem tvoje mišljenje o ovom predlogu koji sam citirao , pošto vidim da ga nisi prokomentarisao.
 
Kad se već zanimate trasama autobusa po NBG - mislim da tu treba jedna potpuna reorganizacija da se odradi, kao i uostalom u celom gradu, samo uz razliku da je ovde to lakše uraditi zbog širokih i uglavnom pravilnih ulica. Dakle umesto da se crtka linija po linija, mislim da bi trebalo postaviti neke uslove koji bi trebalo da se ispune, a koje bi (bar po meni) znatno skratile vremena putovanja većini, a ponajviše rubnim delovima opštine.

Dakle predlozi bi bili sledeći:

- linija koja prolazi duž celog Bulevara Milutina Milankovića i time spaja Tošin bunar i Milentija Popovića
- linija koja prolazi Jurija Gagarina i nastavlja kroz Vladimira Popovića, do kraja, pa preko Brankovog mosta (potreban mini kružni tok radi lakšeg skretanja levo)
- spajanje Jurija Gagarina i Mihajla Pupina duž Španskih boraca i Antifastičke borbe
- isto bi trebalo da se uradi i kroz pravac Bulevar umetnosti - Agostina Neta, od Bulevara Nikole Tesle, kada se probije nasip
- linija koja ide od Bežanijske kose autoputem preko Gazele (promena trase 70-tice npr.)
- kratke frekventne linije poput 22L, koje bi spajale pravce koji nisu dobro povezani, ili koji bi trebalo da budu frekventno povezani, poput kraja blokova (čime bi mogle da se isprave trase linija poput 89-ke, 94-ke i 95-tice) i pravca Opština - Blok 70a (neko je spomenuo ekspres liniju sa 4 stanice)
- nijedna ne treba da krivuda tamo-vamo sem ako ne postoji baš dobar razlog za to
 
Не знам колико је добра идеја да се споје 49 и 87 тј. да се 49 продужи до Ч. Падине кроз Ваљевску улицу. Једно возило са 87 пребаци на 49. То би значило да иде кроз Б. Брдо у оба смера, а што се тиче везе са Адом Циганлијом постоје 55,56,89.
 
[/quote]
Šta misliš o sledećoj varijanti? Vozila sa 56L se prebace na predloženu liniju 76 , kao što je predrag1978 predložio , uz delimičnu promenu trase prema tvojoj sugestiji. Na taj način bi se dobila 4 vozila na liniji , sa taktom od 17 minuta. Red vožnje uskladiti sa 85 , tako da idu naizmenično , kao što si prerdložio. Ako imaš neku drugu ideju , reci.


[/quote]

Svidja mi se ideja, odlicno, tako bi se eliminisala guzva na potezu Ada Ciganlija - Blok 42 a Cukarica bi dobila direktnu vezu sa Bezanijom, kao i Bezanija sa ovim delom NBG.
 
Ne postoji mogucnost da autobusi idu Valjevskom ulicom. Ulica je previse strma, nedovoljno siroka i ne moze autobus iz Pozeske da skrene u Valjevsku jer je ostar ugao i uska Valjevska ulica. Mislim sve to moze ali na misice. Drugo veliki problem bi bio zbog uspona u vreme sneznih padavina.
@ Sole - ideja za 76 bi bila bolja da ide kroz Oml Brigada posle pogona NBGD jer bi tako dobio presedacku vezu za blokove koji bi bili uskraceni za direktnu vezu sa KBC Bez. Kosa i direktnu vezu sa Bezanijom.
 
Koliko će biti ulaza za putnike u novi BAS i gde će se oni nalaziti? Kuda si mislio tačno da ide linija nakon pogona NBG? Ne zaboravi da bi u tom slučaju moralo da se dodaje još vozila na liniju , jer nikako ne bi mogao da ostane takt od 17 minuta.
 
Mislio sam da ide kao 85 do stajalista airport city i onda da skrene levo u Heroja sa Kosara. Isto i u suprotnom smeru.
 
