Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509899#p509899:20wtee3u je napisao(la):
solecar » Fri Jan 19, 2018 8:46 pm[/url]":20wtee3u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509896#p509896:20wtee3u je napisao(la):
Aleksandar1 » January 19th, 2018, 9:32 pm[/url]":20wtee3u]Drugi razlog je sto (po meni) Vojvode Stepe, sa aktiviranjem Prokopa, dobija sansu da se prirodno nastavi do Prokopa jednog dana. Tako da je mapa jedan vid skrivene sugestije. Ustvari, jednog dana, ta predlozena trasa 33P bi mogla da postane solidna tramvajska!
Nisam te najbolje razumeo šta si hteo da kažeš sa ovim? Da li se slažeš ili ne sa mojim predlogom preko Stepe?

Mislio sam na Ulicu vojvode Stepe - da bi ona mogla biti za Prokop (jednog dana) nesto slicno kao Nemanjina za Gl.Zl.St.

A nisam razmislio o tvom predlogu za preko Stepe, javicu ti.
 


Imam ideju za novu trasu linije 36 ili za uspostavljanje nove linije koja ce povezati Prokop sa dve najfrekvetnije petlje u gradu, Autokomandom i mostarskom petljom. Linija bi bila kruzna, imala bi dva vozila i isla bi na sedam minuta, a do izgradnje pristupne saobracajnice prokopu iz pravca petlje Hitna pomoc povezivala bi prokop sa linijama 3,17,18, 46, 55, 70, 12, 13, 23,37, 52, 53, 56, 58, 70, mozda sam jos neku izostavio. Mislim da bi na ovaj nacin i taktom od sedam minuta dobili dobru i pouzdanu vezu sa prokopom, sa jako malim brojem dodatnih vozila sto je navodno gradu opterecenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509900#p509900:3jsg1l0a je napisao(la):
Aleksandar1 » January 19th, 2018, 9:51 pm[/url]":3jsg1l0a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509899#p509899:3jsg1l0a je napisao(la):
solecar » Fri Jan 19, 2018 8:46 pm[/url]":3jsg1l0a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509896#p509896:3jsg1l0a je napisao(la):
Aleksandar1 » January 19th, 2018, 9:32 pm[/url]":3jsg1l0a]Drugi razlog je sto (po meni) Vojvode Stepe, sa aktiviranjem Prokopa, dobija sansu da se prirodno nastavi do Prokopa jednog dana. Tako da je mapa jedan vid skrivene sugestije. Ustvari, jednog dana, ta predlozena trasa 33P bi mogla da postane solidna tramvajska!
Nisam te najbolje razumeo šta si hteo da kažeš sa ovim? Da li se slažeš ili ne sa mojim predlogom preko Stepe?

Mislio sam na Ulicu vojvode Stepe - da bi ona mogla biti za Prokop (jednog dana) nesto slicno kao Nemanjina za Gl.Zl.St.

A nisam razmislio o tvom predlogu za preko Stepe, javicu ti.
To što ti predlažeš za 33P , mislim na pretvaranje u tramvaj , izvodljivo je i u slučaju mog predloga , Karlo je to detaljno objasnio ranije.

P.S.
Zamolio bih sve dušebrižnike da nam što detaljnije objasne zašto je Karlov predlog infatilno - patetično - turističko - kružna budževina i da nam izlože svoje predloge od kojih ne postoji ništa bolje na čitavoj kugli zemaljskoj što bi rešilo problem prevoza u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509904#p509904:3fn78cjh je napisao(la):
solecar » Fri Jan 19, 2018 9:05 pm[/url]":3fn78cjh]... infatilno - patetično - turističko - kružna budževina...

Aludiras na Bumbarev post koji je cini mi se izbrisan... Mislim da je u originalu nesto bolje zvucao, nesto kao "suludo-kruzne okolo-naokolo turisticko-infantilne pateticno-kruzece budzevine", ali ni ja ne mogu da se tacno prisetim... Znam da je bilo bar osam epiteta pre "budzevine". :D Da moze on sam da rekonstruise taj izraz? @BumbarevoBrdo
 
Bice rekonstruisano kad bude odgovarajuceg povoda, poznajuci pojedince neces dugo cekati. :D

Inace predlog korisnika solekar, o trasiranju linije 33L kroz samo naselje stepa, je krajnje los i i nemoguc jer su apsolutno sve saobracajnice, unutar tog naselja, lokalnog karaktera tj parking saobracajnice na kojima po zakonu nije dozvoljeno postojanje gradskog prevoza. Ni linija 49 ne bi smela da prolazi tuda, vec eventualno i u najboljem slucaju neki lokalni minibus.
 