Od ponedeljka se 521 pojačava jednim celodnevnim vozilom, svim danima.

izvor: bgprevoz.rs
 
Sto se tice 85, na to zaboravite, ona je pravljena da zameni 69, koji je sluzio nicemu... Ista je predvidjena da bude veza Opstine Nbg sa Buvljakom i Blokom 42. Tu jedino moze selidba Pohorske da promeni, a to bi najbolje bilo ili uvodjenje kruzne lokalne linije po Nbg, ili da se neki od autobusa 81 ili 81L prebaci tu, sa pristojnim intervalom, ali po meni bi bolje bilo da recimo 81 ide od starog Merkatora trasom 85 do Treceg Bulevara, pa da nakon toga zavrsi na Buvljaku, a recimo 81L da ide do Zemunske Bolnice, a odatle trasom 45 do ZS Tosin Bunar, a odatle na novi Bulevar, pa Omladinskih Brigada i da zavrsi na Bloku 42... Migracije putnika ce biti velike, a 85 i 95 nece to moci da podnesu... Sta im ostavljate kao alternativu? Bg voz, tramvaje, narocito 11 koji ide gore od aspirina... Morate o tome malo razmisljati u buducnosti, jer kad se to dogodi na Blok 42, bice posle *ebanja nema kajanja... Po meni je ovo sto ja predlazem jedino resenje, obzirom da tramvaji ne idu pored Opstine Novi Beograd kroz Omladinskih Brigada, a imajte u vidu i West 65 zgrade, a tu se vec danima ne ulazi u prvi 73, 85 ili 610...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511132#p511132:50je8x9h je napisao(la):
hiavata » Sre Jan 24, 2018 9:54 pm[/url]":50je8x9h]Mislim da od tramvajske linije Topcider-NBG preko novog mosta nema nista, nije predvidjeno inicijalnim projektom kada se radio most i pristupna rampa. Naravno u teoriji sve moze da se napravi i prepravi, ali iskreno sumnjam da ce se u ovom slucaju to raditi. Jedino ako neko napravi liniju Topcider-Mehana-most na Adi sto je malo nakaradno.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Ne bih se baš složio da nisu mislili, još je 2013. (za vreme prethodne vlasti) raspisana javna nabavka za izradu projekta tramvajske pruge koja uključuje i vezu Banovo brdo (Novi Beograd) - Rakovica odnosno rekonstrukciju postojeće rasputnice. Bio je i ovde na forumu link ka toj nabavci.

Problem je naravno što se ovde i sami projekti menjaju kako vetar dune.
 
Ne verujem, naći će se neko pametan iz Direkcije ko će reći, pa tu trasu već pokriva 94 autobus. Slično kao i logika za bulevar i metro.
 
Због измене трасе на линији 505 од 01.02.2018 примењиваће се нови ред вожње. Да ли то значи да више неће бити кружна линија? Извор бгпревоз

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ako sam dobro razumeo ono što je objavljeno na sajtu bgprevoz.rs , linija 505 će saobraćati u oba smera na relaciji Miljakovac 1 - Sunčani breg - Miljakovačke staze. Zbog ove izmene se linija 505L pojačava. Jedino što ne znam je da li će 505 ići preko ŽS Rakovica ili direktno Borskom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511214#p511214:m4dj74mu je napisao(la):
Aleksandar1 » January 25th, 2018, 10:33 am[/url]":m4dj74mu]Prvo, prebacuj vozila sa linija koje ti koristis - 34 i 36. Ja koristim i 56 L i 76 u sadasnjem stanju, ko ti daje za pravo da ukidas te linije?

Drugo, ova trasa pati od nelogicnih kruzenja na vise mesta njenim tokom. Hajde da postoji kruzenje na jednom mestu, alina nekoliko...
Ranije sam predlagao da se linija 36 ukine a da njenu trasu ka Slaviji zameni 51 (u oba smera) , a više predloga je bilo u igri za istu takvu vezu sa GŽS. :sesir:
 
Aleksandre, nauci me molim te o 76 sta ja ne znam?! U vreme spiceva na Opstini Nbg i Fontani jedva da su sva mesta popunjena u solo autobusu...
 
Vrh