Stepa je gradjena na prostoru kasarne, i jos uzasnije, na klizistu, jer na prostoru oko okretnice je predvidjen izlaz na stanicu 33ke... Ljudi linije se prave po politickoj osnovi zadnjih 15 godina... Kako to ne kapirate?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509903#p509903:2i8zrzfr je napisao(la):
prostorni planer » January 19th, 2018, 10:03 pm[/url]":2i8zrzfr]

Imam ideju za novu trasu linije 36 ili za uspostavljanje nove linije koja ce povezati Prokop sa dve najfrekvetnije petlje u gradu, Autokomandom i mostarskom petljom. Linija bi bila kruzna, imala bi dva vozila i isla bi na sedam minuta, a do izgradnje pristupne saobracajnice prokopu iz pravca petlje Hitna pomoc povezivala bi prokop sa linijama 3,17,18, 46, 55, 70, 12, 13, 23,37, 52, 53, 56, 58, 70, mozda sam jos neku izostavio. Mislim da bi na ovaj nacin i taktom od sedam minuta dobili dobru i pouzdanu vezu sa prokopom, sa jako malim brojem dodatnih vozila sto je navodno gradu opterecenje.
file.php
Ovo što si mislio da bude 36 , teško da će to biti iole punije u odnosu na sadašnju situaciju na 36 , bez obzira na činjenicu što bi joj takt bio na 7 minuta. Kada je 34 saobraćao jedno kratko vreme sličnom trasom koju si ti predložio , gotovo da i nije bilo putnika. Korisnicima Prokopa , kako sami kažu , potrebna je brža veza sa GŽS od ove koja trenutno postoji (mislim na kruženje da se dođe do pomenute lokacije) , veza sa Slavijom u oba smera , kasniji polasci od 20:30 , plus 1 - 2 linije sa normalnim taktom...
 
Ok ja razumem da je nekada taj autobus bio prazan jer nije ni bilo vozova na prokopu izuzev beovoza, a danas je to svidelo se to nekome ili ne glavna zeleznicka stanica i ljudi ako hoce da putuju vozom treba da dodju do prokopa. Linija 36 u sadasnjem obliku i nije neka linija, iskreno ja liniju koja ide redje od 10 min i ne shvatam za ozbiljnu liniju i ne cekam je ako imam neku alternativu. Radije bih presedao na mostaru na liniju koja ide na 7 min nego cekao na Savskom trgu 36 dvadeset minuta.
Ljudi koji pisu da je potrebna jaca veza sa Savskim trgom lupaju gluposti jer kada se zatvori Gl. Zeleznicka stanica i autobuska, ode okretnica sa Savskog trga zajedno sa autobuskom, Savski trg ce ostati polupust, tako da nece biti nikakva presedacka tacka i nece biti ni potreba za povezivanjem sa prokopom. Povezati sa prokopom trg Republike, Sajam, Sava Centar, Mostar i autokomandu je jedino potrebno da bi putnici mogli da idu bilo gde po gradu.
 
Шта мислите да се линија Еко 1 преусмери на траси од Зеленог венца до Пионирског парка да саобраћа преко Призренске, Теразија иТрга Николе Пашића са могућношћу додавања стајалишта Теразије или у Призренској пре скретања на Теразије, или одмах по скретању са Теразија на Трг Николе Пашића. Опција за други смер ка НБГ је да екобус настави као 27 ка Теразијама и ту стане на станицу, а онда Коларчевом до Трга републике па десно у Дечанску и из ње десно десно у тунел.
Овако се избегава тунел у смеру ка Вуку, а у смеру ка НБГ се избегава лево скретање у тунел, а у оба смера се добија стајалиште на Теразијама што би била директна линија за становнике НБГ која их довози директно на Теразије.
 
Do Glavne železničke stanice su išli prevozi iz skoro svih delova grada.

Do Prokopa ide retko šta, i tako će ostati. Fider linije poput ove 36 nisu rešenje jer ako Beograđani išta mrze to je da presedaju. To je jedan od ključnih razloga zašto Prokop nema budućnost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510039#p510039:2ox39o5n je napisao(la):
prostorni planer » January 20th, 2018, 2:13 pm[/url]":2ox39o5n]Ok ja razumem da je nekada taj autobus bio prazan jer nije ni bilo vozova na prokopu izuzev beovoza, a danas je to svidelo se to nekome ili ne glavna zeleznicka stanica i ljudi ako hoce da putuju vozom treba da dodju do prokopa. Linija 36 u sadasnjem obliku i nije neka linija, iskreno ja liniju koja ide redje od 10 min i ne shvatam za ozbiljnu liniju i ne cekam je ako imam neku alternativu. Radije bih presedao na mostaru na liniju koja ide na 7 min nego cekao na Savskom trgu 36 dvadeset minuta.
Koliko je takvih kao ti koji bi presedali? Problem Prokopa je što ima linije 34 i 36 , čiji je prosek na 27 minuta i što ne saobraćaju duže. Voz dođe , a putnici nemaju čime da se prevezu. Vrlo često se desi da ja budem jedini koji se vozi sa 36. Dosta ljudi je komentarisalo , što na stanicama , što po forumima , da bi koristili 36 kada bi postojao i krug u suprotnom smeru. Korisnicima železnice bi najviše odgovaralo kada bi po izlasku iz stanice imali liniju koja bi bila frekfentna i povezivala ih sa okolnim naseljima , kao i sa malo udaljenijim tačkama.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510039#p510039:2ox39o5n je napisao(la):
prostorni planer » January 20th, 2018, 2:13 pm[/url]":2ox39o5n]Ljudi koji pisu da je potrebna jaca veza sa Savskim trgom lupaju gluposti jer kada se zatvori Gl. Zeleznicka stanica i autobuska, ode okretnica sa Savskog trga zajedno sa autobuskom, Savski trg ce ostati polupust, tako da nece biti nikakva presedacka tacka i nece biti ni potreba za povezivanjem sa prokopom. Povezati sa prokopom trg Republike, Sajam, Sava Centar, Mostar i autokomandu je jedino potrebno da bi putnici mogli da idu bilo gde po gradu.
Sve što si napisao stoji , ali ljudi i dalje traže takvu vezu. Da li je to zbog neke navike ili ne , ne bih znao. Postoji sad tu još jedan problem , što se tiče Savskog trga. Građani se konstantno žale i negoduju na svaki pomen toga da se 601 skrati do bloka 42 , već hoće da ona ostane kod Savskog trga. Za druge linije koje se tu okreću , nisam čuo da se narod toliko buni koliko za 601. Takođe sam pročitao na busevi.com da je u planu da se linija 860 preusmeri da saobraća preko Surčina po izmeštanju BAS - a u blok 42. Koliko je tačna ova informacija , ne bih znao.
Što se tiče presedačkih tačaka koje si spomenuo , za sve to smo se već nadavali predloga i većinom složili da su one neophodne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510052#p510052:28vr8tre je napisao(la):
Дошљак » Sub Jan 20, 2018 3:06 pm[/url]":28vr8tre]Шта мислите да се линија Еко 1 преусмери на траси од Зеленог венца до Пионирског парка да саобраћа преко Призренске, Теразија иТрга Николе Пашића са могућношћу додавања стајалишта Теразије или у Призренској пре скретања на Теразије, или одмах по скретању са Теразија на Трг Николе Пашића. Опција за други смер ка НБГ је да екобус настави као 27 ка Теразијама и ту стане на станицу, а онда Коларчевом до Трга републике па десно у Дечанску и из ње десно десно у тунел.
Овако се избегава тунел у смеру ка Вуку, а у смеру ка НБГ се избегава лево скретање у тунел, а у оба смера се добија стајалиште на Теразијама што би била директна линија за становнике НБГ која их довози директно на Теразије.
Ne znam koliko ljudi bi na Terazijama čekalo autobus za NBG (i čekićalo u njemu kroz gužvu), kada mogu da se spuste na Zelenjak. Veza Vuka i Terazija već postoji, tako da - mislim da NE.

Što se tiče trase kroz Prizrensku, to mi se dopada! Samo mislim da se gradskim ocima neće svideti da ekološko vozilo koje ne zagađuje u tunelu više ne ide tim tunelom (u oba smera).
 
Предлог да е1 стаје на Теразијама и иде Призренском је одличан, али би то било и одлично решење за повезивање 67 и 27, јер би тада и корисници обе линије добили пристојне станице, не много даље од Зеленог венца и оног ужаса од станице на 3 метра тротоара.

Једино што не иде у прилог том решењу је претварање Теразија у некој догледној будућности у пешачки трг, са обновљеним изгледом партера из времена краљевине и могућим повратком трамваја, али само једне линије са ретро возилима.
 
Мислио сам на везу НБГ- Теразије као главну новину, сигурно лепши и елегантнији долазак у центар града него преко оног уског грла Зелени венац-Сремска са силним степеницама. Што се тиче власти, сигуран сам да би им више значио пролазак електробуса преко Теразија где би био виђенији него кад чека у тунелу у гужви.
 
Odlicna ideja Prostornog Planera za kruznu liniju visoke frekvencije za Prokop.
 
U ovom trenutku za Prokop i vozove je najbolje resenje preusmerenje 39 ili 46 ili 55....sta god od toga,islo bi bolje od 34 i 36....to je nesto sto moze sad ovog trenutka da se primeni kao resenje dok se ne nadje neko trajnije resenje i ne resi pitanje kontakt mreze za trole preko Prokopa i taj novi nadvoznjak iz Deligradske.Ja sam predlozio pre nekog vremena da 78 ide preko Prokopa i Sajma ka Mostu na Adi i da udje u Bulevar Heroja sa Kosara i Tosinim Bunarom stize opet ka Zemunu.Mislim da je i Prostorni Planer to pomenuo,izmestanje buseva sa Savskog Trga tako da treba traziti resenja koja se uklapaju u to,i ovo sto Sole kaze za 601 takodje je bitno,Beograd na Vodi se gradi i dolazi uskoro trenutak kada ce se i te stvari resavati....
 
Mogu ljudi da se bune do kukovog leta da se ni jedna linija koja ide do GZS ne skrati, ali cinjenica je da sledece godine od Savskog trga nastaje veliki kruzni tok sa spomenikom Stefanu Nemanji u sredini, osim 78, 83 i tramvaja tu nece ostati nista drugo, tako da ce se brzo navici na Prokop i Blok 42. Mnogo su se nasi ljudi razmazili, da se oni pitaju Jaragan mala bi bila u Kneza Milosa jos uvek. Samo da se nista ne dira.
 
Ljudi se bune jedino za 601 , za ostale linije niko ne pravi problem što će da se skrate ili preusmere na NBG. Neki bi čak i voleli da se neke linije prebace na NBG.
 
Predlog za liniju 85L Banovo brdo - Nova autobuska stanica. Obicni autobusi. Ima razlicitu trasu po smerovima. Mapa je dole. Interval i red voznje isti kao za 85, samo pomeren 7 minuta ranije. Pocetna stanica identicna sa 85. 57 bi se u isto vreme skratio samo da opsluzuje Filmski grad.



Mislim da ce ovo biti predlog koji ce se dopasti Soletu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510179#p510179:2ctc3tpt je napisao(la):
Aleksandar1 » Ned Jan 21, 2018 12:34 am[/url]":2ctc3tpt]Predlog za liniju 85L Banovo brdo - Nova autobuska stanica. Obicni autobusi. Ima razlicitu trasu po smerovima. Mapa je dole. Interval i red voznje isti kao za 85, samo pomeren 7 minuta ranije. Pocetna stanica identicna sa 85. 57 bi se u isto vreme skratio samo da opsluzuje Filmski grad.



Mislim da ce ovo biti predlog koji ce se dopasti Soletu.
file.php
85 je linija koju zaista ne treba dirati vec joj pojacati interval ukoliko za to bude bilo mogucnosti.Sto se tice Nove autobuske stanice,cekaj prvo da je naprave...ali zna se da ce tamo obitavati dosta linija iz svih mogucih pravaca tako da ima vremena za takve predloge...trebaju resenja neka nova za 81,81L,601,51,42,39,77....korekcije trasa i nove okretnice...tu treba razmisljati....
 
Ono sto se zna, je to da ce 81 i 81L ici do ili preko Bloka 42, ono sto se ne zna, trasa tih linija, i nikako da mi bude jasno, na kraju ulice Agostina Neta, ima mesta za okretanje jedne linije, za one koji ne znaju Agostina Neta je ona ulica iza Delta Sitija... Tu bar mogu dve linije da okrecu, samo malo to oko okretnice u toj ulici da se sredi...
 
Ta ulicace da se probije ispod pruge vec je trebala nego nece niko da radi
 
Ta ulica je trebala da bude probijena krajem 80ih godina, i da skrati mucenje iz Bulevara Umetnosti, da bi dosao do Rode i Delte, a ne da se kruzi kroz Treci Bulevar i Omladinskih Brigada, isto vazi i za deo Treceg Bulevara koji je trebao da izbije na Bezanijskoj Kosi!
 
Prilikom svake rekonstrukcije, ponekad deluje kao da se neko namerno trudi da presedacke stanice razdvoji vise nego sto su do tada bile, takodje prevoz je toliko nepouzdan iz mnogo razloga da svako presedanje dodje kao teska danguba i jos teza glavobolja. Zato ne lupajte da su ljudi razmazeni i ne omalovazavajte potpuno opravdanu pobunu putnika prilikom bilo kog eventualnog kracenja. Svako kracenje donosi samo jos vecu dangubu.

Pod uslovom da se cela karadjordjeva ozbiljno sredi, mozda bi jedna od opcija, za okretnicu savski trg, mogla da bude preseljenje na pristaniste. Prostor vec postoji, vecinom neiskoriscen, samo da se asfaltira. Sve sine ostanu uz dodatak šlusa za dvojku.
 
Vrh